Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
KAMELOT
titán
Ilyen nagy garázsod van?
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Durai
csendes tag
FIREBLADE78
addikt
Ez nem garázs. Egy társasház alatt van kb 3 db hely. Abból az egyik legkisebb hely az enyém. Ugye a legnagyobb autónak. Háttérben ott az oszlop és az melletti lyuk.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Anubris
őstag
Ez a rendszám kitakarás nem sikerült túl jóra.
FIREBLADE78
addikt
Pedig összeszedtem minden tudásom.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
lali81
tag
azt hiszem erre mondják, hogy drabál. de szép.
CharlieDrop
veterán
én már ott járok az enyémmel, hogy csere, remélem a tied még nem, nézd meg a lámpatakarót rendesen a helyén van-e
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
FIREBLADE78
addikt
Az biztos,imádok vele parkolni árkádban Kár,hogy nem tud gombnyomásra beállni. De majd 2-3 év múlva bömös is tudja.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
(#39310) FIREBLADE78 válasza szőröscica (#39309) üzenetére
FIREBLADE78
addikt
Úgy,mint az a8?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
(#39311) szőröscica válasza FIREBLADE78 (#39310) üzenetére
szőröscica
addikt
Kulcsrol taviranyitva all be a 7er, 5er es az X3 is. Nem tudom, hogy az A8 mit csinal, skodakkal nem foglalkozom.
H.Ezredes
őstag
CaL!BeR
csendes tag
Sziasztok,
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Havertól kaptam kölcsön egy INPA szoftvert kábellel együtt, de az öreg XP-s laptopon nem igazán bírom működésre bírni.
Csak az alábbi képen látható műveletig jutok, akármit csinálok.
Valakinek esetleg valami ötlete?
Még a típust sem engedi kiválasztani, én csináltam valamit rosszul?
Vagy tudnátok linkelni egy olyan verziót ami biztosan működik XP 32bit alatt?
Előre is köszi.
CharlieDrop
veterán
a középső képen mik vannak?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
(#39315) FIREBLADE78 válasza szőröscica (#39311) üzenetére
FIREBLADE78
addikt
skoda
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
H.Ezredes
őstag
lali81
tag
angolul tudsz? van egy csomó videó youtube-on. Nekem a portbeállítással voltak gondok, csak COM1-en megy pl. Win XP-re raktam fel, az ISTA-D is ment rajta anno. Ja meg asszem az inpa.ini-t be kell másolni a C~WINDOWS könyvtárba is.
CharlieDrop
veterán
szép meló
Ja, hogy csak egyben, ezért nem vettem észre
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
MPowerPH
félisten
Ez mar smart led? Marmint a fenyszoro.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
lorcsi
veterán
ez vajon mitől iylen olcsó?
vagy ez a reális ára?
FIREBLADE78
addikt
Biztos . Full led,lekapcs,felkapcs stb.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Automata váltós + kombi + az órában is van 250k km.
Egyáltalán nem tűnik olcsónak.
Ugyanennyiért van ez mondjuk:[link]
FIREBLADE78
addikt
Motorban meg 450k
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
MPowerPH
félisten
Azt a Xenon is tudja. Kitakarja a szembejovot, vagy csak sima LED?
Don't Tread On Me
szőröscica
addikt
De, nagyon is olcsó. 2.5 körül is nagyon meg kell nézni, hogy mit veszel E60-ból, mert itt hatványozottan igaz, hogy olcsó húsnak híg a leve.
Egyébként szerintem túl vannak árazva erősen ahhoz képest, hogy mekkora rollerek tudnak lenni. 2009-ben egy Individual E39 530d Touringot vettünk nagyon magas felszereltséggel 260 ezer km-el (elvileg, aztán ez sohasem fog kiderülni, de 395-nél adtuk el, és turbót pl. nem kellett cserélnünk, sem a befecskendezőkhöz nem kellett nyúlni), 10 évesen volt 2.2m. Ez már eléggé a kínálat teteje volt, az átlagos 530d-k akkor 1.5-1.9 között mentek.
Most meg ott tartunk, hogy egy 13 éves E60-at ha nem a legfingottabbat akarod megvenni, 2.5 alatt meg sem érdemes nézni, és akkor ez egyáltalán nem lesz agyonextrázva, és garantáltan beletolsz legalább fél milliót az első szerviznél. Egy jó 10 éves E60/61 magasan felszerelve inkább 3.5.
[ Szerkesztve ]
FIREBLADE78
addikt
Asszem ki. Múltkor kérdeztem tőled hogyan kell azt.Van a bajúsz végén automata gomb.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
MPowerPH
félisten
Az az automata reflektor.
Don't Tread On Me
Miért pont 2.5m alatt nem érdemes semmit megnézni?
szőröscica
addikt
Szinte napi szinten nézem még ma is a kínálatot, másfél éve pedig azzal keltem és feküdtem, már csak a találatok számából tudtam, hogy valamit eladtak, esetleg új hirdetés került fel. Több autót megnéztem és átvizsgáltattam, Magyarországon és Németországban is. Így azért kialakul az emberben egy kép arról, hogy milyen állapotú, felszereltségű és dokumentált előéletű autó nagyságrendileg melyik ársávban fog mozogni.
Másfél éve 3M körül volt az alja, amivel érdemes volt foglalkozni, 2.7-ért voltak már nem reménytelen, de törődést igénylő darabok. Most ez inkább 2.5 az öregebbeknél, a kicsit fiatalabb, 2006-os, esetleg már korai LCI-seknél 3, azok is 11 évesek már.
Ezt nem csak én mondom egyébként.
FIREBLADE78
addikt
Me mit csinál ez a smart led? Beszél? Hoz csajt?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
MPowerPH
félisten
CaL!BeR
csendes tag
Angol úgy ahogy megy, sikerült is működésre bírnom youtube alapján, köszi a tippet, most már látszódnak a típusok ki lehet választani az opciókat, be van pöttyözve a Battery & Ignition is.
Csak bármit választok, az alábbi hibát dobja: "INPA Error IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROL UNIT"
Szóval most már végképp nem értem mi lehet a probléma...
[ Szerkesztve ]
KAMELOT
titán
Francnak az a parkolás. Simán beállsz te is. Én is szoktam parkolni a 7-sel a westend-ben. Nincs semmi gond. Ott is csak a kinti parkolóba állhatok. Mélygarázs kizárva!
(#39331) BMW001: én lámpámat ha látnád.
bal felén....rendes lámpa nincs, angel eye világít, ködlámpa világít, reflektor működik.
jobb fell....rendes lápa világít, angel eye nem világít, ködlámpa nem világít, reflektor működik.
Rendes lámpa is valamiért totál lefele visz, úgy néz ki a vezető feléből nézve mintha nem is világítana semmi.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
cOxeR
Ármester
Jaj már... viszont nem okoz gondot, hogy bejuss a parkolóba, mint nekem. Két fővel nagyon kell manővereznem, hogy ne érjen le az alja... ilyen Corvin plázát meg se próbálok.
Eger plázába meg úgy jártam, hogy ki kellett nyitnom a tetőt, mer sehogy se értem el azt a tetű jegykiadó automata gombot, annyira lent ülök és a tető miatt az amúgy se hosszú kezemmel nulla esélyem volt. - szerintem a biztonságiak a kamera előtt fossá röhögték magukat
FIREBLADE78
addikt
Adaptive rávan írva . Passz.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Ummon
csendes tag
Inpa nem látja az autót. A battery mellett teli fekete körnek kéne lennie és az ignition mellett is, ha a gyújtás rá van adva.
Nézd meg, hogy a "c:\ediabas\bin\obd.ini" file-ban az
"
[OBD]
Port=Com1
"
sorban a megadott com port szám megegyezik-e a valósággal. Ha nem, át kell írni, hogy ugyanaz legyen (elméletileg 1-től 9-ig kéne választani egy számot) .
"BMW standard tools 2.12"-es változat szokott működni. Követni kell a mellékelt utasításokat a telepítéséhez. Utána már csak a "daten" file-okat kell letölteni és "BMW coding tool" segítségével bemásolni.
(#39337) szőröscica válasza FIREBLADE78 (#39335) üzenetére
szőröscica
addikt
Alvázszám utolsó 7 karakteréből meg tudjuk mondani a felszereltséglistát vagy Te magad is megkeresheted, csomó ilyen weboldal van, és bemásolhatod.
FIREBLADE78
addikt
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
CaL!BeR
csendes tag
Játszottam a portokkal, látni elméletileg most már látja az autót, ki is ír minden infót, Part Number, Gyártási idő, VIN kód stb...
Csak mikor oda megyek, hogy motor kiválasztás, M54, akkor kidob egy olyan üzenetet, hogy "Version do not match. Malfunction Possible" Ezt a programra értené? Felül ez a verziószám van megadva: "INPA Loader: MS 43.0 Version 1.17"
Ezt le OK-zva még tudok is nézni Error Memory Reportot is
De Chassis és Body esetében már csak mindig a IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROL UNIT hibát dobja be.
[ Szerkesztve ]
CharlieDrop
veterán
az enyém picit jobb állapotban van, de csak picit
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
elbandi2
tag
Valószínűleg ez lesz a megoldás a számodra: [link]
Nekem is csak a motorvezérlővel kommunikált addig, amíg át nem hidaltam a 7-8 pint. Utána már minden modult tudtam olvasni, programozni.
CaL!BeR
csendes tag
Igen, ugyanilyen kapcsoló nélküli kábelt kaptam én is, akkor valószínűleg ezért nem működik 2002-es autóval. Köszi szépen a tippet!
Lényegében, akkor csak egy kapcsolót kell utólag bele tenni amit beforrasztok a 7-es és 8-as PIN-ekre és kész ugye?
[ Szerkesztve ]
elbandi2
tag
Vagy csak áthidalod egy darab kábellel, bár a kapcsoló elegánsabb
audi100td
nagyúr
Sziasztok,
évi 30-40e km-re szeretnék autót, főleg pályázásra. E46 330d manuál illetve E90 320d (M47, lehetőleg automata) között vacillálok.
E46-ból a kínálat felső sávjából tudnék választani, de valahogy 1,6-1,8-at nem szívesen adnék ki egy ilyen öreg típusért, ami alatta van meg többnyire hulladék, ezért is gondolkozom az E90-en. Abból olyan 2,5 lenne a keret, lehet ennyiért normális facelift előttit találni? Fenntartani jóval költségesebb mint egy E46-ot? Sok autót 300e km fölötti futással hirdetnek, ami reális is, csak azért nem örömteli. Érdemes ezt a kritériumot figyelembe venni vagy a kevesebbet futottak esélyes, hogy vissza lettek tekerve?
Illetve E46-ból több 330xd-t is láttam, az összkerékhajtás mennyire kényes pont ezeknél az autóknál? Be lehet vállalni?
[ Szerkesztve ]
kenguru99
aktív tag
Az x-drive igen költséges tud lenni. Meg egyébként autópályázni minek?
MPowerPH
félisten
Nagyon kenyes, es egyebkent is egy rakas k@ki a Quattrohoz kepest.
Aki rendes 4wd limuzint akar, mert indokolt a meglete, az Audit nezzen.
Don't Tread On Me
szőröscica
addikt
Szerintem pályázni jó a kézi is, E46 330d-t vennék. Ezek a motorok marha jók, én arra figyelnék, hogy az előélete ellenőrizhető legyen. Ha kifogsz egy garantáltan 300-nál kevesebbet futottat, abba még 100-150-et lazán beletolsz, sőt.
CaL!BeR
csendes tag
Rendben köszi, mindenképp kipróbálom.
Egy utolsó kérdés:
Lényegében, akkor össze is forraszthatom egy kis cinnel a 7-es és 8-as PIN-eket mint ezen a videón?
Problémát akkor nem okoz, mindkét verzióhoz jó lesz, legyen szó régi vagy akár újabb típusról?
audi100td
nagyúr
Oké, akkor marad az E46 330d, xdrive nélkül, köszi.
E90 akkor gondolom felejtős ennyiért?