Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [callmeakos:] Szabad e használt OLED televíziót venni?
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Wiz Khalifa:] Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
H.Ezredes
őstag
Gyárilag nem létezett EU4 belőle az biztos. Én soha nem is láttam és nem is hallottam olyan E39-ről ami alá DPF-et raktak volna. Olyan van,hogy gyárilag 2 katalizátoros vagy 4 de attól még ugyan úgy EU3.... DPF -et megszüntetni viszonylag egyszerű de egy olyan autóba beépíteni amiben soha nem is volt kb értelmetlen és rendesen nehéz is megcsinálni..... Motorvezérlőnek tudnia kell a DPF funkciókat 2 hőmérséklet jeladó is kell nyomásszenzor is DPF-et is kell tudnia kell a motorvezérlőnek illetve mikor kell regenerálni mikor tömődik el át kell tudnia kapcsolnia a regenerálásra ezt egy M57D1-es es motor, befecskendezés és motorvezérlő nem tudja.........
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄