Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24901) amarna válasza jeni (#24900) üzenetére


amarna
tag

számla nincs meg neki, csak a hivatalos pecsételt garipapír, számla megléte már nem kötelező úgy tudom

(#24902) Biznisz Elek válasza amarna (#24901) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Akkor nem lehet, hogy cégre vette? Ott mások a szabályok...

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#24903) jeni válasza amarna (#24901) üzenetére


jeni
félisten

a gari jegy nem igazolja vissza mennyiért is lett korábban megvéve.
csere esetén ugyanazt esetleg ha nincs mód rá akkor lesz a gubanc.
szerviz elfogadja a rendesen kitöltött gari levelet de ez csak a javításra lesz jó vagy ha nem gazdaságos akkor csereutalványt ad.

(#24904) amarna válasza jeni (#24903) üzenetére


amarna
tag

rávan írva a garipapírra a vételár

(#24905) jeni válasza amarna (#24904) üzenetére


jeni
félisten

az biztosan nem gyári Samsung levél lesz,mert azon azt nem vezetik fel.

(#24906) amarna válasza jeni (#24905) üzenetére


amarna
tag

(#24907) amarna


amarna
tag

(#24908) Lackooo84 válasza asdf_ (#24898) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ejha, pedig igen sufni neve van. :D

The Truth is out there...

(#24909) amarna válasza Biznisz Elek (#24902) üzenetére


amarna
tag

Céges volt, úgy néz ki

(#24910) jeni válasza amarna (#24907) üzenetére


jeni
félisten

amúgy az eladó cég hivatalos forgalmazó és ezt a márkaszerviz elfogadja ha onnan jön teló javításra,az tuti.
ebben az esetben a pénz Ft összege is valós lehet rajta felvezetve és így 3év garis a teló.az,hogy céges vétel-e vagy magánszemély abból én nem olvasom ki.

persze nem tudom,hogy ez mennyire hitelesíti a bolti számlát?

[ Szerkesztve ]

(#24911) asdf_ válasza amarna (#24909) üzenetére


asdf_
veterán

A cég nem fogyasztó, így neki nem jár az ársávos gari, ezért van és ezért mondott csak 1 évet az eladó. Max a Samsung önkéntes, korlátozott +1 éve van, ha abban nincs kizáró cégekre.

(#24912) Lackooo84


Lackooo84
nagyúr

Azt ugye jól tudom, hogy a kötelező, ársávos jótállást nem lehet a beüzemelés feltételeihez kötni? (mondjuk egy tűzhelynél).

The Truth is out there...

(#24913) daver88 válasza Lackooo84 (#24912) üzenetére


daver88
aktív tag

„A földgázellátásról szóló 2008. évi XL. Törvény, valamint a 11/2013 (III.21.) NGM rendelet szerint, gázfogyasztó készülék és gázfelhasználó technológia üzembe helyezésére kizárólag engedéllyel rendelkező szerelő jogosult...."

(#24914) Lackooo84 válasza daver88 (#24913) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát én konkrétan villanytűzhelyre gondoltam, nem beépíthetőre, hanem aminél csak csokira kell kötni a kábeleket és kész.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#24915) daver88 válasza Lackooo84 (#24914) üzenetére


daver88
aktív tag

Ott nincs ilyen előírás, azonban nem árt számlával igazolni a bekötés tényét. (előfordult már, hogy rosszul kötötték be a kerámialapot az otthoni "szakik"..., a szerviz egyből elutasította a javítást nem megfelelő beüzemelés címszóval - jogosan.)

[ Szerkesztve ]

(#24916) Lackooo84 válasza daver88 (#24915) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Persze az megint más, ha elrontja az ember, de ha én bekötöm jól, akkor ha netán később lesz valami a bekötéstől tök független baja, akkor nem utasíthatják el, nem?

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#24917) asdf_ válasza Lackooo84 (#24916) üzenetére


asdf_
veterán

Elvileg nem, csak van amikor a saját bekötésre adnak plusz évet és lesz mondjuk összesen 3, míg az ársávos alapján meg mondjuk csak 2 járna. Meg a gyári ember lehet, hogy nem köti rá másfeles kábelre, ellentétben a fotelvillanyszerelőkkel :D

[ Szerkesztve ]

(#24918) jeni válasza daver88 (#24915) üzenetére


jeni
félisten

nem megfelelő földelésű konnektor vagy annak a hiánya miatt?
elosztó az bármikor lecserélhető vastagabbra -vékonyabbra 3x MTK 1,5mm ami legtöbb helyen kapható.
3x2mm elosztót még nem láttam,igaz nem is kerestem.
pl.:
ez is 1,5mm és 16A
újabban ezt javasolják,hátránya,hogy nem forgatható a dugvilla-csak egyirányú

[ Szerkesztve ]

(#24919) Lackooo84 válasza asdf_ (#24917) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Itt ilyen probléma nem áll fenn, az előző tűzhely helyére kötöm majd az újat, ami elvileg nem okozhat semmilyen problémát, a régi vasmagos platnis, az új meg kerámialapos. Sűtő fűtőszálak is kb azonos teljesítményűek.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#24920) daver88 válasza jeni (#24918) üzenetére


daver88
aktív tag

elektromos főzőlapról beszélünk, esélye nincs, hogy konnektorba dugja. vagyis van, csak az első bekapcsoláskor leolvad...

(#24921) Taci


Taci
addikt

Sziasztok!

Még szeptemberben rendeltem keresztfiam születésnapjára egy terméket innen:
https://urban-trend.hu/
Sajnos sehol máshol nem találtam raktáron, amit szerettem volna, így megnéztem a Scamadviseren, "zöld volt", úgy gondoltam, teszek egy próbát, holott láttam, hogy nem magyar bolt (csehek). Megrendeltem a terméket (4e Ft), kifizettem, aztán vártam, hogy érkezzen. Születésnap előtt 2 nappal nézem, még mindig sehol semmi. Írok az ügyfélszolgálatnak, azt írják, maximum 60 nap a szállítás... Megnézem, az oldalukon tényleg ott van az ászf-ben... Nagyszerű. Ajándéknak ment más. Viszont múlt héten már letelt a 60 nap, termék sehol, írok nekik, hogy kérem a pénzem vissza, azt írják megint (copy-paste), várjak. Nem, nem várok tovább, adják vissza a pénzem, ha 2 Ft lenne, már csak azért is visszaszedném tőlük.
Bamba voltam, hogy ilyen helyről rendeltem, ez az én hibám. De hogyan tudom érvényesíteni a jogaimat / hogyan kaphatom vissza a pénzemet? Megvártam a nonszensz 60 (!!) napjukat, mégsem kaptam terméket. Merre indulhatok? Fogyasztóvédelem? Mi a követendő út ilyenkor?

Köszi.

(Nem vagyok biztos benne, hogy ez a megfelelő topik, ezért inkább off-ba teszem.)

(#24922) koby11h válasza Taci (#24921) üzenetére


koby11h
aktív tag

0 készlet, kínai cucc van hirdetve és ha raktáron látod, akkor az Kínában raktáron.
Aztán vagy összegyűlik elég megrendelés vagy nem. Ha összegyűlt, akkor vagy van még készleten vagy nem, vagy ideér 60 napon belül, vagy nem. A pénzt meg talán visszakapod. Vagy nem.
Bocsi, ezt az ember saját kárán tanulja meg, én is hiába olvastam hasonlót, csak megpróbáltam. Ugyan ez volt a tapasztalatom másik ilyen "webshoppal"...
Persze ez csak tipp.

Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!

(#24923) Taci válasza koby11h (#24922) üzenetére


Taci
addikt

Persze, ez világos (lett, miután megtaláltam a 60 napos részt anno). Már csak az szeretném tudni, mi a hivatalos út, ha nem akarják visszaadni a pénzem a 60 nap leteltével sem. (És nem akarják, és letelt.)

[ Szerkesztve ]

(#24924) koby11h válasza Taci (#24923) üzenetére


koby11h
aktív tag

Erre nem tudok mit mondani, én benyeltem akkor azt az 5000-et egy idő után.

Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!

(#24925) LuckyL válasza Taci (#24923) üzenetére


LuckyL
őstag

bankkártya-panasz (chargeback) a bankodnál ha kártyával fizettél
ha utalással akkor sajnos nincs ötletem

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24926) Taci válasza LuckyL (#24925) üzenetére


Taci
addikt

Köszönöm, ennek még utánanézek. De utalás volt amúgy, szóval sanszos, hogy akkor ez tanulópénz volt. Na meg persze egy Scamadviser-értékelés, hogy más ne járjon így.
Köszönöm a válaszokat.

(#24927) jeni válasza Taci (#24921) üzenetére


jeni
félisten

Én közel 5300Ft buktam az Aliról rendelve. Szeptember elejére kellett volna megjönnie. A Kínai webshop adott menetlevelet amelyen fel van tüntetve a sorszám és,hogy itt van Magyarországon a lakcímem is rajta van. A Webes útkövetés is azt mutatja de nem megy tovább a Magyarország beérkezése után egy tapodat sem. A Magyar Posta meg tagadja,hogy ide beérkezett volna. Az a sorszám az nem a posta átvételi azonosítója erre hivatkozik.
Írtam az Alinak,hogy kérem vissza a pénzt de ők valami 30 nap elteltére hivatkozva már nem írják jóvá az összeget.
Lehet venni úgy is cuccot ha rendelsz hozzá követési számot ami majdnem annyiba kerül mint mag az 5000Ft-t alatti terméket figyelembe véve.
Kisebb értéknél nem éri meg csak nagyobb 25000Ft feletti értéknél érné meg ezt külön rendelni

(#24928) Taci válasza jeni (#24927) üzenetére


Taci
addikt

Alin én mindig figyelem, hogy mikorra írja a várható érkezési dátumot, ha addig nem jön meg (márpedig az egy eléggé bő intervallum), akkor másnap már kérem is vissza az árát, és mindig vissza is kapom. Alinál ezt figyelni kell, mert van valamilyen határidő, amíg még visszajelezhetsz, hogy valami nem oké (sérült, hiányos, nem jött meg stb.), viszont határidőn túl úgy veszik, nem szóltál, úgyhogy valószínűleg minden rendben van, utalják tovább az összeget a kereskedőnek, és utána már tényleg nem tudod visszaszerezni.

(#24929) jeni válasza Taci (#24928) üzenetére


jeni
félisten

Értve,csak kérdés kamu szállítói nyomtatványt kaptam-e ,vagy a Magyar Posta a galád?
Az a idő vallum ,dátum sem valós volt mert mi van ha valahol leragad a csomag de úton van Európában?
Amúgy a Magyar Posta is egy foss. Ezt már eljátszották,hogy nem adtak értesítőt és még időben jeleztem,mert már vissza küldték a Ferihegyre vissza küldésre. Mikor ezt szóvá tettem még portói díjat is kértek tőlem emiatt.Közöltem,hogy nem az alapszabálynak megfelelően jártak el a kötelező csomagtájékoztatás terén melyet nekik kötelező lett volna értesíteni. Végén nullázták a követeléseiket és pár nap múlva megkaptam a csomagomat.
Mindenesetre már kevésbé veszek az Aliról cuccot.

[ Szerkesztve ]

(#24930) C64


C64
őstag

Sziasztok. Köteles vagyok egyáltalán egy boltnak adásvételit bemutatni? Tudtommal az magánirat, semmi közük hozzá!

Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ

(#24931) LuckyL válasza C64 (#24930) üzenetére


LuckyL
őstag

nem vagy köteles senkinek semmit bemutatni, de ha akarsz tőlük valamit, akkor szükséges lehet, kérdés miről van szó

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24932) Lackooo84


Lackooo84
nagyúr

Ez a sütő bekötés izi pizi volt... :D Amúgy rafináltak, 20 ezerrel legombolják azt, aki tudatlan. Mármint a MM. Mert csak gyári plusz garihoz kötik a szerződött partner bekötést. Kötelező garihoz nem kell.

The Truth is out there...

(#24933) AxBattler


AxBattler
félisten

Üdv!
Ha online rendelek Media Markt-ból, de 14 (vagy 60) napon belül elállnék a vásárlástól, akkor a bontatlan készüléket csak postai úton küldhetem vissza a cég által megadott címre, vagy leadhatom valamelyik üzletük vevőszolgálatán is?

"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................

(#24934) jeni válasza AxBattler (#24933) üzenetére


jeni
félisten

személyesen is leadható.
az a tutibb.
az,hogy valamelyik legközelebbi ,elvileg igen.
ha én veszem át személyesen ,akkor ott is adom vissza személyesen.

(#24935) AxBattler válasza jeni (#24934) üzenetére


AxBattler
félisten

Nyilván a személyest választanám inkább.
Online rendelést vevőszolgálaton is át lehet venni, nem csak futártól? Az se lenne rossz.

"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................

(#24936) jeni válasza AxBattler (#24935) üzenetére


jeni
félisten

ha az a kérdés,hogy online rendelést nem a futárnak vagy a futár által kell meghozatni akkor az adott boltban átvehető az online bolti átvétel címén.

(#24937) Lackooo84 válasza AxBattler (#24933) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Dehogyis, visszaviszed bármelyik üzletükbe és puszi. Online rendelést 2 módon tudsz MM üzletben átvenni, csomagpontként, vagy ha van üzletben készlet a termékből, akkor választhatod az azonnali áruházi átvételt, utána befoglalják neked, és mehetsz is érte. De ezzel óvatosan, mert divat lett náluk a bontott termékeket online rendelőknek újként félretenni...

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#24938) LuckyL válasza Lackooo84 (#24937) üzenetére


LuckyL
őstag

az olcsó telefonokat meg kibontogatják ráraknak valami szar fóliát és 10 ezerrel drágábban árulják
és "elfelejtik" közzétenni a honlapon csak a boltban szembesülsz a baromságukkal, aztán meg van sértődve az eladó hogy miért nem kell a szarjuk :D
igazi piti szemét tempó

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24939) Lackooo84 válasza LuckyL (#24938) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Azok is visszavitt telók, én is vittem vissza egyszer egy telót, mert nem tetszett, aztán amíg nézelődtem már tették is ki a vitrinbe egy zárható kazettába újként egy "védófóliával ellátva" matricával, és igen, drágábban, mint az új ára. Persze a fólia az a gyári volt a telón. :DDD

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#24940) AxBattler válasza Lackooo84 (#24937) üzenetére


AxBattler
félisten

Csomagpontként jobbnak tűnik, főleg hogy a kinézett termék egy áruházban sincs készleten.

"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................

(#24941) LuckyL válasza Lackooo84 (#24939) üzenetére


LuckyL
őstag

fu a fene a pofájukat :D

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24942) pana0017


pana0017
senior tag

Sziasztok. Gondolom már lerágott csont, úgyhogy előre is elnézést.
Az új sávos jótállásnál csak a számla tulajdonosa érvényesítheti a jótállási igényét vagy a számla, jótállás birtokában bárki? Használt terméket vennék és szeretnék biztosra menni, hogy baj esetén nem kell majd felkutatnom az eredeti tulajt. Köszi!

(#24943) asdf_ válasza pana0017 (#24942) üzenetére


asdf_
veterán

Elvileg bárki, mert a kötelező jótállás által biztosított jogok egy adásvétel alkalmával átszállnak a vevőre (ugyanakkor a számlát lásd, mert ha céges volt a vevő, akkor nincs semmi sávos jótállás). De aztán vannak egyes cégek, akik úgy gondolják, hogy ezt felülírhatják és pl. adásvételit kérnek, miközben az adásvétel lehet szóban kötött is. Ha jól rémlik Euronics és Alza volt p*cs ebben a tekintetben a múltban.

(#24944) 0Li


0Li
aktív tag

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Párom rendelt a bestnfast.hu-ról egy harisnyát. Kapott helyette egy pólót. Az oldalon szereplő telefonon nem lehet elérni senkit és az emailre se reagálnak. Mit lehet ilyenkor tenni?

Le van írva, hogy vissza kell küldeni a csomagot egy megadott címre a saját költségemen, de már ezzel kapcsolatban is szkeptikus vagyok.

Előre is köszönöm a válaszokat.

(#24945) LuckyL válasza 0Li (#24944) üzenetére


LuckyL
őstag

első blikkre ez egy szlovén cég, tehát nem sok mindent lehet tenni
ha kártyával fizettél úgy bevágnám a chargebacket hogy füstölne, de más ötletem nincs

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24946) jeni válasza 0Li (#24944) üzenetére


jeni
félisten

van címük Bp-n.
Írj nekik előbb,talán reagálnak.
megírod,hogy nem azt kaptad amit rendeltél.
"küldenie a címünkre: PJU d.o.o. 1239 Budapest, Európa u 9-11. „I” épület, 7-8 kapu. ExpressOne Visszáru Raktár."

[ Szerkesztve ]

(#24947) wrox


wrox
senior tag

Sziasztok.
Gigabyte-nál hogy működik a gyártói garancia? (arra gondolok, amit weboldalon kell regisztrálni vásárlás után) Hova kell küldeni, mennyire rugalmatlanok stb..
Valakinek volt már vele dolga?

[ Szerkesztve ]

(#24948) Allihoppa válasza wrox (#24947) üzenetére


Allihoppa
aktív tag

Kiskerhez kell visszavinni, kivéve ha megszűnt a cég. Gigabyte Magyarországon csak viszonteladókon keresztül intéz gart. Amennyiben megszűnt a bolt és kell help, küldj egy PÜt és megvizsgáljuk. :D Amúgy a Gigabyte intézi a leggyorsabban a gyártók közül, 2 hét +- 1-2 nap. Sajnos kiskeres átfutás ezt befolyásolhatja, ha ülnek rajta 1 hétig mondjuk.

MSI-vel már más a helyzet, mostanában olyan szigor van ott, hogy egy papírtörlővel letörölhető foltra, ami a PCIe slot kampóján volt azt mondták törött a PCB, ilyennel 20 éves múltú szervizesek se találkoztak. :D Az eléggé elszomorító volt velük kapcsolatban. Ügyfél már másfél hónapja várja a SUPRIM X 3080 Ti.jét, mert második körben ment vissza a gyártóhoz.

[ Szerkesztve ]

(#24949) wrox válasza Allihoppa (#24948) üzenetére


wrox
senior tag

Igazából venni szeretnék egy hűtést (waterforce), amire 2023. áprilisig bolti gari van, és 2024 áprilisig van gyártói gari.
Ezért érdekelne, hogy mi a menete, ha véletlenül megállna.

MSI- Most döglött be a már egyszer cserélt MSI hűtésem (CoreLiquid 240R), tegnap vittem vissza a boltba (AQUA).
Ezt a hűtést az MSI visszahívta még tavasszal, mivel gyári hibás bizonyos sorozat, automatikusan küldik a javított verziót belőle.
Aquaban azt mondják, a visszahívás csak Amerikában van, itthon rendesen gariztatni kell, szerviz, javitani próbálják stb.
kíváncsi vagyok mi kerekedik ki belőle.

(#24950) Allihoppa válasza wrox (#24949) üzenetére


Allihoppa
aktív tag

Igen ezek a visszahívások ugyanúgy a kiskeren keresztül mennek, mivel itthon nincs az MSI-nek szerviz hálózata. A kiskernek cseréli a gyártó/nagyker és utána kapod te is vissza. Visszahívás ugyanúgy van itt is, csak itt direktbe a gyártóval nem tudod a fentiek miatt.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.