Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#68501) Shadowbull válasza chess001 (#68499) üzenetére


Shadowbull
addikt

"teslának van konstans 2-3 év előnye"

Egyre csökkenő előnye van, sok helyen meg már be is érték.

"hogy pl model 3-ból már mennyiség van az utakon, töltőjük, esélyük is csak a kínaiaknak van, mert egyszerűen másnak nincs elég aksija-kábele-vezérlője."

Azt nem is a BMW fogja behozni, a BMW nem tömeggyártó, nem is akar az lenni. Egyébként meg az sem igaz hogy nincs akksi. Úgy nőnek ki az akksigyárak a földből mint a gomba.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#68502) chess001 válasza kardkovacsi (#68500) üzenetére


chess001
aktív tag

Több aksigyár is épül nálunk, de se nyersanyag, se energiánk, se munkaerő-már 2x emeltek náluk fizut, anélkül, hogy 1 percet is dolgoztak volna- nincs, mókás lesz.

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#68503) Shadowbull válasza chess001 (#68502) üzenetére


Shadowbull
addikt

Hogyne lenne már nyersanyag?

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#68504) chess001 válasza Shadowbull (#68501) üzenetére


chess001
aktív tag

2-3-nál szerintem alulbecsültem, de nem látok annyira bele. Majd nézd meg pl. a procik teljesítményét a multimédiánál. Pont azért mert széles rétegeknek kiengedik a tesztet, folyatosan fejlesztenek. Az egy hatalmas előrelépés, hogy a monolit rendszerek helyett már ők CI/CD szemlélettel vannak az autógyártásban.

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#68505) chess001 válasza Shadowbull (#68503) üzenetére


chess001
aktív tag

Erősen limitált a víz és a fémek is. [link]

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#68506) Shadowbull válasza chess001 (#68504) üzenetére


Shadowbull
addikt

"Majd nézd meg pl. a procik teljesítményét a multimédiánál."

Őszintén szólva ez teljesen hidegen hagy, én semmi hasznát nem látom. Én hülyeségnek tartom a játékok futtatását az autóban, szerintem konkrétan senkinek nincs rá szüksége.

Nem tudom pontosan mit értesz CI/CD szemlélet alatt, nem vagyok informatikus, de szerintem a Tesla semmit nem csinál másképp mint a többiek.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#68507) negro válasza brumi1024 (#68491) üzenetére


negro
őstag

Kakukcsringes Laptiming: auto buzi leven sok csatornat kovetek de pont oket nem. Eleve ott a flegma, akit szivlapattal vagnak pofan instant. Kivancsi vagyok ki kire gondol itt ;] Ez szemelyes de nem birom a kepet. Illetve laptiming a nev, mikozben ket nulla a komolyan vehetosege az ott mert idoknek. Hasznalt autok, x allapotban, x gumi markakon amik hol ujak hol hasznaltak es stb. Hol nyaron 35 fokban mernek idot, hol 5 fokban. Arrol nem beszelve az egy gokart palya. Ott a kicsi, konnyu autok tudnak jo idot menni. Szoval nem messzemeno kovetkezteteseket, hanem konkretan semmit nem lehet le vonni az ott szereplo autokrol es azoknak a teljesitmenyerol. Megjartam en is, jo moka volt de nem a palya hanem a kozeg (sok regi TC-os arc) de 1x eleg volt. Az autotesztek amit csinalnak meg kritikan aluliak. Lasd pl. a mostani 512TR. Egy ilyen iconrol ez nagyon keves szerintem.

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#68508) CharlieDrop válasza Shadowbull (#68506) üzenetére


CharlieDrop
veterán

De, csinál.
Amúgy a procik és ilyesmik nem csak azért kellenek, hogy játszani lehessen unalmas időben, és sajnos míg töltesz jó dolog lesz ilyennel elütni az időt.
Én pl. kezdem optimalizálni a holtidőmet, pl. egy tabletről dolgozok, stb.

Mindazonáltal úgy gondolom, még van pár jó évünk, míg a Tesla féle autókat nem tartjuk sokra, aztán ha már önvezető lesz minden, már nem fog számítani. Én pl. megőrülök már egy audiban is, amilyen csupasz, egy Teslát hagyjuk, de nem én vagyok a célcsoport.

Chess01:
Szerintem felesleges pörögnöd, a Tesla neked készült és nem nekünk. Mi örülünk egy i4-nek, egy iX-nek, vagy bármi ilyesminek.
Valakinek az új 7-es jön be, valakinek az XM.

Vagy pl. mikor az X6 megjelent nekem nem tetszett, most kifejezetten bejön az első X6 formája...

A jövő igazolja majd azt, hogy melyik lett a nyerő, de el kell fogadni, hogy ki ebben, ki abban jó.

Pl. ott volt a Nokiának vagy 15 jó éve, aztán jött az iPhone és nullázta az egész márkát. Itt is előfordulhat bármi is.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#68509) chess001 válasza Shadowbull (#68506) üzenetére


chess001
aktív tag

Röviden azt, hogy folyamatosan változtatnak, amire igény van, vagy elérhetővé válik. Az összes autógyárnál vagy van 1 facelift és aztán új modell. Egy 10 éves BMW-n látod, hogy milyen öreg, teslánál nem.

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#68510) CharlieDrop válasza negro (#68507) üzenetére


CharlieDrop
veterán

"Ott a kicsi, konnyu autok tudnak jo idot menni."

Hajhaj, azért ment egy X6M 47.15-öt és egy Panamera Hybrid 4 46.702-t :D
Vagy egy M5C 45.357-et....

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#68511) kardkovacsi válasza chess001 (#68509) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

De ez abszolút nem igaz, egy BMW-nél is folyamatosan jönnek ki újdonságok csak ott nincs egy hatalmas fan réteg akik beharangozzák, hogy jajj de jó a kilincs mostantól nem króm hanem fekete (BMW-nél meg kb. évtizedek óta választhatsz).

(#68512) CharlieDrop válasza kardkovacsi (#68511) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Nem erre gondolt. Sokkal inkább az olyanra, mint a Track mód, az sem volt benne alapból, egy frissítéssel jött....

Vagyis amit szoftverből meg lehet oldani, azt megkapja mindenki.

Ebbe az irányba ment el a BMW is, hogy beletesz mindent, de megspékeli azzal, hogy havidíjas előfizuval lehet előhozni.

Nehéz téma ez egy ilyen iparban.

[ Szerkesztve ]

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#68513) chess001 válasza kardkovacsi (#68511) üzenetére


chess001
aktív tag

Igen van 20-30 féle modell, de már rájöttek, hogy ez nem pálya... Tényleg nem a teslát akarom isteníteni a többit meg savazni, új üzleti modell van ennyi. Nekem a sportos modellek hiányoznak, mindegyik nagy, nehéz, nem ezért szerették meg sokan, de most így váltják pénzre...

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#68514) chess001 válasza CharlieDrop (#68512) üzenetére


chess001
aktív tag

Igen, valóban, ez a legfőbb vonzerő. :R

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#68515) Shadowbull válasza chess001 (#68509) üzenetére


Shadowbull
addikt

Ööö. Nade ez nem igaz. A hagyományos gyárak is folyamatosan változtatnak.

Szerintem pont egy Model S-en vagy Model 3-on látszik hogy mennyire régi modell, baromi gyorsan öregszik a forma.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#68516) CharlieDrop válasza Shadowbull (#68515) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Igen, ebből a szempontból ez a két autó, valahol a 90-es évek végi dizájnon ragadtak le.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#68517) negro válasza CharlieDrop (#68510) üzenetére


negro
őstag

meg egy tuning golf is ugyanilyet kb. amibol nem az kovetkezik, hogy az jobb auto. de ha vmi hulye gyerek ranez az idokre onnantol kezdve hoz verdiktet markakra es annak tipusaira. egesz egyszeruen a laptiming koncepcioja ugy ahogy van szar.

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#68518) CharlieDrop válasza negro (#68517) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Szerintem nem. Ha nézed az adásokat sokszor elhangzik, hogy nem odavaló, ha olyan állapotú, azt is elmondják, esetleg ha nem olyan gumi van. Azt is elmondják, ha szarul mentek, stb.

Ez csak annak jön le, aki nem nézi az adásokat, csak az időket....

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#68519) FIREBLADE78 válasza chess001 (#68498) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Azért szar,mert 2000 köbös moci van benne? :U Akkor a bmw-ek 70% szar és egy fos matrica alapján tekinthető bmw-nek. Neked milyen autód van amúgy?

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#68520) Fr3eWar válasza FIREBLADE78 (#68519) üzenetére


Fr3eWar
őstag

csakatesla ;]

[ Szerkesztve ]

(#68521) negro válasza CharlieDrop (#68518) üzenetére


negro
őstag

de ez nem erv. laptiming a nev. erted? raadasul ez az onmosdatas csak utobbi 1-2 evben megy. mikozben mar sokszor, tobben, ahogy en is, elmondtam, hogy nevetseges a sorrend allitas mert ez a palya egy liba kergeto, illetve ha mar koridok akkor azt csak is a szeria es csak is uj autok nyoman kene elkonyvelni. vagy kategoriak alapjan stb. ne en tervezzem mar meg...

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#68522) kardkovacsi válasza chess001 (#68513) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

De nem jöttek rá semmire. Minden hiányosságuk úgy van eladva mintha valami erény lenne.
Azért van a Teslának kevés modellje mert olcsón akar gyártani. Valójában az egész modell ez, hogy az vezérli minél olcsóbban toljunk ki minél több autót. Pont mint egy Suzukit. Valójában a Tesla a villany Suzuki, egy erős technológiával megspékelve. Ez egyáltalán nem új modell, már réges-rég van ilyen. Olcsó autók sajátja.

(#68523) kardkovacsi válasza chess001 (#68514) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

De ilyen van a BMW-ben is, 2019 óta. Csak megint nem zengték tele a netet a fanok az összes facebook oldalon.

(#68524) chess001 válasza FIREBLADE78 (#68519) üzenetére


chess001
aktív tag

323ti, 325i és 159 1750tbi

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#68525) chess001 válasza kardkovacsi (#68522) üzenetére


chess001
aktív tag

Nagyon jó a Suzuki is valóban, csak a négykerekűi rossz helyen hajtanak. :K
Felőlem Dacia is lehete, vagy Niro, csak azt tudja, amit én szeretnék. Nyilván egy 911 a szívem csücske, csak az nagyon-nagyon drága játékszer...

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#68526) chess001 válasza negro (#68521) üzenetére


chess001
aktív tag

Ők láttak egyedül autót gyorsan menni az egész magyar újságföldön, komolytalan a többi banda...

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#68527) CharlieDrop válasza negro (#68521) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Nem érv? Akkor mi?

a Laptiming köridőmérést jelent. Azt csinálják?

akkor meg?

tessék elengedni, ha nem tudod rendszerben értelmezni

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#68528) ADAM1337


ADAM1337
nagyúr

Mi volt az utolsó bmw téma ?
Nem érdekelnek más márkák se a laptiming. :U :U

(#68529) cOxeR válasza ADAM1337 (#68528) üzenetére


cOxeR
Ármester

Passz, viszont gyerekülés ki be pakoláskor nagyon jól jön az ellenkező irányba nyíló ajtó.

(#68530) ADAM1337 válasza cOxeR (#68529) üzenetére


ADAM1337
nagyúr

Más értelmes használati célt amúgy nem tudnék erre elképzelni.
Próbáltam az i3-mat, de úgy az egész autó nagyon nem jött be sajna, pedig nagy aksival nekem városba elég lenne.

(#68531) FIREBLADE78 válasza chess001 (#68524) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Tehát szar 4 hengeresek?
Az,hogy szar a kocsid,mert 4 hengeres és kamu bmw ;]

[ Szerkesztve ]

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#68532) ADAM1337 válasza FIREBLADE78 (#68531) üzenetére


ADAM1337
nagyúr

De én ezzel tisztában vagyok, nem sok bmw életérzés szorult ebbe. :)
Múltkor láttam az 545e-t el is gondolkodtam rajta mig nem láttam az árát. :DDD
Érdekes, hogy 3-masból nincs már 6 henger m3-mon kivül, de mondjuk hosszútávon már mindegy, mert valószínű full elektromosra váltok majd ha odajutok.
Eddig első helyen az i4 van ha az ára normalizálódik, meg nem akarok ilyen fos kék betéteket bele. :DDD

(#68533) brumi1024 válasza ADAM1337 (#68532) üzenetére


brumi1024
veterán

340i/340d 6 henger.

[ Szerkesztve ]

(#68534) kardkovacsi válasza ADAM1337 (#68532) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

A kék betétet ki lehet dobni a konfigurátorban.

(#68535) ADAM1337 válasza brumi1024 (#68533) üzenetére


ADAM1337
nagyúr

phev-es modellre gondoltam. :DDD

(#68536) brumi1024 válasza ADAM1337 (#68535) üzenetére


brumi1024
veterán

Hát de az M3 sem phev. ;]

(#68537) cOxeR válasza ADAM1337 (#68530) üzenetére


cOxeR
Ármester

Mihez viszonyítod. :) Pont most írtam e-autós csoportba, 21e km-t mentem vele idén, 3,7Mwh-t töltöttem bele, fizetős töltő 49e Ft, többi napelemmel itthon. (igen azt is ki kellet fizetni) Munkába ezzel megyek, 3e km-t biztos elszámoltam a munkadíjamon felül, 110 Ft-os áron.
Idén egy hajtómű olajcserém volt az autón más semmi.
Sok dolgot szeretek benne, bőven elég gyorsulás, jól pakolható, kiválóan lehet parkolni, kis ív, kis méret.
Nem tökéletes… de amúgy se létezik ilyen. Anyagi oldalról nekem eddig a matek nagyon jó. Na és nem egy 2x M-ós auto amortizáció van a nyakamon…

(#68538) ADAM1337 válasza cOxeR (#68537) üzenetére


ADAM1337
nagyúr

Nekem nagyon szekér feeling volt meg úgy az egész beltér nem tetszett anyagok, kijelző méret és szög, sorolhatnám de az egyéni preferenciámat közel se tudta kielégíteni.
Azt aláírom a megtérülése jó, meg ár értékbe egy jó autó, de így se kéne.

(#68539) cOxeR válasza ADAM1337 (#68538) üzenetére


cOxeR
Ármester

Viszonyítási alap tényleg, nem kell, hogy mindenkinek bejöjjön. :)Az egyéni preferenciát meg kell fizetni keményen, van akinek megéri van akinek nem, vagy egyszerűen nem engedheti meg magának, vagy nem akar erre ennyit költeni. Nem nyomkodom a kocsi belsejét, nem nézek benne netflixet, közlekedek vele. :)
Kellene egy jobb futómű alá, meg normálisabb fék, nekem inkább ez ami érne pénzt, de ezt gyári extra dolgokkal nem kapom meg… hiába BMW.

(#68540) ADAM1337 válasza cOxeR (#68539) üzenetére


ADAM1337
nagyúr

Igen egyetértek a személyes preferencia a drága de ez mindenben így van.
lakás/ház, müszaki cikkek stb stb.

(#68541) FIREBLADE78 válasza ADAM1337 (#68532) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

I4 ára soha nem fog normalizálódni. Csak a növekedés mértéke csökken. Olcsóbb már nem lesz egy új autó. i5-re nagyon kíváncsi vagyok.

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#68542) cOxeR válasza ADAM1337 (#68540) üzenetére


cOxeR
Ármester

Ettől nem vagyunk egyformák szerencsére. :)

(#68543) ADAM1337 válasza FIREBLADE78 (#68541) üzenetére


ADAM1337
nagyúr

Hát arra is valszeg egyből lekéne csapni megjelenéskor.
Amúgy a méret osztály itt hogy van ?
Ha mondjuk az én csöpp F30-am hoz viszonyítok az i4 nagyobb beltérre ?
Az i5 meg majd az 5-s bmw helyét veszi át ?

(#68544) kardkovacsi válasza ADAM1337 (#68543) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

Az i4 az 3-as kategória, kicsit hosszabb de beltérre meg valószínűleg kisebb érzetű a coupé forma miatt. Az i5 meg az új 5-ös lesz villany verzióban.

(#68545) Shadowbull válasza kardkovacsi (#68544) üzenetére


Shadowbull
addikt

Ahogy mondod, villany G60.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#68546) chess001 válasza FIREBLADE78 (#68531) üzenetére


chess001
aktív tag

Google-t használd kispajtás, ha már ennyire egyszerű vagy...

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#68547) FIREBLADE78 válasza chess001 (#68546) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Nem vagyok otthon a 20-30 éves bmw motor típusokban. ;] Aszongya kispajtás.... :C

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#68548) cOxeR


cOxeR
Ármester

Ezt csak úgy itthagyom. :)

(#68549) KAMELOT válasza cOxeR (#68548) üzenetére


KAMELOT
titán

Komoly kép! :)

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#68550) CharlieDrop válasza cOxeR (#68548) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Köszi,
jó lett
kellemes ünnepeket

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.