Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [bitpork:] Vasarnapi Iza csinazta ebed
- [Re:] [cappa72:] Új családtag: Alfa Romeo Giulietta 1.4TB
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
cOxeR
Ármester
Nagyon jól néz ki.
FIREBLADE78
addikt
Elbasztuk anno a garázs vásárlást lakás vételkor. Elvileg vettünk kettőt az utolsó pillanatban,de kiderült,hogy mégis csak egy db van. Természetesen tesóm kapta meg . Sem beálló,sem garázs. Bömös félig van bunkerben
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
FIREBLADE78
addikt
CharlieDrop
veterán
Benzinben/gázolajban/amperben gazdag új esztendőt kívánok!
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
KAMELOT
titán
BUÉK mindenkinek!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
chess001
aktív tag
BÚÉK!
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
kardkovacsi
senior tag
Új év és január 1-el újra emelt árat a BMW. Most néztem a 330e alapára 19,5-ről 21-re ment fel. Nem aprózzák el, pedig most még az euró árfolyam se nagyon mozgott a rossz irányba, sőt.
cOxeR
Ármester
Lassan inkább venni kell eurot… kifejezetten lent van.
Most kell behozni autót, gyorsan…
[ Szerkesztve ]
kardkovacsi
senior tag
De itt már euróban is komoly emelkedés van sőt gyakorlatilag annyi amennyit romlott a forint. Amikor 2019 nyarán megjelent a 330e 14,5M volt, az euró 330, azaz euróban 44e. Most meg 21M azaz 52 500 euró. Eur.huf romlás közel 20%, áremelkedés euróban is közel 20%. Tehát ha eurót veszel magában csak egy részét fogod meg a problémának.
Nyilván az energia áremelkedés drágítja a gyártást, de itt az is bejátszik, hogy a chiphiány miatt hatalmas kereslet szűkítés lett az egész szektorban ami úgy hat mintha kartelleztek volna a gyártók, tolja fel keményen az árakat. Nem véletlen, hogy a gyártási problémák ellenére rekord profit van a BMW-nél
[ Szerkesztve ]
KAMELOT
titán
Pont erről volt pár napja szó, hogy inkább akinek Ft-ja van jobb ha euroban tartja és autót meg inkább használtan. Úgy látom, hogy itt akármennyi is lesz az ár, így is meg fogják venni.
80%-a az új autóknál MO-n céges vásárlás. ÁFA meg mi egy más visszaigénylése.
kardkovacsi: Jól írod a dolgokat.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
kardkovacsi
senior tag
A legtöbb cégnél van egy lízing keret és azt adják mint céges autó. Itthon szerintem rengeteg cégnél fog kiárazódni az aktuálisan elérhető márka. Ahol előzőleg dolgoztam ott is az első vezetői szinten még 6-7 éve simán befért egy Octavia RS, mostanra meg kb. sima Ford Focus lett belőle.
Kíváncsi vagyok, hogy pl. az Oracle-ös srácoknál maradt-e a 3-as bimmer vagy C Merci. Mert pár éve még kijárt oda a BMW, kivitte az összes autóját egy-két napra és a dolgozók mehettek tesztvezetésre mert annyit vett a cég cégautónak.
Chris0321
addikt
Minden emelkedik, pl. a bérek is. Úgy tudom az olaj ára már visszament a háború előtti szintre, de ki tudja mikor lő ki megint.
(#68614) Shadowbull válasza kardkovacsi (#68610) üzenetére
Shadowbull
addikt
Azota volt egy facelift, mas az alapfelszereltseg is. De nyilvan dragabb lett.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
(#68615) kardkovacsi válasza Shadowbull (#68614) üzenetére
kardkovacsi
senior tag
Ez igaz, de ki is szedtek belőle. Az első verzióban még a legfelső navi volt, mert szerintem a kezdeti szoftver csak azt tudta kezelni. Értem amit mondasz és nyilván 10%-os euró infláció is van amivel kb. meg is egyezik az autóár emelkedés. Csak így a kettő együtt soknak tűnik meg az a tény, hogy eddig mindig márciusban volt áremelés és most egyből január 1-el kezdték.
Legyen idő még kettőnek az évben
98bja
senior tag
Üdv!
Erre a nyikorgásra van valami házi praktika? E46 [link]
chess001
aktív tag
Érdemes körbenézni, hogy milyen az emelés:
autonavigator.hu [link]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
KAMELOT
titán
BMW csak 2x árat kér. Fejlődtek!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
kardkovacsi
senior tag
2012-ben az euró 300 forint volt, azaz volt összesen 33% árfolyam vesztés, a többi meg egyszerűen abból van, hogy a gyártók tekerik fel az autó árakat.
A fentiben a mai emelés nincs is benne.
Ezt több cégnél is csinálták, nálunk is. Hála ennek vettem 530e-t én is.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
cOxeR
Ármester
Nálam használt jatszik csak, nem tudom kifizetni az újat, azt az amortizációt amit a szalonból kihúzva egyből eszkalálsz pláne nem kívánom a hátam középre se.
Kamelot
Pont így.
kardkovacsi
senior tag
Tök mindegy, hogy új vagy használt, mert az új ára húzza magával a használtat is. A 330e-m demó autóként annyiért vettem amennyiért ma el tudnám adni 4,5 évesen, 60e kilométerrel. Csak közben az új listaáron 2x annyiba kerül.
Így is számoltam anno, hogy kb. a felét fogja érni az újnak csak nem úgy gondoltam, hogy majd az új ára lesz 2x
[ Szerkesztve ]
kardkovacsi
senior tag
Nálatok utána húzták a cafeteria csomagot azaz emelték az elkölthető összeget/lízing díjat?
Én nem kapok autót így erre nem tudok válaszolni
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
KAMELOT
titán
MO és CZ annyit kérnek a kocsikért amennyit nem szégyelnek. Ez a nagy gond.
SK, AT, DE, BENELUX államokban normális áron mennek a kocsik.
példa
Challenger 5.7
DE 2017-es 60.000km---25.000€
CZ 2014-es 130.000km----27.000€
Milyen érdekes nem?
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
CharlieDrop
veterán
azért a km csak egy állapot:
amúgy Mo-n egy 5-7es Challenger a legolcsóbb 9 milla, de jellemzően 10+ milla
Pont ez a 25+ K Eur
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
csubi72
csendes tag
Sziasztok !
BUÉK
Tudnátok ajánlani egy automataváltó szerelőt?
Előre is köszönöm.
H.Ezredes
őstag
Hali.
Tudunk segíteni benne.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
brumi1024
veterán
BP Ha erre jarsz siman.
#68625 KAMELOT: Mindenhol annyit kernek ertuk amennyit nem szegyellnek. Ujonnan egyebkent pont forditva van a felsorolt orszagok joval dragabbak MO-nal. Szlovakiaban az elso modellre ranezve a konfiguratorban 10% a kulonbseg: 29.9-rol indul nalunk az iX, mig ott 80910 eur, ami mai arfolyamon ~32.5 millio. AZ M60 eseten ez a kulonbseg 6 milliora ugrik. Belsoegesunel meg rosszabb, egy M4 4-gyel magasabb arrol indul.
[ Szerkesztve ]
herdsman12
őstag
E60 CCC rendszert fejleszteném.
Gyári CIC kis lépés lenne nagy pénzért, ha egyáltalán lehet.
Android autós rendszerekből látom van választék, esetleg van tapasztalata valakinek ilyenekkel?
Mr12Volt P2000-et nézem, itt marad minden a gyári, előregyártott csatlakozókkal illesztik be az interfészt.
(Az alacsony felbontású kijelző lehet gáz lesz.)
Megköszönök minden ajánlatot.
chess001
aktív tag
Nekem E90-hez van androidos rendszer, teljesen jó, olyan, mint egy tablet. Érdemes a 4GB RAM, FullHD közeli IPS kijelzőset választani, minden plug&play volt a kábelekkel.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Nagyon Baba hangja van ennek az 530e-nek, de ha nem csal a fordítóm, az utolsó dobot és a katalizátort is kiütötték belőle?
Kár mert ez az akrapovic szett biztos jó. Kérdés mennyire őrülnék meg tőle pályatempónál
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
KAMELOT
titán
Katasztrófa ez a hang.
Bmw-hez ez nem illik. Mintha valami "tuningolt" öreg golfot hallanák.
brumi1024: Azért az durva, hogyan ugranak feljebb ezek az árak. Még jó, hogy egyik sincs a kiszemeltek között
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Puma K
veterán
Nekem sem tetszik a hangja.
Elsőre valami filléres tételekből tuningolt 90-es évekbeli 50-90 lóerő közötti hülyegereke-futár autó jutna az eszembe ha csak a hangját hallanám.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
kardkovacsi
senior tag
Egyszer kollégának volt egy VW Polon valami ilyen középső dobos zörgős kipuff. Jó hangja van, kb. 2 percig utána megunod és csak a nyomorult brummogást hallod bent. Ilyen tompán, meg amúgy is a jó motorhang az szívó hang csak sajnos ezek már nem nagyon léteznek manapság. Mondjuk ez 25 évvel ezelőttről: [link] Ez meg rossz helyen hajt
[ Szerkesztve ]
kardkovacsi
senior tag
Mindent emelnek. Kíváncsi vagyok hol lesz a pont amikor megtörik ez az egész széria az autógyártóknál. Sajnos BMW-nél nem látni order backlogot de van egy gyanúm, hogy azért ott is szépen megy össze.
[ Szerkesztve ]
vedini
őstag
Nalunk identol nem lehet verdat kerni, viszont emeltek a car allowance keretet
workworkwork...
CharlieDrop
veterán
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
KAMELOT
titán
Bexarás
Mit keresett ez motoros szánon?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Az a csávó mindent IS tudott vezetni szerintem. És amerika északi részén most annyi hó esett, hogy a hószán van ahol kvázi közlekedési eszköz/alternatíva. Szörnyű mert fiatalkoromban ámulattal néztem pár videóját még a Ford-al és a Monster-el.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
kardkovacsi
senior tag
Erre gondoltam. Hogy majd szépen elkezdik itthon a cégek elengedni a céges autót és akkor hirtelen megcsappan az eladott új autók darabszáma. Persze egy magyar piactól még nem dől össze a prémium gyártók backlogja
CharlieDrop
veterán
Schumi meg síelt...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Chris0321
addikt
Jeremy Renner is komolyan megsérült pár napja, hókotrás közben.
CharlieDrop
veterán
Igen, nagyon kemény
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
ArthurShelby
addikt
Rallyban nem ért el túl nagy sikereket, pl az amerikai rally mezőnyben (ami nem túl erős) sem tudott nyerni, pedig ott kb a legjobb autója volt. Viszont ilyen kaszkadőr mutatványokban tényleg profi volt
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
vedini
őstag
Egyreszt total kiszamithatatlanna, bonyolultta valt a rendeles, ido penz tekinteteben, masik pedig, hogy hiaba megemeltek az autora fordithato keretet mar alig lehetett ertelmes autot osszekonfiguralni, maradt a penzbeli amin 15%-ot emeltek, elotte vagy 5 eve mar ez az osszeg, nem eri mar meg a munkaltatonak
Elkepzelheto, hogy lathato hatasa lesz, alacson szegmensben is a flottas autok ara is sokat emelkedett...
workworkwork...
FIREBLADE78
addikt
Hú,azt írtam,hogy múltkor bűntetőfékezett városban előttem egy köcsög bmws 6-er?! A kva anyját. Azért volt kemény,mert szuzukival voltam. X5-el átmék rajta. Ilyenektől azonnal elvenném 10 évre a jogsit.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
cOxeR
Ármester
Tuti nem csináltál semmit ugye?
Mattb
senior tag
Sziasztok!
X3 vasarlas van tervben 2018 (G01). Milyen motorral erdemes venni ezt a tipust? 30d lenne szimpatikus, mennyire problemasak ezek? 100e km alatt szeretnek venni.
Chris0321
addikt
Nem mindig kell ahhoz csinálni valamit, hogy büntetőfékezzenek előtted. Én pl. annyit tettem, hogy beengedtem magam elé a buszt lakott területen belül ami kicsit vacakolt és csak utána indult meg.