Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24351) kutga válasza BB9000 (#24349) üzenetére


kutga
nagyúr

+1

Sosem azt kaptam tőlük amit rendeltem és mindig a garanciával trükköztek.

Let the Zone take me if I am.

(#24352) koby11h válasza kutga (#24351) üzenetére


koby11h
aktív tag

:K
Másik terméket (mosógép) küldtek, ami olcsóbb 10000-el és az ügyfélszolgálat megpróbálta elmagyarázni, hogy ez ugyan az a gyártó és ugyan olyan jó termék ez is...
Simán küldtem vissza. Utána az eredeti termék rendelését lezárták, a megszűnt akciós áron nem akarták a hibás szállítást pótolni, utána még sem az akciós áron lett leküldve...
Második kiszállításra kaptam amit visszaigazoltak és a harmadik számla lett jó áron!
Azóta inkább legyen pár ezressel drágább!

[ Szerkesztve ]

Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!

(#24353) kutga válasza koby11h (#24352) üzenetére


kutga
nagyúr

Nekünk rendszeresen a gyártói garanciával hirdetett termékeket a saját garijegyükkel adták, és kérésre se kaptam rendesen kitöltött garanciajegyet. Kis értékben annyira nem zavar, de mindig eljátszották.

Let the Zone take me if I am.

(#24354) koby11h válasza kutga (#24353) üzenetére


koby11h
aktív tag

Igen, ezt én is írtam korábban, pl Samsung garjegy... mindig külön harc!

Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!

(#24355) kutga válasza koby11h (#24354) üzenetére


kutga
nagyúr

Mondjuk legutóbb a samsung.com webáruházból rendelt mosógéphez és telefonhoz se kaptunk. Kértem az ügyfélszolgálaton, azóta se postázták.

Let the Zone take me if I am.

(#24356) koby11h válasza kutga (#24355) üzenetére


koby11h
aktív tag

Nekem pótolták levélben. Elküldtem a telefonok adatait lefotózva és postán 2 hét után megkaptam.

Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!

(#24357) Ron Swanson


Ron Swanson
senior tag

Sziasztok!
Ha egy webshop csak 5 csillagos értékeléseket jelenít meg a termékek alatt, azt érdemes jelenteni a fogyasztóvédelemnél vagy valami más szervnél?
Nagyon megszívtam egy termékkel, írtam 3 héttel ezelőtt egy 1 csillagos értékelést ami azóta jóváhagyásra vár. A személyes tapasztalataimat és véleményemet írtam bele, normális (nem trágár) stílusban. Próbaképp írtam egy 5 csillagos értékelést is egy másik termékhez más névvel néhány nappal ezelőtt, érdekes módon azt nem sokkal később jóvá is hagyták. :)

[ Szerkesztve ]

(#24358) Superhun válasza Ron Swanson (#24357) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia!

A megtévesztő eladói gyakorlatok szankcionálása a Gazdasági Versenyhivatalhoz tartozik. Bővebben a bejelentésről: [link]

(#24359) Ron Swanson válasza Superhun (#24358) üzenetére


Ron Swanson
senior tag

Köszi. :R

(#24360) IzI


IzI
senior tag

Hi

Adott egy termék (130e ft) értékben,amit vissza küldtem,mert nem jó és kérem vissza a pénzt. Viszont a cég,azt állítja hozzá nem érkezett semmi,nem találják. Egyelőre nem kérték a bizonyítékot,arra,hogy elküldtem,de muszáj lesz úgynéz ki.Van még 2 hetük a visszatérítésre.
Ilyenkor milyen lehetsőgeim vannak,ha folyamatosan tagadnak? Se pénz,se termék,nem buli.

(#24361) asdf_ válasza IzI (#24360) üzenetére


asdf_
veterán

És mit mutat a nyomkövetés oldala a csomagnak, hogy hol jár?

(#24362) IzI válasza asdf_ (#24361) üzenetére


IzI
senior tag

Már vagy 2 hete kézbesítve.1 hetet alapból vártam,csak kezdett furcsa lenni,hogy semmi infó nem jött,hogy megkapták.Azután kezdtem érdeklődni,hogy mi van.Eddig 2x beszéltem velük,"nem találják".

(#24363) Lackooo84 válasza IzI (#24362) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Postától kikéred ki vette át, és ennyi. Annak nyoma kell legyen, másképp mi értelme az egésznek?!

The Truth is out there...

(#24364) jeni válasza Lackooo84 (#24363) üzenetére


jeni
félisten

az oké,hogy átvette valaki.
de ki vette át? ki volt jogosult arra,hogy átvette?
mert mondhatja a másik oldal,hogy nem a mi emberünk vette át.
tudom banális kérdés,mert az én telómat csak úgy átadta a futár amit a Vodafone küldött nekem.
330ezer Ft értékben se papír se semmi nem volt csak a csomag más kezében

(#24365) C64


C64
őstag

Konkrétan melyik cégről van most szó?

Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ

(#24366) Lackooo84 válasza jeni (#24364) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Szerintem az már a posta sara, ha nem a megfelelő személynek/cég meghatalmazottjának adta át. Valaki aláírta átvételkor, az kell neked.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#24367) IzI válasza Lackooo84 (#24363) üzenetére


IzI
senior tag

Elküldtem email-ben az igazolásokat.Ma rá kérdezek,hogy állnak a kereséssel. Egyébként GLS vitte.

(#24368) IzI válasza IzI (#24367) üzenetére


IzI
senior tag

Továbbra se találják,de szerencsére vissza utalták a pénzt.Azt hiszem többet nem rendelek ekkora értéket webshop-ból.

(#24369) jeni válasza IzI (#24368) üzenetére


jeni
félisten

nem a rendelés nagysága a gond,hanem még mindig nem tudjuk melyik webshop aki nem becsületes ilyen téren?

(#24370) Lackooo84 válasza jeni (#24369) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Na ja... Azt azért jó lenne tudni... :U

The Truth is out there...

(#24371) IzI válasza jeni (#24369) üzenetére


IzI
senior tag

Nem tudjuk ki a hunyó ,ők vagy a futár.A pénzt visszaadták, így nem akarom rontani a hírnevűket.
Nyílván,ha nem adták volna vissza,akkor mindenhol leírtam volna.
Egyébként van olyan cég,(irodabutik)ahol ASZF-ben megemlítik"visszaszállítás során eltűnt áruért az eladó felelősséget nem vállal" nem innen vettem.Most innen nézek széket,de előtte rá kérdezek dolgokra😁

(#24372) Lackooo84 válasza IzI (#24371) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát szerintem az már eleve gáz, hogy megkérdőjelezik azt, hogy a vásárló visszaküldte a terméket... A futár mégis mitől lehetne hunyó?? Ők tudják jól, hogy ilyennel nem lehet trükközni, mert azonnal tudják kinél volt utoljára a csomag, és őt veszik elő. :U Szóval szerintem igenis jöhetne a név, nem szeretne senki ilyenekbe belefutni.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#24373) IzI válasza Lackooo84 (#24372) üzenetére


IzI
senior tag

Igazolás nem tom mennyire segített,mert nem kérték,csak elébe mentem a dolgoknak. Email-re nem írtak semmit, amiben az igazolás volt.Amikor telefonon érdeklődtem,hogy meg e találtak,akkor közölték,hogy nincs meg és pénzt visszadják.

(#24374) Exodion


Exodion
aktív tag

Sziasztok,

Na hat en ilyet meg komolyan nem lattam szoval gondoltam megosztom. Adott legyen emberunk X (jomagam). 2021.07.0X napjan a telekomtol 24havi kamatmentes reszletre vasaroltam egy Samsung Galaxy S21 Ultra keszuleket amit kesobb 2022.03.04 napjan kifizettem, de nem is ez a lenyeg.
Jott a telefon akkor meg Android 11 operacios rendszerrel, "kifogastalanul" mukodott. Volt egy apro bokkeno vele telefonhivas kozben ugyanis lement 2/3G-re noha engedelyezve volt hogy 4G-n maradjon. Orvosoltuk a telekommal egy eSIM kartyaval, ezutan gyonyoruen ment a 4G telefonhivas kozben IS.
Aztan jott a Samu fele Android 12 frissites ;] . Azota van egy igen draga, es nem a legjobb papirnehezekem (mivel nem olyan nehez ugye ha nagy a huzat elmozdul es mennek a lapok). Roviden tomoren: Telefonalni tudok, ha en kezdemenyezem a hivast, akkor minden korulmenyek kozott.

Kulteren semmi gond, minden a legnagyobb rendben
Belteren, legyen az barhol, a telefon terereje -116-118dBm kozott mozog, hat -120dBm ugye a semmi kozepe utan van 2 hazszammal. Szoval ebben ha valaki engem probal hivni, akkor harom dologbol tudok valogatni:
1) Van Wifi es minden mas lenyegtelen mert ekkor aktiv a wifi hivas minden a legnagyobb rendben. A telefonom kicsong folveszem es mindenki boldog.
2) Nincs wifi hivas (nem itthon vagyok) de be van kapcsolva a VoLTE amely esetben szinten minden a legnagyobb rendben; a telefonom kicsong folveszem es minden oke.
3) Nincs wifi es nincs LTE, vagy a VoLTE ki van kapcsolva amely esetben a hivo felet az a kellemes dallamos noi hang koszonti hogy: A hivott szamon elofizeto pillanatnyilag nem kapcsolhato. Nem kapok SMS-t hogy nem fogadott hivasom volt, sosem tudom meg. DE ha en kezdemenyezem a hivast, amikor a vonal felepul a tererom szepen folugrik -98dBm-re. Teszteltuk felesegemmel konyhasztalra az en S21U-m meg az o sima iPhone13-ja. Folhiv semmi. Meg sem mozditom a telefont, en hivom ot, siman megy. Folveszi es a terero is fasza.

Nincs mese valami nem jo...

Eloszor mentem a Samsung uf-hez ahonnan egybol a Telekomhoz iranyitottak egy gyari beallitasok viszaallitasat kovetoen.

A Telekom folvett egy hibajegyet amit 2oraval kesobb le is zartak, nincs hiba a telekom rendszereiben. Csereljunk SIM kartyat (az nem jo), akkor eSIM kartyat. Nem oldotta meg a dolgot. Kapcsoljuk ki a VoLTE-t... *cirip* *cirip* *cirip* de kapcsoljuk ki mostmar jo lesz. Leraktuk az en telefonom meg a telekomos ugyintezo telefonjat egymas melle az asztalra es megprobalt folhivni, eeees a hivott szamon elofizeto pillanatnyilag nem kapcsolhato. VoLTE visszakapcsol hivas megy szepen. Hat o ebben nem tud segiteni hagyjam ott a telefont bekuldik szervizbe. Hat mondom akkor inkabb beviszem mert kb mindenem a telefonon van eBank (mar csak telefonos belepes), google authenticator, google pay amikkel alapbol szivtam egy napot mert biztonsagi mentesbol ugye ezek nem jonnek csak ugy vissza.

Samsung szerviz, hat oknekik 30napjuk van a bevizsgalasra/javitasra es a virushelyzet meg mindenfele hiany miatt szamoljak ezzel. Mondom oke, ott a fentiek + tavmunkazok akkor elmegyek 1honap nemfizetett szabira kifizetik? Hat ok nem, beszeljek a telekommal cserekeszulek ugyben.

Ismet Telekom uzlet ugyanaz az ugyintezo, a reakcioja kb felbecsulhetetlen: Vegyek egy uj telefont. Hat itt inkabb kisetaltam :D.

Telekom telefonos uf 20perc Vandazas utan mire megertette hogy nem kerek SMS-t a telefon beallitasairol: HAt mivel ok nem kapnak cserekeszuleket a gyartotol igy nem is tudnak adni. Sajnos ilyen o sem tud mast mondani mint venni kell egy telefont. DE mivel meg van >1ev a husegidombol ezt csak kotberrel tudom megtenni, vagy egy uj elofizetessel ;] .

Samsung forumok, kulfoldi forumon hemzseg ez a hiba. Samsung uf megint folkeres. Hat a Softwares hibat nem szoktuk garancialis hibakent elfogadni, ilyenkor ugyanis egy kovetkezo frissitessel javitasra kerulhet. Tehat ha en szerintem az Android 12 okozza (persze mert elotte tokeletes volt) akkor leadhatom de ha nem talalnak hardwares hibat akkor visza fogom kapni. Viszont azt nem tudja megmondani hogy mikor varhato Samsung barmit is javito frissites mert Android 12 frissites ota nem jott csak a Google security patch.

Na ilyen sztorit latott-e mar valaki? Oszinten kibekulok en azzal is hogy veszek egy iPhone-t reszletre, na de van egy 36ho JOTALLAS-os keszulek amit nem fogunk megjavitani, ES amellett a javaslat mellett hogy vegyek uj telefont fizessek kotbert is azert nekem eleg meredek.

[ Szerkesztve ]

(#24375) LuckyL válasza Exodion (#24374) üzenetére


LuckyL
őstag

szia, két tanácsot tudok adni
az első hogy amikor telefont cserélsz a régit ne add el, mert mint látod szükség lehet tartalékra
a második hogy fordulj a békéltető testülethez, és nem ártana hogyha ezek a dolgok amiket elmondtál írásban is dokumentálva lennének
a telefonod szar, ki kell cseréljék, de sajnos amint látod pedálozni kell érte :(

ha esetleg céges vásárlás volt, vagy van fizikai sérülés a telefonon, akkor még nehezebb lesz a dolog

az iphone dologhoz annyit, hogy ott előfordulnak hibák, nekem volt gondom vele régebben, ellenben a samsungokat mindet imádtam ami volt (igaz nekem nem high end kategória van, hanem középkategóriások, nincs szükségem jobbra)
sajnos lutri ez az egész, kifogtál egy hibásat

még az jutott esetleg eszmbe, hogy amikor a vodafoneal volt bajom, írtam a tékozló homárnak és utána megoldották, de nem tudom létezik-e még az oldal és van-e olyan olvasottsága mint sok éve (gyanítom nincs)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24376) C64 válasza Exodion (#24374) üzenetére


C64
őstag

Máskor vegyél OnePlus-t ;)

Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ

(#24377) jeni válasza IzI (#24373) üzenetére


jeni
félisten

boldogság a vége.
ők tudják,hogy az árut vissza küldted,mert ők sem bolondok,hogy a semmire vissza küldjék a pénzedet.
ahogy írtad nem is kérték a megerősítő igazolást.
az emailt meg tutira elolvasták korábban.
tehát az árú már napok óta a raktárukban van.

(#24378) IzI válasza jeni (#24377) üzenetére


IzI
senior tag

Ki tudja?!Lehet tényleg elkurtak valahol valamit.Ha meg van,akkor miért mondaná,hogy nincs meg? Én tudtam igazolni az igazamat,így ebből nem tudtak volna jól ki jönni. Békéltető test. fordultam volna,gondolom nyertem volna, bár még soha nem csináltam ilyet.Nem tudom, hogy megy .

(#24379) Lackooo84 válasza Exodion (#24374) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Szerintem teljesen mindegy, hogy hardveres vagy szoftveres a hiba (ha OTA jött és a samsung bacta el), ha használhatatlan a készülék, akkor hibásnak számít, és javítani/cserélni KELL. Nyugodtan vizsgálgassák 30 napig, ugyanis a 30. nap után kötelező cserélni egy új készülékre. Az biztos, hogy velem ezt nem játszották volna el. Amúgy a telekom üzletben mindig hülyének akarnak nézni itt is, a legutóbbi garis ügyemnél is telefonos üfsz tette őket helyre.

The Truth is out there...

(#24380) Josi válasza LuckyL (#24375) üzenetére


Josi
aktív tag

Sajnos a Tékozló Homár is a vírus áldozata lett.
Béke ollóira. :O

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#24381) Đusty válasza Josi (#24380) üzenetére


Đusty
addikt

Azt én is nagyon sajnálom, feléleszthetné valaki.

(#24382) Tikakukac válasza Josi (#24380) üzenetére


Tikakukac
titán

Vírus áldozata lett itt minden és mindenki, de azért a sejtésem beigazolódott, hogy erre fog majd mindenki mindent később. Igen patináns étterem zárt be mellettünk és hát volt itt sírás-rívás, amit akarsz, hogy ez a vírus ezt is tönkretette.
Pedig nem, már évek óta egy nettó bukóban lévő étterem volt, amit végre komolyabb arcvesztés nélkül be lehetett szántani. És ilyenből rengeteget tudok. Ezt is úgy mondta el az egyik elég nagy részt birtokló tulaj, amúgy én is hülyén halok meg.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#24383) Lackooo84 válasza Josi (#24380) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Az inkább az index áldozata.

The Truth is out there...

(#24384) Exodion válasza Lackooo84 (#24379) üzenetére


Exodion
aktív tag

Nem, itt en vagyok a szuk keresztmetszet mert nem tudom vallalni hogy leadom ~30napra a keszuleket szervizbe. Ha du. beviszem es 100% hogy ~1hettel kesobb mehetek erte akkor veszek ki 1het szabadsagot es oke. De 30napra nemtudok szabadsagra menni, es mivel ~250Km-re lakom a munkahelyemtol, es sem az utazgatast sem a nem fizetett szabadsag miatt kiesett keresetem nem teritik meg a 30napos szervizelessel igy ez nekem kiesik.
Abba mar bele se menjunk hogy manapsag mar mindent is telefonon intez az ember.
Ebank belepes, kartyalimit modositas, interneten kartyas fizetest ugye jova is kell hagyni vagy google pay de azt is...

Vennek en uj keszuleket de ahhoz meg fizessek kotbert ;] . Persze ez is az en bajom mert nem tudom a keszuleket mellozni valahol max 1honapig. Persze ha nincs kesz akkor utana ugye nekem kell birkoznom a KELL-ert es ilyen birkozassal volt mar egy majd ~9honapos tapasztalatom anno az iPonnal. Vagy vehetek uj mobil elofizetest es akkor nincs kotber, persze akkor fizetnem kell az ujat es a mostanit meg 2023.07 -ig.

(#24385) Lackooo84 válasza Exodion (#24384) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Most nem bántásból, de egy eszközre támaszkodni a mai világban, kicsit fura. Nekem egyrészt van vagy 3 telefonom (az előzőeket nem herdálom el), valamint laptop, tablet stb. Szóval azért én annyira nem lennék meglőve, ha be kellene adni a szervizbe a telómat... :)

The Truth is out there...

(#24386) Exodion válasza Lackooo84 (#24385) üzenetére


Exodion
aktív tag

Nem vettem annak :D. Egyik oldalon van az anyosom/aposom fele ember aki mindent elrak. Amikor elkoltoztek idaadtak a felesegem gyerekkori mojragta mozart ruhait hogy majd jo lesz a mi gyerekunknek (nem tervezunk meg mindig) de ki ne dobjuk mert az emlek. 3honapig dobaltam kifele a pincebol a szemetuket. A masik oldalon vagyok en, aki mar azt is kidobom ami lehet hogy 2ev mulva nem kell majd. Lehet kell de ha nem biztos akkor megy kifele. Szoval hat nekem nincs tartalek telefonom de ebbol tanulva mostmar lehet lesz ;] .

(#24387) Exodion válasza Exodion (#24386) üzenetére


Exodion
aktív tag

Na egy kis update. Hat cserekeszulek nincs, probalkoztunk meg a telekommal ami kiprobalhato volt (5G-t letiltani teljesen es maradni csak tisztan 4G-n, sok-sok dijmentes eSIM csere pedig jocskan tulleptuk a 10-et ami utan ~270Ft/csere) de ez sem sokat valtoztatott. Ahanyszor eSIM-et cserelunk annyiszor lesz valami jo, es romlik el valami mas.
Vettem egy uj telefont reszletre, es jobb ha en viszem a keszuleket a szervizbe mert nalam a video a hibarol (mivel szemelyes adatok latszodnak a videon ezt megmutatom a helyszinen de nem szivesen adnam ki) amit keszitettunk es konkretan el tudom mondani a helyszinen hogy pontosan mi a hiba, mit probaltunk, mi valtozott. Ok is elkuldhetik postan de van egy koztes lepes ne vesszenek el a reszletek cimszo. Ezzel egyebkent egyet is ertek.
De van egy kerdojelem.

Ugye a fama ugy szol, hogy kerhetek kijavitast vagy kicserelest. Kicsereles samsungnal ugye a csereutalvany amivel mehetek a Telekomhoz. Nekem ez is kellene mivel ugye vennem kellett egy uj keszuleket hogy egyaltalan szervizbe tudjam kuldeni (uj keszulek tokeletesen mukodik is, nem lepodtem meg). Kerdesem, hogy ez a kijavitas/kicsereles csak a jotallasra kotelezettel szemben all-e (tehat Telekom), vagy jelezhetem ezt az egyebkent is javitast vegzo szerviznek is (Samsung Experience Store)?

(#24388) asdf_ válasza Exodion (#24387) üzenetére


asdf_
veterán

De ha fw hibás, akkor mit érsz a készülékcserével? Főleg, hogy ugyanolyanra cserélik?

(#24389) Exodion válasza asdf_ (#24388) üzenetére


Exodion
aktív tag

Ha csereutalvanyt ad a samu, akkor a telekomtol nem keszuleket hozok ki (ugye azt mar vettem), hanem az original vetelarat amit elkoltottem ra, a telekom beszamitja az uj keszulek reszleteibe. Ez a megallapodasunk szuletett. Keszulekem ami van jelenleg nem is elerheto a telekomnal, a kovetkezo s22 meg jocskan dragabb ugye, szoval igyis-ugyis szamlan szereplo osszeg vissza lenne.

[ Szerkesztve ]

(#24390) daver88


daver88
aktív tag

Üdv!

csereutalvány...fogyasztói és kereskedői oldalról is érdekes kérdés. Van esetleg ezzel kapcsolatban bármilyen fogyasztóvédelmi állásfoglalás?

Tegyük fel, hogy egy 4 éve vásárolt, 5 év garos termék elromlott, a szerviz csereutalványt állított ki. A kereskedőnek visszajuttatva az utalványt azt mondja, hogy visszautalja a vételárat. Ugyanaz a termék viszont elérhető még, persze jóval drágábban, mint korábban. Jogszerűen jár a kereskedő, hogy nem hajlandó kicserélni a terméket, hanem a pénzvisszaadás mellett dönt?

- kereskedői oldalról nyilván hatalmas bukta, ha cserélni kell, mivel 4 éve nem annyi volt a termék beszára, mint most. (és a gyártó/importőr nem csereterméket ad, hanem szintén jóváírást az akkori átadási ár alapján...)
- fogyasztói oldalról szintén negatív előjeles a dolog, mivel annyiért már nem tud ugyanolyan tudású gépet venni - ha visszakapja az akkori vételárat.

Ha esetleg van ezzel valakinek tapasztalata, akár mindkét oldalról - akár a fogy.védelmi részről - kiváncsian olvasnám...

(#24391) LuckyL válasza daver88 (#24390) üzenetére


LuckyL
őstag

hetente felmerül ez a kérdés a topikban sok sok éve
igen, jogosan jár el véleményem szerint

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24392) daver88 válasza LuckyL (#24391) üzenetére


daver88
aktív tag

előző két hónapot visszaolvastam, de csak említés szintjén volt..sorry. van egy 220V-os story, de ott azért más a szitu.

Szerintem is jogszerű, csak kiváncsi lettem volna, hogy van-e valakinek tapasztalata a gyakorlatban.

[ Szerkesztve ]

(#24393) LuckyL válasza daver88 (#24392) üzenetére


LuckyL
őstag

a gyakorlat az hogy volt hogy oldalakon keresztül vitatkoztunk ezen, de mivel senki nem viszi tovább az ügyet békéltetőhöz és bíróságra, hanem elfogadja a pénzt, ezért nincs precedens (nem mintha lenne precedensjog itthon, de legalább iránymutatásnak jó lenne)
illetve volt már akinek hosszas vitatkozással, panaszkönyvbe irogatással sikerült elérnie a cserét emlékeim szerint

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24394) Lackooo84 válasza LuckyL (#24391) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nem jár el jogosan, mert CSEREutalvány a neve, nem csekk...

The Truth is out there...

(#24395) LuckyL válasza Lackooo84 (#24394) üzenetére


LuckyL
őstag

na akkor nosza linkeld a jogszabályt ami a csereutalványt szabályozza ;)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24396) jeni válasza LuckyL (#24395) üzenetére


jeni
félisten

a csereutalványt 30 nap (naptári) után adják
mindig annak a nevére lesz kiállítva aki leadta a garanciális hibás terméket melyet nem lehetett rendeltetésszerű használatra megjavítani.
ha emlékeim nem csalnak a csereutalványt a gyártó engedélyezi a szerviz számára és ezt továbbítja az ügyfél felé aki ezzel a papirossal elmegy az adott boltba ahol vette a készüléket.

a bolt egyedi elbírálás alapján cseréli a terméket egy újra,esetleg felkínálhat hasonló terméket megegyezési árban,vagy a pénzt azt ami a számlán szerepel.

a másik fele,hogy ha az adott termék olcsóbb lett jelentős összeggel és a bolt cseréli a terméket akkor az ügyfél a különbözeti összeget Ft.-ban nem kérheti el.

[ Szerkesztve ]

(#24397) LuckyL válasza jeni (#24396) üzenetére


LuckyL
őstag

minden értek amit leírtál
azt nem értem, mi vele a mondanivalód? miért írtad le?

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24398) Hzsolt11


Hzsolt11
tag

Sziasztok

17én rendeltem egy Philips 55OLED706 elég jó áron és a tegnapi napig azt is hittem hogy lesz egy jó kis OLED tv-m.

Aztán kaptam egy szép kis emailt hogy a termék már hosszú ideje nem elérhető az oldalon ezért törölték a rendelesem és Fel tudnak ajánlani egy hasonló termékek amely raktáron van. :Y :(((

Persze ezek között nincs OLED

Szerintetek lehet valami okosat tenni ilyenkor ?

Válaszokat előre is köszönöm szépen :R :R

(#24399) Indian74


Indian74
senior tag

Sziasztok!!! Tudna nekem valaki ebben segiteni???
Vettem egy Huawei band 6-os okoskarkötöt,2021 május 14-én,novemberben vissza vittem avval a hibával hogy állandoan lecsatlakozik (leválasztva ez irja ki ha mellettem van telefon is 5 cm-re),nem kapom meg az értesítéseket.Akkor a szerviz kicserélte és azt mondták,újra indult a garanciám.
Az új készülék is ezt produkálta,egy idö után már ezen a készüléken sem jöttek meg legtöbbször az üzenetek.Igy visszavittem megint 2022. márciusi hónapban,visszakaptam avval szöveggel (kb 1napot tesztelték)hogy a termék más készülékekkel,és a tesztelésen sem mutatott vagy nem produkált ilyen jelegü hibákat,igy visszadták.
Most 2022. május 13-án vagy is még a garancia ideje elött (biztos ami biztos) és megint leadtam.Ahogy leadtam azon a napon kb 6 óraval késöbb jött az üzenet hogy elkészült a okosórám,átvehetö.
Visszamentem következö héten és avval kellett szembesülnöm hogy megvonták a garanciát mert hogy KÜLSÖ BEHATÁS ÉRTE....és még fényképekkel is nyomatékosítatták hogy ez csak fizetösbe javítható.
Na már most aznap mikor leadtam ezt a készülék nem igy nézett ki,ilyen állapotban bizttossan nem volt,ezt még a Huawei által kiadott ÁTVÉTELI ELISMERVÉNYBEN is bizonyítható.
Szerintetek mi tehetek ez ügyben???
Elöre is megköszönném :R

NAGYPAPA

(#24400) Lackooo84 válasza Indian74 (#24399) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Kitalálom, tmx? Azok ilyen mocskos garancia megvonás hamisítók, az én telómnál is bepróbálkoztak, hogy elszínezték az indikátort, pechükre dobozba tétel előtt levideóztam (háttérben tv-n aznapi dátum/ EPG a dátum bizonyítására), amit aznap rögtön fel is töltöttem a yt-ra, tehát vol bizonyítékom, hogy aznap a teló még ép indikátorral rendelkezett (direkt levideóztam a jack csatiban levőt. Ezek után beszéltem a Huawei ügyfélszolgálattal, bemutattam a bizonyítékokat, aztán a Huaweitől rákoppintottak a tmx-re, és megjavították gariba. Mocskos csalók, samsung cuccokkal is ezt csinálják.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.