Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23751) Lackooo84 válasza hitman, (#23750) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

3 munkanapon belül azonnali csere jár, szóval iparkodj jelezni a bolt felé!

The Truth is out there...

(#23752) hitman, válasza Lackooo84 (#23751) üzenetére


hitman,
őstag

Az lejárt, pénteken vettem át a futártól tegnap este fosta össze magát a tv....

Dream as if you will live for ever, live as you will die today!

(#23753) Lackooo84 válasza hitman, (#23752) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Tegnap este azonnal emailt kellett volna írnod... Még talán hivatkozhatsz arra, hogy tegnap mikor beszart még benne voltál a 3 munkanapban, csak nem tudtad már este telefonon jelezni. Mondjuk akkor meg nyitáskor kellett volna... de nem értem miért nem írtál azonnal egy emailt a boltnak.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#23754) hitman, válasza Lackooo84 (#23753) üzenetére


hitman,
őstag

Igen értelek, akkor próbálom hívni őket.
Ha nem veszik fel mert van rá esély akkor meg írok e-mailt, de azt csak este fogok tudni.
Jaaaj nagyon szépen köszönöm a segítséget és a gyorsaságot.

Dream as if you will live for ever, live as you will die today!

(#23755) hitman, válasza Lackooo84 (#23753) üzenetére


hitman,
őstag

Mert azt hittem ez a 3 munkanap a boltban vasárolt dolgokra vonatkozik és meg voltam nyugodva hogy ott a 14napos elallasom

Dream as if you will live for ever, live as you will die today!

(#23756) Lackooo84 válasza hitman, (#23755) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nem, az mindenre vonatkozik. Csak most arra nem emlékszem, hogy az átvétel napja online rendelésnél már az első nap e a 3.ból... Mert amúgy csak hétfő lenne az első munkanap.

The Truth is out there...

(#23757) Superhun válasza hitman, (#23750) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Hibás termék esetén el lehet állni természetesen. A 3 napos szabállyal akkor érdemes élni, ha amúgy meg van elégedve a termékkel és szeretnéd a továbbiakban is használni, illetve ha az ára közben emelkedett mert mondjuk black friday akcióban vetted.

[ Szerkesztve ]

(#23758) hitman, válasza Superhun (#23757) üzenetére


hitman,
őstag

Köszönöm
Úgy látom a 3 napos szabály az átvétel napjától indul, szóval marad az elállás és vagy beletoldok vagy várok vagy nézek más típust

Dream as if you will live for ever, live as you will die today!

(#23759) Lackooo84 válasza hitman, (#23758) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ha tegnap este romlott el, akkor elvileg figyelembe vehetik azt, hogy tegnap már nem tudtad telefonon jelezni (nem mindenki emailezik stb. :D ) Egy próbát megér. Hátha normális a bolt és nem szarozik. Az a baj, hogy mivel használad a terméket ugye, és elromlott, így már az elállás nem igazán állja meg a helyét, ez már inkább jótállási igény lesz.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#23760) Superhun válasza Lackooo84 (#23759) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Nehéz tényszerűen igazolni egy TV esetében, hogy ténylegesen mennyit volt használva, ha amúgy külsérelmi nyom nincs rajta, így a kisker vszleg nem fog szarozni a kipróbáláson túli értékcsökkenéssel és visszaadja a teljes vételárat.

[ Szerkesztve ]

(#23761) hitman,


hitman,
őstag

"Átvételt követő 3 munkanapon belül jelentsd a hibás működést"
Így írják a honlapon és a telefonba is ezt mondta a gépi hang, valós személlyel nem sikerült beszelnem

Akkor ha jól értelmezem ma éjfélig van időm jelenteni nem?

[ Szerkesztve ]

Dream as if you will live for ever, live as you will die today!

(#23762) Lackooo84 válasza hitman, (#23761) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Akkor még ma is jó lettél volna...

The Truth is out there...

(#23763) hitman, válasza Lackooo84 (#23762) üzenetére


hitman,
őstag

Megyek haza és online felületen le lehet jelenteni

Dream as if you will live for ever, live as you will die today!

(#23764) N-vidi-A


N-vidi-A
őstag

Sziasztok!

Intel 9xxx CPU (dobozos, fizikailag teljesen sértetlen) processzor garanciális ügyintézésében van valakinek tapasztalat gyártó által? Amennyiben igen, tudna ebben segíteni, természetesen nem ingyen.

Gyártó oldalán csekkolva, garanciális a CPU.

üdv, N-vidi-A

Migiri, migiri, úgy ám! :D

(#23765) kutga


kutga
nagyúr

Hölgyek/Urak!

A minap vásároltam egy Samsung mobiltelefont az eMAGtól (tehát ő a forgalmazó is), még BF alatt rendeltem, ma hoztam el.

A honlapukon az szerepel, hogy az eMAG által értékesített jótállási jegy (garancialevél) lehet:
– a gyártó által kiállított (amennyiben a gyártó rendelkezik országos szervizhálózattal),
vagy
– az eMAG, mint forgalmazó által kiállított.

A médiában pl. kitöltött Samsung garanciajegyet kaptam.

A Samsung tudomásom szerint rendelkezik országos szervizhálózattal. Gyártó által kiállított jótállási jegyet nem kaptam (pontosabban kaptam, csak üresen), az online fiókba pedig feltöltötte az eMAG a saját papírját, amin az szerepel, hogy a jótállás érvényesíthető közvetlenül a (dobozban található gyártói jótállási jegy szerinti) gyártói szakszervizben.

A kérdésem, hogy baj esetén mehetek-e közvetlenül a Samsunghoz, vagy elhajtanak ezzel?

Amikor erre rákérdeztem, az eladó azt mondta, hogy számlával nekik kell majd visszavinni a telefont, ha baja van, de nekem ez valamiért nem tiszta, főleg, mert a letöltött garanciajegyen a sorozatszámnál valami EDS-sel kezdődő számsor szerepel, ami még véletlenül sem egyezik sem a telefon sorozatszámával, sem az IMEI számmal.

[ Szerkesztve ]

Let the Zone take me if I am.

(#23766) koby11h válasza kutga (#23765) üzenetére


koby11h
aktív tag

Kérd az EMAG-tól emailben vagy személyesen a Samsung garanciajegyet amin a készülék valódi! sorozatszáma szerepel. Nekem elküldték postán.
Persze ehhez az kellett, hogy háromszor reklamáljak, lefotózzam a kapott telefon dobozát és az Ő garancia jegyüket amin NEM azonos sorozatszám szerepelt!
Így végül 1 hét múlva kaptam egy rendesen kitöltött, jó sorozatszámos szürke Samsung garanciajegyet.

Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!

(#23767) kutga válasza koby11h (#23766) üzenetére


kutga
nagyúr

Holnap elballagok akkor hozzájuk.

Let the Zone take me if I am.

(#23768) hitman, válasza Superhun (#23757) üzenetére


hitman,
őstag

Ma visszajeleztek a problémámra, garanciafutár vagy bolti leadás után cserélik a terméket vagy visszatérítik a vételárat.
A kérdésem, hogy ha megjönne tényleg a csere termék akkor ott is van a 3 munkanap meg a 14 nap elállási dolog?

Dream as if you will live for ever, live as you will die today!

(#23769) hitman, válasza hitman, (#23768) üzenetére


hitman,
őstag

Az is megfordult a fejembe, hogy mi van ha ki se próbálják a tv-t hanem egyből visszaküldik, hogy ennek semmi baja vagy hogy én rontottam el, akkor már se 3napom se 14 nap elállásom nem lesz, mert ugye kifutok az időből mire végig megy ez a dolog?!

Elnézést, hogy ilyen tudatlan vagyok, de sose volt ilyen ügyem pedig sok új műszaki cikket vásároltam már, nyilván ez volt a legdrágább és persze hogy itt lett a gebasz... :W :W

Köszönöm szépen az eddigi sok és gyors segítségeteket főleg ha összejön a 3napos csere mert azt 100%ba nektek köszönhetem, hogy időben tudtam lépn! :R

Dream as if you will live for ever, live as you will die today!

(#23770) Superhun válasza hitman, (#23768) üzenetére


Superhun
Topikgazda

A cseretermékre is érvényes lesz a 3 napos azonnali csere, de a 14 napos elállás már nem, arról a garanciális ügyintézés megkezdésével már lemondasz.

(#23771) Jocohun


Jocohun
tag

Sziasztok. Tod valaki segíteni? Jövő héten kapom vissza a watch 3 órám a szervízből garis javítás volt. A munkalapon pár dolgot nem értek. Az egyik az hogy a beérkező egyedi szám azaz IM és a kimenő egyedi szám IM nem egyeznek meg az utolsó 8 számok illetve az van írva javítva elvégzett munkák pedig főbdarab csere, alkatrész csere, teszt. Mit takar ez hogy főbdarab csere? A feltüntetet alkatrészek él alaplapot vagy panel nincs írva. Köszönöm a választ.

(#23772) Josi válasza Jocohun (#23771) üzenetére


Josi
aktív tag

Ezekre leginkább a szerviz tud válaszolni. Kérdezd meg őket.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#23773) fricz19 válasza Jocohun (#23771) üzenetére


fricz19
őstag

Szerinted erre itt, hogy tudna választ adni bárki?

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#23774) Jocohun válasza fricz19 (#23773) üzenetére


Jocohun
tag

Hát gondoltam hogy hátha mégis valaki tud.

(#23775) kutga


kutga
nagyúr

Hölgyek/urak!

eMAG easybox visszaküldést használt már valaki? 14 napon belül küldenénk vissza egy internetes rendelést, pénteken rögzítettem a kérelmet az eMAG fiókban és még aznap bedobtam a csomagot az egyik 14. kerületi easybox automatába, de arról semmilyen igazolást nem kaptam, a fiókban továbbra is csak a regisztrált kérelem látszik.

Let the Zone take me if I am.

(#23776) hitman, válasza Superhun (#23770) üzenetére


hitman,
őstag

Voltam a boltba, megrendelték a másik tvt és ha az megjön akkor kell vinni a régit leadni és elhozni az újat.
Így legalább az biztos lesz hogy nem azt kapom vissza amit leadok :))

Dream as if you will live for ever, live as you will die today!

(#23777) st6969


st6969
őstag

Sziasztok,
az eset a következő (nem velem történt, segíteni szeretnék egy barátomnak): a UPC-től (ami ma már Vodafone) lett vásárolva egy tv 2020. februárjában, 150eFt-ért, 2 év garanciával. Múlt héten elromlott. A tulaj ment immáron a Vodafonhoz, hogy intézzék az ügyét, akik a Samsung szervizbe küldték. A Samsung szervizben lerázták azzal, hogy oda csak Samsung garanciajeggyel viheti, a UPC-s számla nem elegendő. Így visszament a Vodafone-hoz, hogy adjanak neki ilyet, mert anno nem kapott (ez vagy igaz, vagy nem, lényeg, hogy otthon nincs ilyen). Erre a Vodafone-os ügyintéző nem tudott segíteni arra hivatkozva, hogy ők a régi UPC-s dolgokhoz nem férnek hozzá, meg hát ők anno mellékelték... Itt majdnem vége is lett a történetnek, de a tulaj elég lobbanékony, így napokon keresztül, sokadik vita és kiabálás után sikerült valamiféle igazolás szerűt szerezni, amit úgy tűnik, elfogad a Samsung szerviz (előtte kapott valami papírt, amin a sorozatszám sem volt feltüntetve, aláírás sem, azt nyilván visszadobta a Samsung). Úgy néz ki, meg fogják javítani a tv-t.
A kérdéseim:
- Ha valaki elveszti a garanciapapírt, azt kötelessége az eladónak később bármikor pótolni a számla alapján, vagy nem (és most csak szerencséje volt, mert sikerült kisírni, és végül "jófejek" voltak)?
- A márkaszerviz megtagadhatja a javítást, ha nincs garanciajegy, de számlával bizonyítható, hogy jogosult rá a vevő?
- A tv-nek gyakorlatilag a műanyag kerete marad. A képernyőt és a vezérlést cserélik. Ez esetben újraindul/meghosszabodik a garancia (főalkatrészek)? Neki azt mondták, hogy nem. Erre milyen szabály van?
Köszönöm :R

(#23778) Lackooo84 válasza st6969 (#23777) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

- Igen kötelesek pótolni, ha beazonosítható a vásárlás helye, ideje, és a termék.

- A szerviz köteles elfogadni a számlát, nyugtát is, nem is értem ezt a kifogást... A jogszabályban van egy olyan bekezdés, hogy a jótállási jegy hiányos kitöltése, illetve kitöltésének elmulasztása esetén is él a jótállási igény.

- Minden cserélt fődarabra újraindul a jótállási idő, ez jogszabályba van vésve, tehát a kijelző, alaplap, meg minden fődarabra újra indul a jótállás. Fontos, hogy legyen dokumentum a cseréről, és hogy pontosan mik lettek cserélve.

The Truth is out there...

(#23779) Josi válasza Lackooo84 (#23778) üzenetére


Josi
aktív tag

Szerintem:
Mivel túl van a kötelező 1 éven, korántsem biztos hogy újraindul. Itt a gyártó feltételei az irányadók.
A hivatalos Samsung szerviz csak a Samsung Magyarország által forgalomba hozott készüléket javítja. Ehhez pedig kell a Samsung garanciapapír. Szürkeimportosat pl nem javít ingyen.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#23780) Lackooo84 válasza Josi (#23779) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

És szerinted a UPC (vodafone) szürkeimportos tévéket árul? :U Én még nem láttam tévét egy év garival, minimum 2 év gyári jótállás jár a tévékre. A samsungot kifejezetten tudom, hogy 2 évet adott.

The Truth is out there...

(#23781) asdf_ válasza Lackooo84 (#23780) üzenetére


asdf_
veterán

A samsung pont 1+1 évvel szórakozott régen, rosszul emlékszel szerintem.

A kiterjesztett jótállást csak a Samsung Electronics Magyar Zrt. által forgalomba hozott készülékekre lehet igénybe venni.
Samsung jótálási jegy
1 „Kiterjesztett Samsung jótállás”: a Samsung az általa forgalomba hozott termékekre 12 hónap teljes körű kötelező jótállást (alapjótállás) és további 12 hónap kiterjesztett Samsung jótállást biztosít. A kiterjesztett Samsung jótállás alapján a jótállás kizárólag a készülék kijavítására vonatkozik, továbbá az alapjótállási időt követően történő fődarab csere esetén a jótállási igény elévülése nem kezdődik újra. Mobiltelefonok esetén a kiterjesztett Samsung jótállás nem terjed ki a készülékkel együtt értékesített tartozékokra, és a beépített akkumulátorra.

(#23782) Superhun válasza Lackooo84 (#23778) üzenetére


Superhun
Topikgazda

"- Igen kötelesek pótolni, ha beazonosítható a vásárlás helye, ideje, és a termék."
Jogszabályt tudsz linkelni? Mert tudomásom szerint ez így nem igaz, még 1 éven belül sem.

"- A szerviz köteles elfogadni a számlát, nyugtát is, nem is értem ezt a kifogást... A jogszabályban van egy olyan bekezdés, hogy a jótállási jegy hiányos kitöltése, illetve kitöltésének elmulasztása esetén is él a jótállási igény.
- Minden cserélt fődarabra újraindul a jótállási idő, ez jogszabályba van vésve, tehát a kijelző, alaplap, meg minden fődarabra újra indul a jótállás. Fontos, hogy legyen dokumentum a cseréről, és hogy pontosan mik lettek cserélve."
Ez csak a kötelező jótállás ideje alatt érvényes, ami 1 év, utána a gyártó játékszabályai érvényesek.

[ Szerkesztve ]

(#23783) Lackooo84 válasza asdf_ (#23781) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Akkor még regisztrálni kellett a termékeket a plusz 1 év jótállásért, de az már pár éve megszűnt (kb. akkorül, mikor az S9+ kijött, mert akkor felkerestem őket ezügyben), azóta csak szimpla 2 év jótállás van mindenre.

The Truth is out there...

(#23784) asdf_ válasza Lackooo84 (#23783) üzenetére


asdf_
veterán

A regisztráció megszűnte az a GDPR bevezetésének dátuma volt jópár éve. Utána automatkusan megadták, mindenkinek, de nem a 2 évet, hanem az 1+1-et. A 2 évet idén januártól lehet elérni 100e feletti vásárlási árral.

(#23785) asdf_ válasza Superhun (#23782) üzenetére


asdf_
veterán

Ez csak a kötelező jótállás ideje alatt érvényes, ami 1 év, utána a gyártó játékszabályai érvényesek.

100e Ft. alatti,e fölött peidig 2021. jan. 1 előtt vásárolt termékeknél igaz csak ez.

(#23786) Superhun válasza asdf_ (#23785) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Igen, ezt a plusz infót elfelejtettem hozzáadni, jelen esetben tavalyi vásárlású volt a TV, ezért fix 1 év a kötelező jótállás.

[ Szerkesztve ]

(#23787) asdf_ válasza Superhun (#23786) üzenetére


asdf_
veterán

Igen, ott volt, és értem, csak az ilyenekből lesznek a szövegkörnyezetből kiragadott idézetek, amik ott már nem lesznek esetleg érvényesek, mert itt csak az adott, kérdező által felvetett esetre voltak igazak.

(#23788) OCTAMD válasza Jocohun (#23771) üzenetére


OCTAMD
őstag

Apple fődarabcsere ,az az új készüléket jelenti

Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit

(#23789) Lackooo84 válasza OCTAMD (#23788) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Még jó, h nem az apple hozza a törvényeket itthon. :DDD

The Truth is out there...

(#23790) OCTAMD válasza Lackooo84 (#23789) üzenetére


OCTAMD
őstag

Watchot nem javítanak,ahogy pl. iPadet sem,tehát ha bármi apró szöszért meg kellene bontani,új készüléket adnak(fődarab csere)

Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit

(#23791) Lackooo84 válasza OCTAMD (#23790) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Szégyen amúgy, az apple a világ egyik legnagyobb elektromos hulladék előállítója...

The Truth is out there...

(#23792) asdf_ válasza Lackooo84 (#23791) üzenetére


asdf_
veterán

És a javítási piac monopolizálásával, az alkatrészek elérhetetlenné tevésével erre még rá is tesz egy lapáttal, mert amit más meg tudna javítani, azt sem lehet, mert nem elérhető hozzá az alkatrész.

[ Szerkesztve ]

(#23793) TaaT válasza asdf_ (#23792) üzenetére


TaaT
veterán

"amit más meg tudna javítani, azt sem lehet, mert nem elérhető hozzá az alkatrész."

Ez talán változni fog. [link]

Give them hell Ukraine!

(#23794) Superhun válasza asdf_ (#23787) üzenetére


Superhun
Topikgazda

:R

(#23795) asdf_ válasza TaaT (#23793) üzenetére


asdf_
veterán

Jajj, nyilván viccelsz.Az Independent Repair Program is csak egy PR stunt volt.

(#23796) Lackooo84 válasza TaaT (#23793) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Aki követi Louis Rossmann-t, az az ilyeneken csak kuncogni tud... :DDD

The Truth is out there...

(#23797) tlac


tlac
nagyúr

meg lehet tagadni a 14 napos vásárlástól való elállást egy okos légtisztítónál higiéniai okokra hivatkozva szerintetek?

(#23798) LuckyL válasza tlac (#23797) üzenetére


LuckyL
őstag

azt gondold végig hogy te megvennéd-e másnak a használt légtisztítóját és egyértelmű a válasz szerintem, nem higiénikus

cryptot minden termékemért elfogadom

(#23799) tlac válasza LuckyL (#23798) üzenetére


tlac
nagyúr

jó áron igen, alza is árulja ezeket használtan
meg itt az aprón is vannak
sőt daikin küld neked próba légtisztítót is

azért ez nem egy borotva vagy egy alsónemű

[ Szerkesztve ]

(#23800) TaaT


TaaT
veterán

A szűrő árát kell levonni és kész, az cserélhető.

Give them hell Ukraine!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.