Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
darvinya
titán
Azt meg hogy.
Akkor nincs is kéziféked.
Mert erre a lemezre kell telepíteni, tárcsa belsejébe lévő kicsit dob kéziféket.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
#31600896
törölt tag
Van kézifék, használom is a garázs előtt amíg kinyitom a kaput. Focus MK2 amúgy az autóm.
#27070592
törölt tag
Tudomásom szerint az nem sárfogó hanem hővédő lemez. Ha a kéziféked nem old ki tökéletesen és egy picit is hozzáér a betét a tárcsához, elég komolyan fel tud forrósodni a tárcsa, ami persze szépen sugározza magából a hőt kifelé. Hogy megvédjék az érzékenyebb részeket (pl gumi fékcső) tettek ide egy hővédő lemezt. mk1 Focuson is ezért van hátul egy ilyen "hőpajzs", legalább is a négytárcsás változatokon.
Ha rosszul tudom, javítsatok ki.
kcsa
veterán
Mert az MK2-n nincs külön dob a kézifékre (cmax 1-en ellenben pl. van)
darvinya
titán
Mindegy minek mondjuk, lényeg a védelem.
kcsa és x_424
MK2 tényleg nincs tárcsán belüli plusz fékdob kialakítva.
Egyszerűen dugattyút használja, mintha főfék lenne.
Akkor viszont át.kell.rendesen nézni, mert kezd darabokra esni a fék, a csörög/zörög.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
KilgoreTrout
senior tag
Vettem bele olajat, beletöltés után nem látszott semmi a nívópálcán.
Beindítás után, járó motornál kihúzva a pálcát viszont jó a szint. Azóta mentem is vele, nem villant fel az olajlámpa.
Úgyis vizsgáztatni kell majd a kocsit, akkor lecseréltetem az olajat és a szűrőt. Most nincs garázsom, utcán meg nem állnék neki szerelni tapasztalat nélkül.
darvinya
titán
5 perc kell mire tényleg lefolyik nívópálcához.
Azért ilyen lassan, mert sok levegő lesz betöltéskor járatokban, és lassan cserélődik át.
Ez szivattyúzás rásegít, de a szivattyúnak nem tesz jót, hogy több levegőt keringet.
Az viszont érdekes, hogy ilyen későn jelez, mert Min. alatt nagyon kicsivel már jeleznie kellene.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
#27070592
törölt tag
Ha éjszaka vízszintes helyen áll az autó, akkor reggel nézd meg az olajszintet, hideg, álló motornál. Járó motornál, amikor az olajszivattyú is dolgozik, nem sok értelme van olajszintet nézegetni.
Bővebb infót itt is találsz.
radi8tor
MODERÁTOR
Igen az alap hogy hidegen kell nézni az olajszintet.
Kb mint a guminyomást. Azt sem érdemes változtatni pályázás közben/után.
⭐ Stella
bajnokpityu
félisten
mármint melegen kell nézni az olajszintet, leállítás után 5 perccel. hogy visszafolyjon.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
gabor9991
őstag
Lámpa azt jelezte neki, hogy nincs olajnyomás nem azt hogy alacsony a színt.Ebben nincs szintérzékelő.
#27070592
törölt tag
Nem hiszem hogy szignifikáns különbség lenne hideg motor vs. meleg, öt perce álló motor pálcán mért olajszintje között (feltéve hogy ugyanott áll az autó). De nem kötekedni akarok.
Talán fontosabb hogy KilgoreTrout túl legyen egy nagyjából szaxerű olajcserén és megszűnjön az olajnyomás lámpa villogása.
radi8tor
MODERÁTOR
Ezt biztos a szervizesek találták ki
⭐ Stella
darvinya
titán
Én még mindig előző autóhoz viszonyítok, ami így utólag prémium vezérlése és szenzorai voltak, hiába '91-es.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
diablo1984
veterán
nekem volt 90es escortom, na abban nem volt semmi premium, még a központi zárat is én rakattam bele!
U.I: az első autóm volt 5 évig volt meg 1,8D, én szerettem a maga módján. Nézett ez ki jobban is, mikor megkapta az átlátszó indexeket és a ford alufelnit, de már olyan rég volt, hogy képem sem nagyon van róla!
[ Szerkesztve ]
bajnokpityu
félisten
próbáld ki.
annak olyan blokkok, ahol akár fél cm nivószint difit okozhat. ez van, ahol sok, van, ahol kb semmi. úgy emlékszem, az 1.8 TSI, a 300as robogóm, és a régi sportage 1.6 benyás is láthatóan eltért hidegen és melegen. igen, régebben nekem zömmel benyássaim voltak, de megtértem, mióta 2tonnás vassal járok.
lehet, h a szervizesek találták ki, de sztem benne van a használatiban is.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
darvinya
titán
Ez '80-as, nem '90-es.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Ojal témához, ezt írja a használati:
Forrás
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
diablo1984
veterán
Ez konkrétan 90es évjáratú volt az utolsók egyike a generációjából, 91-től volt a modellváltás a kockább gömbölyű escort!
darvinya
titán
Pontosabban ez MK4 '86-92-ig, MK5 '90-97-ig gyártották.
Nekem '91-es MK5 volt, 1.4, MTX75 váltó, GTE vezérléssel.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
diablo1984
veterán
oké, akkor ez egy 90ben gyártott escort és pont.
Amúgy a wifi szerint : "Az európai gyártás 1990-ben ért véget."
[ Szerkesztve ]
[HUN]Dani
őstag
Hello. Adott egy 2010-es smax. 100kw automata váltós. Tudja valaki, hogy mi a különbség a 100kw 136le és a 103kw 140le között pontosan? Illetve, hogy a 100kw-s ps vagy aisin váltós? A karon nincs powershift felirat.
magyarsrac
#31733248
törölt tag
Másfél éves a Mondeom, most lett cserés a gyári gumi (Bridgestone Turanza T001 Evo), közel 60 ezer kilométer(!) ment bele. A teszteken jól szerepelt és én is elégedett voltam vele.
Amúgy éppen eladnám, az utódját már megrendeltem, erre leállt minden.
darvinya
titán
Ez komoly, hogy fedélzetin megy felhívás(Tv-zel ).
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Earl_Muttley
aktív tag
Facebookos Mondeo MK4 csoportból, vagy már tovább terjedt onnan?
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
S-Max csoport... De poénnak jó a'
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
Shodan
addikt
Sziasztok!
Srácok itt használ valaki forscant? A legjobb lenne , ha fiesta és digit klíma. A belső hőmérsékletre 215C fokot ír ki, kiszedtem a szenzort megtisztítottam ,de ugyanaz. Most nem tudom hogy vagy a senzor a hibás vagy a forscan ír valamit rosszul
www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
darvinya
titán
Szenzort kellene megmérni, mert az csak egy hőmérséklet függő ellenállás.
Persze kellene tudni pontosan milyen értékek között kell lennie, hogy pontos értéket adjon.
Ekkor letesztelve van a szenzor.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
molnarpeter
nagyúr
Szenzor vagy kábel hiba szerintem. Mennyit ír, ha le van húzva?
Sys85
veterán
Fóka mk3 1.6TDCi
Itthon leálltam,5 órával később nem indul az autó.
Minden elektromos cucc működik,viszont az önindító kattanik csak.
Betolással sikerült elindítani,de kulccsal nem megy,csak kattanik az önidító.
Önidító nem nagyon szokott csak úgy előjel nélkül megdögleni,legalábbis nem láttam még ilyet.
Feszkó bt-s obd csati szerint 12,05V ,indítási kísérletnél 11,75V.
Na most az önindítom szórakozhat,vagy az akku?
Akku kora bizonytalan,gyári Ford (Varta) ezzel vettem,de az autó 8 éves.
Eddig simán indult mindig,sose volt nyűgje,ma este nem indult.
Mókás lesz ha az udvarból se tudok kiállni kedden...
[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
molnarpeter
nagyúr
Szerezz próbára másik akkut.
darvinya
titán
11.75V még bőven jó, ha 12V-os a rendszer.
Szerintem megszorult az önindító, azaz csapágyai eddig bírták.
Ha akku lenne, akkor indításkor beesne 9V alá is.
Indítónak sok A kell indításkor, de összefügg V-al, így esik mindkettő.
Indítórelé rendben van?
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Sys85
veterán
Most felraktam töltőre,az azt jelezte félig van,el is kezdete vadul tölteni.Reggelre kiderül.
Viszont ha kiderül hogy lemerült,akkor ott bajok lesznek,mert 50-70km-nél kevesebbet egyszerre nem megy az autó,ma is belekerült 2x70km városon kívül megállás és extra indítás nélkül.
Ennyi meg azért töltene vissza.
Reggel kíderül mi volt/van vele.
Ha reggel jó lesz,akkor viszont sanszos,hogy az eredeti kapacitásának töredékét tudja már csak alapjáraton,főleg hogy 20 perc alatt elég sokat tolt bele a töltő,20 perc után már 12,5V-ról 14,2-re ugrott a töltő,4 csíkból 2ről 4re,vagyis már az villogott és a töltő is elcsendesedett.
Bár a töltők is tudnak hazudni.
Na majd reggel...
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
molnarpeter
nagyúr
Húzd le az akku szenzort is esetleg a test sarunál, akkor korlátozás nélkül tölt, amit tud a generátor.
diablo1984
veterán
Hamarabb lesz szénkefés, mint csapágyas egy önindító, megszoruló csapágynál már jó ideje brutál hangjának kellett volna lenni, egyszerűen nem jellemző, pláne, hogy nem 0-24ben megy, de a szénkeféje kophat természetesen és akkor a bendixet betolja(kattan), de nem tudja forgatni. Ilyenkor egy kis kopogtatásra(az önindítót) még indul...
darvinya
titán
Igazad van, annak lenne hangja.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Sys85
veterán
Na az akku elvileg feltöltött,de ugyaúgy semmi.
Nagy eséllyel akku halál lesz,egy ideje a start-stop is nagyon ritkán működött csak.
Gépjárműmérnök cimbora szerint cellazárlat lesz,ő is azt mondta,hogy a start-stop is ezért működhetett ritkán.
Megpróbálom rávenni,hogy az ő akkujával próbáljuk ki,nem szeretnék egy halom pénzt kiadni teszt nélkül,a start-stopos akku nem gyenge áron megy...
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
radi8tor
MODERÁTOR
Csodát ne várj egy 8 éves akkutól.
⭐ Stella
Shodan
addikt
Lehúzva sajnos pont nem néztem.
Viszont a neten találtam egy ilyet is valami lengyel fórumban.:
Szóval most nem tudom hogy a forscan olvassa e rosszul vagy tényleg rossz... Az a baj hogy ugye fiestaban nincs belső hőmérséklet kijelzés csak azt látom , amit itt látok.
Igazából nem is zavarna, csak a klímám nem túl acélos és arra gondolok hogy esetleg emiatt.
www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
kcsa
veterán
Inkább műszerrel mérj, de a 12,05 az olyan 25% töltöttséget jelent, a teljes töltöttség 12,7V. A gyors töltés pedig inkább cellazárlatra utal.
szerk.: most látom, te is írtad, én is erre tippelek, cserés.
[ Szerkesztve ]
Sys85
veterán
radi8tor
MODERÁTOR
⭐ Stella
Sys85
veterán
Köszi,akkor 5éves.
Akkor benne van,hogy kiszolgálta már az idejét.
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
radi8tor
MODERÁTOR
Simán, meg valószínű ritkán volt töltővel töltve (AGM-et eleve spéci módon lehet tölteni).
⭐ Stella
7Sony7
addikt
Este ha hazaér a szekér, megnézem. Bár c-max, de 2008, digit klíma.
-
Sys85
veterán
Na kimértük.
Nem a legerősebb az akku,de még jó kéne hogy legyen.
Másik ugyanekkora akkuval se jó,bikázva se indul.
Nagy eséllyel az önindítónál lesz valami.
Kraftot megkapja Forscan szerint,csak meg sem mozdul.
Délután aláfekszem és megnézem a testkábelt.
Youtubeon találtam videót ezzel a hibával,ott egy testkábel le-pucolás-testkábel vissza megoldotta.
Remélem ezen is elég lesz ennyi.
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
darvinya
titán
Nem új, de legalább Alu felni.
Gixxer88
Kattanó hang még indítóreléből is jöhet.
Mert ha relé érintkezője összeéget zárt állásban, és nyitott állásban érintkező eltört.
Ekkor csak behúzás kattanás hallható, de nincs áramkör zárás.
De amit írtál, a test csatlakozó korrodált, akkor is így viselkedik a relé.
Rosszabb esetben tényleg indító motor adta fel a szolgálatot.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
7Sony7
addikt
Srácok, imerős mk4 es mondiját a minap nem tudta kinyitni távirányítóval. Valami zavarta vagy nem tom, sokadjára sikerült csak. Nincs rajta kulcsos ajtózár. Nem csak letakarva van, hanem a takaró elem alatt nincs egyáltalán.
Ebből adódik a kérdés: ha kemerül az akku, hogy kehet kinyitni rongálás nélkül?
Gixxer88: Nekem off autónál hasonló tünet önindító felújítást eredményezett.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
szokott lenni ilyenkor valahol egy titkos nyitási mód, ha jól tudom.
7Sony7
addikt
Úgy érted, az előző tulaj általi? Az gáz, mert használt kereskedésből van a kocsi...
-
molnarpeter
nagyúr
Önindító környékén bikázva szerintem. Kivezetett pont előnyös, ha van alatta műanyag tálca.
bajnokpityu
félisten
Szokott leenni a kilincs egyik végén egy záró műanyag elem, ami kipattintható. és alatta van egy rejtett zár, amihez kulcsot adtak a kocsihoz anno.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Zoli-bácsi
senior tag
Kocogtasd meg az önindítót, volt már rá példa hogy segített.
7Sony7
addikt
7Sony7
addikt
Ja, hogy nem rendes kulcsos, hanem valami speckó? A tulaj szerint a hátsó ajtóban már cserélt zárat, de az a műanyag takaróekem is csak úgy jött le, hogy nyitott ajtó élébe kellett benyúlni valami csavarhúzóval, és kicsavarozni valami lemezkét, és így tudta levenni a műanyag fedelet.
Elvileg megnézte így, és a takaróelem alatt valami kerek, körmös izé volt, de azt nem merte piszkálni.
Molnarpeter: mármint hogy vezessen ki valami csatlakozási pontot?
[ Szerkesztve ]
-
Sys85
veterán
Megoldottuk.
Oxidált volt az önindítón a kábel.Lepucoluk és pöcc röff.
Egy nagy kő esett le a szívemről.
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
darvinya
titán
Csak javaslat.
Rádugott csatlakozót bekenni zsírral, hogy később ne oxidálodjon.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke