Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24501) neil_mullen válasza asdf_ (#24500) üzenetére


neil_mullen
aktív tag

:R

Privát üzenetre illik válaszolni!!!

(#24502) Josi


Josi
aktív tag

Sziasztok!

Elállással kapcsolatban lenne a kérdésem.
Vettem használt autórádiót, ami nem vált be, így visszaküldeném az eladónak elállás keretében.
Viszont a számláján csak a készülék szerepel.
A szállítási költségről a futárcég adott külön számlát.
Van esély a szállítási költség visszaszerzésére, vagy így jártam?

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#24503) jeni válasza Josi (#24502) üzenetére


jeni
félisten

A magánembertől vetted akkor nem hinném az elállás jogossága,hacsak nem azt vagy nem azzal hirdette mint ahogy megkaptad.
Használtra ilyen esetben semmi garancia nincs.
Írásbeli megállapodás van erről?

(#24504) Josi válasza jeni (#24503) üzenetére


Josi
aktív tag

Cégtől vettem (bontó), hivatalos áfa-s számlával, neten.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#24505) LuckyL válasza Josi (#24502) üzenetére


LuckyL
őstag

hú ez valami új trükk lehet
így kvázi olyan mintha te rendelted volna meg magadnak a szállítást, ha a te nevedre szól a számla közvetlenül
elsőre azt mondanám, hogy nem jár vissza, de érdemes lenne megkérdezni a békéltetőket találkoztak-e már ilyen esettel
mindenesetre a bontónak jár az elismerés a kreatív ötletért, ne értsd félre, nem rajtad kárörvendek, csak ez olyan igazi magyar találékonyság :)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24506) TaaT válasza LuckyL (#24505) üzenetére


TaaT
veterán

Velem a bontós azt csinálta meg hogy a szar cuccot küldjem vissza mert lesz majd jó. Amikor visszaküldtem írtak hogy bocs, mégsem lesz. Egy 10e forintos cuccnál oda vissza buktam 5e forint postaköltséget.

Give them hell Ukraine!

(#24507) Josi válasza LuckyL (#24505) üzenetére


Josi
aktív tag

Igen, pontosan így néz ki. A fuvarcég a nevemre állította ki a számlát.
Ezért most nem futok plusz köröket. Így jártam. :(
De tényleg kreatívak :)

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#24508) LuckyL válasza Josi (#24507) üzenetére


LuckyL
őstag

gondolom az van hogy drága ezeket a mindenféle formájú alakú alkatrészeket küldözgetni és nem akarja bebukni a szállítási költségeket
igazából nem tudom hibáztatni, mindenesetre érdekes fogyasztóvédelmi szempontból
az tuti ha autót bontanék én is ezt csinálnám :D
melyik futárcég vitte?

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24509) Tomi8822


Tomi8822
tag

Üdv, euronics online rendeltem egy hűtőt , ki is szálították, de nem én vettem át és a futár lelépett nem várta meg a kicsomagolást. Kiderült a hűtő ajtaja be van nyomva egy részen , euronics-nak írtam e-mailt képekkel mellékelve, és hívtam is az ügyfélszolgálatot, azt mondták elbírálják hogy csere vagy ár leszállítás.
A kérdésem ha elállok a vásárlástól , és vissza küldöm úgy hogy alá lett írva hogy a terméket sérülés nélkül vették át a futártól, akkor megtehetik hogy nem a teljes vételárat hanem csak egy részét kapom vissza?

[ Szerkesztve ]

(#24510) jeni válasza Tomi8822 (#24509) üzenetére


jeni
félisten

én még nem láttam,olyan nyomtatványt ami ón mindkettő szerepel,hogy sérülten vagy sérülés nélkül és X-t kell jelölni.
ezek előre megírt nyomtatványok az Euronics jóvoltából.
más boltok is ezt alkalmazzák,de mivel jelezted időben aznap,nagy az esély,hogy kapsz cserét vagy a vételárt kapod vissza

(#24511) Tomi8822 válasza jeni (#24510) üzenetére


Tomi8822
tag

Akkor megvárom mit jeleznek vissza a bejelentésre. Köszi

[ Szerkesztve ]

(#24512) jeni válasza Tomi8822 (#24511) üzenetére


jeni
félisten

árleszállítás (Ft ? passz) vagy ajtócserét is lehet kérni (megállapodás kérdése)

(#24513) Tomi8822 válasza jeni (#24512) üzenetére


Tomi8822
tag

Fejlemény van az ügyben, az euronics ezt írta :
hivatalos fogyasztói panaszt, és minőségi kifogás jegyzőkönyvet rögzítettünk rendszerünkben
a gorenje szervíztől kértek javítást . Remélem küldenek egy másik ajtót, ezeken meg lehet fordítani a nyitási irányt így nem nehéz az ajtót is kicserélni .

(#24514) musicproo


musicproo
tag

Valaki össze tudná foglalni pár mondatban, hogy hogyan működik az EVGA gyártói garancia?

Tudomásom szerint regisztrálni kell egy profilt az evga oldalán, saját adatokkal, valamint regisztrálni a hardvert.
Meghibásodás esetén mi a dolgok menete? Plusz érdekelne az is, ha valaki eladja a hardvert, akkor a garancia átadható-e az új tulaj számára? (Mivel az eredeti tulaj saját adataival regisztrált, saját profilt.) A topicban többször előjött egyébként, hogy a garancia nem a termékhez kötött, hanem személyhez. Az ezzel kapcsolatos eltérő hsz-ek eléggé zavaros képet festenek... :U

(#24515) jeni válasza musicproo (#24514) üzenetére


jeni
félisten

a termékhez és az első tulajhoz kötőt az Evga garancia

(#24516) musicproo válasza jeni (#24515) üzenetére


musicproo
tag

Akkor eladásnál hivatalosan nem adható át a gari?
Ha az új tulajnak gondja akad, akkor az eredeti tulaj segítségét kell kérnie a gariztatáshoz?

(#24517) jeni válasza musicproo (#24516) üzenetére


jeni
félisten

úgy tudom ez az eljárás.
vagy az "ő" adataival a te címedre kéred majd vissza a terméket.
bár ha van számla erről akkor az adott bolt is megtudja oldani ezt.

(#24518) Tomi8822 válasza jeni (#24512) üzenetére


Tomi8822
tag

Most irt e-mailt a gorenje az euronics -nak és nekem is hogy a szállítási sérülésér a forgalmazó all helyt, csere vagy vételár visszatértéssel, most az euronics válaszát kell várni

(#24519) belashx


belashx
senior tag

Sziasztok!
Információra lenne szükségem egy tv javításához kapcsolódan.

2020.augusztusában vásároltam a Telekomnál egy TCL 55C715 típusú tévét, melyet a Telekom 5 év garanciával hirdetett, de a jótállási jegyen csak 1 év szerepel. A készülék dobozában található gyártói garanciajegyen 24 hónapnyi jótállás van feltüntetve, szóval még a gyártó által vállalt időszakon belül vagyok.
A tévén hibát véltem felfedezni, így értesítettem őket, el is szállították azt. Egyelőre csak telefonon keresztül tájékoztattak, hogy a hiba valós, panelcserés a készülék, de 80% eséllyel nem fognak kapni alkatrészt. Tájékoztatásuk szerint kérhetek másik készüléket (kifutott típus), vagy csereutalványt, amit a Telekomnál érvényesíthetek.

Mivel javítani/cserélni nem tudják, így bízom benne, hogy csereutalvány lesz a vége. Vagyis itt jönne a kérdésem:
Mivel a T-s jótállás lejárt, ill. nincs is náluk olyan készülék, ami érdekelne, van-e rá lehetőség, hogy ne utalványt kapjak, hanem a tv vételárát utalják vissza részemre, és vásárolhassak másikat, ahol akarok, hivatkozva a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet - szerintem - idevágó részére:
(4) Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a vállalkozást megillető jogok a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra.

Mi a gyakorlat, működik így a dolog? Jól értelmezem, hogy a Telekomnak ehhez már semmi köze, így nem köthetik a csereutalványt kizárólag hozzájuk?

(Persze ez mindaddig feltételezés, míg írásban nem tájékoztatnak a fentiekről, de szeretnék felkészülni. :))

"Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."

(#24520) daver88 válasza belashx (#24519) üzenetére


daver88
aktív tag

Te az adásvételi szerződést a Telekommal kötötted, a gyártónak ehhez semmi köze. Kérd vissza a pénzt, ha azt szeretnéd...nincs akadálya. (persze ha a Telekom a hivatalos mo.-i importőrtől szerezte be a terméket, és valóban él az 5 év gari, nem csak forgalmazói garit kaptál...)

[ Szerkesztve ]

(#24521) belashx válasza daver88 (#24520) üzenetére


belashx
senior tag

Köszönöm válaszod!

Nekem ez a megoldás is megfelel, de kérdés, mit mond erre a Telekom, hisz az általuk biztosított jótállás már lejárt, igaz, a gyártói még él, így nekik ebből nem származik káruk.
Az 5 év irreleváns, hisz még 2 éven belül vagyok, csak a pontosság kedvéért említettem meg.

"Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."

(#24522) daver88 válasza belashx (#24521) üzenetére


daver88
aktív tag

Nem az a fontos, hogy a gyártó mennyi garit ad, hanem az, hogy milyen feltételekkel vásároltad attól akitől vetted - jelen esetben a Telekomtól. (2020-ban ráadásul még a kötelező 2 év sem volt ugyebár 100e Ft felett.)

[ Szerkesztve ]

(#24523) belashx válasza daver88 (#24522) üzenetére


belashx
senior tag

Pont ezért tértem ki a gyártói garira, mivel lehet elhajtanak a T-nél, mert az ő szempontjukból már nincs jótállás. Ha csereutalvány lesz, akkor az a T-hez fog szólni, ezt mondta a hölgy a szervizben.

KP-s vásárlás volt, semmi hűség, semmi kedvezmény. Sőt, már nem vagyok előfizetőjük sem. A webshopban a tv képein szerepelt az 5 év garancia, de sehol máshol. Mint írtam, 1 év szerepel a T-s jótállási jegyen.

"Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."

(#24524) belashx válasza belashx (#24523) üzenetére


belashx
senior tag

Megtaláltam a webshopból lementett képet, ennyi van.

"Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."

(#24525) Lackooo84 válasza belashx (#24524) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ha a gyártói jótállás 5 év nem kell foglalkozni a Telekom 1 évével. Ugyanez van az ott vásárolt telókkal is, mindenre 12 hó-t írnak, de pl. a Huawei az összes telójára vállalja a 2 évet, szóval ez miatt nem kell parázni.

The Truth is out there...

(#24526) belashx válasza Lackooo84 (#24525) üzenetére


belashx
senior tag

A gari miatt nem aggódok, csak jobb lenne, ha nem a T-nél kellene "könyörögni" a csereutalvány pénzre váltása miatt, ahogy azt az első posztomban írtam, hisz a kiegészítő jótállás ideje alatt a fogyasztóra - azaz rám - szállnak az addig a vállalkozást(T) megillető jogok. :)

Ettől függetlenül köszönöm, hogy válaszoltál!

"Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."

(#24527) jeni válasza belashx (#24526) üzenetére


jeni
félisten

T nem fog ügyet csinálni a csereutalvány miatt,tutira a pénzt kapod vissza,de lehet felkínálnak neked más TV alternatívát biztosan,hogy náluk költsd el a pénzt.

(#24528) somnia


somnia
őstag

Sziasztok!
Szeretnék kis segítséget mert én nem tudom követni!
Egy webshopból vettem egy terméket amit visszaküldtem.
Vásárláskor fizettem a termékért 9598 Ft-ot, mert kaptam 15%-os kuponkódot.
Most, hogy visszaküldte, a bolt csak 8160Ft-ot ad vissza mert:
"Visszáruzás esetén Önnek a termék vásárlása során igénybe vett kedvezménnyel (15EV - 15%-os kuponkód) csökkentett ár kerül visszatérítésre és nem a termék teljes ára. "
Miért?

(#24529) belashx válasza jeni (#24527) üzenetére


belashx
senior tag

Ebben reménykedem, köszi megerősítést!

"Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."

(#24530) BB9000 válasza somnia (#24528) üzenetére


BB9000
senior tag

A törvény szerint 14 napos elállás esetén a vásárláskor a termékért kifizetett (és a számlán szereplő) vételárat kell a vásárlónak visszakapnia. Beleértve a szállítás és csomagolás teljes költségét is. (ha volt ilyen) Ha ettől eltér a bolt, akkor élj panasszal.
További tájékozódási pont: Itt

[ Szerkesztve ]

(#24531) Lackooo84 válasza somnia (#24528) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hogy mi??!?!? Hát röhej már milyen pofátlan boltok vannak... Erre visszaírnék, hogy "na csekkolják szépen a számlát, mert akkor én ezek szerint a kedvezmény nélküli árat fizettem, 9xxxft-ot, azt kérném vissza, plusz a szállítást".

The Truth is out there...

(#24532) asdf_ válasza somnia (#24528) üzenetére


asdf_
veterán

A vásárlás előtti állapotot kell visszaállítani. Ha a vásárlás okán kaptál kuponkódot, amit később felhasználtál, akkor a felhasznált kuponkóddal elért kedvezmény levonása szerintem tök jogos. Ha csak nálad van egy kupon, amit még nem használtál fel, akkor a teljes összeget kell visszakapnod, a kupont pedig érvényteleníteniük kell.

(#24533) Gyuri27 válasza asdf_ (#24532) üzenetére


Gyuri27
félisten

Szövegértelmezés.
A kuponnal csökkentett ár volt annyi.

Amd - Radeon - Ryzen

(#24534) somnia


somnia
őstag

Köszönöm a segítségeteket, megírom majd mi lett az üggyel.

(#24535) asdf_ válasza Gyuri27 (#24533) üzenetére


asdf_
veterán

Nem, szerintem a vásárlás értékének 15%-át érő kupont kapott a vásárlás után, a matek nálam csak így jön ki (vagy még korán van), tehát az eladó csak a 15%-kal csökkentett árat akarja visszaadni, mert 15%-nyi kupon a vevőnél maradt, innentől kezdve kanyarodunk oda, amit írtam, hogy ha ezt később felhasználta, akkor jogos levonni, ha nem, akkor meg érvényteleníteni kell.

[ Szerkesztve ]

(#24536) jeni válasza asdf_ (#24535) üzenetére


jeni
félisten

ez jogszabály ellenes,mert ha vásárló nem használja el a következő vásárlásnál sőt nem is kötelezhető arra.
AZ AMOLYAN GRÁTISZNAK MINŐSÜL.
a bolt vagy annak az ügyintézője utólagosan nem Ft-hatja a kedvezményeket és nem kérheti vissza FT-ként vagy kiadásként.
az tény a bolt nyerészkedni akar ezen,ha már nem tudta eladni véglegesen a terméket mely vissza került hozzá.
az tuti annyit kell vissza kapnia a somnia tagnak amit ki is fizetett vagyis a számlán szerepel,azt nem tudom,hogy a szállítási költség ilyenkor miként íródik jóvá?

(#24537) , válasza somnia (#24528) üzenetére


,
addikt

Ez melyik bolt volt?

(#24538) asdf_ válasza jeni (#24536) üzenetére


asdf_
veterán

Én másképp gondolom. Elállás esetén a vásárlás előtti állapotot kell visszaállítani.

Vásárlás előtti állapot:
a vevőnek volt 9598 Ft-ja és nem volt terméke, nem volt kuponja.

köztes állapot:
volt terméke, nem volt már meg a fenti pénze, és volt egy vásárlás 15%-át, azaz 1440 Ft-ot érő kuponja. Ezt vagy elhasználta vagy nem.

Elállás utáni állapot:
Termék vissza, pénz vissza, kupon vissza. Ha a kupont a vásárlás után egy újabb vásárláskor felhasználta, akkor mivel a kupon már nem tud visszajárni, így kényszerűen az ára jár vissza, így 9598-1440=8159 Ft jár vissza a vevőnek. Ha a kupon még nincs levásárolva, akkor viszont a kupont kell érvényteleníteni, nem pedig annak értékét levonni, így pedig egy kuponnal a boltnak magához láncolni a vevőt.

Nyilván abban az esetben, ha a bolt ezt az ÁSZF-ben már előre tisztázta, hogy vásárlás utáni elállás esetén a vásárlás eredményéül kapott kuponok, ajándéktermékek stb.-k visszajárnak (bár a józan paraszti ész is ezt diktálja, ennek azért elég evidensnek kellene lennie mindenkinek, nem feltétlen érzem tehát, miért kéne ezt még írásban is külön nyomatékosítani). Ha a bolt, hogy ezt nem szabályozta (épp nemrég írt itt valaki valami hasonló esetet a Samsunggal), no ott kezd érdekessé válni a történet. Szóval a kedves vevő lapozza fel mit ír az ÁSZF, amit vásárláskor elffogadott.

(#24539) madmike


madmike
őstag

Sziasztok,

Az AQUA-nál vásároltam egy okosórát, aminek sajnos nem működnek a szenzorai.
Ma vettem át.
Az ára mára felment 15.000-tal.
Ha elállok a vásárlástól akkor gondolom a pénzt kapom vissza, amiből nem tudom újra megvásárolni, hiszen drágább lett. Kérhetek cserét?
A visszaküldés, majd a cserekészülék szállítási költsége kit terhel?

"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan

(#24540) Dealer95 válasza madmike (#24539) üzenetére


Dealer95
őstag

Szia!

Tudomásom szerint 3 napon belül kérheted az azonnali termékcserét gyári hibás terméknél.

[ Szerkesztve ]

(#24541) LuckyL válasza Dealer95 (#24540) üzenetére


LuckyL
őstag

kérheti, de a pénzvissza is megfelel jogilag, ha a bolt ezt választja

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24542) Dealer95 válasza LuckyL (#24541) üzenetére


Dealer95
őstag

Elvileg ebben az esetben nem választhatja a bolt a pénz visszafizetést:
[link]
(Persze ez 2016-os, azóta lehet, hogy változott a szabály)

[ Szerkesztve ]

(#24543) madmike válasza LuckyL (#24541) üzenetére


madmike
őstag

Ha a bolt a pénzt adná vissza, akkor én választhatom azt, hogy küldjék el szervízbe?

Dealer95: köszi, lementem ezt a linket, hogy ha holnap hívom őket, akkor tudjak dobálózni a paragrafusokkal :DDD

[ Szerkesztve ]

"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan

(#24544) Lackooo84 válasza madmike (#24543) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ha van nekik raktáron mérlegelés kötelező kicserélni egy másikra. Szóval én trükköznék, ha be tudsz menni személyesen... :DDD

The Truth is out there...

(#24545) LuckyL válasza Dealer95 (#24542) üzenetére


LuckyL
őstag

az hogy ide nincs leírva a pénz visszatérítése, az nem jelenti azt hogy nem élhet vele a bolt
az ugyanis egyszerűen megszünteti a szerződést
egyébként kár erről diskurálni, soha senki nem ment emiatt perre, soha nem fogjuk megtudni hogyan döntene a bíróság
százszor felmerül ez a topikban az utóbbi 1-2 évben mióta felpörgött az infláció és egyes termékek hiánycikkek

szerk: ez a döntés amit linkeltél arról szól konkrétan hogy nem lehet javításra bevenni a terméket csere helyett
értelemszerűen a pénzvissza nem javítás, hanem a tranzakció törlése

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24546) madmike válasza Lackooo84 (#24544) üzenetére


madmike
őstag

sajnos mindenképpen postán tudom lebonyolítani.
De amit én kaptam az se volt készleten nekik.

"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan

(#24547) BB9000 válasza madmike (#24546) üzenetére


BB9000
senior tag

E szerint a cikk szerint 3 napos cseregarancia joga illet meg. A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 7. § alapján az én értelmezésem szerint a bolt nem választhatja se a pénzvissza opciót, se a javítás opciót.

[ Szerkesztve ]

(#24548) Exodion válasza Exodion (#24403) üzenetére


Exodion
aktív tag

Megjott a samu valasza a temakorben. Tehat amit akartam:
- Csereutalvany, bevallaljak vagy hivatkoznak a jelentos tobbletkoltsegre.

TLDR ami volt: Rossz terero belterben, eSIM-el sikertelen hivasok ki- es be-jovo.

1) Samu uf. elmondta hogy ehhez szerviz kell.
2) Elmondtam hogy tavmunkaban dolgozom minden nap kell a telefon. Nembaj ehhez szerviz kell.
3) Vettem masikat, ez meg ment a szervizbe. Szervizben elmondtam hogy nekem csereutalvany kene hogy a telekom elszamolja a keszulek arat az ujba. Mondta hogy atveszi, es jelezzem az ugyfelszolgalaton.
4) uf itt jelezte eloszor hogy ha nekem csere kell akkor NE adjam le szervizbe mert akkor ad egy email cimet ahol igenyelhetem a csereutalvanyt. De mivel mar leadtam ez buko.... azanyadat mondom.
5) Panaszt tettem a tajekoztatas hianya miatt. Jogszabaly szerint kijavitast es kicserelest kerhetek. Maximum a tobbletkoltsegre hivatkozva elutasitjak de legalabb kerhettem volna.
6) Keszlett a telefon a szervizben, kicsereltek majdnem az egeszet (alaplap, hatlap, aksi, egykicsit osszecsikargattak a kijelzot). Szoval tobbletkoltsegre ugy isten igazabol hivatkozni mar....
7) Samu reagalva a panaszra, rendelt egy bevizsgalast az immar javitott keszulekre a kozponti szervizpartneruknel a tmx-nel, amivel kapcsolatban felhivtak telefonon hogy mikor kuldjek a futart
8) Megint elmondtam mint az oviban hogy mi a szituacio, mire kozolte hogy dehat a tobbletkoltseg miatt csak ugy nem cserelnek. Csokolom elsoroltam a szervizlaprol hogy mi lett cserelve... o hat akkor valoszinuleg cserelunk. Dehat meg lett javitva. Akkor oruljek, mar jo a telefon. :W

Telefon teljes ara bebukva, de fordulhatok a bekelteto testulethez aminek nem vetik ala magukat :D. Ezt igy el is mondta. Hat ennyit nem er nekem, kozoltem hogy sztornozzuk nem erdekel soha tobbet samsung. Erre ma 1hettel kesobb megint kuldik az emailt hogy mikor johet a futar a "javitott" telefonert. Meg ha be is kuldenem kvazi uj belsosegei vannak a keszuleknek szoval az oke, de mivel a kijelzot osszecsikargattak jonne hogy o sajnaljuk de mivel karcos igy elveszett minden. Mar varom hogy meg fel is hivjanak megint de akkor mar lehet nem leszek turelmes.

Es itt a tortenet vege. ;]

[ Szerkesztve ]

(#24549) Lackooo84 válasza Exodion (#24548) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

A tréemixbe akkor sem küldenék már semmit, ha fizetnének érte. Elég volt egyszer megjárni velük, amikor beszinezték a folyadékindikátorokat a telón. Még jó, hogy előtte levideóztam és azon látszott, h fehér, így a Huawei rájuk koppintott, és megjavították. De az egy tróger mocskos csaló banda, elég a google értékeléseiket megnézni...

The Truth is out there...

(#24550) madmike válasza BB9000 (#24547) üzenetére


madmike
őstag

Ma postáztam nekik.

Annyit mondtak, hogy megvizsgálják és ha valóban hibás cserélik.

"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.