Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23301) flymi válasza molnarpeter (#23300) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

:K
Utána meg "már csak" vissza kell építeni.

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#23302) DeFranco válasza molnarpeter (#23300) üzenetére


DeFranco
nagyúr

kapupántcsavar nincs ilyen méretben?

más:

erre rá tudnál esetleg nézni? [link]

(kis kék elm327 torque-val működik, forscannal nem akar csatlakozni, kérdezted, hogy ez a program mit mond róla)

(#23303) flymi válasza DeFranco (#23302) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

És a kapupánt csavart hogy rakom be a kiszedett helyére? :U
Mármint egy darabig be fogom tudni tekerni a helyére, de milyen célszerszámmal lehet ezt meghúzni?
Vagy ne szenvedjek és tegyem vissza ezekkel? Kívülről úgyis csak maga a zár fog látszani ahogy eddig is. Ember meg nem mondja kívülről szemlélve, h gyári vagy mókolt csavarok rögzítik a szerkezetet.

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#23304) DeFranco válasza flymi (#23303) üzenetére


DeFranco
nagyúr

mk2 fókánál van értelme a váltózárnak? az mk1 bowdenes, ott halottnak a csók, mert leszedi a kulisszát kézzel átrakja kettesbe a bowdent és azzal elgurul bármeddig.

(#23305) flymi válasza DeFranco (#23304) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

mk2 fókánál van értelme a váltózárnak?-> Hát hamán egyszer valaki megvette bele... Akkor most dobjam ki? :U
Lehet ha benéznek az ablakon (de ne tegyék) és látják a váltózárat akkor úgy kalkulálnak, h ez +1 vagy 2 perc lesz és azért valljuk be ez azért sok idő egy 20-30mp-es kulcsnélküli beindításához képest.

Inkább megkérdezem: ki milyen utólagos védelmi berendezést használ?

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#23306) jupp008 válasza flymi (#23305) üzenetére


jupp008
senior tag

Casco

(#23307) DeFranco válasza flymi (#23305) üzenetére


DeFranco
nagyúr

kormányzár (autolok, az ér is valamit, a sima két ponton beakadós semmit nem ér), csaó

de a kormányzárnak is az a fő funkciója, hogy bazi nagy és citromsárga, messziről látszik, hogy ha nincs nála legalább egy akkus kisflex akkor inkább keressen másikat.

[ Szerkesztve ]

(#23308) A Zéé válasza flymi (#23305) üzenetére


A Zéé
addikt

Az enyémben van egy kamu led, ami akkor kezd villogni, ha leállítom a kocsit. Még valamelyik előző tulaj rakatta bele (valószínű az, akinél fel akarták törni, mert a zárcímer meg van feszegetve).
Ki akartam szedni, mert hogy minek az bele, de aztán végül hagytam. Kinn áll a kocsi az utcán, ha ezzel annyit elérek, hogy a random kíváncsiskodó a mellette lévőt nézi meg inkább, már nyert ügyem van.
Ha meg valaki tényleg el akarja vinni, azt semmi ilyen kütyü nem fogja megállítani. Sem a váltózár, sem a kormányzár. Erre az esetre meg ott a Casco.

Just a simple Lineman...

(#23309) darvinya válasza flymi (#23303) üzenetére


darvinya
titán

Ha nincs kúp esztega szerszám fej, amivel kúp alakba gyalulhatod 6 lap fejű csavart.
Akkor kereszt hornyos gomb fejű metrikus csavart kell berakni.
A kereszt hornyot pedig fúróval megfúrni félig.
Imbusz hornyos fejű csavart nem ajánlom erre a célra, mert azt megfúrva könnyel letörhető a fej utána.
Tehát, ha nincs menet felső részen, akkor egyszerűen lehúzható.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#23310) flymi válasza darvinya (#23309) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Értem mit mondasz. Én szeretném visszarakni ha már egyszer megvan. Majd veszek hozzá csavart.

A Zéé: Műszerfalon nekem is villog a piros ha bezárom a kocsit. Ha otthon áll az autó akkor kapun belül van és van kutya is így annyira nem para, munkahelynél is elég nagy a nyüzsgés a parkolóban, ott sem féltem igazán. De ha évente egyszer felmegyünk pestre sógornőmhöz akkor mindent bevetek a megóvása érdekében, mert az utcán van csak helye XV. kerben, közvetlenül Zugló mellett. Ráadásul nyílt titok, h alig egy utcányira van egy "alkatrész kereskedő".

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#23311) A Zéé válasza flymi (#23310) üzenetére


A Zéé
addikt

Az az immo ledje. Nekem az A oszlopban van plusz egy. 

Ha már "alkatrész kereskedő"... Barátnőm volt kollégájának C Vectra volt, valami arany árnyalatban. Lakótelep közepén, éjjel úgy bontották le az első lökhárítóját, hogy semmi mást nem sértettek meg, törtek el, vagy vittek el. Ezért is gondolom, hogy ha tényleg kell nekik valami, akkor úgyis megszerzik, bármit csinálsz ellene.

Just a simple Lineman...

(#23312) molnarpeter válasza DeFranco (#23302) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Schuldigung, sajnos nem nagyon van ötletem :( valami forscan csoport/forum/support vonalon próbálkoznék :F

(#23313) DeFranco válasza molnarpeter (#23312) üzenetére


DeFranco
nagyúr

milyen kritérium van a szükséges protokollokra? említettél valamit de nem találom.

(#23314) flymi válasza A Zéé (#23311) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Az az immo ledje -> :R
Sokat nem akarok költeni ilyen védelmi célra, talán veszek egy kormány vagy pedálzárat. Újabban egyébként mintha vidéken is vinnék már a kettes fókákat, de ne legyen igazam.
Egy millás, 15 éves kocsira nem kötünk casco-t szerintem. Biztosítóknál is kábé ez a küszöbérték.
Tudom, amit el akarnak vinni azt el is fogják, de megkönnyíteni nem fogom senki dolgát az tuti. Ha már van egy váltózáram amihez csak 5 új csavar kell, szerintem kár lenne kukázni.

Mihez kezdjek a rajtam maradt egy liter váltóolajjal? :U Üregvédelem? :D
Nincs ötletem. Eladni nem érdemes, felhasználni nem tudom oda ahová való...

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#23315) radi8tor válasza DeFranco (#23313) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

(#23316) tailor


tailor
őstag

Urak, érdekelne valakit Haynes-féle szerelési kézikönyv Focus MK2 benzineshez? Eladósorba került a Fóka, így más több haszonnal forgathatná...

(#23317) kcsa válasza tailor (#23316) üzenetére


kcsa
veterán

Bár sejtem a választ, de azért megkérdezem: MK2.5 vagy MK2? :)

(#23318) #31600896


#31600896
törölt tag

Helyzetjelentés
Épp ma 1 hete van szakinál a vas. Km. óracsoport processzorhiba miatt kuka, nagyon úgy néz ki nem javítható. 200 ezer bele egy másik, ez elrémített. Ez nagyon gáz, hogy a semmitől egyszer csak ilyen lett. Most be sem indul az autó, nem tudtam elhozni szakitól sajnos. Kocsi nélkül nehéz az élet. :F
Csak indítható legyen valahogy, leműszakizik hó végén, és azt beszéltük, hogy megválunk tőle bukóval. Maradnék márkán belül, 2003-as 2004-es Fiesta is tetszik, de bármi lehet még. Köszi a sok tanácsot korábbról, tanultam belőlük. :R

(#23319) ReFleXx válasza #31600896 (#23318) üzenetére


ReFleXx
addikt

bontott joval olcsobb

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#23320) tailor válasza kcsa (#23317) üzenetére


tailor
őstag

Mindkettő :) Nincs külön 2.5-höz, ez 2005-2011-esekhez jó.

[kép]

(#23321) #31600896 válasza ReFleXx (#23319) üzenetére


#31600896
törölt tag

Az még az utolsó kapaszkodó. Szeretem ezt az autót, nem adnám szívesen.

(#23322) 7Sony7 válasza tailor (#23320) üzenetére


7Sony7
addikt

Dízel nincs? :)

Tényleg srácok, nem tudjátok mi a neve annak a bilincs fogónak, ami a turbó csövét is fogja, meg az egr hűtőn is van? Valami fura saját magába pattintós. Alig bírom visszatenni, ha leveszem, biztos van spec fogó hozzá.

[ Szerkesztve ]

-

(#23323) kcsa válasza tailor (#23320) üzenetére


kcsa
veterán

Írok privátot :R

(#23324) tailor válasza 7Sony7 (#23322) üzenetére


tailor
őstag

Sajnos az nincs :) A neten valahol láttam pdf-ben de nem emlékszem, hol...

(#23325) 7Sony7 válasza tailor (#23324) üzenetére


7Sony7
addikt

Nem baj, most éppen nem kell. Majd megveszem valahonnan.
Tényleg, ha már ott van nálad: menyire részletes? Pl első lengőkar hátsó szilentjét is cserélték most nekem. Írja hogy prés kell hozzá? És pl olajdekni és egr csavarokhoz ír Nm-t?

-

(#23326) molnarpeter válasza ReFleXx (#23319) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Fb csoportokban is érdemes próbálkozni, mk3 új műszerfalat láttam múltkor 10 ezerért, nehogy már...:)

(#23327) ReFleXx


ReFleXx
addikt

az eleg jo deal volt 😄

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#23328) flymi válasza #31600896 (#23318) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

+1 a bontóra! Tört áron kaphatsz egyet akár már a tipikus óracsoport hibával javítottat is. 15 perc alatt javítják a forrasztásokat, 4-en tuti csinálnak az országban. Bajára mentem vele, de Pesten is van szaki.

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#23329) ReFleXx válasza flymi (#23328) üzenetére


ReFleXx
addikt

jo barmilyen szaki aki tud banni a pakaval, meg kell vizualizalni, meg atforrasztani az alkatreszeket. nem tudom milyen szakihoz kerult most a muszeregysege, de nem lennek meglepve ha csak ennyi baja lenne annak is

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#23330) #31600896 válasza ReFleXx (#23329) üzenetére


#31600896
törölt tag

Elvileg a forrasztások jók, a processzort vágta haza valami. Lehet az egyszer éjszaka bedugva maradt ELM 327 miatt.
FB nem opció, a verekedni akaró, a boxoló, de ha felmegyek Pestre boxolni vele és ha nyerek, ingyen nekem adja ami kell emberekből, felkereséssel fenyegetőzőkből, erősködni akaró "üzletfelekből"' elegem lett és kiléptem.

[ Szerkesztve ]

(#23331) 7Sony7 válasza #31600896 (#23330) üzenetére


7Sony7
addikt

Én már többször felejtettem benne a 327-est, még eddig nem lett baja. De amúgy nekem is eszembe jutott, hogy nem okozhat-e problémát?

[ Szerkesztve ]

-

(#23332) darvinya válasza 7Sony7 (#23331) üzenetére


darvinya
titán

Ha nincs gyújtáson nem kap tápot, így kommunikáció sincs.

Szerintem más miatt halálozott el.
Kérdés inkább az, hogy kódolt órák mennyire van korlátozva.
Mert van olyan is, ami teljesen lezárja rendszert, s onnéttól sehova.
Jobbik esetben, nem mutatja megtett útat (rendszer rögzíti).

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#23333) kcsa válasza 7Sony7 (#23325) üzenetére


kcsa
veterán

- írja hogy prés kell hozzá (és hogy bízd rá megfelelő szervizre)
- olajdekni stage1: 10nm stage2: 20nm (1.8 és 2.0 esetén 23nm)
- EGR csere leírás van, de nyomaték nincs megadva.

(#23334) #31600896 válasza darvinya (#23332) üzenetére


#31600896
törölt tag

Nekem 2019. december 29. reggelére lett indíthatatlan az autó. Nem indult, kattogott minden mutató, óra beállt 15 órára. Helyben valahogy indíthatóvá tették az autót, de a másik 2 tünet maradt. Most meg már megint indíthatatlan a gép, de "szerencsére" szerelőnél halt be.

(#23335) darvinya válasza #31600896 (#23334) üzenetére


darvinya
titán

Valószínű már nem eredeti óra volt benne.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#23336) Erdei88


Erdei88
veterán

Újpesten az Elem utcában lévő ipari telepen dolgozó Ford szerelőkkel van tapasztalatotok?

(#23337) 7Sony7 válasza kcsa (#23333) üzenetére


7Sony7
addikt

Köszi. Olcsó nyomatékkulcsot nem tudtok esetleg? Kb 10-50Nm ig.

Erdei88: Eskü Elm utcát olvastam elsőre. Nem is tudtam, hogy Freddie is autószerelő. :)

[ Szerkesztve ]

-

(#23338) DeFranco válasza 7Sony7 (#23337) üzenetére


DeFranco
nagyúr

lidiben szokott lenni de nem rég volt, lehet egy ideig nem lesz. az széles tartományban állítható, viszont abroncshoz van, tehát elég hosszú a szára az erőkar miatt, nem biztos hogy befér a megfelelő helyre.

(#23339) 7Sony7 válasza DeFranco (#23338) üzenetére


7Sony7
addikt

Köszi az nem jó. Valami kicsi kell. Na mindegy, még nem néztem sehol, csak most ugrott be.

-

(#23340) molnarpeter válasza 7Sony7 (#23337) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Autós topikban van pár embernek, egy kérdést megér ott is :R

(#23341) 7Sony7 válasza molnarpeter (#23340) üzenetére


7Sony7
addikt

Rákérdek, köszi.

-

(#23342) darvinya


darvinya
titán

AKH gumi történet folyt.köv.:

Tegnap felhívtam illetékest, hogy mi a helyzet, mert azt igérték, hogy pénteken elintézik a független szakértő vizsgálatot, vagy ha nem, akkor értesítenek.
Értesítés nem volt, semmi, emiatt hívtam fel.
Kedvesen elküldött a p…ba, mert szabadságon van, és pénteken hívjam ismét. (Mi meglepő)
Pár óráig forrongtam, s felhívtam központot, hogy magyarázzák már el, hogy is van ez.
Központ gyorsan átkapcsolt abba üzletbe (Soroksári úti), ahol a bevizsgálásnak kellett volna egyből lennie, helyette új gumit megvetteték velem.
Persze ott ment a habogás, és Ők nem tehetnek erről semmit.
Megkérdeztem, hogy illetékes hiányában meddig kell várnom, hát…
Megkérdeztem, hogy akkor hatosággal folytassuk…
Mi meglepő, nemrég illetékes hívott, hogy igazam van, él a garancia.
De, ravasz módon kérdezte, hogy melyik összeget utalják vissza.
Erre csak egy válasz van, utóbbi, az amit bevizsgáló helyen (Soroksári úti) fizettem ki. (Mert az számít garanciális cserének)
Közölte utána, átadja illetékes gazdaságisnak és majd keresnek.
Igaz, ez az osztályuk, ami elérhetetlen, pedig telefonos központ autómatában külön menüpontja is van.

Kíváncsian várom mikor lesz vége.

AKH országos és mindenhol van kirendeltségük, de nem mindenhol van AKH cégtábla konkrét cégnél.

[ Szerkesztve ]

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#23343) szezso15


szezso15
addikt

Sziasztok!

Nemrég vásároltam egy MK1-es, 1.4-es Focust, amelyen a napokban elvégeztetném a kötelező cseréket, amik ilyenkor szükségesek. Viszont eltérő információkat találtam, lehet ezen váltóolajat cserélni? Valahol azt olvastam, hogy nem mindegyiken van olaj-leeresztő.

Van esetleg ezzel kapcsolatban infótok? :)

Köszi előre is!

*Hajrá Loki!* i15+

(#23344) kcsa válasza szezso15 (#23343) üzenetére


kcsa
veterán

1.4-en IB5 váltó van, azon nincs leeresztő-csavar.

(#23345) Zoli-bácsi válasza kcsa (#23344) üzenetére


Zoli-bácsi
senior tag

(#23346) #27070592 válasza #31600896 (#23318) üzenetére


#27070592
törölt tag

200k-ért elég lehúzásgyanus ez a történet.
Ezért a pénzért majdnem kapsz egy tipusazonos komplett törött autót, amiben tökéletes az óracsoport és grátisz kibonthatsz még belőle néhány raklapnyi használható alkatrészt.
Nem tudom most hol tart a történet, én kérném a "javítás" előtti állapot visszaállítását (hogy járóképes legyen az autó legalább) és keresnék hozzá egy bontott de működő óracsoportot.

(#23347) szezso15 válasza Zoli-bácsi (#23345) üzenetére


szezso15
addikt

és (#23344) kcsa: Akkor végeredményben nincs rá dedikált csavar, de megoldható, köszönöm szépen, majd mondom a szerelőnek! :)

Másik kérdés, észrevettem, hogy nekem nem rögzíti hátul semmi a pótkereket az öblében, nem hiszem, hogy ez gyárilag ilyen lenne. Tudjátok esetleg, hogy itt is egy hosszú csavarral kéne, hogy lefogatva legyen, vagy valami más módon van megoldva? Bontóból kutatnék akkor hozzá, de nem nagyon találtam infót erről.

Köszönöm újfent! :)

*Hajrá Loki!* i15+

(#23348) DeFranco válasza szezso15 (#23347) üzenetére


DeFranco
nagyúr

hosszú csavar háromszögbe hajtott véggel (mint a szemescsavar) rajta egy műanyag tányér.

de ha teljes értékű pótkereked van akkor ahhoz nem biztos hogy van csavar, a szükségkeréké meg nem jó hozzá.

(#23349) #27070592 válasza szezso15 (#23347) üzenetére


#27070592
törölt tag

Így néz ki az enyém, mk1 kombi, teljes méretű pótkerékhez.
Kb 170mm hosszú, a menet M6 rajta. Az a kis lemez szorítja le a kereket, a felni közepén támaszkodik a likba. :)
Bár nem is írtad hogy milyen kasznis a tiéd, nem tudom azonos-e vagy más, attól függően hogy szedán, ferdehátú vagy turnier..

(#23350) szezso15 válasza #27070592 (#23349) üzenetére


szezso15
addikt

Nekem is teljes értékű és 5 ajtós ferdehátú. :) Gyanítom ilyen kell hozzá, gőzöm sincs, hova tűnhetett... :D

Köszi szépen nektek, megpróbálok bugázni egyet bontóból...! :R

*Hajrá Loki!* i15+

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.