Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Doky586:] Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Lenry:] Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
molnarpeter
nagyúr
Szerintem AGM vagy EFB lesz már, akkor pedig nem gond, majd szépen feltölti magának. Vagy kipurcan egy éven belül, és akkor gari új
#27070592
törölt tag
Amit a #23441-ben írtál, az nem jött át teljesen.
De offolunk..
#27070592
törölt tag
Igen. A haszonjárművek még elég sokáig dízelmotorral fognak működni. Nem is lenne azokkal semmi baj, a koromképződéssel kellene kezdeni valamit de hatékonyabban mint perpill.
gabor9991
őstag
Ja, lehet, ezek az értékek hagyományos akkura érvényesek.
sparta2
tag
Igen, jónak mondható! Nekem 1000 km-es út után is 8 órával, 12.2V volt a nyugalmi fesz. Gondolkodtam azon, hogy az intelligens töltésű rendszereket megzavarja-e egy külső töltés, vagy nem. Mindenesetre én még nem töltöttem.
molnarpeter
nagyúr
Nem zavarja meg
sparta2
tag
Köszi!
gezatata
aktív tag
Igazad volt ez egy EFB akkumulátor pontosan ez van benne
Ma reggelre 12Volt benne. Járó motornál 14.92 Volt. Kb 5 perc motor járatás után 13.9 mértem, mely süllyedt mint a titanic, percenként kb. egy tizedet. A végét nem vártam meg a folyamatnak, gondolom 12 megállt.
Minden nap járok vele kb. 7+7 km.
Van itthon egy LIDLis töltöm. De ha jól értem ne töltsem vele.
Pedig nagyon csiklandozza a dolog a fantáziámat.
Egy hóember kérdezi a másiktól: Szerinted ki készített minket? Válaszul a másik: Senki. █ Az Isten szeretet, és aki kitart a szeretetben, az az Istenben marad, s az Isten is benne marad.
gery14
senior tag
Sziasztok . A lefényképezet szenzor v valami mi lehet? Ha jol látom nem hő szenzor inkább nyomás de nem találtam meg a nevét. A 2 hő szenzort leteszteltem multiméterel hibátlanok. Most ezen lenne a sor de rohadtul nem tudom miez. 2.2 tdci 2013 smax. Jo lenne letesztelni hogy jo e vagy hogy miez es venni másikat.
// EKWB Custom Loop/ I9 13900K / Rog Strix Z790-E Gaming Wifi /Inno3D 4090 X3 OC /Trident Z DDR5 RGB 6800 cl34 32GB KITT /Masterwatt Maker 1500W Plus TITANIUM /Viper Ultimate/S23 Ultra 512GB 5G//Civic TypeR FK8 Turbo// BMW 35D Stage3 E91Stanced //FirebladeSC59//
molnarpeter
nagyúr
Nyugodtan töltheted, tedd hópihe módba.
molnarpeter
nagyúr
7zap katalógusban nézd meg. Amúgy mi a projekt?
gery14
senior tag
Leteszteltem hőmérseklet szenzor ez is 3db van összesen. Szerencsére ez is működik. Kidobta egyik nap hogy nem található a nyomás érzékelő. Ami szopos helyen van a tuzfalon de megoldottam vettem gyárit. Egyik gumicső megvolt repedezve lehet az zavart be csak de nem érdekel 20as volt csak a nyomas szenzor. Remélem a végére érünk faterom kocsija nekem TypeR van de szeretem a Smaxit en is
[ Szerkesztve ]
// EKWB Custom Loop/ I9 13900K / Rog Strix Z790-E Gaming Wifi /Inno3D 4090 X3 OC /Trident Z DDR5 RGB 6800 cl34 32GB KITT /Masterwatt Maker 1500W Plus TITANIUM /Viper Ultimate/S23 Ultra 512GB 5G//Civic TypeR FK8 Turbo// BMW 35D Stage3 E91Stanced //FirebladeSC59//
#27070592
törölt tag
Fényszóró restaurálás, első menet
Az elején leszögezném hogy ennyi pénzért nem vártam csodát.
A kitben lévő "csiszolókorongok" az eldobandó kategóriában vannak, a fúrógépbe való tépőzáras munkakorongra felrakva és benedvesítve cirka két-három perces óvatos munka után egyszerűen szétmállottak.
Helyettük meg kell venni a "hagyományos" csiszolópapírokat és kézzel, a lámpát folyamatosan nedvesen tartva kell végigcsiszolni a fázisokat. 600-1000-1500-2000 a négy lépés amit használtam.
A polírozószivacs, ami szintén a kitben volt, viszont teljesen jó, fúrógéppel alacsony fordulaton használva szépen lehet vele dolgozni a polírpasztával.
A finishelő UV-védő folyadékot nem használtam fel, helyette lakkot tervezek, de nem tudom még milyen legyen.
Egyelőre itt tart a meló. Háztartási H7 és H1 izzók helyett is jobb lenne egy komolyabb izzószett, szintén keresés alatt.
előtte
utána
gabor9991
őstag
Elég jól látható a változás
[ Szerkesztve ]
#27070592
törölt tag
A fotók nem adják vissza teljesen, van még munka rajtuk, de azért határozottan jobb lett, este is jobb fénye van a fényszórónak.
darvinya
titán
Szép munka, ahhoz képest, hogy nem profi polírozó szett.
Én már rendeltem LED fényforrásokat külföldről, ezzel javítva fel.
Érezhető, hogy nem dolgozik annyit a generátor.
A fényerő növekedett, s jobban látható lett mind a kocsi, mind környezet.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
#27070592
törölt tag
Köszi. Szegény ember vízzel főz.
Ledes tuning izzókra már én is gondoltam, de elég drágák.
A Philipsnek elég jó izzói vannak, majd szétnézek azok között.
darvinya
titán
Philips kerülőm, mert licenszelt már azok, ócska kínai gyártmányok.
Én olcsóbb márkátlan H4-es (2db 80W, 2db 110W-nak megfelelő), T10(2x10db), C5 (2db), P21 (2db Sárga, 2db Fehér), P21 2 pólusú (2db fehéret) vettem kb. 8000Ft-ért.
Készítettem beltéribe 3x1W powerled-ből világítást.
Eddig mind oké 2 hónap után.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
molnarpeter
nagyúr
Megalight Ultra +150%, nightbreaker laser +150%, Philips Racing Vision +150%?
A nightbraker jó, de nem tartós. Volt hozzá szerencsém.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
#27070592
törölt tag
Válasszon az ember, ha tud..
WhiteVision Ultra
X-tremeVision G-force
XenonVision
Obi (549Ft)
Túl sokat nem járok éjszaka. Egy pár 55wattos elég lesz szerintem, ami dupla fényerőt ad az átlag noname-hez képest.
darvinya
titán
Ha itthon veszed, akkor 55W, hanem akkor 80/110W-os.
Ilyen fantázia neveket nem kell hinni, mert lényeg mindig adatokban van, meg persze látható is mit tud.
Obi, az kész vicc, olyanokat 10db-ot utánad vágnak annyiért.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
zoger
tag
Ez ugye a mannol szett? Ha azt az uv löttyöt nem használod el, én átvenném legalább az egyiket, az elég a két fényszóróra.
Csak tavolságiba vettem nightbraker silver +150-et, minden más normál Osram lett, de linkeltem korábban. Lumenetről.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Earl_Muttley
aktív tag
Anno az öregebb autóimnál én is próbálkoztam ezzel, a Volvonál jöttem rá, hogy a lámpatest és a foncsor állapota sokkal többet számít, mint hogy milyen izzó van benne. Nálad az stimmel? (Kivételesen tényleg nem kötözködöm, hiába "szoktam" veled)
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
#27070592
törölt tag
Mannol szett, ja. De hogy intézzük hogy értelme is legyen? Én csak Eger környékén mozgok, Pesten jövő hónapban lesz dolgom. A posta árából majdnem kapsz egy komplett újat. Csúzlival meg hiába lövöm el, úgysem találod meg..
flymi: Lehet nekem is elég lenne csak a távolságiba egy jóféle H1, tompítottal most is elvagyok. Színkülönbség van a nightbraker és a normál között?
darvinya
titán
Hibátlan, még burák sem homályodtak el, pedig '98-as Escort-ról van szó.
Wolframszálas 55W-os izzók sárgásak voltak, s egy pontban voltak igazán fényesek.
Halogén izzókat is próbáltam, de annál is pontban volt fényes.
A mostani 80W-nak megfelelő led fényforrásnam egyenletes fénye.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
molnarpeter
nagyúr
Ajánlott levélben 2.4 cm vastagságig lehet küldeni, vagy bátrabbaknak sima levélként is ugyanez
molnarpeter
nagyúr
Nekünk egyik autóban szívás cserélni a tompított izzót, oda osram ultra life ment a 4 év gari miatt (előző 3.5 évet bírt ). Reflektor cseréje sima, az valamelyik original line jellegű izzó csak, még bírja (az is a régi ultra life idejében lett cserélve).
szezso15
addikt
Sziasztok!
Előjött egy újabb apróság, sajnos az autó elég sokat állt, mielőtt megvettem, most mozgatva van és megilletődnek a műanyag alkatrészek.
1-es Focus, ahol pollenszűrő van a szélvédő alatt, na a műanyag takaróelem pöcke elengedett (vagy nem is volt benn normálisan, mintha már mókoltak volna vele), és most eláll az elem.
Kérdés: honnan tudnék ilyen fedelet szerezni szerintetek? Vagy legalább ilyen pöcköt, ami rögzíti és itt írják (hátha nem csak Ebay-ről lehet)? [link]
Jártam a pilisjászfalui bontóban a hétvégén, nem sok sikerrel jártam a pótkerékrögzítő-csavart illetően sajnos, szóval azt még mindig kutatom. Nem ismertek esetleg valami bontót, amivel van jó tapasztalat?
Bocsi a sok kérdésért, köszi előre is!
*Hajrá Loki!* i15+
molnarpeter
nagyúr
Bontás: fb csoportokban nézz körül.
#27070592
törölt tag
szívás cserélni a tompított izzót
mk1 Focusban is szívás, konkrétan minden izzót szívás ami az első lámpában van. Ha cserélnem kell valamelyiket, egyszerűen kiszedem a komplett lámpatestet. Már van rutin, nyugodt tempóban három perc alatt kint van. 1/4" kisracsni, tizes dugó, hosszabbító, hosszú csőrű fogó mindig az autóban.
Nem vettem észre, h lenne színkülönbség. De olyan vilagosságot csinál az utcában, h az ufók leszállnak.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
DeFranco
nagyúr
ja, így lesz frankón kancsal a lámpa, meg világít az égbe, mert gondolom fényszóróállítást nem csinálsz mellé.
ki lehet cserélni minden izzót az mk1-ben kis gyakorlással, nekem legutóbb hidegben, gémberedett kézzel bruttó 25 perc* volt az akkus oldalon ami a nehezebb dió.
*konstatálom, felnyitom a motorháztetőt, hátrabaktatok az izzóért, elmondok 5 szentenciát, előremegyek, villanyt kapcsolok, leszedem a deklit, bindzsizek a bajonettel, kicserélem, megvizsgálom a régi izzót, beteszem az újat, bajonett 2, dekli 2, pánt vissza, lámpa fel, átnéz, megnéz nem kancsal-e, régi izzó dobozba vissza, hátrarak, elpakol, bezár.
[ Szerkesztve ]
#31600896
törölt tag
MK2-ben meg a pollenszűrőt szívás cserélni.
Earl_Muttley
aktív tag
Tán a jó kis gázpedálkiszedős megoldás?
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
darvinya
titán
szezso15
addikt
és (#23481) molnarpeter: Uh, köszöntem!
*Hajrá Loki!* i15+
#31600896
törölt tag
Az hát... sajnos érik a csere. Másfél éve cseréltem, évente kéne azért...
darvinya
titán
Mi a gomb kód Focus 2-nél, hogy óra kijelzőn kijelezze az alap hibakódokat?
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
radi8tor
MODERÁTOR
Én se tudtam, de Google mindent tud
⭐ Stella
darvinya
titán
Köszönöm.
Sajnos Google nem volt most barátom.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
#27070592
törölt tag
Nem szokott kancsal lenni a lámpa, teljesen jó helyre világít a tompított is, reflektor is, most néztem. Égbe sem szokott világítani, motoros magasságállítás van hozzá. Szerintem azzal hogy kiveszem a helyéről, nem állítom el a belsejét.
Jobban szeretem úgy cserélni az izzókat, hogy közelről látom mit csinálok, az izzó pontosan van-e a foglalatban, nincs elbillenve semerre, a leszorítódrót oda kapcsolódik ahova kell, helyén van a csatlakozó, stb.
De ügyesebb vagy nálam, ha megoldod enélkül is. Igaz nekem akkora kezem van mint egy péklapát, ezért az első próbálkozás volt az utolsó (nehogy kárt tegyek az autóban), azóta mindig kikapom a lámpát. Van egy alsó rögzítőcsavar, amit elég nehezen lehet megtalálni először (alulról, anélkül hogy látnál valamit) de már az is megy odafigyelés nélkül.
Kancsal akkor szokott lenni a lámpa (ha a csere előtt nem volt az) ha az új izzó nincs tökéletesen a helyén hanem kicsit meg van billenve, elég is annyi hogy a tükör fókuszából kimozduljon. De ez nem fordul elő, ha látom hogy mit csinálok.
Először nem volt egyszerű leszedni az elektromos bejövő csatlakozót, olyan szépen rá volt gyógyulva az aljzatra hogy azt hittem sosem jön szét vagy valamit rosszul csinálok. Aztán kitakarítottam belőle a tizenéves retket, fújtam bele kontaktsprayt, adtam a háznak egy kis szilikonzsírt és most könnyen szétszedhető amikor kell.
Érdemes bontott állófűtést venni szerintetek? Nem elektromost, saját üzemanyaggal működőt.
Még azt sem tudom, h a környéken ki vállalna ilyen beszerelést, de gondoltam megkérdezem. Hajnalban szoktam télen-nyáron melóba menni-jönni, gyanítom motornak se árt. Egy új szettet drágának találok, bontott törtáron (harmadáron) van.
De lehet először anyósülést kéne kicserélni angol bontottra. Asszony panaszkodik, h túl magas.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
(#23496) diablo1984 válasza Roland861010 (#23495) üzenetére
diablo1984
veterán
Nem tudom, hogy milyen felhasználásra lenne tervezve, de azért ez használt autó, a gondtalan részek többségén már túl van, innen jobban szervízigényes lehet, ami adott esetben céges használatra ha menni kell és épp nem tud, az ciki. Miért nem új? Áfa visszaigénylés, flotta kedvezmények, egyedi árak, gari, gondtalan pár év...
(#23497) Roland861010 válasza diablo1984 (#23496) üzenetére
Roland861010
addikt
Azért nem mert nem az én cégem! :)
De ha van valami jó infód amit megosztanál velem erről a témáról az is érdekelne !
Hátha sikerül meggyőzni a főnököt.
Van valami jó cég amit ajánlanál?
Amúgy 150ezer körül egy év teljeskörű garanciát vállalnak rá.
[ Szerkesztve ]
(#23498) molnarpeter válasza Roland861010 (#23497) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Céges vásárlás esetén némileg eltérő a szavatosság, mint magánszemély esetén, viszont ezek újonnan 5 év garanciával jöttek alapból Szvsz kicsit drága. Sok pályára 2 literes dízelt néznék (nagyon megbízható motor), ha engedik - Spritmonitor.de fogyasztási adatok alapján lehetne érvelni, ha szükséges, nincs nagy különbség, viszont kényelmesebben tudnál pályázni. Egy adaptív tempomat és sávtartó sokat jelentene kényelemben, a gyári navi és automata parkolás szvsz nem ér meg plusz pénzt, inkább carplay vagy android auto képes fejegységért adnék többet, úgy kényelmesebb a Waze.
[ Szerkesztve ]
(#23499) diablo1984 válasza Roland861010 (#23497) üzenetére
diablo1984
veterán
Kérdezzen körbe a főnököd, amelyik márkát előnyben részesítené, ott. VW csoportnál biztosan van mindig kedvezmény a céges vásárlásra, líringnél még valamit lehet elírni éves szinten is. De ezt a kereskedők is tudják.
Mármint 150 e ft-ért vállalnak 1 év garit rá? Cégesként 1 év alatt akár 100e km is bele mehet, akkor jön majd az apró betűs rész, hogy arra nem....
[ Szerkesztve ]
1 év alatt akár 100e km is bele mehet -> Mehet, de nem biztos. Az enyém cégesként kezdte benzines létére, 7 év alatt durván 140e km ment bele, tehát évi 20e ment "csak" bele.
(#23494) flymi: Webasto, ez lemaradt.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
ingyenes kategóriában
- Intel s478 hűtő
- PS4 V2 kontroller - garancia
- Dell T5820: Intel Core i7-7820X X-series, 8/16mag (3.60-4.50GHz), 64GB DDR4, U.2 800GB NVMe SSD, ÁFA
- Samsung Odyssey G3 165Hz 1ms gamer monitor (Garanciális)
- Dell T7910: 2db Intel Xeon E5-2697A v4, 32-64mag, 2.6-3.6GHz, 128GB - 1TB DDR4 ECC, 500GB SSD, K4200