Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23501) Roland861010 válasza flymi (#23500) üzenetére


Roland861010
addikt

Havi 4-8ezer között megyek :)

(#23502) flymi válasza Roland861010 (#23501) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Az szép. Az elmúlt évben mentem összesen 9 ezret. :DDD

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#23503) Sys85 válasza flymi (#23502) üzenetére


Sys85
veterán

Nekem 4 hónap alatt megvolt a 10k,pedig privát autó. :D

#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#

(#23504) troll81 válasza flymi (#23502) üzenetére


troll81
addikt

55 nap egy olajcsere ..... :) 10520 km

(#23505) Roland861010 válasza flymi (#23502) üzenetére


Roland861010
addikt

Az előző évében csak 12ezer volt.

Új pozícióba vagyok így az egész országot járom!

(#23506) kcsa válasza flymi (#23494) üzenetére


kcsa
veterán

Ha ház közelében, garázsban, stb állsz, és nem lakótelepen az utcán, akkor elgondolkoznék DEFA elektromos motorblokk fűtésen, töredék árból kijön mint az állófűtés. Én legalábbis valószínűleg erre fogok mozogni.

(#23507) Mikulásbá válasza kcsa (#23506) üzenetére


Mikulásbá
nagyúr

Az 1.8-as FlexiFuel MK2 Focusokban van vízmelegítő gyárilag.Nagyon jó télen,de még most is használom.

[ Szerkesztve ]

(#23508) kcsa válasza Mikulásbá (#23507) üzenetére


kcsa
veterán

MK2-be be lehet még rakni PTC utastérfűtést is, ha fázik az utas :) De a külső betápos fűtésnél jobban megoldani, legyen az benzin vagy áram :)

(#23509) #31600896 válasza flymi (#23502) üzenetére


#31600896
törölt tag

Én 2 év alatt 18 ezret mentem az enyémmel. Tegnap csont nélkül átment műszakin. Olajat nem eszi, váltó feszes, beltér újszerű. 1-2 helyen kezd hólyagosodni a festék a hátsó kerékjáratoknál. Következő projekt annak az eltávolítása lesz.

(#23510) darvinya


darvinya
titán

Tegnap voltam megnézni MK2-es Focus -t, mert szerettem volna újítani.
Valamikor 2008-9-ben kipróbáltam ilyet, de most kicsit csalódtam.
Nekem egyáltalán nem tetszik a váltója kar, feszes meg minden, de nincs meg az a kellemes, könnyed, gyors sebességváltás.
Sportosnak akar látszani, amiből annyi van, kicsi váltókarnak kicsi nehézkes váltóút.
Mondom, legyen, max. nagypapi módon váltok.
Ezután jobban megnéztem baloldalonévő első sárvédőív küszöb rohadást.
Hát az szó szerint 10cm-en darabokra hullott, oké ez külső.
Dehogy A oszlop hullik szét, az már brutál volt, főleg már valamilyen párna is ki akart esni.
Gondoltam ez valamilyen szigetelés, de párna. :F
Elengedtem, mert ez rosszabb állapotban van, mint a mostani Escort.
Klíma érdekelt volna jobban, de nem mindenáron újítok, mert ennyi erővel Escort-ba is berakathatom.

[ Szerkesztve ]

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#23511) #31600896 válasza darvinya (#23510) üzenetére


#31600896
törölt tag

Szerintem az MK2 Focus sajnos ugyanúgy hajlamos rozsdásodni, mint az MK1. :((

(#23513) #31600896


#31600896
törölt tag

Sziasztok!
Egy komplett fékrendszer felújítás mennyibe fájt nektek? MK2 Focus esetén, aki már túl van rajta...

(#23514) Zoli-bácsi válasza #31600896 (#23513) üzenetére


Zoli-bácsi
senior tag

Mit értünk fékrendszer felújítás alatt...?

(#23515) A Zéé válasza #31600896 (#23513) üzenetére


A Zéé
addikt

első tárcsák + fékbetétek + munkadíj valami 65k volt ősszel. TRW került bele.

Just a simple Lineman...

(#23516) #31600896 válasza Zoli-bácsi (#23514) üzenetére


#31600896
törölt tag

Tárcsák, betétek, porvédő lemez, fékfolyadék csere. Nekem elől hátul kellett most mindent.

(#23517) gabor9991 válasza #31600896 (#23511) üzenetére


gabor9991
őstag

:N
Csak nem szétrohadt osztrákot kell nézni.

(#23518) gabor9991 válasza #31600896 (#23516) üzenetére


gabor9991
őstag

2 febi első tárcsa+ Zimmermann betét+munkadíj megállt 30 alatt.

[ Szerkesztve ]

(#23519) darvinya válasza #31600896 (#23513) üzenetére


darvinya
titán

Első QWP tárcsa+betét+munkadíj 30 alatt.

gabor9991

Magyarországi kocsi volt, úgyhogy nem csak osztrák rohad.

x_424

Igen, ezt tapasztaltam.
Talán fűtőt garázsos déli országból származó nem rohad.
2.5/3-ast is néztem, és annál is kezdődik.

[ Szerkesztve ]

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#23520) #31600896 válasza darvinya (#23519) üzenetére


#31600896
törölt tag

Lehet baromság, de azt olvastam régebben, hogy a déli országokból származó autókon meg parkolási hibák vannak gyakrabban, de az is elkezdhet rohadni belülről idehaza, ha olyan a sérülés. Nincs igazán mindent lefedő opció. Szerencse is kell hozzá.

(#23521) darvinya válasza #31600896 (#23520) üzenetére


darvinya
titán

Parkolási hiban érdekel, mert azok felszíniek a műanyagon.
Amire te gondolsz, a koccanások, mert ők sietnek, ami idehaza is egyre gyakoribb.
Minap Szerémi úti kereszteződésbe sietett Carrerás, aztán 40t-ás billencs volt az erősebb. :DDD
Ennyit, hogy ki mennyire fontos és siethet.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#23522) gabor9991 válasza darvinya (#23519) üzenetére


gabor9991
őstag

Sárvédőkkel volt baj az igaz, főleg azokkal amelyiken van sárfogó gumi felszerelve mert megáll mögötte a sok dzsuva és ettől elrohad a sárvédő alja ha nincs kitakarítva rendszeresen.
De olyat, hogy az A oszlop rohad még nem is hallottam és az nem is normális dolog egy autón sem.
Ettől persze elhiszem, hogy amit néztél az ilyen volt de nem ez az általános.
Lehet egy szakszerűtlenül javított, korábban sérült autót néztél, de akkor még nem a típus hibája a rohadás.

(#23523) darvinya válasza gabor9991 (#23522) üzenetére


darvinya
titán

Elhiszem, de itt is ugyanott van elvezetve a víz, mint Escort-nál.
Nemcsak a sárfogó a gond, hanem elvezető eltömődése.
Ez nem is gond, ha csak homok víz keverék lenne (sár), hanem falevél, stb. rohathadó szerves anyag.
Mert ezek eszik meg a fémet, finom sár szigetel.
Engem inkább az a párna amit nem értettem, mert az egy szivacs, és benne álló vízzel egyenesen korrozió gyár.
A oszlop vég mindegyik autónak ott van, és az a párna totál elrohasztotta.

Lehet nem általános, de mint írtam 2.5-3 Focus is tud rohadni, tehát nincs olyan, hogy nem rohad.
Mondják alumínium kaszni nem rohad, ez igaz, inkább egyik pillanatról a másikra elporlad.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#23524) #27070592 válasza darvinya (#23523) üzenetére


#27070592
törölt tag

Az a szivacspárna már a mk1 Focus A oszlop alján is ott van. Fogalmam sincs mi lehetett az eredeti funkciója, a gyár biztos tudna mondani valami frappáns magyarázatot, miért kell egy üregbe műanyagszivacsot rakni, ami nagyszerűen magában tartja a vizet ha kívülről megázik, a legkitűnőbb gócpontja a javíthatatlan rozsdásodásnak..

(#23525) darvinya válasza #27070592 (#23524) üzenetére


darvinya
titán

Garantálja, hogy kukázd az autót. :D :(((

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#23526) #27070592 válasza darvinya (#23525) üzenetére


#27070592
törölt tag

Röhögünk rajta, de ez a tervezett elavulás, ami nemcsak az autóiparban hanem minden területen jelen van, a legpatkányabb dolog ami létezik. És szó nélkül tűrjük.
Mindenki aggódik az esőerdőkért, Greta Thunberg így meg Greta Thunberg úgy, de azt kiszámolta már valaki, hogy a tervezett elavulás miatt kukázott kolosszális mennyiségű terméknek (szemétnek) mekkora környezeti terhelése van?

offtopic, nem érdekes..

(#23527) gabor9991 válasza darvinya (#23523) üzenetére


gabor9991
őstag

Én továbbra is azt gondolom, hogy egy korábban sérült, szakszerűtlenül javított vagy súlyosan elhanyagolt autón láthattál elrohadó A oszlopot.
Kimentem direkt csináltam pár fotót, az enyémen így néz ki az A oszlop 13+ év után [kép] [kép] pedig mindkét oldalon ott van az a szivacs ebben is.
Így néz ki a sárvédő alja [kép]
Az ajtó alja [kép]
A jobb küszöb alulról nézve láthatóan elkezdett rozsdásodni de ezt azért még nem nevezném súlyosan rohadónak [kép]
A hátsó sárvédőív is kezd barnulni [kép] de ezt még a korant+javítófesték simán megoldja.
És ez egy 2007-es autó, szóval én azt látom, semmivel nem rohad jobban mint más ilyen korú társa.

[ Szerkesztve ]

(#23528) #27070592 válasza gabor9991 (#23527) üzenetére


#27070592
törölt tag

Aktuális video a totalcar-on most rakták fel, én sem láttam még. :D

(#23529) darvinya válasza gabor9991 (#23527) üzenetére


darvinya
titán

Semmilyen sérülés nem volt, egyszerűen megette amit fentebb írtam.
Ahhoz, hogy küszöb és A oszlop végét látsd, ahhoz vagy leveszed az első kerékjárati műanyag borítást.
Vagy már látod, mert lerohad első sárvédő ív alja.

camelferr

Dilemma főként ez.
Vagy környezetet véded, vagy lemondasz minden könnyen vásárolható termékekről.
Persze gyártók nem preferálják, hogy ne vásárárolj, mert számukra csak profit mértéke számít.
Ez mindenkire kihat, ezzel…
Szóval vagy 21.sz. vagy 19.sz.
Asszony is bedölt hibrid, elektromos (ál)zöld mizériának, csak ezt nem értette, hogy mire legyártják többlet energiát igényel, amivel megelőlegeztük kibocsátott szénlábnyomot.

[ Szerkesztve ]

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#23530) gabor9991 válasza darvinya (#23529) üzenetére


gabor9991
őstag

Az enyémet meg nem ette meg.
Cseréltem már műanyag dobbetétet, láttam mi van mögötte.Mondjuk én otthon ki szoktam normálisan takarítani onnan a retket.

(#23528) camelferr

Reptéri taxi bontott lengéscsillapítóval, cd-lemez vastagságúra kopott féktárcsákkal :Dpedig már párszor kifizették az árát az utasok.
A használat módja és a futott km ellenére egyáltalán nem egy lepusztult autó, az alja és az oszlopok úgy tűnik ezen se rohadtak el, sőt a hátsó híd nem is nagyon rozsdás, fólia nélkül 200-ra visszatekerve simán el tudnám képzelni a hahu-n.

(#23531) diablo1984 válasza gabor9991 (#23530) üzenetére


diablo1984
veterán

Én is az mk 2,5esemnek hétvégén tartottam alvázmosást, már csak nem sóznak az utakon alapon, első dobbetétet igazítlttam benne, az alatt van egy szivacsos akármi, de nekem száraz volt a dobbetét mögött, előtte volt egy kis sár kívülről, azt kicsapattam és a dobbetétet beigazítottam a helyére. Egyenlőre semmi rozsdát nem láttam rajta, max a futómű alkatr~szeken minimálisat, de az már egy 3-4évesen is van.... ez meg 10éves.

(#23532) gabor9991 válasza diablo1984 (#23531) üzenetére


gabor9991
őstag

Ezért írtam, hogy az nem normális és főleg nem általános ha az oszlop maga el van rohadva.
Az enyém 2007-es és feljebb látszik a képeken, hogy ha nem is rozsdamentes, túl sok aggódnivaló emiatt jelenleg nincs.

(#23533) molnarpeter válasza #27070592 (#23524) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Zaj miatt van. Tesla esetén is van ez a megoldás szervizben. Én sem szeretem a szivacsot, ha sok nedvesség éri :R

(#23534) darvinya válasza gabor9991 (#23530) üzenetére


darvinya
titán

Ha lenne lehetőségem otthoni garázsra, akkor elintéznék mindent.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#23535) #27070592 válasza gabor9991 (#23530) üzenetére


#27070592
törölt tag

Nepperinfo: tipikus rohadási pont az első sárvédők alja a küszöbbel egy vonalban. :)
A halálos fegyverré koptatott fékekre nincs mentség, nem hiszem el hogy négy féktárcsa (cirka 30k forint) nem fér bele egy taxiscégnél.

(#23536) bajnokpityu válasza #27070592 (#23535) üzenetére


bajnokpityu
félisten

hány ilyen állapotú taxit ismerek, elmondhatatlan. megmondom őszintén simán egy életre elvenném az engedélyét, akinél életvédelmi, alapvető biztonsági eszköz ilyen állapotba kerülhet. mint a fékek, és a lengéscsillapító.
de mi vagyunk a balkán :)

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#23537) flymi válasza kcsa (#23506) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Privátban elmélyedhetnénk kicsit ebben a témában illetve leírhatnád pontosan milyenre gondolsz (elettronyosból aztán végképp nagy a választék).
Ház mellett, garázs előtt állok otthon. Munkahelyen sem lenne nehéz kivitelezni, egy hosszabbító és kész.
Egyelőre nem tudom/látom mennyivel lenne jobb, mint a saját üzemanyaggal működő.

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#23538) #31600896 válasza A Zéé (#23515) üzenetére


#31600896
törölt tag

Nekem 4 tárcsa betétekkel és porvédő lemezekkel, fékfolyadékcserével + munkadíj 90k. Akkor az elfogadható ár?

(#23539) #27070592 válasza molnarpeter (#23533) üzenetére


#27070592
törölt tag

Gondoltam hogy a zajról van szó, de nem lehetne olyan anyaggal megoldani ami nem tartja magában a vizet? Mindegy.

(#23540) A Zéé válasza #31600896 (#23538) üzenetére


A Zéé
addikt

szerintem nem rossz az. Kérdés persze, hogy milyen alkatrészek kerülnek bele.

Just a simple Lineman...

(#23541) #31600896 válasza A Zéé (#23540) üzenetére


#31600896
törölt tag

Most azt vettem észre, hogy a kézifék lágyabban behúzható, továbbá a fékpedál keményebb, de nehezebben állítja meg az autót. Remélem ez pár 100 km után helyreáll. Olvastam egy helyütt, hogy kb. 500 km-ig kímélni kell a féket, és nem is fog tökéletesen egy ideig.

[ Szerkesztve ]

(#23542) A Zéé válasza #31600896 (#23541) üzenetére


A Zéé
addikt

kell azért pár km, hogy bekopjon kicsit az új tárcsa, betét.

Just a simple Lineman...

(#23543) darvinya válasza #31600896 (#23541) üzenetére


darvinya
titán

QWP-t nem kíméltem, s ugyanúgy fog, amit lecseréltettem.
Maga fékpofák nem voltak rosszak, csak tárcsa volt necces, de pofát is cseréltem, mert nem volt nagy tétel.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#23544) 7Sony7


7Sony7
addikt

Dpf adalékot töltött / töltetett már valaki?

-

(#23545) diablo1984 válasza 7Sony7 (#23544) üzenetére


diablo1984
veterán

Persze, az euro2-es passatomban 10 éve már 30 ezerért kiszámlázták. Mikor rákérdeztem, hogy ez mi, mikor még a kati is ki van benne herélve, akkor jött a hebegés-habogás.... :))
Már akkor is voltak akik lehúztak(volna).....

(#23546) 7Sony7 válasza diablo1984 (#23545) üzenetére


7Sony7
addikt

Na ez az. Ezért gondoltam, hogy megcsinálom én, ha nem találok Db-ben valami nem nagyon lehúzós szerelőt...

-

(#23547) Sub-ZeRo


Sub-ZeRo
nagyúr

A verda a szerelőnél. Vezérlés csere (Ina) 4 lengéscsillapító (trw), üzemanyag szűrő (mann filter) torony csapágy (fag). Hátul kopog, ott szilenteket kell cserélni. Meg átnézi hogy kell e még valamit cserélni.
Holnap mehetek érte, ami szombat lesz belőle. Kíváncsi leszek. :B

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#23548) molnarpeter válasza 7Sony7 (#23546) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

YouTube-on vannak videók, otthon is megoldható. Neten találsz chart okát, melyik kell bele, kauffernél láttam pl, hogy árulnak, de árban nincs különösebben összevetési alapom.

(#23549) flymi válasza Sub-ZeRo (#23547) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Hétfőn viszem a vasat klíma tisztításra és feltöltésre. Vásárlást megelőzően lett (állítólag) utoljára hozzányúlva nyáron. De hiszi a piszi.
Direkt tisztítás lesz kompresszor olaj cserével, gáz lefejtés és feltöltés. Árat nem kérdeztem a szervizben, majd jól meglepődök.

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#23550) Sys85 válasza flymi (#23549) üzenetére


Sys85
veterán

Én ma lepődtem meg a klímán.
Lo állásban melegebb levegő jött be,mint a leengedett ablakon kintről 22 fokban...
Marha boldog vagyok,vihetem átnézetni.
Ősszel még jó volt,azt se mondhatom hogy azóta nem használtam,mert télen a pára miatt sokat ment.
Mostmeg lóf@szt nem hűt...
Remélem nincs komolyabb baja.

#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.