Hirdetés

2024. május 27., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#31300) H.Ezredes válasza Sly189 (#31299) üzenetére


H.Ezredes
őstag

E60 gyakori hiba ami egy gyorsan eszembe jut
kipuff csonk / a lemez egy forintot nem ér
Turbó
Porlasztó
DPF
CCC (2003-2007) hajlamos a beszarni
Váltó / turbina / olajfolyás
Hardy
PDC szenzorok is szeretnek lehantolni
Futóműre érzékeny lengőkarok, gátló , kitámasztókar szilent. hátul csúszó szilent kis lengő bumeráng...
Főtengely ékszíjtárcsa
feszítők !szíjak
kis termosztát/Nagy termosztát !!!
DPF abban az esetben szokott eltömődni amikor szarok a termosztátok vagy a porlasztó rossz Tisztítás meg szokta oldani.
Fékre is érzékeny
Aktív kormányos kocsinál kormányrúd kikopik és hülye koppanós hang tekeréskor
szívócsonk alatti T elág vízcső
Turbó cső / szétreped...
vákuumpumpa olajszivárgás. ( új tömítés + paszta megoldja ) / emiatt alatta lévő vízcsövet megeszi az olaj
ULF Modul szarakodása....
helyzetjelző izzók simák állandóan kiégnek
ACC-be mindig szar a fűtés
izzító elektronika és gyertya
szívócsonk pillangószelepek
EGR tisztítás
EGR szelep
kormánymű
motortartó bakok
Hőcserélő ki tud lyukadni a hozzá dörzsölődő kábeltől...
fűtőventilátor / előtét ellenállással
lehantolnak az önindítók / fölújítani szoktuk és hibátlan
vákuumcsövek szétmállanak szétszakadnak ha olyanjuk van.....
Visszapillantó talpáról lepattogó festék is típus betegség....
Elektromos anomáliák lehetnek....
Kereszt merevítő a motortérbe a csavarok beleszakadnak.... Szar a menet...
Láncszakadás néhány típusnál (N47 bizonyos szériai főleg) jellemzően 2007-2010 Között 4-6 Hengeres dízel motorok !!
Benzinesek hidrotőke, nagynyomású szivattyú,befecskendezők, elektromos vízpumpa. Közvetlen benzinbefecskendezésnél a hengerfej járatokba lekokszolódás nagyon-nagyon erősen.
N52
Láncnyúlás komplett vezérlés csere 250ekm fele esélyes lehet az automata váltó is (használatfüggő) ( Turbina leginkább és a perselyek a váltóban kikopnak ezeket is cserélni kell )
Esélyes lehet az időszakos csere:
Szijak, gorgokkel, szijtárcsával, vízpumpaval, ha olyan állapotú, futómű, szilentek, toronycsapagyak, kartergazszuro, akkumulátor, fékek ellenőrzése,
X-esnél váltótartó bak , féltengelyek / féltengely gumiharang

(#31298) Highend55

Önmagában a DPF-el nincs baj... DPF-el akkor van baj ha csak kis távokra városba van használva folyamatos indítás/leállítás De ha így van használva alapból nem kell diesel.... Illetve mikor a termosztátok rosszak vagy akár a kicsi és nem tud szerencsétlen autó bemelegedni ezért a motor a befecskendezés miatt eltömíti DPF-et miközben a DPF-nek egyébként semmi baja nem lenne... Vagy ha egy porlasztó rossz akkor is tud ilyet csinálni.

[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.