Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24651) BB9000 válasza LuckyL (#24650) üzenetére


BB9000
senior tag

Kártyával fizettem.

(#24652) LuckyL válasza BB9000 (#24651) üzenetére


LuckyL
őstag

akkor nagyon jó helyzetben vagy, mondom mit csinálj

először is ellenőrizd, hogy biztosan nem került-e a tranzakció törlésre, gyakran nem küld erről külön értesítést a bank, de a számlaegyenlegen látszik, illetve ha az eredeti tranzakciót visszakeresed, akkor látszik hogy törölve van

ha nincs meg a pénz, akkor úgynevezett bankkártya panaszt adj be a bankodhoz (chargeback), ahol részletesen leírod mi történt és csatolod a kereskedővel történt levelezést
a pénzed biztonságban van, vissza fogod kapni, ez a lényege a kártyás fizetésnek
sok banknál emailben is meg lehet tenni, nem kell járkálni, az emailcím a honlapjukon általában megtalálható

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24653) section9 válasza BB9000 (#24651) üzenetére


section9
őstag

LuckyL írásához még annyit tennék hozzá, hogy betéti kártyánál nekem lassabban fordul vissza a tranzakció mint hitelkártyánál. :)

(Illetve volt olyan Alza tranzakcióm is ahol a lemondás után konkrétan öt hónappal késöbb jött meg a visszatérítés, de mondjuk nem is mentem utána :B )

(#24654) BB9000 válasza LuckyL (#24652) üzenetére


BB9000
senior tag

Kösz a bíztatást. A helyzet "nagyon jó", de a pénz még mindig az eMag-nál van,, a bankom meg nem csinál semmit.
Panasz beadva, e-mailek csatolva, ahogy azt kell.

A bank válasza: ( a személyes információkat tartalmazó részeket xxxxx-el töröltem)
Tisztelt xxxxxxxxxxx!

Köszönjük, hogy bankkártyás tranzakcióval kapcsolatos panaszával hozzánk fordult.

Az xxxxxxxxxx számú kártyával 2022. augusztus 12-én indított, xxxxxxxx Ft összegű tranzakció sikeres volt. A vásárlás összegét (az elfogadó pénzintézet által bankunkhoz benyújtott könyvelési igénye alapján) 2022. augusztus 15én terheltük a xxxxxxxxxxxx számú számlán.

A kereskedőnek 30 napja van az összeg visszatérítésére, addig bankunk nem tud kivizsgálást indítani.

Mit kell tennie, ha nem kapja vissza a pénzt addig?
A tranzakció kivizsgálásának elindításához küldje el hozzánk az alábbi dokumentumokat, a 30 nap letelte után 10 napon belül:

• a megrendelt termékről rendelkezésére álló információkat (pontos leírás, fénykép)
• a vásárláskor kapott visszaigazolást (melyen látszik, hogy milyen terméket, mekkora összegért, milyen szállítási határidővel kellett volna kapnia)
• rendelés törléséről és az összeg visszatérítéséről szóló dokumentum
• a kereskedővel történt kapcsolatfelvételt igazoló dokumentumokat (függetlenül attól, hogy sikeres volt-e)

Hogyan tudja eljuttatni hozzánk a fenti dokumentumokat?
• E-mailen: erste@erstebank.hu
• George üzenetben
• Postai levélben, címünk:
Erste Bank Hungary Zrt.
1138 Budapest Népfürdő u. 24-26
• Faxon: a +36-1-219-4784 faxszámon
• Személyesen: bármely bankfiókunkban

Csak akkor tudjuk elindítani a kivizsgálást, ha ön nem kapta meg a terméket vagy szolgáltatást, és a kért dokumentumokat időben eljuttatja hozzánk.

Ha panaszára adott válaszunkkal nem elégedett, az alábbi testületekhez, illetve hatóságokhoz fordulhat. . . .
"

(#24655) LuckyL válasza BB9000 (#24654) üzenetére


LuckyL
őstag

nyílván ha neked nagyon sürgős lenne a pénz, akkor kellemetlen a helyzet, de amugy megnyugodhatsz, ugyis visszakapod

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24656) BB9000 válasza LuckyL (#24655) üzenetére


BB9000
senior tag

A tehetetlenség bosszant. Ez most egy kisebb összeg, nem fáj annyira, hogy nélkülöznöm kell pár hétig, de ha ezt megcsinálják kicsiben, akkor nagyban is megteszik. Ok, nyugodt vagyok, mert biztos visszakapom, de ezek után százszor is meggondolom, hogy ennél a webshopnál előre kifizessek bármit is nagyobb összegben.
Majd megírom, ha lesz folytatás és megkapom végre a "visszajárót". :)

(#24657) Dinter


Dinter
addikt

Újabb sztori..
Mosógép szerelőt hívtam azzal, hogy kopog a gép nagyobb fordulaton. Majdnem 100 értékelés, szinte csak csillag. Hétfőn megnézte, azt mondta lengéscsillapítót kell cserélni. Ma kijött az alkatrésszel, hallom, hogy hangos szitkozódások között csinálja, másfél óra múlva szólt, hogy kész a gép. Elindítja, nyikorog a dob, mondom ez eddig nem volt ilyen. Erre ilyeneket mondott, hogy "tudtam, hogy ezt fogja mondani", "nyugdíjba vonulok", majd duzzogva mondta, hogy "ékszíjat kell hozzá cserélni, hozok magának". Aztán beindult a centri, ugyanúgy megvan a kopogás. Mondtam neki, erre azt mondta, hogy "ne várjon új gépet". Ráfogta, hogy halkabb lett, amit véleményesen, de elfogadtam. Elment ékszíjért, visszajött, kicserélte, az legalább már nem nyikorog. Most próbálgattam, de a program közepén ugyanúgy előjön a hangos kopogás, semmivel sem lett jobb. A ki nem fizetés véleményes lett volna, mert lehetett volna rajta veszekedni, hogy most halkabb lett vagy nem, és a munkát elvégezte, 22 ezret kért.

Most írtam egy másik szerelőnek, a válaszától függően 2 (3) opciót látok:
1. írok a régi szerelőnek, hogy nem lett jobb egyáltalán, csinálja meg
2. hagyok róla egy 1 csillagos review-t, van videóm előtte/utána állapotról
3. benyelem és megjavíttatom egy másik szerelővel/veszek új gépet

Igazából nem győzött meg a szerelő stílusa és szaktudása sem, viszont a semmiért ez sok pénz. Mit csinálnátok a helyemben?

(#24658) jeni válasza Dinter (#24657) üzenetére


jeni
félisten

vélhetően számla van erről,és be lehet panaszolni a felettesénél.
az,hogy megcsillagozod az adott weboldalt az nem fog segíteni neked.

(#24659) Dinter válasza jeni (#24658) üzenetére


Dinter
addikt

Egyéni vállalkozó.

(#24660) Dinter válasza Dinter (#24657) üzenetére


Dinter
addikt

Írtam neki, nem reagált rá. Holnap felhívom, ha ellenkezik, megy a fogyasztóvédelem értesítése. Ha az sem hatja meg, fizetési meghagyás.

(#24661) tom14621


tom14621
csendes tag

Sziasztok!

A történetemet szeretném megosztani veletek illetve ez ügyben tudtok e tanácsot adni nekem?

08.11- én Samsung oldaláról rendeltem pár terméket (hűtő, mosógép, mikró, porszívó). Megjött szuper volt. Viszont rá egy nappal már kint volt a plusz 25% akció így a termékek kb. 85 ezer forinttal lettek olcsóbbak. Írtam a Samsungnak, hogy lenne e arra lehetőség hogy ezt az eltérést kompenzálják. Értem itt levásárolnám náluk vagy valami, mivel jelen helyzetben 85 ezer nem kevés összeg és nem akartam veszni hagyni.
Természetesen több levélváltás és telefon után a válasz NEM volt. Küldjem vissza a termékeket és rendeljem meg az újakat.
Rendben ha ennyire elzárkóznak a megoldástól legyen 08.25 meg is történt. Akkor kértem hogy egy napon hozzák és vigyék a termékeket. A hölgy mondta volt már rá precedens rá kérdez.
A válasz ismételt NEM, mivel ezt két külön cég intézi így ők nem tudnak segíteni.
Korrekt cég úgy intéztem és beszéltem le a szállítókkal hogy ez megtörténjen egy nap.
08.30 A futár csak a porszívót hozta. Délután hívom a Samsungot, hogy ez mégis hogy történt? Illetve látom, hogy még el sem kezdték összekészíteni a rendelést (hűtő, mosógép) és már nincs is raktáron ez a két termék így szerintem elfogyott.
Nem nem biztos van raktáron meg lett rendelve akkor a rendszer félre rak egyet és tuti van.
08.31 Itt már feszült voltam írtam levelet a Samsung panaszkezelésnek, hogy oldjuk meg ha nincs készleten a termék akkor a kompenzációt válasszák és nálam marad a hűtő és mosógép.
Természetesen nem kaptam választ és elvitték a gépeket. Mondták hogy addig ne adjam oda amíg nem kapok újat, Persze csak közben használatban van a termék így a 14 napos elállás is veszélybe kerül és a folyamatos használat miatt nő az esélye hogy valami olyan történik ami miatt nem veszik vissza, mivel már le volt adva és kifizetve a rendelés így nem kockáztattam.
Délután a Samsung oldalán már nem tudtam megnézni a rendeléseimet 404 hibakód.
09.05 Lassan gyors hívón a Samsung annyit beszéltem velük de semmit nem tudtak mondani újfent. Délután hívott egy ügyfélszolgálatos, hogy most kapták az információt, hogy Szeptember 19. héten fog beérkezni a hűtő és mosógép.
Mondom tessék? nekem azt mondták hogy biztos van és én még egy héttel ezelőtt jeleztem hogy nincs raktáron akkor oldjuk meg kompenzációval a dolgot. Jaj nagyon sajnáljuk és ilyen esetekben a cég kompenzálja a vevőt. Rendben mondom a panaszkezelés írjon választ a levelemre, hogyan gondolják ezt megtéríteni.
09.07 Kb. 2 naponta hívom a Samsungot hogy van e valamilyen fejlemény mert nem pálya ha (már majdnem 2 hete) nincs hűtőd és nem tudsz mosni sem. Viszont most nem tudtam őket elérni mert mint kiderült letiltották a számomat így a hívott számon előfizető vagy szolgáltatás nem kapcsolható!
Testvérem és barátnőm ugyan akkor tudta hívni őket. Újabb levelet írtam nekik semmi válasz.
09.09. Barátnőm beszélt a Samsunggal semmi infó nem is értik hogy vagyok letiltva. Ők nem látnak fejleményt sem a panaszkezelés részéről se az arúk részéről újabb hétvége hűtő és mosógép nélkül.
09.12. Ma fogok újra telefonálni nekik így kérem aki tud segíteni valami tanácsot adni hogy ez a nagyon egyoldalú helyzet amit a Samsung tereléssel és hazugsággal, letiltásokkal próbál elkendőzni hamar megoldódjon.

Mindenkinek aki bárhogy tud segíteni előre is hálásan köszönöm és amint van új fejlemény frissítem a postot.

(#24662) Exodion válasza tom14621 (#24661) üzenetére


Exodion
aktív tag

Ez a samsung :). Engem Galaxy S21 Ultra szervizelesevel szivattak meg, azota van egy potkeszulekem (ami megjegyzem tovabbra sem tokeletes de ez van). A panaszkezelessel nemsokra mesz egyebkent, nekem sem ment. Mire valaszolnak mar az o szemszogukbol megoldodik a gondod, elnezest kernek es hasznald egeszseggel. Nagyjabol ennyi lesz a kimenetele a dolognak.

[ Szerkesztve ]

(#24663) Eagl3 válasza tom14621 (#24661) üzenetére


Eagl3
veterán

A SAMSUNG panaszkezelése sajnos híresen rossz.
Viszont, ha jól értem, te adott áron megrendeltél készülékeket, kifizetted, kiszállították és használatba vetted. Ezután észrevetted, hogy akcióznak a SAMSUNG-nál és igénybe vennéd a kedvezményt a már kifizetett és használt termékekre.
Az, hogy rákérdeztél náluk, hogy esetleg a te esetedben nem lehetne-e visszamenőleg érvényesíteni a kedvezményt, hiszen most vásároltad a termékeket szerintem tök normál. De a nemleges válasz után érdemes lett volna elengedni a témát és lenyelni a békát. Ez persze csak az én véleményem.

(#24664) Dinter válasza Dinter (#24657) üzenetére


Dinter
addikt

Folytatódik a történet:

A javítás nem nevezhető sikertelennek. A lengéscsillapítók cseréje szükséges volt. Egy másik szerelő véleménye egy videó alapján irreleváns. Úgy érzem, részemről pozitív hozzáállás, hogy vissza térítek önnek. Ennek oka nem a rossz munkavégzés, hanem az egyezségre törekvés. Érthető módon nem a teljes összeget fizetem vissza.A 22.000,- Ft-ból levonásra kerül a bevizsgálás díja, (8.500,-) amit egyébként elkértem volna öntől. A kicserélt ékszíj 4.000,- Ft. Tehát a fennmaradó összeg 9.500,- Ft, amit átutalok önnek.

Több dolog is érdekes. Egyik, hogy a bevizsgálás díja akkor még 7.500 forint volt, most az inflációra hivatkozott :F :)) A másik, hogy mire fizessek bevizsgálást, amikor rosszul állapította meg a hibát? Mondtam neki, hogy akkor megyek a fogyasztóvédelemhez meg fizetési meghagyást küldök, azt mondta ő is ezt akarta javasolni, a videóimmal meg nem megyek semmire. Az ékszíjcsere is csak azután lett szükséges, hogy hozzányúlt.
Szerintetek előtte hívjak másik szerelőt, aki írásba foglalná a véleményét? Szerencsére még a régi lengéscsillapítókat sem dobtam ki.

[ Szerkesztve ]

(#24665) Attix82 válasza Dinter (#24664) üzenetére


Attix82
őstag

Jézusom pár ezer Ft-ról beszélünk. Egyezzetek meg azt felejtsd már el....hívj másikat.

(#24666) section9 válasza Dinter (#24664) üzenetére


section9
őstag

Tudod amúgy, hogy mivel jár a fizetési meghagyás vagy csak hivatkozgatsz rá? Engedd el, sokkal jobban jársz.

(#24667) jeni válasza Dinter (#24664) üzenetére


jeni
félisten

egyik vizsgázott szerelő sem fog a másik vizsgázott szerelő alá piszkítani szerintem.
ha pedig "szakértőhöz" kerülne a dolog akkor feltehetőleg nem 22000Ft összeg lesz annak a vége.
ezek a gépek 3-4 évre vannak tervezve de olykor csak 2 évet bírnak ki de még annyit se.
rengeteg időd megy el vele.
az enyémet jobb ha nem látod,az a híres Whirlpool gép ami a garancia lejárta előtt "csúf háztartási gép" vagyis még le sem járt a garancia és fullra szétrohadnak.

(#24668) Dinter válasza jeni (#24667) üzenetére


Dinter
addikt

Végül fele-fele megegyeztünk.. de beszéltem másik szerelővel, nagyon korrekt volt. Ő eljött volna megnézni, hogy van-e baja a régi lengéscsillapítónak meg leírta volna hogy más a hiba.

Otthoni 7 éves Beko gép mindenféle probléma nélkül megy. Majdnem minden nap használva van.

(#24669) krono.


krono.
tag

Itt folytatnám a BB topikban megkezdett témát, mert nem szeretném szétspamelni azt.

Valaki otthon van a jótállásos témában?
Leadtam egy tápot garanciális problémával, és már 30 napja ülnek rajta. 15, illetve 30 napnál kaptam a mailt, hogy ügyintézés/szakszervíz az állapot.
Van ez a szabály, hogy 30 napig ha nem javítható, akkor 8 napon belül cserére vagy pénzvisszafizetésre vagyok jogosult, viszont cégre lett vásárolva.
A HWSW cikkében ezt találtam:
"jótállást csak a vállalkozás és fogyasztó közt létrejött szerződések alapján kötelező vállalnia a kereskedőnek, vagyis ha egy cég vagy szervezet részére állítják ki a számlát, az adott jogi személy nem jogosult a jótállás keretében történő szolgáltatások igénybe vételére (szavatossági jogokat ugyanakkor érvényesíthet)."
Ez alapján jogosan csapkodhatom az asztalt, vagy nem?

#144381 BB9000 > ebben az esetben akkor mire számíthatok? Van valami könnyen visszakereshető módja az akkor aktuális szabályoknak, vagy lényegében csak annyi történik, hogy kedvükre, amennyi jól esik javítgatnak, én meg így jártam?

(#24670) ricsi0307


ricsi0307
senior tag

Sziasztok. Alzában vásároltam egy sajátmárkás power bankot amit jelenleg az egyik bemeneten nem lehet tölteni. Vissza vittem javítást kérve, de 10 percen belül jött a mail hogy jogos a panasz és vissza adják az árát. Ezt viszont én nem szeretném mert ugyan azt a terméket jelenleg dupla áron kínálják november végi érkezési idővel tehát ráfizetéssel november végén lehetne egy ugyan ilyen termékem. Felhívtam őket hogy ebben az esetben inkább kérem vissza a külső akksit de azt mondták ilyenkor már nem nagyon lehet ilyet csinálni viszont megpróbálnak utána járni. Ha holnap kiderül hogy nem hajlandóak vissza adni csak a pénzt akkor tudok valamit tenni ellene?

(#24671) LuckyL válasza ricsi0307 (#24670) üzenetére


LuckyL
őstag

szia, jogilag nem, a pénz visszatérítéssel semmis a tranzakció

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24672) jeni válasza ricsi0307 (#24670) üzenetére


jeni
félisten

máskor is lesz és van akció. lehet,hogy jobb is,hogy most elromlott. inkább menj tuti márkásabb megbízhatóbb powerbank-ra keresve a neten.
lehet pár ezerrel többe kerül majd. szerintem ez a legkisebb gond.
ismertebb márkás cuccok tovább tartanak általában.

[ Szerkesztve ]

(#24673) Lackooo84 válasza LuckyL (#24671) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Már bocs, de ez hülyeség, ha valamit elküldök javításra, attól az még az én tulajdonom, majd én eldöntöm, hogy mit szeretnék, ha csak a pénzt tudják visszaadni, azt csak felajánlhatják, de nem vagyok kötelező élni vele, és ha nekem az a gazdaságosabb, akkor dönthetek úgy, hogy majd magamnak megjavíttatom.

Erre is kellene egyébként valami törvény, hogy minden forgalmazásban levő terméknél, mondjuk 10k érték felett legyen kötelező a szervizháttér, mert így a kereskedők sz*rnak bele, nem is cél a javítás, letudják a pénzzel, tudják, hogy ők ígyis jól járnak, mert a cucc már hatszor annyit ér....

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#24674) LuckyL válasza Lackooo84 (#24673) üzenetére


LuckyL
őstag

100x lement ez a vita itt, nem így van
legalábbis soha senki sem perelt érte, hanem belenyugodott
aki mondta hogy fog, és majd beszámol soha nem írt többet ide

szóval ez márpedig így működik

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24675) Lackooo84 válasza LuckyL (#24674) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Senki? Én visszakértem és visszakaptam egyszer így a cuccom az emagtól.

The Truth is out there...

(#24676) LuckyL válasza Lackooo84 (#24675) üzenetére


LuckyL
őstag

de te kértél és nem pereltél
vagy rosszul gondolom?

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24677) Lackooo84 válasza LuckyL (#24676) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Kértem, de szerintem ha vissza akarja kapni akkor meg kell próbálnia, ha mindenki csak legyint akkor persze, hogy ezt csinálják.

The Truth is out there...

(#24678) LuckyL válasza Lackooo84 (#24677) üzenetére


LuckyL
őstag

persze, én csak azt mondom, hogyha kerek perec megmondják hogy nem lehet, akkor mindenki annyiban hagyja, ezért nem tudjuk meg soha mit döntene egy bíróság
és azért én tudnék a bolt mellett is érvelni, hiszen adott esetben a cucc a világ másik végén van "bevizsgáláson"
az ár visszatérítése pedig semissé teszi a szerződést, ez így van mióta világ a világ
annyi hogy ezeket a szabályokat nem a megbolondult ellátási láncokra és a kormányok észnélküli pénznyomtatása által gerjesztett inflációs környezetre írták
hanem arra hogy a termékek elvesztik értéküket, ezért a pénvisszatérítéssel a fogyasztó jól jár

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24679) Lackooo84 válasza LuckyL (#24678) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Szerintem nincs a világ végén, mert ezek, mint az alza, emag stb, tuti nem foglalkznak ilyenekkel, hogy garis javítás, ennyivel elintézik, h visszaadják a pénzt, a cuccot szerintem meg bedarálják. Vagy valaki kapott már ezektől vissza saját cuccot javítva? Én még nem hallottam róla...

The Truth is out there...

(#24680) LuckyL válasza Lackooo84 (#24679) üzenetére


LuckyL
őstag

dehogy darálják, visszaviszik az importőrnek, aki visszaküldi a gyártónak
vagy ha ők az importőr ők küldik vissza
azért tart gyakran hetekig, hónapokig egy iylen, mert nyílván nem egy tételt küldenek, bevárnak többet

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24681) , válasza ricsi0307 (#24670) üzenetére


,
addikt

Kérj csereterméket.

(#24682) , válasza Lackooo84 (#24679) üzenetére


,
addikt

Emagtól én már kaptam vissza javított terméket, de abban nem volt köszönet.
Szerk.: SAJNOS a termék eredeti vételárát nem akarták visszaadni többszöri kérésre sem, pedig egy akciósan vásárolt laptopról volt szó, írtam is itt erről korábban. A laptop többször is elpusztult, de mindig "megjavították", ami sohasem sikerült túl tartósra. Utolsó elromlás már garanciaidőn túl történt, így totális bukta lett az egész.

[ Szerkesztve ]

(#24683) fausto


fausto
addikt

Sziasztok,

A Decathlon-tól vettem egy sportszert, a honlapjuk szerint 2 év jótállással adják. Most átnéztem a papírjait és láttam, hogy a jótállási jegyen csak 1 év szerepel, illetve ahol kitérnek, hogy melyik termékre vállalnak plusz 1 évet önkéntesen, ott nem tértek ki erre a típusra.
Írtam nekik e-mail-t és azt válaszolták, hogy a honlapon volt téves az infó és csak 1 év van rá.
Szerintetek milyen lehetőségem van? Ragaszkodhatok hozzá, hogy 2 évet vállaljanak rá?
Köszi előre is!

(#24684) LuckyL válasza fausto (#24683) üzenetére


LuckyL
őstag

szerintem nem tudsz mit csinálni, esetleg a vásárlástól állj el és vegyél olyat amire 2 év a jótállás

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24685) , válasza fausto (#24683) üzenetére


,
addikt

Az Edigital is ezt csinálta, kint volt az oldalukon, hogy 3 év garancia, meg 5 év garancia, de egyrészt garancialapot nem akartak adni (kérésre sem), másrészt meg a számlájukon az szerepelt, hogy a külön garancialappal nem rendelkező termékekre csak 1 év garanciát (jótállást) vállalnak. Amikor erre külön is rákérdeztem, hogy ugyan ez hogyan is van már, akkor meg azt mondták, hogy náluk a "gépben" úgyis látszik a többi garancia is. Szerencsére azóta meg is szűntek.

(#24686) jeni válasza fausto (#24683) üzenetére


jeni
félisten

azt fogják mondani azért 1 év mert más beszállítótól van,többet nem tudnak rá vállalni. ha 14 napon belül vagy netes rendeléssel akkor elállhatsz.

Scorp2011
nem szűntek meg!
Emag néven mennek tovább.

[ Szerkesztve ]

(#24687) , válasza jeni (#24686) üzenetére


,
addikt

Igen, sajnos nem tűntek el végérvényesen, csak egyesültek az Emag-gal.

(#24688) fausto válasza jeni (#24686) üzenetére


fausto
addikt

Saját márkás termék, úgyhogy csak rajtuk múlik.
Mindenesetre köszi a válaszokat, átgondolom mi legyen. Egyrészt megtartanám, másrészt már használtam (koptattam) annyira, hogy az elállás is bajos legyen.
Scorp2011: nálam az emag volt hasonló, de az kedvezően zárult. 2 év garanciával hirdettek, egyről adtak számlát. Írtam nekik, hogy nem erről volt szó és küldtek egy új jótállási jegyet.

[ Szerkesztve ]

(#24689) qltsar


qltsar
addikt

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, hogy mik a teendőim garancia érvényesítése esetén, ha megszűnt a bolt?

Pár napja írtam PClandnek, mivel a régi oldalukon az van feltüntetve, hogy a szakszervizekhez irányítják a régi vásárlóikat, de van egy olyan sejtésem, hogy ez nem fog megtörténni.

• Termék gyártója és mivolta (pl. HP laptop, Samsung telefon) - Soundcore Life Q35 - Bluetooth Headset
• Vásárlásának helye, időpontja - 2022.01.13
• Eladási ára - 40.392 Ft
• Magánszemélyként vagy cégnévre vetted-e - Magánszemély.
• Hiba jellege - ANC és Transparency modeokban kb. 30 perc használat után búgás és zörgés tapasztalható a jobb oldali hangszóróban. Podcastek, filmek hallgatására alkalmatlan így az eszköz, nem white noise, designból adódó típushiba, ami sajnos elérte az én eszközömet is.
• Ha már leadtad garanciális ügyintézésre, akkor az mikor történt
• Ha korábban már volt garanciálisan szervizelve, akkor az mikor történt, mennyi ideig volt szervizben és mit csináltak vele
• Használtan vetted-e - Nem.
• Fénykép a jótállási jegyről (a személyes adataidat természetesen kitakarhatod rajta) - [kép]

Köszönöm előre is :R !

(#24690) koby11h válasza qltsar (#24689) üzenetére


koby11h
aktív tag

PCland nekem sem válaszol már augusztus óta. Ha esetleg kapnál választ egy privátban jelezd kérlek! Köszi!

Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!

(#24691) Superhun válasza qltsar (#24689) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia!

Ha jogutód nélkül szűnik meg egy cég, akkor nincs tuti megoldás. Elsősorban én a gyártóhoz fordulnék (service@soundcore.com), hátha tudnak ők is RMA-zni közvetlenül szériaszám alapján, vagy legalább meg tudnák azt mondani, hogy melyik nagyker importálta be az adott terméket. Utána kapcsolatba tudsz lépni a nagykerrel, akik tudnak segíteni, ha akarnak, de nem kötelességük végfelhasználóval szóba állni sajnos...

(#24692) jeni válasza koby11h (#24690) üzenetére


jeni
félisten

ok:
A Pcland Online Kft befejezi tevékenységét. Jász utca 71. alatti üzletünk 2022.06.15-én végleg bezárt.
Nekem egyik megbízható bolt számomra. Bár a kínálatuk, a helységük nem volt vevőcsalogató.

(#24693) MaxxDamage válasza jeni (#24692) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

A 2000-res évek elején sokat rendeltem tőlük és egy jó kis bolt volt! /anno biztos/ :K
Kár érte, kiváló ügynök volt...! :U

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#24694) V.Stryker


V.Stryker
nagyúr

Sziasztok,

A veleményeteket szeretném kérni az alábbi sztoriban, mert eléggé bántja az igazságérzetem.

Júliusban vettem a Dechatlonba egy Arena úszószemüveget. Júliusban rendben is volt vele minden, augusztus kimaradt nyaralás és munka miatt és most, hogy szeptemberben újra úszni járok, szomorúan konstatáltam, hogy beereszti a vizet. Bevittem a soroksári áruházukba, hogy garanciális ügyintézés keretében kezdjünk vele valamit és szomorúan konstatáltam, hogy az eddigi korrekt hozzáállásuk, ezúttal nem érvényesült. Hoztak egy ugyanilyen típusú szemüveget és összehasonlítva látszik, hogy az enyém gumirészével történt valami, meg van keményedve, deformitás látható rajta. Értetlenül állok előtte, mert nagyon vigyáztam rá. Dobozban tartottam, mellette mikroszálas törlőkendô, hogy a doboz se karcolja meg. Úszás után mindig csap alatt elöblítettem és mégis. A hölgyek az áruházban azzal utasították el a panaszomat, hogy nem rendeltetésszerű használat. Továbbá biztosan az autóban hagytam, nyáron meleg volt és az okozta a deformitást. Mégis ezt hogy gondolják?! Az oldalukon és az aréna oldalán sem találtam semmi olyan jellegű információt, hogy ne hagyjam a kocsiban vagy meleg helyen. Milyen meleg helyen? Hány foktól oké? Mindent megtettem azért, hogy ez a szemüveg sokáig megfeleljen. Szerintük mennyire életszerű, hogy az ember elmegy reggel úszni, majd utána ha elmegy dolgozni, egy tárgyalásra, egy ügyintézésre, akkor magával viszi az úszó felszerelését, hogy “Bocsi, ki kell vennem a kocsiból, óvnom kell a szemüvegemet!” ?


Természetesen a csomagtartóban hagytam, nem napon, táskában, azon belül egy dobozban. Igen, érhette meleg. Lehet ez a hiba oka, de erre semmi nem hívta fel a figyelmet. Továbbá a Nabaji szemüvegeink teljesen hibátlanok, pedig ott voltak mellette. És nem is életszerű, hogy mindenhová magammal hurcibáljam az úszó cuccomat, ha kiszállok a kocsiból.

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#24695) GZoli7 válasza V.Stryker (#24694) üzenetére


GZoli7
senior tag

Jótállási idő (ha van) alatt, azért kicsit jobban alá kell támasztania a kereskedőnek a kifogását. Nem elég, hogy a hölgyek azt mondják.

(#24696) V.Stryker válasza GZoli7 (#24695) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Épp ma írtak egy emailt a panaszomra:

Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételeit, egyben sajnáljuk, hogy kellemetlen tapasztalatot szerzett áruházunkban.

Sajnáljuk, hogy nem volt megelégedve a megvásárolt úszószemüveggel, illetve az üzletünkben meghozott döntésünkkel. Minden általunk forgalmazott termékre 2 év kellékszavatosságot vállalunk, amennyiben a termék hibája rendeltetésszerű használat mellett következett be és visszavezethető gyártási hibára.
Az áruházunkba visszahozott termékről kollégáink termékreklamációs jegyzőkönyvet vettek fel, melynek sorszáma: 00534888. Ezt követően szakértő kollégánk megvizsgálta a terméket. Amennyiben a megreklamált termékről eldönthető, hogy az azon keletkezett hiba gyártási eredetű, abban az esetben kérheti a termék vételárát avagy cseréjét. Az úszószemüveg pántja nyáron az autóban tárolva a nagyobb hő hatására deformálódással reagálhat (anyaga megolvadhat, kinyúlhat, megkeményedhet, repedezhet vagy kifehéredhet), amely sajnos nem rendeltetésszerű használat következménye. Mivel kollégánk az úszószemüveg szemügyre vételekor arra a megállapításra jutott, hogy a hiba nem vezethető vissza sem anyag- sem gyártásból eredő problémára, ezért kollégánk nem tudta felajánlani Önnek a termék cseréjét avagy a termék árának visszafizetését, így sajnos az üzletünkben meghozott döntésünktől eltérni nem tudunk.

Tájékoztatom, hogy amennyiben a panasz megoldásával nem ért egyet, a lakóhelye, vagy a tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testületnél eljárást kezdeményezhet. Az eljárás lefolytatására jogosult Békéltető Testületet a jelen levelemhez csatolt listából tudja kiválasztani. A Testület ingyenes eljárásban a két fél meghallgatásával dönt. A Tízpróba Magyarország Kft. a békéltető testületi eljárásban részt vesz, azonban alávetési nyilatkozatot nem tesz.

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#24697) Attix82 válasza V.Stryker (#24696) üzenetére


Attix82
őstag

Mennyibe kerül egy ilyen?

(#24698) Lackooo84 válasza V.Stryker (#24696) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Szerintem korrekt. Én biztosan nem hagynék a nyáron a 80 fokos autóban ilyesmit.

The Truth is out there...

(#24699) V.Stryker válasza Attix82 (#24697) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Tizenpárezer. Nem is az összeg vág földhöz, csak valahogy ezt nem érzem a saját hibámnak.

Lackooo84: Milyesmit? A másik két szemüvegem szintén ott volt, azoknak semmi bajuk. DE hol hívták fel a figyelmem erre, hogy ne tegyem ki hőnek? Mert nem a szélvédőhöz tettem ki. Közvetlen napsütésnek nem volt kitéve. Meleg az biztos volt, nem is tagadom. Én csak azt mondom, hogy amit ők mondanak, azt nem jelezték sehol, másrészt nem életszerű, hogy kivegyem a kocsiból mielőtt hazaérnék. Vagy csak nekem...

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#24700) Lackooo84 válasza V.Stryker (#24699) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát ami műanyagot vagy gumit tartalmaz. Eznek nem nagyon tesz jót a nap és a hő.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.