Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23901) nanamii_o


nanamii_o
tag

Lényegében,akkor hiába problémázok azon,hogy a srác nem küldi a számlát,mert úgysem érnék vele semmit. Ez nagyszerű.. :D Eszem megáll.. Kobe köszi az infót még egyszer. A jövőben erre figyelni fogok.

[ Szerkesztve ]

(#23902) Lackooo84 válasza nanamii_o (#23901) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

De érsz, mert azzal a számlával tudod küldeni közvetlen a Triwardenbe (hazai hivatalos és egyetlen PS szerviz), akik garizzák (kell is nekik) bármilyen magyar webshopos számlával, ne izgulj.

The Truth is out there...

(#23903) nanamii_o válasza Lackooo84 (#23902) üzenetére


nanamii_o
tag

Ez tuti?

(#23904) Lackooo84 válasza nanamii_o (#23903) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Tuti. Ott nem nézi a kutya se kinek a nevén van a számla.

The Truth is out there...

(#23905) Kobe válasza Lackooo84 (#23902) üzenetére


Kobe
veterán

ez tuti ? mármint hogy az alza egyáltlaán oda küldi javítani a konzolokat ? mert az alza nem feltétlen a hivatalos szervizközpontba küldi a cuccot, hanem a sajátjába csehországba, lásd pl xiaomi telefonokm hiába van hivatalos szerviz, ők saját központban javitják csehországban

[ Szerkesztve ]

(#23906) nanamii_o válasza Lackooo84 (#23904) üzenetére


nanamii_o
tag

Holnap dobok is nekik egy mailt és rákérdek a dologra. Köszi! :)

(#23907) Lackooo84 válasza Kobe (#23905) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Az lényegtelen ők hova küldik. Te viheted egyből a PS szervizbe.

The Truth is out there...

(#23908) MaxxDamage válasza Kobe (#23905) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Igen, ez számos boltnál így megy (hasonlóan)
Ha a boltba adod le ahol véve lett, de van lehetőség hivatalos márka szervizbe is be adni... ;) :R

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#23909) Kobe válasza Lackooo84 (#23907) üzenetére


Kobe
veterán

Azert ez nem pont igy van.... Amikor az alzaban vett xiaomi telom meghibasodott, pont hogy _nem_ vihettem a magyarorszagi hivatalos szervizbe, nem vettek be a keszuleket, mertnem volt megallapodasuk az alzaval.
(emlekeim szerint az volt a kavar, hogy amit az alza idehaza arusitott az voltakepp az alza.cz keszlete volt, az meg eppenseggel lutri hol van naluk keszlezen eppen)
En rakerdeznek azert a PS szerviznel, lehetoleg irasban hogy ilyen esetben mizu

(#23910) asdf_ válasza Kobe (#23909) üzenetére


asdf_
veterán

Én anno direkt azért az alzánál vettem a telefonomat, mert akkor még azt márkát a cseheknél garizták, így esélye sem volt, hogy budaörsre kerüljön.

(#23911) Lackooo84 válasza Kobe (#23909) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nincs ilyen, hogy meg kell állapodniuk. Ha EU piacra szánt terméket forgalmaz bármelyik webshop, azt kutya kötelessége minden márkaszerviznek gariztatnia itthon is (aminek van hivatalos hazai támogatása, szervize), ha megvan az eredeti EU-s számla.

Ha cz, azaz cseh terméket veszel, az is EU, tehát nem lehet vele gond. Én is gond nélkül gariztatom itthon a a német Lenovo laptopot vagy akármit, amit nem itthon vettem.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#23912) BB9000 válasza Lackooo84 (#23911) üzenetére


BB9000
senior tag

Igazad van, így kellene lennie, de a gyakorlat nem minden esetben ilyen egyszerű ! Több gyártónál is találkoztam már azzal a hozzáállással, hogy a magyar márkaszerviz csak a Magyarországon forgalomba hozott termékek garanciális javítását végzi el. Ha nem itthon hozták forgalomba az adott terméket, akkor nem vállalják a garanciális javítást. Meg tudják javítani, de csak "fizetősen".

(#23913) Kobe válasza Lackooo84 (#23911) üzenetére


Kobe
veterán

Igy van ahogy BB9000 irja. Csomo markanal van igy, nem feltetlenul csak az Alzat erinti, de naluk nagyobb az eselye mert ok eleg sokat dolgoznak back-to-back orderrel a cseh kozpontbol

(#23914) Superhun válasza Lackooo84 (#23911) üzenetére


Superhun
Topikgazda

"Nincs ilyen, hogy meg kell állapodniuk. Ha EU piacra szánt terméket forgalmaz bármelyik webshop, azt kutya kötelessége minden márkaszerviznek gariztatnia itthon is (aminek van hivatalos hazai támogatása, szervize), ha megvan az eredeti EU-s számla."

Valami EU-s jogszabályt tudsz ehhez linkelni? Mert engem is érdekel.

(#23915) Gyuri27 válasza Superhun (#23914) üzenetére


Gyuri27
félisten

Általában de nem mindig.
Mivel a jogszabályok még mindig eltérőek és az árazás a marketing stb-stb.
Ilyen szempontból 3 garit különböztetünk meg (de ezt a cégek fel is tüntetik).
Van a hazai (ez ugye egyértelmü).
Nagy cégeknél van az eu gari (de ez fel kell legyen tüntetve adott terméknél, egyre gyakoribb).
Bizonyos termékeknél akad "világ gari" (ritka de lehet találni).

Amd - Radeon - Ryzen

(#23916) ElektrikusDE válasza BB9000 (#23912) üzenetére


ElektrikusDE
senior tag

"Ha nem itthon hozták forgalomba az adott terméket, akkor nem vállalják a garanciális javítást. Meg tudják javítani, de csak "fizetősen"."

Van mikor még "fizetősen" sem pl. a Samsung. (saját tapasztalat)
Így harcolnak a "szürke' import ellen.
Az hogy a fogyasztónak is rossz, nem értdekli őket.

Az is érdekes hogyha valaki másik országba költözik az EU-n belül, miért veszti el a lakóhelyen történő javíttatás jogát?

Persze lehet hogy ilyen jog nem is létezik... (de ha létezik is, biztos hogy nem EU-konform)

Mikor ezt az EU-t megálmodták, (a szabad mozgás jogával) ilyen apróságokkal nem foglalkoztak.

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#23917) Exodion válasza ElektrikusDE (#23916) üzenetére


Exodion
aktív tag

Csatlakozom. Ugyanigy jartam PS4-el. A Sony visszadob mindent amit nem a Sony Magyarorszagi micsodaja hozott forgalomba. Szoval az Alza PS5 (ne legyen igazam) szerintem konyvelhetoen nem javittathato itthon sima jotallasban. Azt adasvetelivel egyutt kell visszakuldeni az alzahoz akik visszakuldik csehorszagba es ott javitjak ha kell.

Sony.hu: A kötelező jogszabályi jótálláson túl a Sony Europe B.V. Magyarországi Fióktelepe — a továbbiakban: importőr - az általa értékesített Sony termékekre Sony jótállást (Sony jótállás) is biztosít az alább írtak szerint.

Ertelem szeruen a Cseh fiokteleppel nem foglakoznak. Azt nemtudom hogy a Sony csehorszagi fioktelepe foglalkozik-e Magyarorszagon eladott termekekkel. Mert sok gyarto ugye nem es ott nem csak a samsung-rol van szo. Szoval meg ha ki is kuldened GLS/DPD/Posta stb-vel sem foglalkoznak vele.

[ Szerkesztve ]

(#23918) Vikusz77


Vikusz77
tag

Sziasztok!

Nemrég, 14 napos elállási jogommal élve visszaküldtem egy hűtőszekrényt makulátlan állapotban (ez 9990 Ft-ba került nekem, a webshop intézte).

Ma visszautalták a hűtőszekrény vételárát, viszont ezen felül az eredeti vásárlásnál volt egy 4999 Ft-os szállítási költség, és egy 499 Ft-os utánvét költség, amit nem kaptam vissza.

Rákerestem neten pár helyen, és nekem úgy tűnik, hogy a törvény szerint a szállítási költséget is vissza kell kapnom, és mivel azt olvastam, hogy az elállás után anyagilag olyan állapotot kell "létrehozni", hogy a vásárló pénzügyileg úgy jöjjön ki a dologból, mintha a vásárlás meg sem történt volna, nekem ez azt mondja, hogy az utánvét költséget is vissza kell fizetniük nekem, tehát összesen: 5.498 Ft-tal kaptam kevesebbet, mint amennyit kellett volna.
Ebben kérnék segítséget, hogy jól gondolom-e?

Előre is köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#23919) Lauda válasza Vikusz77 (#23918) üzenetére


Lauda
félisten

Igen, azt a két összeget is vissza kell utalniuk.

(#23920) Superhun válasza Vikusz77 (#23918) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia!

Ahogy előttem is írták, a számlán szereplő teljes összeget vissza kell kapnod.

(#23921) Vikusz77 válasza Lauda (#23919) üzenetére


Vikusz77
tag

Neked és Superhunnak is köszönöm a választ, akkor felhívom rá a figyelmüket, hogy van még egy kis pénz, amit vissza kell utalniuk.

(#23922) nanamii_o


nanamii_o
tag

A konzolt átvettem srácok. Patika,bontatlan állapotban. Rákérdeztem a számlára. A srác küldött egy screenshot-ot,hogy ma jött neki az Alzától egy mail,hogy mennyire volt elégedett a rendeléssel. Azt írja szerinte a napokban küldik neki a számlát is,de ha nem akkor felhívja őket. Kicsit érdekes,de legalább most kommunikatív volt.

(#23923) Lauda válasza nanamii_o (#23922) üzenetére


Lauda
félisten

Szerintem ez nem érdekes, hanem szimplán nem igaz.

(#23924) Vikusz77 válasza Vikusz77 (#23918) üzenetére


Vikusz77
tag

Fejlemény az ügyben:

Elnézést kértek, "technikai probléma" miatt nem utalták vissza nekem a szállítási díjat, pótolni fogják.
Viszont az "utánvét költség" iránti visszatérítési kérésemre ezt írták:

"Elállás esetén csak a termék ára és a szállítási díj jár vissza, az utánvét kezelési díj nem. Ez a díj szolgáltatásnak minősül, melyet annak teljesítése után nem lehet visszaigényelni, hiszen a futárnál történő fizetéssel az teljesült."

Kis összegről (499 Ft) van szó, de azért piszkálja a csőrömet, nekem ez az érvelés kicsit furcsa.
Szerintem maga a szállítás is egy szolgáltatás, ami szintén teljesült, az mégis visszajár.

[ Szerkesztve ]

(#23925) Lauda válasza Vikusz77 (#23924) üzenetére


Lauda
félisten

23. § (1) Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. [link]

Nem igaz amit írnak, vissza kell kapnod az utánvétkezelési díjat is.

(#23926) Vikusz77 válasza Lauda (#23925) üzenetére


Vikusz77
tag

Köszönöm a segítséget, én is így gondoltam, de valami most elbizonytalanított (próbáltam keresgélni hivatalos infót a neten, de nem sok mindent találtam).

De más webshopokban is hivatkoznak erre.

Az alábbi a Deichmann ÁSZF-ében található :

"Elállás esetén a DEICHMANN nem téríti vissza az olyan megvalósult szolgáltatásokat, mint az utánvét kezelés díja."

Ugyanaz a szöveg, amit az ügyintéző írt nekem a hűtő kapcsán, de itt már "hivatalosan", az ÁSZF-ben is írják.
Más webshopoknál is megtalálható ugyanez a szöveg.

Igaz, ahol én vettem a hűtőt, ott ez nem szerepel az ÁSZF-ben (ha esetleg ez számít valamit).

Szóval, nem tudom.

[ Szerkesztve ]

(#23927) Lauda válasza Vikusz77 (#23926) üzenetére


Lauda
félisten

Teljesen mindegy melyik ászf mit ír, mert a kormányrendelet mindenki számára a mérvadó. Abban pedig nincs szó se szállításról külön, se másról. Minden olyan költséget vissza kell téríteniük, amit a vásárlás során te kifizettél.

Ennyi erővel a szállítás is megvalósult, ahogy te is írtad. :D

[ Szerkesztve ]

(#23928) Vikusz77 válasza Lauda (#23927) üzenetére


Vikusz77
tag

Én egyetértek, meglátjuk majd, hogy mit szólnak, a kormányrendeletre hivatkozásomra.

(#23929) Lauda válasza Vikusz77 (#23928) üzenetére


Lauda
félisten

Egyszer velem is előfordult, hogy az utánvételes szállítási díjat nem utalták vissza. Írtam nekik ezügyben, hivatkozva a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 23. § (1) - es bekezdésére, másnap megérkezett az összeg. Az üzlet csak a vásárló előnyére térhet el a jogszabályi rendelkezésektől.

[ Szerkesztve ]

(#23930) Superhun válasza Vikusz77 (#23924) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Kit terhelnek a postai és banki költségek az indokolás nélküli elállás esetén. Meg kell-e téríteni a vállalkozásnak a szállítás költségeit?
"Amikor a fogyasztó az indokolás nélküli elállás jogával és, akkor őt olyan helyzetbe kell hozni, mintha, a vásárlás nem is történt volna meg. tehát részére visszaját a termékért fizetett vételkáron kívül szállításért vagy ha az adott fizetési módért külön fizetett költség is. A visszaküldés költsége azonban általában a fogyasztót terheli."
[link]

(#23931) oravecz56


oravecz56
aktív tag

Tisztelt fórumtársak.
Szeretnék vásárolni egy asztali processzort .Eladó garanciálisan cserét kapott mert elromlott(állitása szerint).És újra 3 év garanciát kapott a termékre.Én úgy tudom a garancia idő nem változik.Vagy tévedek?
Segítséget kérnék mert vásárlás alatt vagyok és ez a kérdés aggaszt.Postán lenne küldve.
Tisztelettel

Oszika

(#23932) Lauda válasza oravecz56 (#23931) üzenetére


Lauda
félisten

Szia!

Ha vadi újat kapott, akkor ahhoz új garancialevél jár és újraindul a garanciaidő. Ha esetleg refurbished darabot kapott, akkor nem indul újra a garancia. Vinyóknál legalábbis így van. Proci ugye ritkán döglik, arról kevés az infó.

(#23933) oravecz56 válasza Lauda (#23932) üzenetére


oravecz56
aktív tag

Köszönöm a gyors választ :R

Oszika

(#23934) Vikusz77 válasza Superhun (#23930) üzenetére


Vikusz77
tag

Köszönöm, erre is hivatkozok, kíváncsi leszek, mit reagálnak.

(#23935) Marci112233


Marci112233
őstag

Üdvözletem!

Hétfőn rendeltem az Alza cégtől egy HDD-t de sajna hibás, így visszaküldeném. Ugye ott a 14 napos elállási lehetőség is, de ennek hogyan is kezdjek neki? Hogyan kapom vissza a pénzem, ha én eredetileg utánvéttel vettem a HDD-t?

Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Hydro G 650W

(#23936) Lauda válasza Marci112233 (#23935) üzenetére


Lauda
félisten

Szia!

Alza fiókom, reklamációk, visszaküldés. Visszautalják a megadott számlaszámra az összeget.

(#23937) Marci112233 válasza Lauda (#23936) üzenetére


Marci112233
őstag

Fiókot nem csináltam, viszont a megrendelési értesítésből bejön a felület ahonnan a számlát is le lehet tölteni, ott megtaláltam a reklamációs papírt is, és ki is töltöttem már. Azt és a számlát beraktam abba a csomagba amibe érkezett is a HDD, és holnap megy vissza nekik.
A reklamációs lapra leírtam hogy se a DS418, se az asztali számítógép sem látja/kezeli. majd a lapon aláhúztam a csere lehetőséget. Kíváncsi vagyok mit fognak lépni. Viszont számlaszámot nem írtam egyenlőre hátha cserélik tényleg, ha meg nem cserélik és kérnek számlaszámot majd akkor adok.

Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Hydro G 650W

(#23938) _DREAM_


_DREAM_
csendes tag

Sziasztok!

Emag-tól rendeltünk fagyasztószekrényt, másodjára sikerült kihozniuk mert elsőre sérült terméket kaptunk, akkor azt át se vettük.

A fagyasztó beüzemelés után nem működik, zúg a kompresszor, de nem hűt. A szállítós srácok mondták hogy elég 4 órát állni hagyni, mivel ezek már új gépek és amúgy is állva szállították (mivel előttem vették le, láttam is). 7-8 órát állt a termék, utána csomagoltuk ki, nyilván a kicsomagoláshoz kicsit kellett dönteni jobbrabalra hogy kiszedjük alóla a hungarocellt, de semmi több , elvileg nem kéne hogy baja legyen.

Felhívtam az emagot hogy hogyan történik a javítás, mondták hogy vagy jelentsem be űrlapon v. hívjam a Whirlpoolt közvetlenül. Felhívtam ez utóbbit is hogy érdeklődjek hogy mi az átfutási idő, mivel járok jobban. MIkor mondtam hogy előző nap vettük át a terméket már félbe is szakítottak hogy akkor állhatunk az elállási jogunkkal, ugye online vásárlásnál 14 nap.

Azon agyalunk hogy melyik opcióval járunk jobban:

1) ha élünk az elállási jogunkkal, akkor a termék elszállítási költséget nekünk kell állni? Ha igen, és jól olvastam itt, elvileg utána ezt is vissza kellene hogy kapjuk. (A rendeléskor NEM kellett szállítási ktg-et fizetnünk, ilyenkor ez számít?) Ilyenkor mi a tapasztalat, mennyire szívathatják az embert azzal hogy nem utalják át a vételárat, direkt húzzák az időt?

2) csak szimplán kérjünk egy visszaküldést azzal hogy a termék nem működik, ilyenkor ők elviszik és megnézik gondolom hogy mi a gond. a félelmem hogy a végén még ránkhúzzák hogy mi rontottul el a gépet és se pénzt se cseregépet nem kapunk. szerintetek ilyen előfordulhat?

Mit tanácsoltok, mi a tapasztalat? Mi csak azt szeretnénk hogy legyen így 3 tetves hét után egy működő fagyasztónk.. :( amelyik a gyorsabb megoldás az érdekelne.

Elnézést ha ezerszer körbejárt témát említek, csak pár oldalt volt időm visszaolvasni. A válaszokat előre is köszi.

Dream

(#23939) Lackooo84 válasza _DREAM_ (#23938) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ha 3 napon belül elromlik a termék, akkor azonnali csere jár, ami nem járhet plusz költséggel.

The Truth is out there...

(#23940) Exodion válasza Lackooo84 (#23939) üzenetére


Exodion
aktív tag

Persze, de a gyakorlatban ezt senki (1-2 kivetellel) nem tartja be. Ugyis nekiallnak vizsgalgatni the meg ugyis varsz. :(

(#23941) _DREAM_ válasza Exodion (#23940) üzenetére


_DREAM_
csendes tag

Felhívtam mégegyszer az emagot, az ügyintéző hölgyet is sikerült összezavarnom amikor erre kérdeztem rá. Mert azt mondták hogy emag által forgalmazott termék esetében 30 napon belül dönthetek úgy hogy elállok (én is 14 napot tudok online vásárlás esetén). Viszont mikor megkérdeztem hogy ez automatikusan azt jelenti-e hogy megkapom az összeget akkor már ment a "hát így meg úgy". Tehát sztem is az van hogy ettől függetlenül megvizsgálják a terméket.

(#23942) Lauda válasza _DREAM_ (#23938) üzenetére


Lauda
félisten

Szia! Elállás esetén a termék visszajuttatása a ti költségetek. Sima elállással érdemes, különben jön a szarakodás.

[ Szerkesztve ]

(#23943) Marci112233 válasza Lauda (#23942) üzenetére


Marci112233
őstag

Én pont így tettem. Nem tököltem és ma fel lett adva saját költségen a HDD. Még tegnap este 6 előtt írtam az alzának egy e-mailt a hibával kapcsolatban, amire ma délután három órakor jött válasz, amiben kértek rendelési számot. Meg is adtam, és azt is megírtam, hogy már úton hozzájuk, és holnap oda is ér. Erre hamar jött válasz, hogy amint beérkezik és sorra kerül e-mailben értesítenek mi lesz a döntés. Viszont hogy el lesz ma küldve nekik szintén egy emailba már elküldtem nekik, igaz azt még tegnap és este 8 után.

Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Hydro G 650W

(#23944) GZoli7 válasza Lauda (#23942) üzenetére


GZoli7
senior tag

Szerintem hibás teljesítés esetén pont, hogy nem.
Úgy kell elállni, hogy jelezve legyen, hogy emiatt lesz.

[ Szerkesztve ]

(#23945) Lauda válasza GZoli7 (#23944) üzenetére


Lauda
félisten

Ezt nem tudom mire írtad, én erre a kérdésre reagáltam:

1) ha élünk az elállási jogunkkal, akkor a termék elszállítási költséget nekünk kell állni?

(#23946) Lackooo84 válasza Lauda (#23942) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Sima elállással a szart, másnak meg kiküldik, hogy jó. Hát grat... Ha valami szar, akkor azért küldöm vissza, nem mert elállok. Teljesen más a két dolog.

The Truth is out there...

(#23947) Lauda válasza Lackooo84 (#23946) üzenetére


Lauda
félisten

Egy kibontott, beüzemelt fagyasztóról van szó. Nem egyformán gondolkodunk, te küld vissza másként. ;)

[ Szerkesztve ]

(#23948) Lackooo84 válasza Lauda (#23947) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

De hibás, beszart nem? Azt nem lehet 14 naposba visszaküldeni. Az arra van, hogy a JÓ termékeket kipróbáld, és ha nem tetszik visszaküldöd. A hibás termékeket hibásnak kell jelezni, ha DOA vagy 3 napon belül szarik be valami, akkor azonnal csere, azután javítás. Tudom, hogy ez lett a divat, hogy minden fos mehet vissza 14 naposba, de hogy még ezt is tanácsolják itt egyesek...

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#23949) Lauda válasza Lackooo84 (#23948) üzenetére


Lauda
félisten

Te tanácsolj akkor mást neki és majd eldönti, ne velem foglalkozz. :)

(#23950) Lackooo84 válasza Lauda (#23949) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nem veled foglalkozom, hanem azzal, hogy azt tanácsolod másoknak, hogy a rossz cuccot küldje vissza 14 naposban jóként... Te akkor gondolom így szoktad csinálni.

The Truth is out there...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.