Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [mustang08:] MÁV
- [Re:] [N€T0X|N:] Soyes XS16 mini, Droidos minifon
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [hege8888:] Retro Kocka Kuckó 3D tour
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
kardkovacsi
senior tag
Egy M-Sport fék (ami ugye nagyobb tárcsa) milyen esetben jobb mint a sima?
Az ok, hogy nagyobb fékerőt bír de nyilván a sima is meg tudja állítani az autót.
Gondolom több egymás utáni fékezés során később nyúlik el? Sima utcai vezetésnél is érződik a hatás, más érzete, jobban harap stb.
Hol van a különbség, mondjuk autópályás 2-3 nagyobb (200->100) fékezésnél hol van az a pont, ahol már az M fék szignifikánsan jobb. Maradjunk egy sima hármasnál G20.