Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23851) LuckyL válasza Superhun (#23850) üzenetére


LuckyL
őstag

Na azóta nem vásárolok ott olyan terméket, amelynél fennállhat az elállás lehetősége...
minden irónia nélkül írom, hogy szerintem ennek a bolt is nagyon örül :)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#23852) asdf_


asdf_
veterán

A termék beérkezésétől (visszatarthajta blablabla) számított 14 napon belül, vagy amikor az ember a feladásról bizonyítékot küld (tracking n), onnantól számított 14 nap..

[ Szerkesztve ]

(#23853) Superhun válasza LuckyL (#23851) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Jah hát igen, az elállást egyik bolt sem szereti...

(#23854) LuckyL válasza Superhun (#23853) üzenetére


LuckyL
őstag

igen, és hiába az elmélet, hogyha rugalmasak, majd szivesebben vásráol ott az ember
mert olyan költséget okoz egy elállás (főleg ha alaposan" kipróbálta" a kedves vevő a terméket), hogy ahhoz kell kb 3x-5x értékben vásárlás utána hogy fedezze a plusz munkát és a veszteséget
tehát aki ezt csinálja vásárló azt szivesen "szivatják" és nem siratják ha nem megy oda többet

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#23855) pinnacle válasza Lauda (#23849) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszi Lauda, Superhun! Ha majd megkapom a visszaigazolást, hogy a csomagom megérkezett, jelzem, hogy Magyarországon mi a törvény. Egyébként szerintem cipőt a legnehezebb neten vásárolni, pláne úgy, hogy ha nálunk nem is kapható az adott modell. Semmilyen számozás nem egységes. Nekem pl. "öltönyös" bőrcipőben 44-es a méretem, de sportcipőben meg 45, 46,5, 47-es is van. Sokszor tapasztaltam, hogy egyes cipőkből be sem hoznak 46-nál nagyobbat, pedig az csak 44-es méret valójában. 1/2-es méreteket sem hoznak be. Van amiből nincs is 46 felett, pl. Columbia.

(#23856) Lauda válasza LuckyL (#23854) üzenetére


Lauda
félisten

Nem feltétlen jó hozzáállás az üzlet részéről, ha a vásárlástól elállót szívatják. Lehet később 10-szer annyit vásárol majd ott, ha jó a tapasztalata. Ellenben akit megszivatnak, az nem nagyon fog ott többet várásolni. Szerintem jobb normálisan hozzáállni a dolgokhoz. Másodsorban regisztrál egy másik fiókot és kész, nem tudják, hogy ugyanaz a személy. Szóval akit megszivatnak, az is tud később triplán visszavágni úgy, hogy egy fillérjébe sem kerül. Rendelget random utánvétre csomagpontra és sosem veszi át a csomagot, az üzlet meg fizeti a szállítási költségeket. Ha még szemetebb, kibontja, összecseszi a dobozt és eláll tőle. Jobb nem szórakozni, mert a rendelet inkább védi a vásárlót, mint az üzletet.

[ Szerkesztve ]

(#23857) LuckyL válasza Lauda (#23856) üzenetére


LuckyL
őstag

logikus amit mondasz, mégis teljesen téves
ez azért van mert nem a joggal visszaélők fejével gondolkodsz
azok a legkisebb ellenállás irányába törnek, a megengedő boltot fogják kihasználni, mert az idő nekik is pénz
az hogy kárt okozhat pénz nélkül nem érdeke, mert nem keres rajta semmit

cryptot minden termékemért elfogadom

(#23858) kutga


kutga
nagyúr

Hölgyek/Urak!

Interneten keresztül vásároltunk karácsony előtt egy mobiltelefont ajándék füllhallgatóval, de sajnos nem vált be, el kívánunk állni a vásárlástól, 14 napon belül.

A kérdésem, hogy ebben az esetben ugye az ajándékot is vissza kell küldeni? Nem akarjuk megtartani nyilván. :)

Let the Zone take me if I am.

(#23859) Superhun válasza kutga (#23858) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia! A számlán szereplő tételt kell visszajuttatni. Ha a tétel megnevezésésében szerepel a füllhallgató, akkor azt is.

(#23860) kutga válasza Superhun (#23859) üzenetére


kutga
nagyúr

Rendben köszi.

Let the Zone take me if I am.

(#23861) asdf_ válasza Superhun (#23859) üzenetére


asdf_
veterán

Szerintem meg a vásárlás előtti állapotot kell visszaállítani. Mivel azelőtt nem volt fülese, így értelemszerűen az is megy vissza. Igazából amúgy szerintem ez kérdés sem lehetne elvileg, teljesen egyértelmű, hogy vissza kell mennie.

(#23862) kutga válasza asdf_ (#23861) üzenetére


kutga
nagyúr

Szerintem amúgy rajta van a számlán.

Let the Zone take me if I am.

(#23863) LuckyL válasza asdf_ (#23861) üzenetére


LuckyL
őstag

érdekes kérdés, mert ha pl egy forintal rajta van a számlán, akkor nem lehet elállni részlegesen? :D

cryptot minden termékemért elfogadom

(#23864) pinnacle


pinnacle
nagyúr

Ryanairnél megsérült a bőröndünk, ezt a repülőtéren, oldalukon bejelentettük már 1 hónapja. A jelzett 15 munkanapon belül nem kaptunk választ. Olyan menüpont is volt, hogy a bőrönd számláját fel kell tölteni. Ez már nincs meg. Poggyászkártérítés a 1999-es Montreáli Konvenció alapján történik. Én ebben nem találtam utalást arra, hogy számlát kell bemutatni. Ryanair ennek ellenére kérhet számlát, illetve meddig húzhatja el? Nincs olyan szabály, hogy bizonyos időn túl, ha nem válaszolnak, meg kell téríteni a kárt?

(#23865) pinnacle válasza pinnacle (#23847) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Külföldi cégekre tényleg nem érvényesek a magyarországi jogszabályok?
12.16-án visszaküldtem a cipőt, ma érdeklődtem a 4campingnél, hogy megkapták már. Azt válaszolták, nem. Felhívtam a packeta.hu-t, azt mondták már 12.22-én átadták. Ez elküldtem a 4campingnek, azt mondták, nem kapták meg, ha megkapták volna, akkor az szerepelne, hogy kézbesítve. Packeta-t újra felhívtam, állították, hogy náluk a A csomag visszaküldve feladónak. azt jelenti, hogy kézbesítve és így is látja a rendszerükben.
4campingnek azt is írtam, hogy kérem vegyék figyelemben, hogy a magyarországi törvények alapján az elállás jelzésétől számított 14 napon belül kell a visszautalást teljesíteni. Azt válaszolták, hogy az Ön által idézett jogszabály a nemzetközi online vásárlásokra nem alkalmazható, ettől függetlenül az Ön által küldött feladószelvény alapján megsürgetem a dolgot. Most akkor mi a helyzet, tényleg bármeddig elhúzhatják? Jogszabályban csak fogyasztó és a vállalkozás szerepel. GLS csomagponton vettem át, készpénzzel fizettem.

[ Szerkesztve ]

(#23866) Superhun válasza pinnacle (#23865) üzenetére


Superhun
Topikgazda

"Külföldi cégekre tényleg nem érvényesek a magyarországi jogszabályok?"

Tényleg nem. Attól, hogy egy külföldi cégnek magyar nyelvű webshopja van .hu domainnel, még nem lesznek érvényesek rá a magyar jogszabályok. Sajnos ezért kell mindig tájékozódni ilyen random webshopoknál, mert kismillió ilyen oldal van. Sztem ilyenkor a legcélravezetőbb egy chargeback folyamatot elindítani a bankodnál, ha kártyával fizettél.

(#23867) asdf_ válasza Superhun (#23866) üzenetére


asdf_
veterán

A 14 napos elállás nem EU jog?

(#23868) ElektrikusDE válasza asdf_ (#23867) üzenetére


ElektrikusDE
senior tag

Szia!

"
Határon átnyúló vásárlás esetén is megillet minket az elállási jog?
Igen, amennyiben az Európai Unió bármely tagállamából vásárolunk, az uniós jogharmonizáció eredményeképpen egységesen megillet minket az elállási jog. Lényeges tudni, hogy 2011-ben került elfogadásra a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelv, melynek egyik legjelentősebb újítása, hogy a korábban előírt 7 napról az Európai Unióban egységesen 14 naptári napra növekedett az elállási jog határideje. Ennek megfelelően tehát a már említett 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet is 14 naptári napban határozza meg a fogyasztót megillető elállási jog határidejét.
"

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#23869) pinnacle válasza Superhun (#23866) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszi! Ez hol van leírva? Magyarországi üzletük is van. Szerintem a 14 napos elállás EU-s jogszabály. Az Európai Unió hivatalos portáljához tartozó weboldalán is ezt írják.

Köszi ElektrikusDE! Akkor ezek szerint a 4campingnél "félretájékoztattak."
Korábban már írtam, hogy az
eciponél is így értelmezik,
Milyen hosszú folyamat a visszáru árának visszautalása?
A visszautalás az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül történik meg (kivéve vis maior esetén).

Azt hittem csak a 14 napon belüli elállás EU-s jog, de látom a visszautalás is.
Milyen következményekkel jár a szerződéstől való elállás?
Elállás esetén az interneten megkötött szerződés a szerződéskötés napjára visszamenőleg kerül megszüntetésre, ezért olyan helyzetet kell teremteni, mintha a fogyasztó meg sem rendelte volna a terméket az online shopban. Ez azt is jelenti, hogy a fogyasztó köteles a terméket saját költségén visszajuttatni az eladó részére, kivéve, ha az eladó vállalta e költség viselését, az eladó pedig köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül a fogyasztó által kifizetett teljes összeget,

[ Szerkesztve ]

(#23870) asdf_ válasza ElektrikusDE (#23868) üzenetére


asdf_
veterán

Közben leesett, hogy itt nem az elállást vitatják, hanem a zseton 14 napon belüli visszajuttatását. Ami lehet, hogy valóban magyar sajátosság.
(ugyanakkor továbbra is úgy gondolom, hogy aki neten cipőt rendel -kivéve, amikor egy ugyanolyat, mint ami már megvan-, az kb. házhoz megy a lóf*szért)

(#23871) pinnacle válasza asdf_ (#23870) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Fentebb írtam, hogy a 14 napon belüli visszautalás is EU-s jog. Sajnos rengeteg cipőt nem forgalmaznak nálunk, illetve 1/2 számú cipőket nem hoznak be, így kénytelen vagy neten vásárolni.

(#23872) Superhun válasza pinnacle (#23869) üzenetére


Superhun
Topikgazda

[link]

"
Eshop üzemeltetője

ForCamping s.r.o.
C 194007 bejegyezve a Prágai Városi Bíróságnál
Praha 18 - Letňany, Veselská 699, PSČ 199 00
IČ: 24295825, DIČ: CZ24295825
"

Ha online rendelsz, akkor velük fogsz szerződésben állni. A magyar bolt vszleg valóban magyar cég magyar alkalmazottakkal, de a fogyasztói szerződést nem velük kötöd, csak átveszed ott a terméket és a mellékelt cseh eredetű számlát.

Ezt a 14 napos EU-s pénzvisszafizetési jogot teljesen elfelejtettem, azt hittem csak magyar sajátosság. :B A következő lépés akkor az, hogy linkeld be nekik emailben az EU oldalt, ahol ez le van írva.

(#23873) daniel.szucs


daniel.szucs
újonc

Sziasztok !
Adott nekem egy MSI RADEON VII kártya, ami gondolt egyet és a napokban egyik pillanatról a másikra nem adott képet..(a neten már az összes létező módot kipróbáltam, hogy működjön, amiből végül azt a következtetést vontam le, hogy nem fog)
Még nyáron vettem hardveraprón, de kaptam hozzá egy garancialapot (számlát nem), amin az állt, hogy az "Expert Zrt"-nél lett vásárolva egy cég által (nem ettől a cégtől vettem a kártyát). A garancialapon 36 hó garancia szerepel, amibe én még benne is volnék. Így, mint magánszemély és nem a kártya eredeti vásárlója illetőleg számla hiányában lenne esélyem a nagykerrel szemben a garanciát érvényesíteni?

[ Szerkesztve ]

(#23874) asdf_ válasza daniel.szucs (#23873) üzenetére


asdf_
veterán

Fogadhatok, hogy se adásvételi szerződés nem volt, se áfát sem fizettél? Miért vásároltok adócsalóktól meg ennnyire bizonytalan előéletű, sok kézen átment holmit? :U
Telefonálj oda és kérdezd meg őket, nekem úgy rémlik, hogy valaki már meg tudta velük oldani, hogy mezitlábasként legarizták neki a cuccát. Bár visszkeresve pont nem így volt, hanem elhajtották.

[ Szerkesztve ]

(#23875) BB9000 válasza daniel.szucs (#23873) üzenetére


BB9000
senior tag

Annál kezdd a garancia ügyintézést, akitől te vetted a kártyát ! Az eddig leírtak alapján kevés esélyt látok arra, hogy a hiba elhárítása garanciális csere keretében megtörténjen, de nem teljesen reménytelen az ügy!
A megoldás az lehet, ha a viszonteladónak van számlája a nagykertől, (csak azt neked nem adta oda) és ő azzal a számlával és a hibás termékkel érvényesítheti a garanciát.

[ Szerkesztve ]

(#23876) daniel.szucs válasza BB9000 (#23875) üzenetére


daniel.szucs
újonc

#23874asdf_
Nyilvánvalóan nem volt adásvételi szerződés, illetve áfát sem fizettem érte. Hardveraprón amúgy sem gyakori, hogy írásba foglalják az adásvételeket, másrészről szóban is ugyanúgy érvényesen létre jöhet az ügylet.

#23875BB9000
Kezdeném én nála az ügyintézést, de Ő is csak, egy, hardveraprón árusító magánszemély. Azt nem tudom, hogy Ő előtte hány emberen ment még keresztül a kártya. Garancialapon is "EXPERT ZRT", mint eladó és "XY Kft." szerepel, mint vevő, de azt nem tudom, hogy XY Kft. és a nekem eladó HA-s srác között hány emberen ment keresztül.
Esetleg próbáljam meg "XY Kft.-vel felvenni a kapcsolatot, hátha nekik meglenne a számla és segítenének a garanciáztatásban? (nyilván tudom, hogy elég kicsi a valószínűsége, hogy segítenének, de hátha)

(#23877) LacCH


LacCH
csendes tag

Sziasztok!

Egy jogszabállyal kapcsolatban kérdeznék:
Van ugye ez a 30 napos javítási határidős jogszabály, hogy ha 30 napig nem javítják meg a készüléket akkor kérhetem a cseréjét vagy ha nem lehet akkor utalványt/pénz visszafizetést.

Pontosan egy mosógépről van szó amit elszállítottak tőlem a javítás idejére.( Hiba bejelentés dátuma 2021.12.03 ) Az lenne a kérdésem hogy ebbe a 30 napba mi tartozik bele? Bejelentéstől a gép visszakapásáig kell a 30 napot számolni? Tegnap felhívtam a céget és mondták hogy a gép 2021.12.29-én kész lett ( erről nem kaptam semmi értesítést ), viszont szállítani csak 2022.01.05-én tudják. A gép még garanciális.

Köszönöm a válaszokat!

(#23878) asdf_ válasza LacCH (#23877) üzenetére


asdf_
veterán

Mikor vetted a gépet? Mert ez csak a 2021. január elseje utáni vásárlásokra vonatkozik.

(#23879) LacCH válasza asdf_ (#23878) üzenetére


LacCH
csendes tag

2021 Májusban

(#23880) BB9000 válasza LacCH (#23877) üzenetére


BB9000
senior tag

A cég védve van, mert a jogszabály a kijavításra ad 30 napot, ami alatt szerintük ezt megtették. Az ünnepekre való tekintettel a kiszállítás már nem fért bele a 30 napba. Ha erről neked más a véleményed, akkor polgári peres úton támadhatod a céget. Én biztos nem tenném, mert nem látok sok esélyt arra, hogy neked adjon igazat a bíróság. Nem kizárt, de legalábbis bizonytalan.

(#23881) nanamii_o


nanamii_o
tag

Sziasztok!

Remélem jó helyre írok. Röviden a problémám,hogy vásároltam utalással egy tagtól egy ps5-öt. Holnap fogom átvenni (Foxpost). A srác azt mondta amikor beszéltünk telefonon,hogy elektronikusan van számlája róla és majd küldi a címemre. Ma adta fel és kaptam értesítést is. Mondom oké,akkor küldd a számlát amivel tudom garanciáztatni,ha valami baja lenne majd. Most pedig azt mondja még nincs róla,mert ő 3db-ot vett az alzától utánvéttel és nemrég fizette ki, majd 1-2 nap múlva fogják neki küldeni a számlát vagy a garijegyet. Ilyen létezik? Mert nekem nagyon úgy fest,hogy én holnap még ps5-öt sem fogok látni abban a dobozban nem hogy majd garanciajegyet vagy számlát.

(#23882) LuckyL válasza nanamii_o (#23881) üzenetére


LuckyL
őstag

Van amelyik webshop nekem is kèsőbb kuldte a számlát, de max 1 napra emlékszem. A ps miatt mostmár kár aggódni ha előre utaltál, vard meg, remelhetoleg minden rendben lesz, az utalásos csalók semmitsem szoktak kuldeni, hiszsn ugyanúgy feljelentik őket ha egy tèglát kuldenek, mintha semmit.

cryptot minden termékemért elfogadom

(#23883) nanamii_o válasza LuckyL (#23882) üzenetére


nanamii_o
tag

Köszi,most egy kicsit megnyugtattál,de nekem kicsit furcsa a dolog. Én mindig megkaptam vásárláskor. Nyilván a termék a lényeg,de full megszivatna,ha nem lenne meg hozzá a 2év garim. Na majd meglátjuk. Köszi szépen! :R

[ Szerkesztve ]

(#23884) , válasza nanamii_o (#23881) üzenetére


,
addikt

Érdekes egy dolog ez, én eddig bármit vettem az Alzától, mindig azonnal kaptam számlát (azonnal ott volt PDF-ben az Alzás fiókomban).

(#23885) nanamii_o válasza , (#23884) üzenetére


nanamii_o
tag

Erről olvastam az Alza oldalán " A dokumentumok elektronikus verzióját az Alza fiókom szekcióba való bejelentkezés után érheted el ". Csak nem tudom van-e a csávónak fiókja. Szerinted érdemes lenne rákérdeznem vagy túl buzgómócsingnak fogok tűnni? Én nem gondolom,hogy túlreagálnám a dolgot. Direkt rákérdeztem amikor dumáltunk telefonon és azt mondta persze megvan. Most meg azt,hogy majd később küldik neki. :W

(#23886) Superhun válasza nanamii_o (#23881) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Ugye nem egy friss újoncnak utaltál előre 0 értékeléssel? :U

[ Szerkesztve ]

(#23887) nanamii_o válasza Superhun (#23886) üzenetére


nanamii_o
tag

Nem..olyat nem csinálunk. :N

(#23888) , válasza nanamii_o (#23885) üzenetére


,
addikt

Ezt nem tudom, én eddig mindig a saját fiókomon keresztül rendeltem csak az Alzától, de ilyenkor mindig azonnal kaptam számlát is PDF-ben.
Pár dolgot amúgy még a vásárlás előtt le kellett volna tisztázni, pl. céges vásárlás volt-e a részéről, hajlandó-e adásvételit adni az eredeti számla mellé, stb., stb.
De ha holnap úgyis megkapod a csomagot (meg talán a számlát is), akkor holnap úgyis minden ki fog derülni.

(#23889) nanamii_o válasza , (#23888) üzenetére


nanamii_o
tag

Igen,igazad van. Tisztázni kellett volna ezeket,csak az előző vásárlásaimnál is így jártam el és nem volt gond. A srác egy kicsit furcsa. Egyébként a foxpost azt írja: Csomagod várhatóan elérhető lesz 01.10 lehet még ma át tudom venni. Nem bánnám,mert kicsit feszült vagyok emiatt.. :(((

(#23890) LuckyL válasza nanamii_o (#23889) üzenetére


LuckyL
őstag

ha adhatok egy tanácsot legközelebb AZELŐTT legyél feszült, hogy nem leinformálható helyről vásárolsz, nem utána
remélem nem lesz semmi problémád

cryptot minden termékemért elfogadom

(#23891) nanamii_o válasza LuckyL (#23890) üzenetére


nanamii_o
tag

Köszi! Én is.

(#23892) Lauda válasza nanamii_o (#23881) üzenetére


Lauda
félisten

Szia! Előbb megkapod onnan a számlát, mint a terméket.

(#23893) nanamii_o válasza Lauda (#23892) üzenetére


nanamii_o
tag

Köszi! :) Holnap tuti keresni fogom a srácot amint átvettem a csomagot.

(#23894) Kobe válasza nanamii_o (#23893) üzenetére


Kobe
veterán

igazából teljesen mindegy hogy ott van-e a számla vagy sem, az Alza probléma esetén _neked_ nem fogja gariztatni a készüléket, még akkor sem ha a számla másolata épp nálad van.
Garizáshoz be fogja kérni a taggal készített írásos adásvételi szerződést, én inkább az után futnék először

(#23895) Mauro812


Mauro812
tag

Honnan lehet tudni, hogy egy bolt gyártói garanciát vagy forgalmazói garanciát add egy termékre?

(#23896) nanamii_o válasza Kobe (#23894) üzenetére


nanamii_o
tag

Akármit adtam el különböző oldalakról senki sem kért adásvételit,csak a számlát illetve a garanciajegyet,akkor ők sem fogják tudni gariztatni sose? Én is sok cuccot vettem már garanciával,akkor én sem fogom tudni egyiket sem gariztatni? Akkor miért kérdezi mindenki,hogy van-e rá még garancia és a számla meg van-e? Azért ezt erősen kétlem.

[ Szerkesztve ]

(#23897) Kobe válasza nanamii_o (#23896) üzenetére


Kobe
veterán

Gondolom az alza is viccbol irta ki a sajat honlapjara, hogy hasznalt termek masodkezbol vasarlasa eseten nem eleg a szamla, hanem kell az adasveteli is melle

termék második (vagy többedik) tulajdonosaként az alábbi dokumentumokra lesz szüksége a garanciális ügyintézés lefolytatására:

- Számla (az első tulajdonostól tudja beszerezni, vagy az Önt megelőző tulajdonostól, ha rendelkezik azzal)
- Adásvételi szerződés (melyen szerepel a számla sorszáma és az adott termék szériaszáma)
- Meghatalmazás az első tulajdonostól, hogy eljárhasson garanciális ügyintézéssel kapcsolatban (melyen szerepel a számla sorszáma és az adott termék szériaszáma


Ennek hiányában a csereterméket vagy a pénz visszatérítést is az eredeti vevő fogja megkapni, az alza siman kikuldi annak a usernek az adataira akinek a fiokja alatt volt az eredeti megrendeles.
Volt mar ra pelda h user gariztatta a hasznalt cuccot, nem lehetett javitani, a penzt meg az eredeti tulajnak utaltak, aki szepen benyelte a talaltpenzt.

[ Szerkesztve ]

(#23898) nanamii_o válasza Kobe (#23897) üzenetére


nanamii_o
tag

Akkor miért,csak a garanciára és számlára kérdez rá mindenki? Ezt komolyan nem értem..köszi szépen az infót.

(#23899) Kobe válasza nanamii_o (#23898) üzenetére


Kobe
veterán

Mert az emberek 99.9% a el sem olvassa adott bolt ASZF jet. A 10 millio fogyasztovedelmi szakerto orszaga vagyunk.
Alza topikban ha az adasveteli szora rakeresel, kiad tobb tucat talalatot, vagyis nagyon valid jelenseg / elvaras az adasveteli az urbeli takonylidercnel

[ Szerkesztve ]

(#23900) asdf_


asdf_
veterán

Nekem még mindig nonszensz az Alza eljárása, egy adásvétel köttethet szóban, ők, mint harmadik fél nem tehetik lényegében kötelezővé számomra, hogy azt írásban kössem, különösen nem azt, hogy azt milyen tartalmi elemekkel kössem. Az egésznek nyilván az az alapja, hogy olyan -fos- az informatikai rendszerük, amilyen, és RMA-t csak az eredeti vásárló nevére képes felvenni, a visszatérítést meg oda követi el -így embermentes, automatizálható és a más adatok nem felvétele miatt gyors a dolog-, de én ezt mint az adott termék jogos tulajdonosa pont leszarom. Eleve kötelező felvenni egy jegyzőkönyvet a fogyasztói kifogásól, ha ott az én adataim vannak megadva, akkor csere, pénz vissza csak és kizárólag nekem jöhet, mert én panaszkodtam és az én birtokomban van a termék, amit leadtam. Kíváncsi vagyok, hogy mikor rúgják végre őket irgalmatlanul seggbe emiatt...

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.