Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
herdsman12
őstag
Unixnál az A.Z. Meist... főtengely szíjtárcsa gyári minőségnek van jelezve a Conti, Dayco, stb-vel együtt. Jó nagy a szórás árban is, 90-170k között.
Melyiket szabad megvenni? -
Bitpalace
senior tag
Sziasztok!
Dél-pest vonzaskoreben keresnem annak az E46 touringnak a tulajat akinek fel van matricazva az autója két oldalon : Safety car official family car. Lenne pár kérdésem 😁
Köszönöm -
N_A_S
veterán
válasz
FIREBLADE78 #67142 üzenetére
Igen, sztem is, ezért szeretném megtudni mit érhet, hogy túl adjak rajta
-
Urak!
Ismét lenne 3 kérdésem szakikhoz. F11 2011 530XD
Nem rég voltam Szilárdnál a stage 1 miatt, volt rajta valami tuning, de meg se közelítette a mostani állapotot.
Lényeg, hogy nézte az injektorokat is, és a 2-es picit magasabb értéket mutatott. A kérdés pedig az lenne, hogy érdemes e injektor tisztítót bele tenni?Eddig kizárólag OMV MaxxMotion Diesel tettem bele, de sajnos annyira felment az ára, hogy visszatértem a normálra. 3. - 4. tankolásnál teszek bele ismét MaxxMotion-t. Adalékot érdemes lenne beletenni 100-as helyett?
Soha nem használtam adalékot, nem is terveztem, de ha javít, akkor belerakom.
A kis 330-as soha nem kapott mást, meg is hálálja.A harmadik kérdés pedig a motorolaj.
330-nál (M57) liqui moly top tec 4100 5w-40 használok, mehet ebbe is, vagy van más prémium javaslat? -
FIREBLADE78
addikt
Télre jó az
-
wassabi11
senior tag
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni. E60 3.0 dízel
A tünet a következő:
alapjárat nagyon picit beinog, valamint ha közlekedem egyszer csak megváltozik a motor hangja morgosabb lesz még 1500 rpm-nél pedig 2000 fölött szokott hangja lenni. Valamint erőtlennek érzem az autót utána, olyan mintha szét pörögné magát de nem jön át az erő.
Esetleg Veszprém megyébe van aki szaki? -
ArthurShelby
addikt
-
tasiadam
veterán
válasz
ArthurShelby #67130 üzenetére
Azért rémlik az, hogy RJ45 csati lehet RS232 és lehet CAT kötésben is
-
ArthurShelby
addikt
válasz
CharlieDrop #67128 üzenetére
Az rj45 a csatlakozó típusa (az is lehet egy szabvány). A kábelnek is lehetnek különböző minősítései (pl a cat5-nek elég a 2 érpár is, nem kell a 4 pár, mint a cat5e-nél, miközben mindkét ethernet kábelen rj45-ös csatlakozó van).
Aztán az megint más tészta, hogy az adott kábelen milyen protokollal kommunikálnak az eszközök (pl tcp/ip) -
bubi92
őstag
Hali
Kb. 1 éve cserélnem kellett az egyik lambdaszondámat(hozzáértünk és kb elporladt a 15 éves vezeték). Kapott helyette a kocsi egy vadiúj bosch-t. Egy évig tökéletesen működött, majd most folyamatosan bejön a következő hibakód:
2C9D - DME: Oxygen sensor heater 2 before catalytic converter: Activation.
Ha megcserélem a két kati előtt lambda csatlakozóját, akkor a hiba átvándorol a bank1-re.
Ebből én arra a következtetésre jutottam, hogy nem a kábelkötegben van a probléma, hanem magával a lambdával. Ez így logikailag stimmel ugye?
Magának a lambdának a kábele sérülésmentes.
Két kérdésem van:
1. Létezik, hogy egy év alatt tönkre megy egy nemalegszarabbmárkájú lambda?
2. Valamilyen módon lehet tesztelni multiméterrel a szondát, hogy most tényleg annak van baja? Vagy rendeljek egy újat és basszak rá, aztán az majd megoldja? -
tasiadam
veterán
válasz
CharlieDrop #67126 üzenetére
Nem a csatlakozo az RJ, hanem a kiosztas? Csak a leirasban mashol is ethernet szerepel. Az RS232-t meg ugy tudom, hogy az a classic soros neve
-
N_A_S
veterán
válasz
Silent77 #67117 üzenetére
Köszi, de ebből nem derült ki amire kíváncsi vagyok,
"Hello,
Is has been stated as a fact that the automatic transmission in the 525d LCI is not the same as in the 530d/535d LCI.
It seems the truth might not be so simple.
According to this document the MY08 525d/530d/535d E61 uses the same automatic transmission (6HP26) but the according to this similare document the MY09 e60 525d uses the weaker 6HP19.
It seems BMW might have cut some costs for the MY09 525d compared the previous year????"
Forrás : [link] -
Shamat
aktív tag
Szeretném lecserélni a gépemen a váltó és a difi olajat. Valaki meg tudná mondani milyet szerezzek bele? Nem igazán találok egyértelmű ajánlásokat.
Köszönöm
E60 530i manuális -
N_A_S
veterán
Üdv! Azt hogyan tudom kideríteni hogy milyen váltóval szerelt az autó? (2008-as 525D LCI 3.0 automata)
-
tasiadam
veterán
A héten mivel megjött a az első fékszett, cseréltem is. Egyrészt elég vicces, hogy egy ferodo tárcsa mennyire hullámos öntésű, emiatt szerintem mégegyszer ilyet nem veszek, vagy nem ezt a fajtát. A brembo betét teljesen jó.
(a régi starline)
Próbálgattam, nem nagyot fékezve, szépen fog, sokkal jobban, mint az előző starline.
Közben cseréltem a balos kerékagyat (A jobbos hátra van), mind a 2 oldalon lemezt (A jobbosat vágtam és úgy raktam fel). Van első stabrúd összekötő, ez majd egy szerelő feladata lesz, nem tudom felbakolni rendesen és nem tudom leszedni.
Úton haza mosás, egy kis tankolás.
Aztán mosás, kis wax, esőlepergető, pára elleni spray, jöhet a tél -
chess001
aktív tag
válasz
herdsman12 #67110 üzenetére
Nem kell cserélgetni, nagyon jól beváltak.
-
tasiadam
veterán
válasz
herdsman12 #67110 üzenetére
Realoem?
-
herdsman12
őstag
válasz
chess001 #67109 üzenetére
Ezeket nem kell cserélgetni, nincs hiba?
Más:
E60 520d vákuumpumpa tömítés garnitúra számát ismeri valaki?
Valahol a 11668626471 számot találtam. de ez nem jó, kb 55x2,5 és 95x3-as gumi van benne.
A realoem szerint 61x3,5 a belső O gyűrű és nem találom sehol milyen a fedél alatti négyzet keresztmetszetű mérete. -
chess001
aktív tag
válasz
herdsman12 #67108 üzenetére
Nekem az E90 az utóbbi 10 évben M-Tech led van, ugyanaz...
-
herdsman12
őstag
2006-os E60-ban kb évente egyszer kiég.
(63 12 6 929 309)
Próbáltam már gyárit, az is megadta magát.
Újabban kis barkácsolással már csak az izzót cserélem (H10W).
A napokba mondta egy specialista, hogy meg se próbáljam ezeket a reklámozott LED lámpákat. -
N_A_S
veterán
Kialudt a bal oldali angel eyes lámpám. Szoktak ezek kontaktosak lenni vagy izzó cserés? Ha cserés melyik fajtát ajánlanátok? E61 Facelift (2008) -hez kellene.
-
H.Ezredes
őstag
válasz
#48584626 #67103 üzenetére
Nekem azt jeletni,hogy a használt motorok amikben már eleve van 150-200-300-400E Km azok nem hullanak szét
Rengeteg olyan motor autó van amik már bőven több mint 10 éve mennek módosított programmal és nincs bajuk.... REngeteg ügyfél elment már program óta 100-150E Km-t úgy,hgoy az autóikban már akkor volt 150-200E Km mikor meglettek írva... Nekem és nekik ennél több nem is kell
A Másik meg egy eleve 20 éves pl D1-nél amiben van 3-4-500E Km és mennek gond nélkül ott milyen tesztet akarsz még ? Nem elég bizonyíték,hogy még mindig mennek ??????? Normális programmal nem lesz bajuk a motoroknak. szar programmal meg bármi lehet persze... Egy mezei remap stage1 abszolút nem csökkenti az élettartamot
-
H.Ezredes
őstag
válasz
#48584626 #67098 üzenetére
Ilyen amikor nem ismered ezeket az autokat motorokat.... Hiszen ha ismerned tudnad egy oreg D1-es 30D ami 98-tol van gyari motorbelsovel hasznaltan ugy, hogy nem cserelsz vezerlest csapagyakat semmit. Tud ~400le-t ( ehhez termeszetesen az uzemanyag rendszert turbot kell modositani de magat a motort nem.. ) vagy itt az en M57 D5-om full gyari motor egyes egyedul egy nagyobb de gyari rail pumpa van rajta es gyari turbokkal tudja a 400le-t stabilan ha hibrideled a turbot hatar a csillagos eg 450-480le kozott elerheto a gyari befecskendezokkel. A gyari cooler mondjuk meg a gyari teljesitmenyen is elmelegszik es szar igy persze cooler kell ra illetve a kipufogorendszeren modositani. De a motor bontatlanul tud 500le-t. Nem kell masik csapagy / dugo stb... Ugyan ez van az N57-es motorokon 30-3550D - k gyari motorbelsovel vigan szaladgalnak 4-500lovakkal... De nalad minden szar minden fos olyan nem letezik, hogy valami a gyarinal jobb...Es mi sem. Bizonyitja jobban, hogy ugy van ahogy irom, hogy rengeteg 5-10-15-20 eves auto rohangal igy ahogy irom... En motorom is ~430le-n uzemel gyari motorbelsovel... A masik megneznek egy E60 M5-on 3-400e km-el, hogy uzemel mert az a tapasztalat az osszes M-es motor magas futasteljesitmeny mellett mar nagyon nagyon nem tudja azt amikor kijottek a szalonbol egy huzott dizel meg lazan szaladgal 1,5-2x akkora teljesitmenyen... De turbos benzinesek is jol teljesitenek egyebkent nem. Hiaba mennek nagyot a tuning korokben az M57-N57 / N54-55 B58-ak...
Es ez nem. Azt jelenti, hogy altalanosan nem kell karbantartani oket. Mert bizonyos modelleken ugye kell vezerlest csapagyakat stb cserelni de nem kell kulon extra dolgokat beepiteni, hogy birjak a megnovekedett teljesitmenyt.
Új hozzászólás Aktív témák
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
- AKCIÓ! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I9 13900K / RTX 4080 / 32GB RAM / 1 TB SSD
- Apple Magic Keyboard, Mouse, Trackpad, Pencil, Smart Magic Keyboard Folio, Watch szíjak korrekt áron
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest