Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- leslieke farmerzsebe
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mike81
senior tag
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék hogy esetleg valaki használja a legújabb IOS 17 szoftvert Sync 2 rendszerrel? Szeretnék váltani Iphone 15PM-re és olvastam hogy vannak olyan típusok ahol bluetoth-al nem éppen zökkenőmentes a komunikáció autó és telefon között. En egy 22 Galaxyval szeretném majd összepárosítani
Elore is köszönöm az infókat -
Mike81
senior tag
válasz troll81 #50236 üzenetére
Én speciel nem néztem meg, hanem olvastam a csoportjában hogy sokan beszerelték annak ellenére hogy itthon valószínűleg nem fogják engedelyezni, mert b@zik ilyen tekintetben. Amúgy a csoportban senki nem írt semmi atrocitasról sem a közeggel sem a vizsgáztatókkal. De persze ezt mindenkinek maga kell eldönteni hogy bevállalja vagy sem. Én nem bántam meg az biztos. Meg nem is mutatott semmi feltűnőséget hogy esetleg felkeltette volna a rend éber őreinek a figyelmét. Amúgy a gyári H7-eket én szószerint balesetveszélyesnek tartottam. Főleg ősszel esős időbenalig világított valamit.
-
Mike81
senior tag
válasz WasabiTrsr #50201 üzenetére
[kép] Arra szerintem lehet várni hogy ezt legálisá tegyek itthon. Amikor fordítva ülnek még mindíg a lovon. Én ilyet szereltem be az MK5 Mondeo H7 gyergyaláng helyére. Ezzel ment el műszakira és rendőr is állított meg és nem volt semmi gond vele. Az autóban azóta is ez van beszerelve mert szoktam látni a városban. Amúgy nagyon jó lett véleményem szerint. És soha senki nem villogott hogy vakítana. Most a Galaxy Ledes lámpáival jobban kell figyelni hogy kitakar időben vahy sem.
[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
válasz Mauzes #50051 üzenetére
Ha valahol akkor sz@r uton járok eleget Zene nem mindíg szól és eddig én nem vettem észre. Az MK1 Focusban eléggé hangos volt ez az effect, szóval tudom mire is gondoltál. De az azért jövőre már egy 20 éves autó lesz sokkal kevesebb szigeteléssel mint a Galaxy. Ezért is meglepő hogy ebben is jelen van ez a jelenség
AA autó menüben Ford logót keress és azzal tudsz vissza menni a Sync menübe.[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
válasz radi8tor #49978 üzenetére
En a B és C opciót szoktam alkalmazni. A tükör kikapcsolást én is preferálnám ha menüből menne mert én is úgy tudom hogy hajlamos letérdelni a technika. Ugyanakkor meg ahol álltalában szoktam parkolni út szélén ott eléggé kiszokták centizni a parkoló autókat. Így az sem lenne olcsóbb ha valaki leviszi a drága tükröt. Szóval ez ilyen 22 csapdája szerintem
[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
válasz radi8tor #49973 üzenetére
"Ott kell állnod 1 méteren belül a kulccsal hogy keyless módon nyílhasson"
Érdekes ez a dolog mert amikor mosom az autót rendre bezár meg kinyit ha a kulcs a zsebemben van. Ez azért találom érdekesnek mert a mosó ahová járok ott a kamion mosós részlegbe szoktam állni mert a többi szűk. Alig férek el a pisztolyal a kocsi mellett. De a teherautós szekcióban meg elég hosszú a szára a pisztolynak bőven 1m-el távolabb állok és mégis ki be zárogatja magát. -
Mike81
senior tag
válasz merqree #49965 üzenetére
Igen tudom. Mi már az utolsó megrendelők között voltunk tavaly februárban. Utánunk egy ideig még volt aztan nem lehetett rendelni aztán kis időre megint lehetett. Így ment ez hónapokig. Aztán a végefelé össze kapták magukat. Akkor lehetett folyamatosan rendelni még egy kis ideig.
-
Mike81
senior tag
válasz merqree #49963 üzenetére
Kifutottam a szerkesztési időből
Tény hogy világ életben S-Maxot akartunk venni.de pont a szűkösebb lábtér és csomagtér miatt inkább a Galaxy mellett döntöttünk. Nem bántuk meg. A lányom eléggé zsiráf gondozó méretü de hátul teljesen jól.el van. 1 hét nyaralásra 6-an csomagokkal elmentünk úgy hogy az ablak pereméig voltunk csomagokkal. A felhajtott ülés mögé egy nagyobb börönd befér élével. Szóval eddig jól vizsgázott nálunk. Nyílvan később ha kell akkor lesz box is. -
Mike81
senior tag
válasz merqree #49956 üzenetére
Ja igen az még nekünk is van pluszban. De hogy aztán lesz e horog is abban nem vagyok biztos. De mondjuk bicaj tárolónak csak kellene főleg hogy a tetős megoldástól jobban félek mint a vonóhorgostól.
radi8tor
Az ablakokról diskurálunk de a fényezést is érdemes védeni. Nekem is A oszlop tetejéig fóliázva van, és pluszban azbegész autó kapott kerámia bevonatot 7 év garival. A fóliára pedig 5 év van talán ha jól emlékszem. Viszont a fólia miatt évente be kell gurulni a sráchoz hogy körbenézze vagy esetleg probléma esetén orvosólja a hibát. Nem volt kevés pénz de így megérte szerintem.[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
válasz DeFranco #49955 üzenetére
Tudom hogy jó dolog. Mert eddig mindegyik autónkat utólag fóliáztattuk. A mostani volt az első hogy gyárilag kértük rá de emlékeim szerint régebben a gyáriak sokkal jobban sötétitttek. Van radar és kamera is de természetesen amúgy is alap hogy figyel az ember Engem zavar hogy simán belátni, a csomagtartóba még inkább szerintem. A rolóból meg vagy lesz valami vagy nem de már lassan 1 éve megy a vacakolás vele. Van már bejáratott helyem ahol a fóliázást szuperül megcsinálják . Tvasszal szerintem egyeztetek is velük időpontot hogy egy napra leteszem náluk az autót.
-
Mike81
senior tag
Mondjuk hála az égnek nálunk kb csak az első 1-2 napban volt nagy ujdonság. Azóta nem piszkálják. Viszont ha már sötétítés....
Én agyalok rajta hogy egy plusz fóliát rakatok B oszloptól hátrafelé mert gyakorlatilag az nem lát be az autóba aki nem akar. Kb 50-ből megúszom annyit meg megér nekem. A csomagtérrolós mizéria meg még zajlik a Forddal, de hogy mikor lesz belőle érdemi előrelépés azt passzolomRadi8tor
Nagyon eltalálták ezeket az FL-es Focusokat. Az FL előttiek is tetszenek de csak ST Line felszereltségben. Az alap kiviteleknek az orr része erősen megszokást igénylő számomra[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
válasz merqree #49942 üzenetére
Tudom hogy nem lehet már kapni. Csak az nem volt tiszta hogy te még az utolsó megrendelők egyike voltál vagy készletes autót sikerült megcsípni. Akkor kb ugyan az a felszereltsége lehet mint a miénknek. Ahhoz tartozik már a ledes lámpa a kamera de csak hátra és a sony hifi még nem. Mi még tavaly rendeltük akkor még csak csiripelték hogy meg fog szűnni, és mivel nem készletes volt így a színnel.is lehetett variálni. Az ár meg relative jónak mondható. De ha jól sejtem ebben is lehetett valami kedvezmény mert a típus megszűnésekor valami 17 körül járt már az alapára. De lehet rosszul emlékszem.
bajnokpityu
Akkor a Te verdád is szép lehet. A felsoroltak miatt ST Line ha jól gondolom. Az üvegtetőt nagyon sajnálom hogy ki kellett hagynunk de sürgetett az idő az átvétel miatt ezért nem akartunk kockáztatni. -
Mike81
senior tag
válasz merqree #49934 üzenetére
Majd lesz még alkalmad bőven fotózgatni a kicsikét
A hajtáslánc meg szerintem nem gáz. Nekünk nem volt alkalmunk próbálgatni mert nem volt még 1 Kuga sem amit ki lehetett volna próbálni. Mondeo Hybrid pedig nem.ugyan az. Ezért nekünk is vakon kellett bele ugrani de jó döntés volt szerintem.
Ha nem indiszkrét a kérdés most ez mennyiben állt meg? Extrát a fényezésen kìvül kértél bele vagy csak ami a csomagban van az lett bele rakva? -
Mike81
senior tag
válasz merqree #49924 üzenetére
Gratulálok hozzá Sok baleset mentes km-t hozzá. Látom Facen a csoportban is bent vagy. Oda is ezt a képet raktad Nekem még mindíg tetszik ez a szín. A Mondeonk volt ilyen, a Galaxyt is ilyennel akartam első körben, de aztán aź értékesítő mutatott egy Chrome Blue színű autót és a feleségemmel kiegyezve lett kék. Mondjuk nem bánom hogy ilyen lett végül.
Cappa72
Nálunk sem akart már a felesébem szürkét[ Szerkesztve ]
-
-
Mike81
senior tag
válasz Mauzes #49867 üzenetére
Szia!
Aķkor lehet el kellene gurulni egy Ford szervízbe egy beállításra vagy kalibrálásra. Mi is így jártunk mikor megkaptuk az autót (ugyan csak Galaxy). Én vissza is mentem igaz nem ezért a Fordhoz és amikor kérdezték hogy van e valami észrevételem akkor ezt megemlítettem. Valamit biztos csinálhattak vele mert azóta jól működik és nagyon ritkán fordul elő hogy villognak. Előtte szinte fénykűrt párbaj volt a szemből érkezővel
Most ha már egy kicsit is látszik a kanyar előtt érkező szemből már a bokrokon kerssztül.is érzékeli és takarja ki a megfelelő részt.
Hozzáteszem hogy előtte egy MK5 Mondeonk volt abban csak a sima lámpa volt Osram leddel de azzal fele ennyi gond nem volt. Soha nem villogtak. Az nem takarta ki a szemből érkezőt hanem levette a távolságit. A Galaxyval azért még előfordul de ritkábban.[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
válasz radi8tor #49861 üzenetére
A MESTER Igazi Ford guru. Te viszed hozzá a Kugát vagy egyáltalán hybridekben is otthon van? Azokba gondolom nem sok újdonság pattintható de lehet én tudom rosszul.
Kecskeméten a Hoványnál az értékesítőnk mesélte, hogy igaz hogy a "rendszer" ellenségének tartják hivatalosan de volt hogy az ő segítségével boldogult csak a szervíz egy hibával kapcsolatban -
Mike81
senior tag
válasz radi8tor #49849 üzenetére
Értem! Hát nem valami biztató de mondjuk tudtommal.tényleg nem tudni sok esetről. Vagy én tudom rosszul? Azt tudni hogy ezt a későbbi gyártásnál már kiküszöbölték vagy hagyták úgy mert hát jól van az úgy?
A miénk nem készletes autó volt hanem 22 tavaszán vagy esetleg nyarán került gyártásba mert novemberben tudtuk átvenni[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
válasz radi8tor #49825 üzenetére
Igen erre a vissza hívásra gondoltam. Mondjuk nem tudom pontosan akkor europai modeleket is érint vagy ez csak az amcsiktól indult mert ott volt pár ilyen eset ha jól tudom. Mondjuk azok aztán simán vannak olyan 🐑 hogy tovább akarnak menni egy kikönyökölt hajtókarral
-
Mike81
senior tag
válasz radi8tor #49809 üzenetére
A szerelő akihez hordom az autóinkat azért nem most kezdte a szakmát. A Fordal meg jobban képben is van. Tudja hogy mit kell bele venni mert hogy az a jó. Ezért is megbízható. Amikor a Mondeoban is vezérlés csere kellett mert tudtam a problémás vízpumpa dologról akkor is tudta hogy melyik gyártó vízpumpája az aminél nem jön elő a tervezési hiba.
[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
válasz diegho #49797 üzenetére
Én is így tettem. 13000-nél lecseréltettem a szerelőmmel az olajat csak elfelejtettem resetelni. Aztán kb 3000 km után el is elkezdet jelezni hogy cserélni kellene. Akkor kapott resetet. Majd a 30000-re begurulok a "szak"szervízbe a gari miatt. De 45-nél megint fogom cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
Hogy lehet felvetetni az autód az összefoglalóba? Ez bevallom nekem még új volt
Radi8tor Köszönöm az infót
-
Mike81
senior tag
válasz radi8tor #49751 üzenetére
Casco nekünk is van értelemszerűen. Én egy időben a Pajzson gondolkoztam de nem tudom hogy tényleg olyan jó e mint a híre vagy csak a marketingjük jó. Az S-Maxnál és a Galaxynál is csak a pótkerék helyén van akkumlátor semmi extra nincs ráépítve a padlólemezre. Az meg ugyan az a 2 típusnál. Az utolsó Max és Galaxy egy időben lettek piacra dobva és frissítést is egyszerre kaptak Nekem a Galaxynak a Vignale hütömaszkja tetszik de beszerezhetetlen nyílván pedig arra lecserélném a mosganit
-
Mike81
senior tag
válasz radi8tor #49749 üzenetére
Szép A Mátra pedig nekünk is egyik kedvenc térségünk
Amúgy szerintem a Kuga csak ezzel a front résszel néz ki dögösen. Az alap szériás nekem nagyon nem jön be, és ez igaz az új Focusra is. Bar ott az ért nem annyira gáz mint a Kugánál. Te rakattál vagy gondolkozól rajta hogy rakatsz bele valami plusz lopásgátlót? Én agyalok rajta hogy lehet nem ártana valami még.
Amúgy nem értem hogy miért van az hogy pl a hybrid S-Maxoknál meg nálad is a Kugán ilyen kipufogók vannak. Nekünk meg a Galaxynál el vannak rejtve. És még kérni sem lehetett valami felszereltséggel. Pedig ezen is jól mutatna szerintem[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
válasz dellfanboy #49719 üzenetére
Bocsi átsiklottam a hsz-en. Igen ezt nemmis tudtam. Majd utána keresek akkor. Köszi az infót
-
Mike81
senior tag
válasz radi8tor #49740 üzenetére
Mondjuk én nem kértem nem alkudoztam mert már annak is örültem hogy 5 miskával beljebb voltam vásárláskor. De pont a lehető legjobbkor történt ez, kellett a csillagok együttállása Mi február elején szerződtünk rá 2 hétre kitört az Ukrán háború de az alkatrész ellátási mizéria sem érintett minket annyira, mert eredetileg augusztus végére volt varható az autó és végül november végen vehettük át. Mondjuk mikor rendeltünk akkor úgy kezdte az értékesítő hogy ha gyorsabban szeretnénk hozzá jutni az autóhoz akkor 2 dologról kell lemondanunk. Az egyik hogy disel legyen, a másik meg a panoráma tető mert annak a chipje eléggé lutri hogy van vagy nincs és az megtudja tólni a határidőt. Így arról le kellett mondanunk pedig én nagyon bele akartam rakatni de ennyi kompromisszumot kellet kötni, főleg hogy az idő is szorított hogy kifogjuk nőni az 5 személyes MK5 Mondeo kombit a gyerkőc születése miatt. Mondjuk a mai napig sajnálom a Mondeot mert első diselünk volt de nagyon megszerettük. Az öreg 1.6 Focus után igazi luxus meg űrtechnika volt számunkra Igaz csak a 150 🐎 volt de nekünk böven elég volt. Mai napig szoktam látni az autót mert 2 várossal arrébb költözött csak és még mindíg szomorúan nézek utána De második autónak minimális futásra drága lett volna megtartani. Meg persze az ára is kellett a Galaxyba főleg hogy sokkal többé adtuk el mint amennyiért mi vettük előtte egy évvel.
cappa72 Igen az. Nagyon jól áll neki főleg egy Desent felni szettel amin a nyári gumik vannak. Majd dobok fel róla képet ha megyek ki az autóhoz. Kapott kerámia bevonatot 7 év garival és az A oszlopig fóliázva is van. Arra talán 5 év gari van de abban nem vagyok biztos.De korrekt a srác aki készítette. Elég drága és sokszor ritka autók is megfordulnak a keze alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
válasz radi8tor #49725 üzenetére
Nekúnk 7 év van. 5 jár alapból és az ertékesítő adott még kettőt ha a kötelezőket a Hovanynál csináltatjuk.
Amúgy nekünk 2 év vagy 30 000 km van megadva. Mi most jarunk 19 000-nél szóval majdnem.egy év alatt beletekertünk 20 000. Mondjuk ha alkalmam van rá akkor a Galaxyval is jarok melózni ami azért alkalmanként 80 km oda vissza. De hat azért vettük hogy használjuk -
Mike81
senior tag
válasz Mauzes #49721 üzenetére
Amikor mi rendeltük még "csak" 14 volt az alapára. Rakattunk bele pár extrát ledes lámpát fényezés. Így lett 15,3 a vetelár. De akkor még élt az állam adta 2,5 és mondta az ertékesítő hogy igenyeljük meg a NOE kártyát azzal betud venni a flottába és leugrott még 2,5. Így lett árgaranciával 10,3 a végösszeg. Mákunk volt akkor ezekszerint. Én nem néztem új autót csak véletlenül keveredtem be a Hoványhoz amíg a felesegem vártam. De utana már mentem is vissza vele
Amúgy ami ki volt nézve Galaxy az egy 17 vagy 18 manuál 2.0 TDCI volt MO-i forgalombahelyezésü 76 000 km-el.
Amúgy ő a mi bálnánk. Azóta kapott már egy garnitura Dezent felnit is azzal még tutibb -
Mike81
senior tag
válasz Mauzes #49715 üzenetére
Nekem is fentebb írtam hogy 117 körül saccolta a Hovány. Viszont 0 km-es az autó szóval a gari miatt kell. Egy esetleges nagyobb hiba húzósabb tétel azért. Mondjuk én pont az ilyen szervízes számlák miatt soha nem akartam új autót venni. Viszont mikor felextrázva megláttuk hogy 1.3 a difi egy éppen kinézett disel és az új 0 km-es hybrid Galaxy között akkor nem volt kérdés hogy melyiket kell venni. Főleg hogy mi nem.pályázunk rengeteget hasznaljuk rövid távra, ezért kinyírtuk volna a diselt előbb vagy utóbb
[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
válasz radi8tor #49713 üzenetére
Most direkt megkerestem a tavaly februári szervíz ajanlatot. Február 9-én szerződtünk le az autóra akkor az első 30 000 szervíz lett volna 45000. Most meg 117000 kb. Mondjuk jó hogy nem evente hanem 2 évente kell csak szervízbe gurulni vele. Amúgy a legdrágább szervíz is azon az áron 55 lett volna.
Persze tudom.ha van pénz 🐵 akkor legyen banánra is. Ki is tudom, meg fogom is fizetni. Csak azért bosszantó. Viszont a gari miatt meg erősen ajánlott. -
Mike81
senior tag
válasz Mauzes #49706 üzenetére
Neked disel vagy hybrid Galaxyd van? Melyikre kaptad az árajánlatot? Nekem az első 30 000 kötelező szervízre mondtak előzetesen 110 és 120 000 közötti összeget.
Amúgy tavaly februárban még olyan ajanlatot kaptam 5 évre lebontva hogy nem érte el összesen az 500 000 sem ha jól rémlik. -
Mike81
senior tag
válasz radi8tor #49683 üzenetére
Akkor van valamennyi de sejtettem hogy nem.lehet tetemes a különbség. Én sem szoktam vadulni de nekem álltalában akkor szokott ilyeneket mutogatni mikor pl előzök. Amúgy nekünk most 5.9 a fogyasztásunk és utána számolva is ennyi. Aztán hogy ez lesz e még jobb a fene se tudja de ha jönnek a hidegebb idők akor nem is számítok a további csökkenésre. Én a motor melegítést telefonról szoktam indítani és mire oda érek az autóhoz már nincs pára meg az ülés és kormány is meleg. Tiszta luxus
-
-
Mike81
senior tag
válasz radi8tor #49616 üzenetére
Mikor megkaptuk az autót akkor kapott kerámia bevonatot 7 ev garival és ugye a már említett fóliát. Hogy idővel ez mennyire sül rá az majd kiderül. Nekünk ez a mutatvány 600 valamennyiből megállt pontosan már nem emlékszem. Azért remenykedek hogy ez a 2 plusz bevonat ér valamit. Azért is döntöttem hogy kipróbálom ezt mert amíg a Mondeonk volt ami sötétszürke volt, azzal jártam úgy eladás előtt egy kicsivel hogy volt az a rohadt meleg nyár, a kertünkben fészkelő galamb parocska pedig telibe f@sta a tetejét és az úgy ráégett hogy egy pici foltot hagyott a fényezésen Sajnos akár hogy állok meg az utcán a házunk előtt mindíg kapunk kb 2 naponta ajándékot madárürülék formájában. De legalább mindíg tiszta az autó A mosós pedig már bővítette az állások számát mert telik rá
-
Mike81
senior tag
-
Mike81
senior tag
Sziasztok!
Egy érdekes problémába futottam bele ha egyaltalán ez annak nevezhető. Adott egy 22 Galaxy Hybrid Sync 3-al. A telefon össze volt párositva vezetékesen az AA autoval a Waze miatt, közben ment a zene a telefonról, és többszőr is produkálta azt hogy a zenét lecserélte valami német rádiós adóra és utána mindíg kézzel kellett újra elindítani a zenét a telefonról. Amikor átváltott akkor nem tudtam soha leolvasni hogy mit ír ki egy pillanatra a középső kijelzőre,mert a forgalmat figyeltem. Eddig ezt nem játszotta el velem még egyszer sem. De eléggé bosszantó
Előre is köszi a segítséget -
Mike81
senior tag
válasz cappa72 #49522 üzenetére
Azért elég gáz lenne ha 40-50 000-ként kellene vezerlést cseréltetni. Még a nagyobb teljesítményű motorokban is álltalában 150-200 000 km körül írják elő a cserét. Mondjuk amikor megvettük az MK5 TDCI Mondeot 101 000-el en is lecseréltettem de a konstrukció hibás vízpumpa miatt.
-
Mike81
senior tag
Egy ideig én is nagyon rá voltam állva az 5008-ra de nekünk a most futó kasztnis tetszett. Amúgy kivülről meg sem mondtam volna hogy abban az autóban akkora hely van. A Galaxy is egy igazi hasább de akkor is inkább személy autós az érzet ha benne ülök. Kollégának van a most futó Espace 1.6 dci-ből és tágas az is meg minden de valahogy ott mégis jobban körbe ölel az autó de nekem az is tetszett de nem cserélnem le én sem a Fordot
-
Mike81
senior tag
Nálunk még kicsik. 10-8-5-1 múlt. A Galaxy Hybrid előtt 2.0 MK5 Mondeonk volt sok várossal és fő út használattal de nekünk nem volt bajunk vele. Igaz kereken 1 évet volt nálunk csak de akik megvették átnézték az utolsó csavarig és még a dpf is tökéletes értéken volt pedig 101 000-el vettük és 124-el adtuk el. A Focus inkább csak tartaleknak van mert ha valami lefityenne a Galaxyn akkor csak nem kellene autó nélkül maradni. Viszont az is jövőre 20 éves lesz. Alapból a Fordal mimt márkával meg vagyunk elégedve és szeretjük is. Az MK 3 Foka meg tetszik.
-
Mike81
senior tag
válasz radi8tor #49519 üzenetére
Szia!
Mármint amit még az MK3-ba szereltek? Én is úgy gondolnám hogy az kb ugyan az a motor lehet amit még annó a mi Mk1-es Focusunkba bele reszeltek. Az előbbi hsz-ből kimaradt hogy mivel elég nagy érteket képvisel a Galaxy és valószinüleg ez így is marad egy darabig mivel kihaltak az mpv-k és még ráadasul hybrid is. Ezert agyalok valami plusz lopas elleni védelmen is.Nem esne jól ha kilopnák alólunk főleg úgy hogy nekünk nem.eleg a szimpla 5 üléses jármü. Keresés alapján rögtön amit az arcodba tol a Google az a Pajzs védelem. Ezzel valakinek van tapasztalata? Megéri beruházninrá, tenyleg annyira f@sza mint hirdetik vagy csak jó a marketing?[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
Sziasztok!
Eljátszadoztam a gondolattal hogy az MK1 1.6 benyás Focus kombinkat fiatalítani kellene. Igazából jól teszi a dolgát 276 000 van benne és még az olajat sem csipegeti a rozsda is jól.elkerülte eddig MK1 létére Második autónak van már csak hadra fogva mert a napi rohangálósunk egy Galaxy Hybrid. Amit nézegettem és mondjuk bele vágnék az ugyan csak Focus lenne de FL MK3 ugyan csak 1.6 szívó benzines motorral vagy esetleg az 1.5 EB-vel. 2013-tól gyártott Octavia 1.4 TSi vagy egy kategoriával feljebb a Hyundai I40 2.0 benzines. De itt a kérdésem az lenne hogy az 1.5 mennyire lett megbízhatóbb az 1.6-hoz képest?Esetleg a másik 2 tipussal valakinek van tapasztalata? Az autót azért havi szinten kb 10 alkalommal szoktam használni melóba járásra is ami kb 80 km jelent oda vissza fő úton, és 2 varoson keresztül.
Előre is köszönöm a segítséget -
Mike81
senior tag
válasz radi8tor #48210 üzenetére
Köszi a tippet Ezt a gyártót sokan dícsérik.
A tartón csak azért agyalok mert ha középen a felnyíló tárolóba rakom a telefont miközben tölt akkor sokszor elveszti a térerőt a telefon. Mert ugye sok app pl Soundcloud vagy Mixcloud már megbénul ha nem 4G-s jelet fog a telefon. -
Mike81
senior tag
Sziasztok!
A mostani Mk1 Focus mellé tervezünk venni egy nagyobb középkategorias kombit vagy esetleg egyterüt. A 3 gyerek miatt az MK5 Mondi vagy 2015-től gyártott S-max az elődleges kiszemelt. Az éves futás miatt ami sok városból és országútból áll inkább a bemyás lehetne a jobb választás (éves szinten kb 15000 vagy mostanában inkább 20 000 éves futás) de nem tudom hogy az 1.5 EB is olyan rákfenés mint az elődje volt? Vagy legyen disel esetleg? Mert sokszor autóval járok dolgozni ez oda vissza 80 km főúton havi minimum 6 de van hogy 10-12 alkalommal is ez hónap függő, és persze még mellette más miatt futkorászás vagy csavargás. Szóval kérnék friss infót az 1.5 EB-ről ha van valakinek mert szeretnénk Ford vonalon maradni.. de alternatívában ott van a Zafira Tourer (C Zafira) 1.4 vagy 1.6 benyás vagy 2.0 szívó benyás Hyundai I40 kombi, és a 2014-től gyártott C4 Grand Picasso 1.6 vahy 2.0 disellel.
Előre is köszi a segítséget. -
Mike81
senior tag
válasz troll81 #22795 üzenetére
Ja téneg bocsi! El is felejtettem hogy te nem MO-n élsz
De pont a fentebb leírtak miatt vagyok kb en is rákenyszerítve arra hogy 2.0 S-maxot keressek. Akinek van es hoszabb ideje használja es ráadásul 1.6 benyás Focusbol ült át, azt mondja hogy mozgatja olyan dinamikusan a 2.0 a Maxot, mint az 1.6 a fokát.
[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
válasz Zwodkassy #22654 üzenetére
A másik opció pedig valamilyen szivargyújtóba dugható fm transmitter. Én ezt vettem
http://xiaomishop.hu/roidmi_3s_bluetoothos_zenelejatszos_fm_transmitter_-_autos_tolto_fekete?gclid=EAIaIQobChMIkJHa8I6x5wIVDqmaCh13bAiTEAQYASABEgJpl_D_BwE
és nincs bajom vele a minősége is jó de van neki saját topikja itt ha jol emlékszem. Mivel az első szivargyujtó elég rossz helyen van nagyon kilogó transmiter nem fer el. Ez pici ép hogy csak kiáll.
[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
Sziasztok
Véleményt szeretnék kérni megint, hogy vajon mi a búbánatos f..sz lehet a baj. Nem régen írtam hogy berángat a kocsi különböző sebesség tartományokban gyorsításkor(Focus MK1 1.6 B). Erre meg is lett a megoldás a gyújtótrafó csere személyében. Közölte a szerelőm, hogy közben a computer tárolt még egy hibát magas hűtőfolyadék hőmérséklet cím szóval. Kicserélte a hőfokmérő gombát azt mondta hogy most ok minden. Meg is mutatta a rácsatlakoztatott gépen. Ez tegnap így is volt. Rángatás nincs autó gyorsul nem torpan meg. Erre ma BP-ről hazafelé kétszer is lassítanom kellett mert a vízhőfok mutatója kiakadt.Érdekes a jelenség mert ahogy lassult az autó pár másodperc múlva vissza is állt középre. 90 tempót meg az araszolgatás nem volt probléma csak ha 120-130 tempóval mentünk, akkor kb 2 perc és megint fent volt a hőmérséklet. Lassulunk 90-re minden ok. Ezt kb 1 órával ezelőtt csinálta amikor már nincs is akkora meleg,és még orkán is van. De fél 2-kor a dugóban araszolgatva nem volt ilyen baja. És ami még érdekes jelenség volt, hogy pl megálltunk lámpánál vagy a forgalmi helyzet miatt akkor az alapjárat ingadozott kb 750 és 1100 között, és ahogy gondolom hűlt a blokk úgy kezdett az alapjárat is kisimulni és beállni 900-ra.
Szerintetek mi lehet a ludas a termosztát vagy a termosztát ház? Bár engem jobban aggaszt az hogy miért ingadozott az alapjárat mikor kb másfél hónapja lett kicserélve az alapjárati szabályzóm.Bocsánat a litániáért
[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
válasz radi8tor #8336 üzenetére
Köszi szépen meg neked is kovacsroli
Defranco; Az én kisebbik gyerekem is 2 év 4 hónapos. A tappancsos megoldás vagy iritálta vagy csak az tatszett neki hogy lejön a tapadókorong nemtudom. Nem kötötte az orromra De az biztos hogy mióta fólia van azóta eszébe sem jutott hogy azt buzerálja. De szerintem jobban is véd nyáron mint az a sötétítő.
[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
válasz kovacsroli #8332 üzenetére
Kunszentmiklósi vagyok. Lecskemét Dabas esetleg Pest déli része.
Defraco; Ez nálunk még nem annyira működik. De így le van tudva a dolog. Meg jobban is néz ki a kocsi így[ Szerkesztve ]
-
-
Mike81
senior tag
Sziasztok!
Szeretnék egy kis megerősítést kérni azzal kapcsolatban, hogy jól tudom e, hogy az MK1 Focusra felpattinthatóak a 185/70 R 14 gumik?
A válaszokat előre is köszönöm.
-
Mike81
senior tag
Sziasztok!
Kérnék gy kis segítséget.
Van egy Fokus MK1 1.6 benzines autónk. Olyant produkál hogy pl megyünk 50 nem fékezünk hanem csak levesszük a gázról a lábunkat a fordulat vissza esik meg ugye a sebesség is kb 40 km/h-ra ami még nem feltétlen igényelné a 4-ből 3-ba való vissza kapcsolást. Viszont mikor újra gázt adunk akkor van hogy elkezd rángatni mintha leakarna fulladni, de nem teszi hanem szép lassan elkezdi utána emelni a fordulatszámot. Ezt megteszi hideg motornál is meg meleg motornál is. Az alapjárati szabályzószelepet már cseréltem mert amúgy is a végét járta. Volt egy hőfok érzékelő gomba cserénk is mert úgy érzékelte hogy magas a vízhőfok pedig még üzemin sem volt. De ez a probléma nem szűnt meg ezen alkatrészek cseréjével. Volt gyújtókábel kéznél hátha az a baj le lett azzal is próbálva de nem hozott eredményt.
Szóval az lenne a kérdésem hogy merre érdemes tovább keresni a hibát?
A segítséget előre is köszi
Az lemaradt hogy volt gyertya cserénk is mert annak is ideje volt már.
[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
Köszönöm mindenkinek a választ. Persze tartalékot én is hagyok az esetleges javitásokra,és az állapot felmérést sem fogom kihagyni. Egy olyan kérdésem lenne még hogy van olyan motorkod amit kerülni kell?Melyik motor ajánlott melyik nem? Ha mondjuk rövidebb etapok is vannak használatközben akkor a dpf-nek elég lehet 1.5-2 hetente ha meg van zavarva egy kicsit 50-60 km távon? Tud akkor regenerálni megfeleloen? Vagy akkor mindenképpen kukázni fogom a szűrőt?
-
Mike81
senior tag
Sziasztok!
Tervbe van véve az autó csere 18.Q1-ben. Tudom messze van még, de azért időben el kell kezdeni a nézelődést. Amik szóba kerültek azok az MK4 Mondeo kombik. Szeretnénk egy picit fiatalabbra beruházni, ezért a kb 4 éveseket nézegetjük. Ezeknél a típusoknál ilyen idősen mennyire hihető a 160 000 futás? Jó tudom nem km hanem állapotot veszünk, de azért érdekelne hogy egy 4 éves kocsinál mekkora esély lehet arra hogy letérdel valami húzosabb alkatrész? -
Mike81
senior tag
Sziasztok!
Nagyon szépen köszönöm a gyors segítséget
Jelentem a tegnapi problémára a megoldás az aksi töltés lett. De hogy bikázásra sem moccant semmit az önidító az érdekes jelenség volt. 4 óra töltés után már elsőre indult az autó. Azért holnap reggelre kíváncsi leszek hogy indul e. De elviszem a kocsit hogy mérjék ki a aksit meg a generátort. Persze csak ha el tudok indulni vele
-
Mike81
senior tag
válasz Real_Necro #6447 üzenetére
Mi pár évvel ezelőtt így jártunk, csak nekünk pár 100 km-el arrébb volt a pótkulcs. Én megpróbáltam a jobb hátsó ajtónál dróttal kinyitni a kilincset. Mire beakasztottam addigra pont berobbant az üveg. Ettől már csak az volt a jobb amikor megtudtam hogy a gumi többe kerül mint maga az üveg. Szóval jobban jártam volna ha rögtön bekurom valamivel az üveget.
A megoldás a következő ilyen szitu elkerülésére;
Nekem ez akkora tanulópénz volt, hogy ha kinyitom csak a csomagtartót akkor rögtön zsebbe vissza rakom a kulcsot vagy ki se veszem hanem zsebben nyomom meg a gombot.
Amúgy úgy nyílik hogy 3 gombos abból 1 nyit a 2 zár a harmadik meg csak a csomagtartót nyitja.Azóta az asszony kulcs csomóján van a pótkulcs.
Mikulásbá; Én is gondolom hogy nem az aksi a hunyó, de akkor a következő lépés az önindító lehet. Na de abban a hidegtől mi mehet tönkre?
[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
Gyújtás után csak halk búgást hallok rövid ideig. De az tuti hogy az üzemanyag szivattyú, ahogy teker egyet az indítás előtt. És ennyi, utána se kép se hang. Ennyi volt bikázás közben is. Vagy ettől még lehet hogy az aksi sz@rakodik?
Ilyen helyzetben esetleg egy behúzás segíthet? Bár vannak rossz érzésem ezzel kapcsolatban.
Amúgy a benzin 95-ös MOL-os. Szóval még nem is valami olcsóbb kúton tankoltam.[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
Sziasztok!
Lenne egy kis gondom és nem nagyon találtam rá lehetséges okokat. Az autó nem indul ebben a pusztulat hidegben. Az aksival nincs baj, mert a központit nyitja gyújtás van. Viszont semmit nem teker. Ugyan ez a helyzet bikázás közben is, nem forgatja meg az önindítót egyszer sem.
Mi lehet a következő lehetséges hibaforrás önindító vagy más? Az autó még tegnap délelőtt is pöcre röffent
a csillag garázsban.Az autó 1.6 benzines Mk1 Fóka.
A segítséget előre is köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
válasz DeFranco #5282 üzenetére
Hali!
Kezdi megadni magát a zárad. Azon szerintem a wd 40 nem fog segíteni. Nekem nem volt semmi előjele és egyszer csak nem fordult a kulcs. Karosszériás fúrta meg nyitotta ki. Van benne valami műanyag összekötő ami elkopott és amiatt nem nyílt. Elb@szott egy találmány
-
Mike81
senior tag
válasz Goose-T #5183 üzenetére
Hali! Mi tavaly jártunk így csak a bal elsővel. Egyenes vidéki út, egyszer csak egy nagy csattanás, mintha kavicsot vert volna fel a kerék. Megálltam alánéztem de semmit nem láttam. Indulunk tovább a kormány balra fordítása közben már majdnem a végállásnál megint irtózatos fémes hang.Na ott már volt kérdőjel hogy mi van. Szép lassan haza gurultunk másnap irány a szerelő. Ő mondta hogy kb 100% hogy a rugó tört. Így is volt.
-
Mike81
senior tag
Sziasztok!
Gondolkodom hogy kicserélem a fokán a tompított és a refi izzókat. Melyik gyártó termékeit ajánljátok amik élettartamban és láthatóság szempontjából is jók. Itt sokan az Osram termékeit említitek, nekem ez jó is lenne csak nem tudom eldönteni hogy melyiket is vegyem. A fő szempont hogy azért ne fél évente keljen cserélgetni az izzót illetve azért jó lenne jobban is látni így hogy rövidültek a nappalok.
A válaszokat előre is köszönöm
-
Mike81
senior tag
Köszönöm az eddigi infókat. Azért még kutakodom hátha találok vamit😉
-
Mike81
senior tag
Sziasztok!
Lenne 2 kérdésem. Az első, hogy az MK4 Mondeoban lévő 2.0 benzines menyire elegendő egy ekkora kasznihoz, motorja mennyire megbízható?
A másik kérdésem pedig az lenne, hogy az újabb Fokuszokban található 1.6 TI-VCT mennyivel jobb dinamikusabb a régebbi 1.6 képest, és mennyire megbízható konstrukció?A válaszokat előre is köszönöm
-
Mike81
senior tag
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy az újabb (2011-től napjainkig)gyártott 1.6 TI-VCT motorok mennyivel karakteresebbek, nyomatékosabbak a régebbi sima 1.6 szívó benyáshoz képest, kombi kaszniban? Van velük valami probléma vagy legalább annyira strapabíró mint a sima 1.6
Válaszokat előre is köszi
[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
Nekem szimpi a Peugeot 508 sw is. De ott a THP benzines nagyon nem ajánlott a problémás vezérlés miatt. Szóval ott is csak a disel marad. Van pár 508 a közelben mindenki meg van elégedve vele. Meg az én véleményem szerint szép is. A panorámatetővel kifejezette szép ;-)
[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
A szomszédnak is Mk3 2.0 benyás Mondija volt. Mondta hogy többet Fordot soha! Most vett egy Insigniát. Ezzel szemben nekünk a 2004 MK1 Focusal a mai napig nem volt sok bajunk. Vásárláskor vezérlés csere volt. Utána 3 év múlva a kuplungot cseréltettük de még bírta volna. Meg nem rég volt egy torony rugó cserénk. A 7 év alatt ennyit költöttünk pluszba a kocsira a kopó fogyó alkatrészeken kívül. Szóval elmondhatom eddig megérte az árát.
Zack; Itt is találkozunk :-)
Az MK4 Mondeoból 2010 után alig találni benzinest. Ha megnézed a hírdetéseket van kb 10 db annak is a fele nem is 4 hanem 5 Mondi[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Google Pixel topik
- Path of Exile 2
- Ingatlanos topic!
- Raspberry Pi
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest