Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23451) Rabbitf_24 válasza Lackooo84 (#23447) üzenetére


Rabbitf_24
őstag

Szia

Van arra is gondolom szabály (ha ISO minősített a cég) hogy mennyi napon belül kell írásban visszajelezni (minimum átfutási idő), ha van egy ilyen kérésem?

(#23452) Lackooo84 válasza Rabbitf_24 (#23451) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

30 nap.

The Truth is out there...

(#23453) Rabbitf_24 válasza Lackooo84 (#23452) üzenetére


Rabbitf_24
őstag

Vagyis 30 nap alatt eleget kell tenni a független szakértői vizsgálattal kapcsolatos kérésnek.
Én arra gondoltam, hogy egy megerősítést írásban ilyenkor kötelesek küldeni, hogy "üdv, a kérése feldolgozás alatt van." vagy valami hasonló x napon belül?

(#23454) Lackooo84 válasza Rabbitf_24 (#23453) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

30 napjuk van reagálni a megkeresésekre. A többiről fogalmam sincs, de biztos van valami határidő.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#23455) mirci18 válasza mirci18 (#23450) üzenetére


mirci18
addikt

A mosógépes sztoriban amit leírtam annyi változás történt hogy a mosógép javítva lett.
A szervíz és a gyártó érdemben már nem válaszol nekem.
Maradt a két év.
A bolt ahonnan vettem igéretet tett hogy a két éven túli javíttatást vállalja.
Majd meglátjuk mi lesz belőle.

Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH

(#23456) Sundesz


Sundesz
őstag

Pár hete vettem pár LEGO-t az emagon, majd rá egy hétre ugyanazon készletekhez olcsóbban is hozzá lehetett jutni kuponnal, így újra megrendeltem azt a 3 db szettet + 1 Ninjago City Gardens-t (egyébként is sérült dobozosokat küldtek elsőre).

Szépen az oldalukon kitölöttem a visszaküldéi felületet, kiválasztottam a megfeleő termékeket (dátumot gondosan ellenőrizve), amelyek egy részét másnap el is vitt a futár. Az egyik nagy szettet nem vitték el, mert csak 1 csomagra volt megbizatása az express one-nak. Másnap is jött futárértesítés, hogy vinnék, de azt végül lemondta a megrenedlő (emag).

A csavar a történtetben, hogy az olcsóbb készletek árát kezdték el (3000 Ft-os kupont is arányosan beleszámolva) visszautalni és nem azt amit én vissza akartam küldeni. Ezt úgy oldották meg, hogy a profilomban megjelent visszaküldési kérelem ugyanazon szettek olcsóbb változatásra is és azt számolták el. Volt, ami 06.20-án lett feladva (ekkor a Balatonon nyaraltam), holott a terméket már 17-én megkapta az emag. Az eredetileg visszaküldendő drágább verziójú szettek pedig folyamatban vannak még mindig az oldlaukon. Értesítő email csak az eredeti 4 visszaküldési kérelemről jött.

Az ügyfélszolgálat minden hárított, szerintük én indítottam az újabb kérelmeket is, én vagyok a hülye, de adnak 5000 Ft-os utalványt, hogy örüljek neki. Arra a kérdésre, hogy miért nem jött visszaigazoló email vagy futárértesítés az új kérelmek után nem tudtak válaszolni (azóta se jött futárértseítés, hogy elvinnének más csomagot... 10000 Ft-ról van szó, de az elv az felháborító. Kérdeztem, hogy szabálytalanul jártam-e el, hogy a korábban drágábban vett termékert visszaküldöm, mert utána olcsóbban megvettem azt, de a válasz nem volt. Lehet a GVH felé teszek egy lépést, mert konrkétan hülyének néznek, hazdunak és belenyúlnak a profilomba.

Hörcsög Powa'

(#23457) Rabbitf_24 válasza Lackooo84 (#23454) üzenetére


Rabbitf_24
őstag

Nagyon köszönöm a rengeteg segítséget!
Ma írt a vevőszolgálat, hogy a szervíz felülbírálta az eddigi döntéseit és visszakapom a termék árát!!!!

:R :R

(#23458) Lackooo84 válasza Rabbitf_24 (#23457) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Helyes.

The Truth is out there...

(#23459) inferno88


inferno88
őstag

Sziasztok!

Vettem 7 darab egyedi méretű beltéri ajtót tokkal. Áprilisban szállítva, májusban beépítve. Beépítés után vettem észre, hogy ezekből 6 darab hibás: fólián gyárilag sérülések, amire gumis kencét gányoltak(fürdőszobainál a sérülés mentén már tapintható a kezdődő leválás), üveges ajtónál zárványok az üvegben.

Forgalmazónak jeleztem, azt mondta, hogy én szereljem le, "csomagoljam be szakszerűen"(sic!) és ha ez megvan akkor leszállíttatja. A javításra egyik alkalommal 10-12 hetet, másik alkalommal 1-2 hónapot mondott.

Jól gondolom, hogy nem kérheti tőlem, hogy én vegyek csomagoló anyagot és csomagoljam be vele "szakszerűen" az ajtót? Több száz km-t fog utazni, nem vagyok hajlandó ilyenért felelősséget vállalni.
Az új jogszabály szerint max 30 napja van javítani a terméket, utána csere/pénz visszatérítés jár. Ez ugyanerre az esetre is igaz, ugye?

Semper fi!

(#23460) LuckyL válasza inferno88 (#23459) üzenetére


LuckyL
őstag

ki rendelte meg az ajtót, te vetted és magad építetted be,. vagy vállalkozónak fizettél és ő hozta az anyagot és szerelte be?

cryptot minden termékemért elfogadom

(#23461) inferno88 válasza LuckyL (#23460) üzenetére


inferno88
őstag

A forgalmozótól vettem, kihozatta az ajtókat és az általa ajánlott szakember építette be.

Semper fi!

(#23462) zenwalk


zenwalk
senior tag

sziasztok
Online rendelt cipőt(nem használtam, de igy élőben teljesen más a szine mint online) is indoklás nélkül visszaküldhetek 14 napon belül?
A cipőbolt oldalán erről nincs infó, csak a cseréről. Gondolom a visszaküldés díját én állom, viszont a kiszállítás díját is vissza kellene kapnom?

(#23463) Superhun válasza zenwalk (#23462) üzenetére


Superhun
Topikgazda

14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz. A kiszálltás díja is visszajár, viszont a visszajuttatást neked kell állnod.

(#23464) ice077


ice077
friss újonc

Sziasztok. Lenne egy Hisense tv-m, 05.14.én bejelentettem hogy a képernyőn sávozódás (banding) érzékelhető. Akkor felvették az adataim és azóta semmi. Magát a szervizet hívtam. Ez átlagos? Egyébként lenne rá érdeklődő, ha eladnám a tv-t úgy hogy közbe én elindítottam a garanciáztatás valami problémát maga után vonhat?

(#23465) Lackooo84 válasza ice077 (#23464) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Annyira nem lehet fontos ez a tévé, ha ennyi ideig nem zavart, hogy nem búgatnak... :DDD Hol jelentetted be? Evileg ha 30 nap után nem sikerült a javítás, akkor csere jár, szerintem ezt már simán bejátszhatod. Persze ugye írásban jelezted, nem szóban, illetve ha telefonon, akkor van róla felvétel... :U

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#23466) ice077 válasza Lackooo84 (#23465) üzenetére


ice077
friss újonc

Van másik TV azt nézzük... :D Meg valószínűleg ha el is viszik lehet ugyan úgy küldik vissza mivel ez egy Full array local dimming-es háttér világítású tv, aminél előfordul a sávozódás... Valaki együtt tud vele élni, de engem nagyon zavar. Telefonon jeleztem. De ezért is érdekelne hogy ha a TV-t elpasszolom (valószínűleg ha vissza jönne gariból akkor is ez lenne a sorsa) így hogy a garaciáztatás elindult akkor lehet belőle probléma?

[ Szerkesztve ]

(#23467) jenei1994


jenei1994
addikt

Sziasztok! Létszíves segítsetek nekem. :)

Hétfőn leadtam a javítási kérelmem az emagon semmi emailt nem kaptam visszaígazolást róla. Csütörtökön írt nekem egy gyerek az emagtol,hogy kérik a mosógép seria és gyártási számát elis küldtem nekik, semmi választ nem kaptam. Hétfőn letelik az 5 nap...

Egy mosógépröl lenne szó meghíbásodott

Az lenne a kérdésem helyben javítják ? kiküldenek valakit ? Vagy a futár jön érte ? Semmi infót nem közöltek velem az emagtol.

Másnak mi a tapasztalatuk velük nagy háztartási gép garanciáztatás esetén ?

Az biztos soha többet nem veszek ott ilyesmit.

(#23468) ice077 válasza ice077 (#23464) üzenetére


ice077
friss újonc

Most nézem hogy elírtam az időpontot. Nem 05.14 hanem 06.14 a bejelentés időpontja.

(#23469) mirci18 válasza mirci18 (#23455) üzenetére


mirci18
addikt

Azt hiszem lezárult a mosógépes ügy.
Sajnos email írott formában a kibővített garanciát a mad outlet nem erősítette meg.
A fogyasztóvédelem válaszolt.
Ha jól értelmezem mindegy mi van. a gyártó azt tehet amit akar úgy módosít a szavidőn ahogy akar.


Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH

(#23471) jenei1994


jenei1994
addikt

Ma kaptam egy email a szerviztől.

Felvették a bejelentést.

Remélem igy a héten kijönnek.

(#23472) BB9000 válasza mirci18 (#23469) üzenetére


BB9000
senior tag

Az "ügy" akkor válik majd érdekessé, amikor az 1 éven túl, de 5 éven belül elromlik a mosógéped és a bolt, szóbeli ígérete ellenére mégsem vállalja majd a javíttatást. Akkor polgári peres eljárásban kell bizonyítanod, hogy 5 év garival vásároltad meg a gépet és kérned kell a gép javíttatásának megtérítését. Szerintem a jótállási jegyen szereplő 5 év megfelelő bizonyíték lehet az igazad bizonyítására.Ha e-mailed van arról, hogy a bolt vállalta a javíttatást, akkor az is melletted szól . Ezek után már nem kell aggódnod.

[ Szerkesztve ]

(#23473) xeno204


xeno204
aktív tag

Sziasztok,

Rendeltem egy fülhallgatót, de sajnos kiderült hogy hamisítvány. Jeleztem a boltnak, ők azonnal tereltek (bulk termék, és hasonlók...), majd kérésemre rákérdeztek a beszállítójuknál a termék eredetiségét illetően, ők is biztosítottak róla hogy eredeti...
A garanciát illetően össze-vissza beszélnek, egyik alkalommal még azt mondták hogy magam is intézhetem a gyártón keresztül, másik alkalommal már nekik kellene visszaküldenem. Nem is intézhetném a gyártóval... mert hiányzik a termékről és a dobozáról is mindenféle gyártói egyedi azonosító.
Jelenleg azt kérik az álljak el a vásárlástól, de nekem az eredeti termék kellene, viszont ha mindenképpen el kell állnom a vásárlástól, akkor legalább valami biztosíték hogy engem semmilyen plusz költség nem terhel az ilyesfajta elállás során, és a teljes vételárat is visszakapom a szállítási költséggel együtt... egy ígéretet tettek hogy futárt küldenek érte, de gondolom majd a visszautalás során levonják ennek költségét... ami számomra nem elfogadható.
Kérdésem hogy mit lehet tenni ilyen esetben? Ki tudná igazolni a termék eredetiségét hitelt érdemlően? A gyártónak már írtam, ők még nem jeleztek vissza.
Vicces hogy az ügyfélszolgálatuk írta hogy nem árulnak és nem is szeretnének hamisítványt árulni, de ennek ellenére jelenleg is kapható a termék, és ugyanattól a beszállítótól származik.

[ Szerkesztve ]

(#23474) Lackooo84 válasza xeno204 (#23473) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Miért nem küldted vissza 14 naposba és kész? Ha valahol kétséges az áru eredetisége, ott egy gombot nem vennék többet az biztos...

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#23475) asdf_ válasza xeno204 (#23473) üzenetére


asdf_
veterán

Elállásnál te fizeted a visszautat -ha csak másban meg nem egyeztek-, amennyiben a termék valóban hamisítvány, akkor hibás teljesítés legyyen az elállás oka, így az eladó fizet mindent.
A hamisítványságot amúgy miből sikerült megállapítani?

[ Szerkesztve ]

(#23476) xeno204 válasza asdf_ (#23475) üzenetére


xeno204
aktív tag

Igazából össze-vissza beszélnek az elállást illetően, de egyelőre a bolt nem ismeri el hogy a termék hamisítvány, így csak egyszerű elállás keretében tudnám visszaküldeni ami nekem a végén ráfizetés.
Igazából ki sem kellett bontanom, már a csomagolásán látszik hogy hamisítvány... Samsung termékről van szó. Hiányzik a dobozról mindenféle gyártói egyedi azonosító, valamint hiányoznak még a papírok (használati utasítás/gyártói jótállási papírok), EU forgalmazáshoz szükséges logók is hiányoznak... YT videókkal összevetve maga a doboz is csak egy gyenge másolat. A termék funkcióiban is eltér a gyártó oldalán olvashatóktól.
Idő közben visszajelzett a Samsung is hogy a szervizükben van lehetőség a termék bevizsgálására, ami jó hír, mert így már a hibás teljesítésre is lesz bizonyítékom.

#23474 Lackooo84: Az a szerencse hogy lehet velük tárgyalni... nagy cég, nem az a lehúzós fajta... gondolom őket is átverte a beszállító... persze a jövőben vigyázni fogok velük, de mivel a termék jó áron volt, így mindenképpen szeretném cseréltetni egy eredetire, bár kétlem hogy ebben partnerek lesznek. Most csak a 14 napos elállást kellene valahogy nullára kihozni, semmilyen szállítási költséget nem szeretnék fizetni a figyelmetlenségük miatt.

[ Szerkesztve ]

(#23477) Josi válasza xeno204 (#23476) üzenetére


Josi
aktív tag

Azt elárulod, hogy milyen termékről van szó, és milyen értékben?

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#23478) xeno204 válasza Josi (#23477) üzenetére


xeno204
aktív tag

[link] Én 3.600Ft/db áron vettem, de most 15e Ft-ért is ugyanazt a hamisítványt árulják.
OP 7T telefonomhoz nem járt USB-C füles, így gondoltam itt az alkalom hogy rendeljek egyet, de nem igazán erre gondoltam. :(

[ Szerkesztve ]

(#23479) Lackooo84 válasza xeno204 (#23478) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Gondoltam, h vmi feketelistás bolt... :DDD

The Truth is out there...

(#23480) xeno204 válasza Lackooo84 (#23479) üzenetére


xeno204
aktív tag

Nekem is ez a második rendelésem tőlük amit egyáltalán teljesítenek... viszont most olvasom a rossz boltok topikban hogy már korábban is adtak el hamisítványt, ezek szerint semmit sem tanultak az esetből.

[ Szerkesztve ]

(#23481) Josi válasza xeno204 (#23480) üzenetére


Josi
aktív tag

Mondjuk ha valami 15-20 ezerbe kerül máshol, ott meg 3600 ft, akkor az azért egy kicsit gyanús. :)

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#23482) xeno204 válasza Josi (#23481) üzenetére


xeno204
aktív tag

Igaz, de legalább javították az árát, így már a következő balek 15e Ft-ért veheti meg ugyanazt a hamisítványt. Végül is sokkal jobb.

(#23483) Josi válasza xeno204 (#23482) üzenetére


Josi
aktív tag

Hivatalos nagykerben most nettó 20 ezer+áfa árat látok. :(

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#23484) Lackooo84 válasza xeno204 (#23480) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nekem még soha semmit nem küldtek ki ezek a férgek.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#23485) xeno204 válasza Josi (#23483) üzenetére


xeno204
aktív tag

Samsung Experience Store-ban 29.990Ft. Most akkor mindenki aki árban alattuk van hamisítványt árul? Ez azért elég valószínűtlen.

(#23486) LuckyL válasza xeno204 (#23485) üzenetére


LuckyL
őstag

szerinted a tizedéért eredetit veszel? :U

cryptot minden termékemért elfogadom

(#23487) xeno204 válasza LuckyL (#23486) üzenetére


xeno204
aktív tag

Nem most kezdtem az online vásárlást... nem minden hamisítvány, ami olcsó.

(#23488) MaxxDamage válasza LuckyL (#23486) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Ez hasonló mint mikor valaki vesz 512GB mSD kártyát (Samsung) pár ezerért ami valójában 8GB) :K :D :C

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#23489) xeno204


xeno204
aktív tag

Úgy néz ki az Airpods Pro is hamisítvány náluk 81e Ft-ért, pedig vannak náluk olcsóbbak is bőven ÁK-n, még az MM is alattuk van árban, de biztosan ők is hamisítványt árulnak... :U

[ Szerkesztve ]

(#23490) TaaT válasza MaxxDamage (#23488) üzenetére


TaaT
veterán

Haver is vett kicsi pénzért 512-es samsung microSD kártyát, még a 8gigát sem érte el a kapacitása. :))

Give them hell Ukraine!

(#23491) xeno204 válasza TaaT (#23490) üzenetére


xeno204
aktív tag

mSD kártyánál minden hamisítvány amiről hiányzik az Artisjus matrica, még akkor is ha eredeti és tudja a ráírt kapacitást.

[ Szerkesztve ]

(#23492) LuckyL válasza xeno204 (#23491) üzenetére


LuckyL
őstag

ne haragudj, hogyan tudsz iylen butaságot leírni?
a maygar artisjus matricától lesz valami eredeti? :W :W :W

cryptot minden termékemért elfogadom

(#23493) Josi válasza xeno204 (#23485) üzenetére


Josi
aktív tag

Én nem ezt mondtam!
Nagyker és nagyker között is lehet árkülönbség. Én csak abban az egyben láttam, azt írtam.
Aki olcsóbb, lehet jobb kondiciókkal, jobb valuta árfolyamon szerezte be. Esetleg szürkeimport, stb.
De ekkora árkülönbség már felkeltené gyanakvásomat. Túl szép, hogy igaz legyen.
De ugyanez van pl. a sportcipőknél is.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#23494) Lauda


Lauda
félisten

Emagon csak teljes névvel lehet terméket értékelni? :F

(#23495) Garada válasza Lauda (#23494) üzenetére


Garada
őstag

Nem profilhoz van kötve a rendszer, ahol kötelező a teljes név megadása?

(#23496) Lauda válasza Garada (#23495) üzenetére


Lauda
félisten

Én is ezt néztem korábban. Csak jó lenne, ha lehetne a néven módosítani, ahogy például az edigitalon. :)

(#23497) RobberBaron


RobberBaron
tag

Sziasztok!

Van egy kérdésem, ami egyenlőre még csak elméleti.
Tegnapi napom visszavittem egy videókártyát egy számtech boltba, mivel 14 napon belül el akarok állni a vásárlástól. A kártya kifogástalanul működik, de mégsem kell.
Szinte egyből meg lettem gyanúsítva, hogy biztos bányásztam vele, meg biztos bios moddolt, amivel ugrik az elállási jog. Ettől függetlenül átvették bevizsgálásra, papírt kaptam róla.
A kártya bios-át nem piszkáltam, de ezt hogyan bizonyítom be, ha ők esetleg utólag rátesznek egy moddolt bios-t és rám fogják?
A fogyasztóvédelemnél be lehet vizsgáltatni a kártyát? Kimutatható az utólagosan, ha megpiszkálták a bios-t? Engem mi véd olyan esetben, ha rosszhiszemű a bolt és így akarja kijátszani az elállási jogot?

Mielőtt visszavittem volna, lefényképeztem a kártyán levő címkéket, sorszámokat, és úgy általában körbefényképeztem az egészet.Gondoltam rá, hogy lementem a kártya bios-át gpu-z-vel, de az sem bizonyított volna semmit, így végül nem tettem meg.

[ Szerkesztve ]

(#23498) Lauda válasza RobberBaron (#23497) üzenetére


Lauda
félisten

Szia!

Nem véd meg semmitől , sem a bios lementése, sem a körbefotózás, mert az nem bizonyítja, hogy olyan állapotban is adtad le a kártyát. Ha szerintük moddolt a kártya, akkor azt majd nekik kell bizonyítani, hogy te csináltad. A legjobb, ha az ilyen hulladék üzleteket elkerüli az ember. Megírhatnád ide is, hogy melyik üzletről van szó. Normális helyen nem foglalkoznak ilyesmivel.

[ Szerkesztve ]

(#23499) Garada válasza Lauda (#23498) üzenetére


Garada
őstag

Abszolút egyetértek veled.
Egy normális hely ilyet nem csinál, hogy alaptalanul megvádol ilyen hülyeséggel.
Szerintem mindenképp írd meg kiről van szó pontosan, biztos hasznos infó lehet minden fórumozónak.

Ahogy Lauda is írja az üzletnek kell bizonyítani ezt, reméljük csak nem akarnak kitolni az ügyfelekkel és ilyennel pepecselni. :U

(#23500) RobberBaron válasza Lauda (#23498) üzenetére


RobberBaron
tag

A dolgok kimenetelétől függően le fogom írni a bolt nevét, tehát ha esetleg azt hazudják, hogy moddolt a bios, akkor megy a rossz boltok topikba és ide is.
Nem hulladék boltról van szó, megbízható boltként virít a neten, és ez ki is van plakátolva mindenhová az üzletben is. Egyszerűen csak gusztustalan volt az ügyintéző számtech szaki hozzáállása és stílusa.
A fogyasztóvédelem nem tudja ellenőrizni az ő állításaikat, ők nem tudnak bevizsgálni?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.