Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
#31600896
törölt tag
Megnéztem a biztosítéktáblát, de nincs sem F104, sem F112-es biztosíték...
30-80 között vannak sorszámozva kb.
Innen az ipsiráció:
[link]
Lehet az amerikai Focusok máshogy vannak, vagy eleve faceliftesben már van 104 és 112-es. Nekem ráncfelvarrás előtti.
Hibám továbbra sem került feltárásra, és nem is tűnik esélyesnek.
Dißnäëß
veterán
Jó ez az akksi téma, figyelem így messziről, tegnap valakinek a linkjére is kattintottam innen és youtube-on elvitt a "hogyan regeneráljunk akksit" videókra, volt ott savkiöntés után desztvizes tisztítás, majd sav vissza, okostöltős regenerálás, .. volt szódabikarbónás tisztítás, epsom sós oldatozás, minden.. Érdekes video-k voltak. Eldöntöttem, kipróbálom én is, ha oda jutok..
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
troll81
addikt
Szia engedd el ha kuka akkor kuka,leg egyszerűbb ha ezt követed.en végig jártam ezt az utat majd leadtam a mehbe 6-8 akut.
darvinya
titán
Nem tudom, de 10+ éve nem láttam ólomsavas akkut.
Csak gondozás mentest, amibe már gél van, amit nehéz kiönteni.
Nekem ez van Escort-omba [link] ami nagyon jól teljesít.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
gabor9991
őstag
Itt [ez] is például hagyományos akku.
Meg ebben az ársávban szerintem az összes ilyen.
darvinya
titán
Szerintem meg kálciumos és gondozás mentes. [link]
Ha jobban megnézed nincs is rajta hagyományos nyílás cellákhoz.
Bármi rongálás garancia vesztéssel jár.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
molnarpeter
nagyúr
Ilyen 72-es van a Golfban is, matrica alatt itt vannak a kupakok rendesen.
gabor9991
őstag
Tudom
Párszor már kitekertem és pótoltam benne a folyadékot.
nfsu17
veterán
Most ha kifogy az E10, 100-ast fog kapni. OMV-set. És mivel itt van nem messze nyugat, lehet ez osztrák cucc lesz.
Látom 0-20-as olajat kaptál. Szerintem hagyd benne, papíron az jobb, mint az 5-20-as, ha belevaló speckói vannak...és nem valami francia kocsiba való speckókkal van az az olaj...amit nem tudok elképzelni ford szalonban.
De szerintem nem kellett volna még cserélned.
Én hatezer km-ig mentem vele, akkor telt le az egy év. Most megint belement hatezer az új olajjal, de még nem telt le az egy év, most kicsit többet mentem. Pontosan ott van az olaj szintje most, mint az első hatezernél.
Mondjuk ebből pont nem lehet semmire következtetni.
Volt egy totalcar égéstér adás amiben pont ezt boncolgatták...megkeressem? Lehet nehéz lesz. Arról beszéltek, hogy ha a gyár nem írja elő párezer km-nél (itt főleg inkább az ilyen első ezer km-en lecserélt olajokról volt szó...Pl Mazda) a cserét, hanem menj az első olajcseréig hozzáállást követi, akkor jót teszünk-e vele, hogy idő előtt cseréljük és ''belerontunk'' a bejáratási, összekopási folyamatba.
A szokásos ''víz'' témám egy mondatban.
Most nem voltak hidegek, szinte tél sem volt.
A víz most alig csökkent az ezer km alatt, mióta rátöltöttem. Sőőt...mikor egyszer elég meleg volt napközben, a maximumon volt a szint. Mondtam én, hogy a hideggel van összefüggésben, de nem tudom hogyan.
Egyre jobban megszerettem a kocsit, most a gari idő végéig valószínű nem adom el.
Cserébe kap is egy kis százas nyálat.
nfsu17
veterán
"Volt egy totalcar égéstér adás amiben pont ezt boncolgatták...megkeressem? Lehet nehéz lesz."
[link]
molnarpeter
nagyúr
Amíg bontóban veszik az emberek a 20 éves autókhoz a motort, nem újonnan (mert nincs használt), addig nem cserélném idő előtt az olajat, persze kinek mi.
Dißnäëß
veterán
Ezt két mondatban valaki össze tudná itt foglalni ? Hallgatom, de le-le billen a fejem, lehet csak az este miatt, ahogy fújom ki magam a gép előtt, de na.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
molnarpeter
nagyúr
A gyártó az mondja, hogy az első olajcsere normál periódussal történjen, ezt ajánlott betartani, de azon lehet rövidíteni a használat függvényében. Ásványi olaj fokozatosan romlik, szintetikus tartalom tulajdonságai hirtelen romlanak. Közlekedés, egyéb monoton tevékenység közben szép lassan az összes égésteret meghallgattam kb, első idők adásait böngészőből mobilon külön élvezet volt
[ Szerkesztve ]
Én nem vettem észre különbséget 95/E10 és másik között. Autópályás módban 8.8, agglomerációs módon most 98/E5-tel 7.8 (ez már a második 8 alatti fogyasztás).
Olajra vonatkozóan az összes szaki ismerősöm azt mondta, hogy 3-5e km között cseréltessem le. Úgy voltam vele, hogy ha már eleve készültem erre még megvétel előtt, akkor nem hagyom ki, hátha tényleg számít. Utólag úgysem fogom tudni, hogy "mitől döglik az EcoBoost".
Mostantól 10k km vagy 1 év a csereintervallum (hacsak nem lesz full városi autó belőle, mert akkor a Ford ajánlását követve csökken a periódus).
A DSR-t meg tolja fel magának a Ford... Persze magánvélemény, de felháborító, hogy csak a szerviz fér hozzá hivatalosan, magánszemély/tulajdonos nem. Persze beírhatom, hogy szerviz vagyok, de a felhasználói feltételeket elolvasva magánszemély nem szerepel ebben az irományban... Sebaj,
Most, hogy bártabban nyomom neki itt-ott, azért érezhető, hogy képes elindulni. Na nem úgy mint a büdös koszos dízel, de azért vállalható. Továbbra is előre kell gondolkodni, hogy mit csinál az ember, főleg előzéskor (de ez nekem már szokásom, dízel ide vagy benzines oda... mert a kisautónk egy F Astra, ott biza' meg kellett ezt tanulni.)
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
#27070592
törölt tag
Nem biztos hogy a biztosítékok körül lesz a hiba.
Ebben a hszben írja az egyik tag, hogy szerinte a rádió mindig a műszeregységből kapja a dátumot/időt és mivel nálad is fennállnak ezek a tünetek (kattogás) lehet hogy ott kell körülnézni.
Szerinte mk2 Focusokban ismert problémaforrás a műszeregységen belüli forrasztások rossz minősége, ami okozhat váratlan és "érdekes" tüneteket.
darvinya
titán
Jó kis mustáng EcoBoost motort bele (nem V8-ast), aztán lehet tolni neki.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
bajnokpityu
félisten
büdös koszos diesel konkrétan kevéssé kormos, mint egy GDI benya
de ezt már megbeszéltük.
én épp gondolkodom egy 2es fóka vásárláson ismerősnek. 2.0diesel, tekert órásan 200e km, ellenben 10éve ugyanaz a tulaj, és nem olyan régen rohadt sokat költött rá. ez még a koszosbüdös diesel. a maiak már nem azok.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
büdös koszos diesel konkrétan kevéssé kormos, mint egy GDI benya
de ezt már megbeszéltük.
Én is úgy vagyok, hogy ez a dízel hiszti megint mesterséges pánik és hülyeségkeltés.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
Dißnäëß
veterán
Első olajcsere normál periódussal történjen: ezt értem, de mire utal ? A többi olajcsere az előírt periódusnál sűrűbben történjen ? (például /2, tehát ha gyártó által előírt olajcsere-periódus 20e km, akkor 10e-enként legyen minden legelső utáni olajcsere?)
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
radi8tor
MODERÁTOR
Igen, aki megteheti ezzel meghosszabbíthatja a motor élettartamát - mivel a gyár azért ad meg 20k periódust, hogy x év után előjöjjenek hibák a motoron, amivel munkát adsz a szervizeknek, alkatrészt vásárolsz, stb.
⭐ Stella
Dißnäëß
veterán
Köszi, értem.. akkor lényegében megerősítik azt, amit sejtettünk (gyakrabb olajcsere = élettartamra jó hatás).
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
radi8tor
MODERÁTOR
Igen, kivéve a 0 km-es autónál az első időszakban.
⭐ Stella
0km-es autónál mennyiben más az első időszakban?
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
Dißnäëß
veterán
Metabond és társai ? (Tilos, igaz?)
Mai napig nyomják xyz reinkarnációit a boltok, online áruházak.
Semmit nem mernék tenni az olajba, az nekem olyan szent dolog. (Benzinbe más, az elég, kipuffog).
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
radi8tor
MODERÁTOR
molnarpeter majd megmondja a tutit. Nekem még sosem volt 0 km-es kocsim.
Dißnäëß: passzolom ezt a kérdést is, de véleményem szerint ezek a cuccok olyan kocsikhoz vannak, ahol már nem 100%-os az állapot.
⭐ Stella
Jenne
senior tag
(OFF)Sziasztok!
Ezeknek az új, kék színű rendőrségi Skodáknak mennyi lehet a végsebessége és hogyan gyorsulnak?
Ma délelőtt csorgunk haza Pécs felé a hatoson, szabályosan, kilencvennel, előttünk egy ilyen kék Skoda. Szigetvár után Pécs felé jöttünk. Tükörből látom, hogy egy sietős nagyon előzgeti a sort. Bennünket is megelőzött (Audi A4 narancs sárga kombi), és abból amilyen gyorsan elhúzott mellettem, szerintem saccra legalább olyan minimum 120-130-al előzhetett. Kék Skoda azonnal utána, nagyon hamar befogta. (/OFF)
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
bajnokpityu
félisten
ilyenem volt, chipelve kézi váltóval. chip nélkül is túlteljesitette a gyári gyorsulási értéket (8,1 votl 160lovasként, de 8.0t mértem vele), 200+lóra húzva meg túllőtte az RS oktáv 7.2es értékét. Ha jól rémlik 7.0t is tudtam vele mérni.
és gyári állapotában is füstpamacsokat eregetett
Jenne: németben 180ról még "ugrott". 240ig volt az órája, sztem tudta volna akasztani. Kár, hogy se a fék, se a futómű nem volt azon a szinten, ahol a motorja.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
molnarpeter
nagyúr
Arra gondoltam, hogy amennyi km a sima periódus, az első olajjal is mehet ugyanannyit az égéstér tanulsága szerint, szóval ha pályázol és 20 ezrenként cserélsz, akkor az első 20-nál legyen, nem 3-5-stb előrehozott futásnál, mert a gyár is úgy tervezte a dolgokat. Illetve hogy nem lehet azt mondani, hogy x periódus A tökéletes, mert használat függvénye teljes mértékben, és a felesleges környezetterhelés is figyelembe vehető
radi8or: én csak sok új kocsit vezettem, nekem nem nagyon volt új de flotta lévén leginkább az új és az x éves "lefutott" autókat láttam, mindent gyári előírás szerinti periódusban karbantartva. A Ford féle 20 ezres periódus teljesen jó az országjáró autókra; a többek között VAG által kínált változó periódus jár pedig szerintem a legközelebb az igazsághoz.
[ Szerkesztve ]
(#23131) bajnokpityu válasza molnarpeter (#23130) üzenetére
bajnokpityu
félisten
már 15e a mostani dieselek periodusa.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
(#23132) molnarpeter válasza bajnokpityu (#23131) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Köszi, még Fiesta mk7, Focus mk3, Mondeo mk4 vonalon jár az agyam
(#23133) bajnokpityu válasza molnarpeter (#23132) üzenetére
bajnokpityu
félisten
egyébként tudni, hogy miért lett sűrűbb, mint régebben? a 20ezresek is már DPFesek voltak. a mostaniak úgy tudom csak az ablue-val többek, ami az én logikám szerint még kevéssé kéne igénybevennie az olajnak, hiszen teljesen külön egység csinálja a regent, meg az alacsonyabb katalizátorhőfok miatt is kevesebb korom kéne képződjön. nem?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Jenne
senior tag
Közben sikerült némi infó is...ha igazak a hírek, akkor ezekben az autókban 2 literes 190 lóerős turbómotor van, a gyári civil szériához képest átalakított DSG váltóval és összkerék-hajtással. A gyári adatok szerint 6,2 másodperc alatt gyorsulnak 0-ról 100-ra és 240 km/óra a végsebességük. Valamint gyárilag megerősített és kicsit szélesebb és picit lejjebb is ültetett futómű, nagyobb kapacitású akku, nagyobb teljesítményű generátor....meg még pár átalakítás.
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
(#23135) molnarpeter válasza bajnokpityu (#23133) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Új Ecoblue motorok regenerációs szokásaira tippelnék (gyűlik, használódik, hígul).
Laszmen
aktív tag
Sziasztok!
Ford Mondeo 2006 1.8 16V benzin, valakinek esetleg vélemény? Tényleg igaz hogy nagyon rossz széria, és rengeteg a probléma vele?
nfsu17
veterán
egyébként tudni, hogy miért lett sűrűbb, mint régebben?
Mert akkor gyakrabban kell menned és az nekik több pénz?
Akkor ez az előrehozott 3-5e km-es ellőre hozott olajcsere leginkább a felújított motorokra (síkolás, meg mittudomén mit mondanak a kollégáim) vonatkozna, ami nem gyári munka?
Gyári 0-ás autónál olyan hiedelem ez, mint a mostani telefon-akkuknál (LiPo, Lion) a régről beidegződött akku-formázás?
szerk.:
a többek között VAG által kínált változó periódus jár pedig szerintem a legközelebb az igazsághoz
Ez az?
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
nfsu17
veterán
Akkor ez az előrehozott 3-5e km-es ellőre hozott olajcsere leginkább a felújított motorokra (síkolás, meg mittudomén mit mondanak a kollégáim) vonatkozna, ami nem gyári munka?
Is.
Ha a gyár azt mondja, hogy nem kell 1000-2000 km-nél egy 0. olajcsere, akkor mehetsz az első cseréig....mondjuk 10k-ig, vagy 1 évig.
De ahol azt mondja a gyár, hogy 1000km-nél olajcsere, akkor menni kell.
Hallgasd meg a beszélgetést, amit linkeltem. Ott erről (is) van szó. Hogy az sem biztos, hogy jó, hogy mi "beleszólunk" és idő előtt leengedjük a "bejáratós" olajat.
Dißnäëß
veterán
Amúgy én támogatom ezeket az elfogókat, annyi de annyi sok istentelen elképesztő gyökér van az utakon, hogy úristen..
Ugyanakkor ha belegondolok, hogy ezek árából mennyi orvosi felszerelés jönne ki, vagy kórház állapotfelújítás, mondjuk omladozó vakolatok cseréje, WC papír a budiba és ilyen alap dolgok, hmm...
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
gabor9991
őstag
Nyugi, meg fogják keresni azt amennyibe kerültek az tuti szerintem
Én is támogatom a dolgot, szerintem jó döntés volt ezt bevezetni és a felvételeket nyilvánosságra hozni.
[ Szerkesztve ]
Dißnäëß
veterán
Kíváncsi leszek, hány ilyen elfogó fog beállni M7-en a sorba, külsőbe, készen arra, hogy amikor a péntek délutáni Balcsira lemenő dugóban valaki elveri a leállósávban, utána ugorjanak, mert az illető ugye egyenlőbb az egyenlőknél.
A hecc kedvéért én még az elfogók helyében tolnám is fel youtube-ra az ilyet, amolyan szégyenfal gyanánt, se rendszámkitakarás, se semmi, úgy nyersbe feltenni a fedélzeti kamera video-ját.
Tanulna a magyar
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
Lehet már kérdeztem egyszer, de van valami épkézláb (ingyenes) videoszerkesztő program?
Youtube sajátja a kitakarás szempontjából nem a legjobb mozgó célpontok ellen, pedig megosztanék én is néhány videót, például a múltkori leszorítós történetet vagy az idióta mercist aki jobbról előzött egy széles aszfaltcsíkon.
(Windows Movie Maker erre nem jó.)
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Dißnäëß
veterán
Nem tudom sajnos, video-ban nem vagyok otthon
[link] TALÁN.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
olasz61
tag
Ezek az aksik jók Ford Focus mk2 1.6 benzineshez?
Varta Silver Dynamic
Exide Premium
Bosch S4 S5
molnarpeter
nagyúr
A méretek legyenek jók, különösen a magasság. Ha nem a legolcsóbbat vennél, akkor silver calcium vonalon lenne jó nézelődni, vagy spórolós vonalon a legolcsóbbat kb 50-55 Ah körül.
e-newsee
addikt
Üdv!
Ha jól sejtem, az ülésmagasság állításom félig meghalt (manuális, Focus 2, 2006). Legalábbis olyan, mintha csak az egyik oldalt emelné, a másikat csak úgy "húzná" maga után az ülés. Ha felemelem, akkor pedig a támla kotyog, ha meglöködöm.
Valaki szedett már szét vezetőülést? Van valami trükk, amire figyelni kell? Pl le kell venni az akksi sarut, mielőtt kikábelezzük? (egy videóban láttam ilyet, azért kérdem) Vagy egyáltalán hogy érdemes nekiállni? És mennyi szívásra számítsunk? Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
kcsa
veterán
Le kell húzni az akkusarut. Mert ha van bármilyen elektronika az ülésben (hint: van: övfeszítő, légzsák stb.), potenciálisan eldurranhatnak. Akkusaru lehúz, várni kell 5-10 percet, majd utána ülés alatt csatlakozó széthúz, és sínenként két-két darab csavart oldva egyszerűen kijön az ülés.
Arra figyelj, hogy rádió kódja meglegyen a manőver előtt
e-newsee
addikt
Köszi az infót!
Megvan a rádió kódja, van vagy 5 matrica a kocsi irattartójában, meg egy ráragasztva a rádióra is, de a rádió már a dobozában van, mert lecseréltem időközben.
Ezek alapján viszont feltételezem, hogy az emelőről sajnos nincs sok infód.
[ Szerkesztve ]
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Asus ROG Strix G17 (G712LWS) - 17.3"
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép, és jó! HP EliteBook 840 G5 Laptop 14" -70% i5-8350U 4Mag 16Gb 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Zotac gaming amp airo Geforce RTX 4070ti 2026 végèig garanciás
- 9gen PC,, i5 9600K , 1660 Ti , 16GB 3000MHz , 512GBGB m.2 , 1TB HDD