Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24851) MaxxDamage válasza KubanitoS (#24848) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Nos igen..én felhívtam a bankom, beazonosítottam magam és fel is vették a kérelmem, pénzt vissza is kaptam 1-2 napon belül. :K

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#24852) Rabbitf_24


Rabbitf_24
őstag

Sziasztok!

Adott egy termék (vga) és cégre lett vásárolva.
Ha én, mint természetes személy ezt megvásárolom, akkor a gariztatáshoz nem kell bevonni a céget akitől vettem, hanem én magam is intézhetem a gariztatást?
Kell adásvételi esetleg?

Köszönöm, András

(#24853) Fox Mulder válasza Rabbitf_24 (#24852) üzenetére


Fox Mulder
aktív tag

Üzlet válogatja, valahol nem foglalkoznak vele, nekem is volt már ilyen ügyintézésem de mondtam, hogy megszűnt a cég és ezzel nem igazán tudtak mit kezdeni és cserélték a hardvert. Az adásvételi mindig jól jön, veszteni nem fogsz vele, tehát inkább írjatok pld valamikor Alza is kéri.

[ Szerkesztve ]

(#24854) Josi válasza Rabbitf_24 (#24852) üzenetére


Josi
aktív tag

Adásvételi jó ha van.
Max akkor kell bevonni, ha nem javítják v. cserélik, hanem jóváírják.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#24855) Rabbitf_24 válasza Josi (#24854) üzenetére


Rabbitf_24
őstag

Köszönöm mindkettőtöknek.
Nem tudtunk adásvételit készíteni így elálltam az üzlettől. :R

(#24856) Brash89


Brash89
csendes tag

Sziasztok!

Az én történetem a következő a Samsung Electronics Magyar Zrt-vel és a Media Markt-al:

Vásároltam egy QE65Q95TDTXXH TV-t a Media Marktól (2022.09.22-én), amelyet megérkezés után sajnos nem volt helyem összeszerelni, mivel házfelújításban vagyunk, de mivel akciós volt épp (380.000Ft), ezért megvásároltam. (Ez az én hibám és soha nem fog többet előfordulni.)

Mire volt lehetőségem összeszerelni és kipróbálni már nyilván túl voltam a 3 napos csere, illetve a 14 napos elálláson is és itt kezdődik a hosszas levelezgetés a Media Markttal, akik egyből a Samsunghoz irányítottak, ahol még hosszabb levélváltások után eljutottunk oda, hogy a TV hibamentes szerintük.

A TV-re 3 év Samsung illetve +2 év Silver garanciám van a Media Marktnál. A hibák amiket produkál, azokat képen is próbálom csatolni illetve nagy vonalakba leírni.

A TV amikor alul és felül (mondjuk Netflixen) fekete képsáv van, nagyon csúnyán bevilágít, illetve a 2 felső sarkában, mintha a nap sütne, sárgás kör ívet leíró elszíneződések láthatóak, hol egészen a kép feléig benyúlva, hol csak a sarkokban, de az alul-felül bevilágító LED-ek azok állandóan és zavaró mód jelen vannak.

A Samsung válasza az nagy vonalakban annyi, hogy általam készített telefonos fotók alapján a "technikusukkal egyeztetve megállapítják, hogy ez nem hiba, hanem a LED technológia sajátossága és állítsam ECO módba a beállításokban a TV-t, illetve azt, hogy automatikusan állítsa a TV a fényerőt a környezeti fényviszonyokhoz."

Ami nyilván nem oldja meg a problémámat csak a sötét jelenetsorokat még sötétebbé és élvezhetetlenné teszi. Tehát nem használhatom sem a dinamikus vagy kiemelt módot, sem a gyári Samsung Movie módot, mert alul-felül a LED kiveri az ember szemét.

Ha színes a kép és teljes szélességében van a TV-n, akkor a TV valóban hibamentes és semmit nem venni észre, a színek gyönyörűek, az XBOX 120Hz 4K-ban nagyon jó, és a Samsung a "Teszt videó és kép fotója mögé bújva is azt írja nem tapasztalható a hiba és hibamentes." - ez igaz is. De a fekete fotókat mintha észre sem vennék, ignorálják, csak a színes tesztekre hivatkoznak, hogy jó. A többi a "LED technológia ilyen" mondattal lezárva.

Szerintetek milyen lehetőségeim vannak? Mit tehetek? Szerintetek a LED technológia valóban ilyen? (Képeken látható)



Hiába kérem, hogy a technikus jöjjön el és ne képeken nézze meg, felajánlottam popcornt meg hogy bármelyik sorozatot végignézheti elejétől a végéig bármelyik streaming szolgáltatónál, ez nem győzi meg a technikust, hogy kijöjjön házhoz.

Köszönöm a segítséget!

[ Szerkesztve ]

(#24857) MaxxDamage válasza Brash89 (#24856) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Szia,

Én pont hasonlók miatt is OLED TV-t vettem 2 éve már (van még 3 év garim rá) és csak LG-t veszek már elég rég óta...azzal ha van/volt is gondom akkor házhoz jönnek és vagy helyben javítják, vagy viszik el és javítva/cserélve hozzák vissza és no para! :K

Samsung Support amiről nem sok jót hallottam és én nem vennék tőlük semmit (inkább) :B
Neked sok szerencsét és kitartást a Samsunghoz!
Reméljük jó vége lesz a történetnek, de még sokat kell menned utána ahogy olvasom...

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#24858) section9 válasza Brash89 (#24856) üzenetére


section9
őstag

Sajnos ezzel kapcsolatban 14 napon belül kellett volna lépni, mivel a gyártók (mint a kis mértékű pixelhibát) nem tekintik garanciális problémának. :(

(#24859) KubanitoS válasza Brash89 (#24856) üzenetére


KubanitoS
veterán

Ez a “klasszikus” LED felhősödés esete. Létező dolog, valóban jellemzően a gyártók nem tekintik hibának és nem is foglalkoznak vele. Minden egyes LED tv esetében jelen van, nálad a dolog extrém mértéket öltött, ez nálam is nézhetetlen lenne… Itt a 14 napos dologgal lett nagyon elrontva, mert lehet nem fog veled foglalkozni a Samsung sajnos.

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#24860) asdf_


asdf_
veterán

Szépen becsomagolod és elviszed a MM-ba és ott vered vele az asztalt. Tőlük vetted, így rajtuk vered le. Esetleg jelzed, hogy a Samsung már elhajtott, de ez téged nem érdekel, és nem is értesz vele egyet, a TV-nek egy nagyjából homogén képének kellene lennie, nem egy ilyen bevilágítási hibás fosnak. Képet meg ne sorozatról csinálj, hanem egy üres fekete képernyőről (azon úgyis segít majd láttatni a hibát, hogy a gép túlexponálja majd). Ha A MM-ban nem megy a dolog, akkor vásárlók könyve, majd békéltető.
Valamennyit biztos csal a kép, de amúgy nincs -hibásan- tökig tekerve a fényerő? A gyászkeretnek marhára nem kéne ennyire világosnak lennie, főleg nem egy VA paneles TV-n, tejködben úszik az egész (de mondom, így fotó alapján, az meg persze nem az, amit az emberi szem lát).

[ Szerkesztve ]

(#24861) jeni válasza Brash89 (#24856) üzenetére


jeni
félisten

Jogilag a Samsung és a Media Markt szerintem nem hibázott.
Nekik nem kéne tudniuk,hogy lakás felújításon vagy közben.
Nem ők tehetnek arról,hogy sem 3 nap alatt ,sem 14 nap alatt nem tudtad kicsomagolni,letesztelni a készüléket.
Itt már csak méltányoltsági jöhet szóba ha elfogadják,vagy szervizbe küldeni és csinálnak vele valamit.

asdf_

HA jó lelkűek akkor megoldják neki. Ha szervizbe küldi és azután sem javul meg akkor lehet asztalt verni.
Sajnos sem a 3 napra sem a 14 napra sem figyelt. Ha törötten kapta volna meg és 14 napon belül nem bontja ki akkor is azt mondják,hogy elmúlt 14 nap és ezért nem lehet érvényesíteni a jótállási igényeket.
Kivéve ha videóra vette volna a kicsomagolást. Ezt talán elfogadják így.

[ Szerkesztve ]

(#24862) BB9000 válasza Brash89 (#24856) üzenetére


BB9000
senior tag

A Silver garanciát upgrade-eld Gold-ra!
"Információ technikai készülékekre, fototechnikai berendezésekre, GSM, TV termékkategóriába tartozó termékekre a termék megvásárlását követően akkor köthető Garancia Plusz Gold és Garancia Plusz Platina biztosítás, ha a megvásárolt terméket valamely MediaMarkt áruházba beviszi és az áruház meggyőződik az eszköz sérülésmentes állapotáról és azt dokumentálja."
Ha az Upgrade megvolt, ne hagyd a gyerekeket labdázni a TV mellett!! :)
Ha nem fogadnak szót, akkor legfeljebb kapnak egy fagyit /te meg egy új tévét/

[ Szerkesztve ]

(#24863) Brash89 válasza BB9000 (#24862) üzenetére


Brash89
csendes tag

Ez valóban járható út lenne? Remélem, mert így rákeresve nem találtam meg, de hétfőn hívom az MM-et és megérdeklődöm ennek lehetőségeit.

jeni:
Igen, tudom, hogy ebben én hibáztam és hogy egyszerűbb lett volna a dolgom ha.. De ez szerintem akkor is hiba, így szervizelnie kellene 3 évig a Samsungnak. Sajnálom, hogy egy gyártó szerint ez nem hiba, mert konkrétan egy élvezhetetlen terméket gyártott le.

asdf_:
Ez egy gyári kiemelt üzemmód, amiben az előző Samsung LED 4K TV-m is használtam. Azzal érdekes mód semmi ilyen hiba nincs, pedig az is LED technológia. Méretben is ugyan úgy 65-ös, mint ez..

(#24864) jeni válasza Brash89 (#24863) üzenetére


jeni
félisten

Ennél jobb javaslatot én se tudnék adni :K
Gold csomagra váltás,bár ez pár ezerrel többe kerül,de előnyősebb.
Gold-ban van töréskár is ,így meg a teljes árat kapod vissza ha nem tudnak adni másikat vagy nem tudják megjavítani. mondjuk a Gold csomag sem gyógyír a LED bevilágítósra.
Subpixel hibával egyik gyártó sem foglalkozik hacsak erre külön nem tér ki.
A hiba az a 3 pixel hibától cserél a gyártó kijelző panelt ha jól tudom. A bevilágítási hibákra viszont sehol sem találok kritériumot.

[ Szerkesztve ]

(#24865) KubanitoS


KubanitoS
veterán

Updét:

Megérte verni a tamtamot… Csak azt nem értem, hogy ezt miért nem lehetett elsőre így? Gondolom jobb az, ha először megpróbálják lerázni az ügyfelet, majd kell egy enyhén fenyegetőző hangvételű e-mail, hogy történjen valami…

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#24866) Eagl3 válasza BB9000 (#24862) üzenetére


Eagl3
veterán

13. 42. azon károkra, amelyeket a biztosított terméket a biztosított tudtával és hozzájárulásával jogszerűen használó,
Biztosítottal közös háztartásban élő 12 éven aluli személy tevékenysége, mulasztása vagy bármilyen egyéb
magatartása okozott, illetve olyan károkra, amelyek az alatt következnek be, amikor a termék 12 év alatti
személy birtokában van,

(#24867) asdf_ válasza Brash89 (#24863) üzenetére


asdf_
veterán

Ez egy gyári kiemelt üzemmód, amiben az előző Samsung LED 4K TV-m is használtam

De ettől még nem biztos, hogy jó. Nem tudom szabad szemmel milyen, de ami így néz ki nálad

annak kb. így kéne kinéznie a valóságban.

Emiatt kérdezem, hogy nincs-e esetleg az egekbe tolva a fényerő így adva ezt az elég szar, tejködben úszó képet meg erősen kihozva a bevilágítási hibákat.
(de mondom, lehet hogy jó, csak a fényképen ilyen szar, a valóságot csak te látod, ellenben vannak elég sokan, akik életükben nem láttak még helyesen beállított képű tv-t, gőzük sincs milyen az és igényük sincs rá, beállítják valami módba, aztán annyo, egy ujjal nem nyúlnak semmihez)

(#24868) Brash89 válasza asdf_ (#24867) üzenetére


Brash89
csendes tag

Látom a különbséget és szívesen belebújok a beállításokba, ha tudsz benne segíteni, szebb is a képeden, de sajnos a sárga folt a bal felső sarokban a Te általad szerkesztett képen is csúnya, a bevilágítás szintén. Ettől független bármilyen tanácsot szívesen fogadok és megköszönök!

A Media Marktnál 21 nap után nincs lehetőség Goldra upgradelni sajnos, a Samsung pedig küldött egy jegyzőkönyvet amibe leírják ez nem hiba és mellékelték a békéltető testület illetve a hivatalok elérhetőségeit ahová fordulhatok (nagyon magabiztosak), illetve egy mondatot is beletettek a jegyzőkönyvbe:

“Társaságunk nem tesz általános alávetési nyilatkozatot a Békéltető Testület eljárásra vonatkozóan, hanem minden esetben egyedi döntést hoz arról, hogy a békéltető testületi eljárásnak és egyezség hiányában az ilyen eljárásban hozott ajánlásnak aláveti-e magát.”
Nagyon nagyon szomorú vagyok..

Mire mehetek akkor vajon a békéltető testülettel?

Köszönöm mindenkinek a segítséget eddig és ezután is, ha van még ötlet szívesen fogadom!

[ Szerkesztve ]

(#24869) Lackooo84 válasza Brash89 (#24868) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

De az ő "véleményük" lópikulát se ér, a saját tehenét mindenki védeni fogja. Egy független szakértői vizsgálatot kell követelned, kiharcolnod, és mivel a bizonyítás rajtuk van, az ő költségükre. Meg megkérdezném azt aki azt mondja, h ugyan drága barátom, ha ez nem hiba, akkor te is megvennél egy ilyen tévét szó nélkül a boltban igaz?? Kíváncsi lennék a válaszra.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#24870) asdf_ válasza Brash89 (#24868) üzenetére


asdf_
veterán

Letekered a fényerőt. Ennyi.

(#24871) TheProb


TheProb
veterán

Sziasztok!

Webshopból történt rendelést küldtem vissza. Ez esetben most a szállítási ktg-et is vissza kéne fizetniük? Mert az ÁSZF-ben ezt írják:

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre.

Ha én házhoz kértem a csomagot, de náluk mondjuk csomagpontos szállítás a legolcsóbb, akkor a csomagpontos árnak megfelelő összeget kellett volna visszatéríteni? Jól értelmezem?

[ Szerkesztve ]

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#24872) Lackooo84 válasza TheProb (#24871) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

A kiszállítás költségét igen vissza kell adják, azaz a teljes számlán szereplő összeget. A visszaküldés költsége viszont téged terhel, hacsak nem ingyen visszaküldős bolt.

The Truth is out there...

(#24873) Superhun válasza TheProb (#24871) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Igen, vissza kell kapnod a szállítási költséget. Sok bolt megpróbál trükközni azzal, hogy csak a termék vételárát utalják vissza, aztán utólag csak pislogsz. Legutóbb velem is eljátszották. Mikor rákérdeztem, hogy ez mégis mi, csak ment a magyarázkodás több emailen keresztül. Végül belengettem a fogyasztóvédelmet, rögtön jobb belátásra tértek. Szvsz az összes ilyen trükközőt fel kellene dobni a fogyvédnél a picsába, csak sajnos a csodás magyar rendszerben ezt egyéni fogyasztóként nem lehet megtenni, csak a BT vagy a polgári peres út marad, de ideág szerencsére nem jut el a dolog, mert nyilván tudja a kisker, hogy jól nem jöhet ki belőle.

[ Szerkesztve ]

(#24874) hramon94


hramon94
tag

Sziasztok.

Szeptember 22-én vásároltam egy motoros csizmát egy webshopból 70.000Ft értékben, melyet a vásárlás után 4 nappal meg reklamáltam mert a 3 napos motoros tura 2. második napján az egyik csizma talp ragasztása szétjött a hajlatban több helyen is a másik viszont hibátlan. A webshoptól akkor ezt a választ kaptam:

"Kedves Ramón,A képeket továbbítjuk a Forma gyárnak, ők tudják megmondani, hogy ez garanciális-e.Nagyon ritkán szokott ilyen hiba előfordulni, főleg ilyen rövid idő alatt, ezért is kis türelmét kérjük, amíg a gyártó válaszol. "

Azóta számtalanszor (5-8x) próbáltam velük felvenni a kapcsolatot, számtalan e-mailt küldtem már és egyszerűen nem válaszolnak. Mit tudok tenni ilyen esetben? Egyébként a csizma javítható egy cipész megtudja oldani. Viszont nagyon bosszant hogy egyszerűen kihátrálnak probléma elől.

[ Szerkesztve ]

(#24875) Lackooo84 válasza hramon94 (#24874) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Biztos megéri nekik, hogy többet nem vásárolsz ott, és még terjeszted is az igét... Idióták.

The Truth is out there...

(#24876) TheProb válasza Superhun (#24873) üzenetére


TheProb
veterán

és #24872Lackooo84: Köszi, közben befutották a szállítási ktg refund-ját is, miután bemásoltam nekik a saját oldalukról az itt is idézett sorokat.

Szerintem arra játszanak, hogy aki nem jár utána és nem szól, akkor ott annyival beljebb vannak. Ha szólsz, akkor meg kifizeti.
Hozzáteszem ezt én sem tudtam, csak amíg nem láttam leírva. Mondjuk számomra az lett volna a logikus, hogy nem fizetik vissza, mert mért nyelje be a szállítási ktg-et, ha az end user meggondolja magát.

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#24877) Superhun válasza hramon94 (#24874) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia! Indítottál gari ügyintézést a cégnél, vagy csak "érdeklődő" emailt írtál? Szvsz ha nem indíttatsz konkrét folyamatot, akkor nem lesz ebből semmi. Ha elindul egy garancális ügyintézés, akkor jegyzőkönyv készül, és be kell tartania a boltnak a jogszabályban előírt határidőket és tájékoztatási kötelezettségeket. Illetve ehhez az is kell, hogy a termék visszajusson a webshophoz, ha ez eddig nem történt meg.

[ Szerkesztve ]

(#24878) Brash89 válasza Brash89 (#24856) üzenetére


Brash89
csendes tag

Sziasztok!

Időközben összecsomagoltam a TV-t és bevittem a hozzám legközelebb lévő MediaMarktba, ahol annyit értem el, hogy kaptam egy jegyzőkönyvet arról, hogy 43 colos készüléktől nagyobbat nem tudnak elvenni, mert nem megoldott a biztonságos szállítása szervizbe. Forduljak a Samsunghoz, illetve megkaptam a városon belüli Samsung márkaszerviz elérhetőségét, ahol szintén megjelentem a TV-vel. Ők nem vehetik el tőlem csak akkor, ha a Samsung ügyfélszolgálat/technikus úgy dönt, hogy vegyék el. Az én esetemben ugye elutasítás született így nem veszik el. Adott telefonszámot, amit felhívva is ugyan ezt elmondták, nem írhatják felül a technikus által leírtakat. Van egy tűréshatára a bevilágításoknak és ez belefér amit az én TV-m produkál.

Felhívtam a Békéltető testületet, ahol elmondtam a panaszom, egy jogásszal beszéltem aki elmondta nagyjából mi várható. Az is előfordulhat, hogy mind az MM, mind a Samsung nem tesz eleget a Békéltető testület döntésének ha lezajlik, mert megtehetik. Akkor kapnak egy virtuális fekete pontot egy honlapon ami mindenki számára elérhető/olvasható, hogy ebben az ügyben nem jártak el. És ennyi..

Nagyon szomorú dolog ez.. hogy egy 380.000Ft-os TV ilyen és így kezelik az ügyfél panaszát.

(#24879) Eagl3 válasza Brash89 (#24878) üzenetére


Eagl3
veterán

SAMSUNG-nál ez sajnos rendszeres. Ennek ellenére is viszik a termékeiket mint a cukrot. :(

(#24880) Lackooo84 válasza Brash89 (#24878) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ugye ezzel a lendülettel elkérted a vásárlók könyvét is, és leírtad ezt a bullshitet?? Ugyanis velük vagy szerződésben, KUTYA KÖTELESSÉGÜK átvenni, és foglalkozni vele, nem küldhetnek sehová. Nekik kell vele foglalkozni pont, Vidd vissza, és tedd ezt. Sok helyen próbálják hülyének nézni a "nem tudatos fogyasztókat", de ezt már komolyan vicc kategória, hogy egy ekkora áruházlánc ilyet megenged magának. Javaslom még hívd fel az online ügyfélszolgálatukat is, ott is segítettek már nekem, amikor üzletben hülyének akartak nézni.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#24881) asdf_ válasza Brash89 (#24878) üzenetére


asdf_
veterán

kaptam egy jegyzőkönyvet arról, hogy 43 colos készüléktől nagyobbat nem tudnak elvenni, mert nem megoldott a biztonságos szállítása szervizbe.

És ezt ki nem szarja le? Ők adták el? Igen. Ők a jótállás kötelezettjei? Igen. Ebből adódóan ez az ő problémájuk? Igen. Agyam eldobom...
Érdekes módon, eladásnál meg nem jelent problémát a 70"-os szállítása sem. :U

Békéltetős bejelentés, amelyben kiemelni, hogy a MM a jótállási kötelezettségének nem tett eleget, valamit azt, hogy a Samung meg távgyógyít, úgy foglal állást egy hibáról, hogy azt a saját szemével nem látta és szervize szintén nem volt hajlandó átvenni a készüléket.

[ Szerkesztve ]

(#24882) Eagl3 válasza asdf_ (#24881) üzenetére


Eagl3
veterán

Egyébként sanszos, hogy ha a MM át is veszi a TV-t, ugyan úgy el fogja küldeni a SAMSUNG-nak, az elutasítja a javítást/cserét a korábbiakra hivatkozva az MM meg széttárja a kezét és visszaadja a TV-t.

(#24883) Brash89 válasza Lackooo84 (#24880) üzenetére


Brash89
csendes tag

Sajnos nem.. minden erőmmel intelligens próbáltam maradni.. és higgadtan segítséget kérni.. de egyébként megérdemelnék. Az ügyfélszolgálatot mindenképp hívom.

Illetve természetesen a Békéltető testület felé egyszerre indítom el az MM és a Samsung felé is az eljárást. Mind a kettőről állítok ki panasz jegyzőkönyvet. Remélem egyszer vége lesz ennek és sikerrel, mert rengeteg energiám emészti fel.

(#24884) FeZ... válasza Eagl3 (#24879) üzenetére


FeZ...
aktív tag

Valószínűleg a vevők többségének fogalma sincsen erről - azért (is) fogy , mint a cukor.

(#24885) MaxxDamage válasza Brash89 (#24883) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Mindenképp Lackooo84 fórumtárs javaslatát követném és otthagynám a boltba a Vásárlók könyvébe a szignóm az esettel kapcsolatban - részletesen, de nem túl hosszan leírva (ez fontos!) :K

Mit kell tudni a vásárlók könyvéről?
[link] - Vásárlók Könyve (BKIK - Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#24886) jeni válasza Brash89 (#24878) üzenetére


jeni
félisten

MM-ben vetted.
Kocka cukor méretű vagy gyufás doboz méretű az egyre megy.
Az MM nem csak átadó pont hanem átvevő pont is.
A mostoha nővérem is megmondta,hogy nagy bajok vannak az ügyfélszolgálati osztályon,úgy mit az irodában mint a boltban egyaránt. Már nem dolgozik ott mert leépítés volt. Mivel 5 hónapja lépett be oda ,őt küldték el.
10Kg felett a márkaszerviznek kell kocsit küldeni érte ha jól tudom. A garanciális papíron melyik szerviz vagy átadó-átvevő pont van megadva?
Amúgy ha gyári sértetlen csomagolás akkor meg kifogásuk sem lehet.
Biztosan van különbség a bolti és a netes kiszállítás közt.
A Gold csomagra váltás akkor elmarad?

[ Szerkesztve ]

(#24887) Brash89 válasza jeni (#24886) üzenetére


Brash89
csendes tag

Gold csomagra váltás csak 21 napig lehetséges a vásárlás dátumától számolva sajnos. :(

(#24888) Lackooo84 válasza MaxxDamage (#24885) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Közben írtam a kollegának, hogy a MM szépen átverte, ugyanis 60 napos elállása volt, és vissza kellett volna venniük tőle a tévét szó nélkül...

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#24889) MaxxDamage válasza Lackooo84 (#24888) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Hát MM-be se szívesen vásárolok, eddig se tettem. :)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#24890) jeni válasza Lackooo84 (#24888) üzenetére


jeni
félisten

ha ebbe belekötnek akkor önmaguk ellen vallanak.
"elszíneződéstől mentes"
leszámítva a 60 napos elállási lehetőséget.

(#24891) Lackooo84 válasza jeni (#24890) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát ezt nem a kijelzőre értik, hanem magára a termékre. :D De mondom nem kell mondanod semmit, még csak meg sem kell indokolnod miért vitted vissza. Elállsz és kész.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#24892) Brash89 válasza Lackooo84 (#24888) üzenetére


Brash89
csendes tag

Sajnos online áruhitelre vásárolt termékekre nincs 60 nap. Ez alól is kibújtak, de most nagyon kifakadtam. Az MM ügyfélszolgálatos kérte küldjek el mindent, nyitott hibajegyet. És felveszik a Samsunggal a kapcsolatot. Közben készen vannak a levelek a Békéltető testületnek is.

Egyébként a tipped nagyon köszi! És be is jöhetett volna..

[ Szerkesztve ]

(#24893) Lackooo84 válasza Brash89 (#24892) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát sajnálom, nem tudtam, h hitelre vetted.

The Truth is out there...

(#24894) Brash89 válasza Lackooo84 (#24893) üzenetére


Brash89
csendes tag

Igen azt nem írtam le, nem gondoltam, hogy más eljárás alá esik. De hátha haladunk valamerre.. ha az MM levelezni kezd.. de esélyes, hogy a Samsung véleménye nem fog változni.

(#24895) amarna


amarna
tag

Üdv.
Kedves fórum társak, hátha tud valaki segíteni abban, hogy egy tavaly decemberben vásárolt Samsung mobilkészülékre.( Bravophone ) jogos e az egy év gari. A bolt az ászf-ben leírtak szerint egy évet ad. Ebben az esetben itt nem érvényesíthető az új sávos jogszabály? Az akkori eladási ár 350000 volt.

(#24896) Lackooo84 válasza amarna (#24895) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hogy lenne már jogos. De remélem tanultól belőle, hogy sufniból nem veszünk szürke mobilt.

The Truth is out there...

(#24897) amarna válasza Lackooo84 (#24896) üzenetére


amarna
tag

Nem vettem meg, csak árulnak egy használtat, a tulaj mondja az egy évet, és utána néztem. Viszont a garipapír, meg samsung.

(#24898) asdf_ válasza Lackooo84 (#24896) üzenetére


asdf_
veterán

A bravophone pont samsung dealer, sőt, experience store-üzemeltető. Ha új, nullkilométeres volt, akkor a sávos érvényes rá.

(#24899) amarna válasza asdf_ (#24898) üzenetére


amarna
tag

Köszönöm, megnyugtató!

(#24900) jeni válasza amarna (#24895) üzenetére


jeni
félisten

az,hogy utólag használtan árulja az egy dolog,a márkaszerviz mindig azt veszi figyelembe mi is volt az eredeti első számla és annak mértéke?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.