Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [cappa72:] Új családtag: Alfa Romeo Giulietta 1.4TB
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
peetmaster
senior tag
Sziasztok,
Ilyen cucchoz honnan tudnék hozzájutni újonnan, belföldről? Vagy lehet külföld is, ha valaki tud benne segíteni.
H.Ezredes
őstag
Ezeket a noname általában kínai szarokat el kell felejteni... Nincs ilyen áron normális ez mese.... De felújtást csinálok komplett középrész cserével és mindent pucolva gyári Garrett alkatrésszel !!! Az nem fog szét hullani
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
MPowerPH
félisten
Ez nem kinai. Nagyon hiresek UK szerte, es eredeti alkatreszekkel dolgoznak.
Don't Tread On Me
H.Ezredes
őstag
Hm.... A legjobb árhoz is kevesebb mint fél áron van akárhogy is nézem... Azért az egy kicsit meleg..... De ha ennyire híres és EREDETI akkor meghajlok Nekem ez gyanúsan olcsó mert itthon ez inkább 2-3X ennyi Garrett-ből csak a középrész....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
MPowerPH
félisten
Ez a muhely majdnem olcsobb, mint az otthoni csavo, akit ismerek. Nekem otthon a 2db turbora 160k -t mondtak. Ez azt jelenti, hogy teljes felujitas, de feltetel, hogy ne legyen szethullva. Szetesve meg annyi lenne otthon is, amennyit itt is latsz. Eredeti alkatreszekbol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
(#31056) CharlieDrop válasza peetmaster (#31051) üzenetére
CharlieDrop
veterán
és itt a video, hogy kell csinálni
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
peetmaster
senior tag
Ha arról van szó, esetleg tudnál is segíteni a beszerzésében, ha UK-ból lenne? Az ára valóban elég kecsegtető, de semmi információm nincs a gyártót illetően.
H.Ezredes: ment érdeklődő pü.
CharlieDrop: ezt a műveletet inkább meghagynám a hozzáértőknek....bár így a videó alapján nem egy nagy ördöngősség.
[ Szerkesztve ]
brickm
őstag
Szia.
Abs jeladóból melyik márkát érdemes venni e46 2000esbe? Hátsó. Dobka a kipörgésgátlót is
erikke17
őstag
Üdv. Van egy elég érdekes jelenségem. E39 M57D30
1100 és 1200 fordulat között hallani egy ilyen érdekes rezonáló hangot motortér bal oldala felől de hogy mi az isten lehet nem tudom be azonosítani ma kezdte. Ilyennel mifenét lehet csinálni? Valamilyen hővédő lehet? Elvégre ott a leömlő turbó stb.
Meg az is érdekes ha alapjáraton megy és felpörgetem pl 1500ig végképp nem hallani, ritkán mikor esik vissza fordulat az is inkább csak akkor ha 1400-1300ig pörgetem és onnan mikor esik vissza. De 1100 és 1200 között hallani folyamatosan amíg ott tartod.
Reggel megpróbálom hideg motornál mert most eléggé meleg még de ha úgy is fogja akkor sejtelmem sincs. Még turkálni sem tudok nagyon ott forróságtól.
[ Szerkesztve ]
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
kpal
veterán
E60-hoz képest mennyivel kerül többe a fenntartása egy E65-nek ,vagy kérdezem úgy több bosszúságot okoz mivel sokkal több benne az eketonikra ?
( benzines E60 ,E65 van szó. )
MPowerPH
félisten
Termeszetesen!
Don't Tread On Me
H.Ezredes
őstag
HELLA , BOSCH , ATE Ha spúr vagy FEBI a többi gagyi fost hanyagold...
(#31059) erikke17
Innen látatlanba ez elég nehéz
(#31060) kpal
Konkrétabban ? Jaj nem kell félni az E65-től ennyire.... 30D LCI a legjobb megbízhatóságból. Komfortosabb jobb egy LCI pl 2005-6-os 730D mint egy 05-6-os E60.... Én LCI-t néznék és valami jobban felszereltet. De ha van konkrét kocsi arról könnyebb beszélni.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
erikke17
őstag
Ettől féltem én is, kár hogy messze van a műhelyed
Reggel meg sasolom még a dolgokat hidegen, aztán megnézem mit produkál járó motornál, ha zenél legurulok szerelőmhöz hátha tud valami okosat mondani vagy nézni
De nagyon fura az a baj...
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
kpal
veterán
Most csak kíváncsi voltam általánosságban megéri-e venni e65 -öt , E65-ben nekem a biztonság ami tetszik ,ezen a téren biztos erősebb. Frissített modell kicsi szebb lett.
Dízel autók sose vonzottak.
30i ami reális lenne akár E60,akár E65 -ről van szó.
Tudom ez már újabb ,de azért megkérdezem ,ha már benne vagyok a témában pusztán kíváncsiságból,F01 bajosabb mint az E65 ? És F10 vs. E60 (népítéleten az újabb 5ös nem valami pozitív a tulajok szerint) ?
[ Szerkesztve ]
brickm
őstag
És párban érdemes őket cserélni,vagy egyenként is lehet?
CharlieDrop
veterán
Azért a sima e65 eléggé tud beteg lenni.
De akkor elnézem az e60/65 párosból csak LCI-t szabad nézegetni
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
whbear
senior tag
Igaz nem engem kérdeztél, de Ezredes úr utólagos engedelmével Az ABS jeladót nem szükséges párban cserélni. Javasolnám a gyárit, aztán ATE BOSCH és ha nagyon nincs pénz FEBI. Mást ne.
Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
kpal
veterán
Ez az ami azért visszatart tőle , E60 csak fapadosabb E65 viszonyítva ,így csak kisebb az esély hetente jelentkező elektronikai problémákra .
BossBoss
őstag
Srácok! A hűtő venti nem jó attól még lehet használni a klímát nagyobb sebességnél? Klímásom mondta amíg nem jó ne használjam mert valami nyomás megnő. Viszont aki rendeli meg szereli kicsit el van csúszva... :/ Egy ismerős szerint nagy sebességnél bekapcsolható. Mit gondoltok?!
CharlieDrop
veterán
e65-nél azt tudom, hogy 2004-ig voltak bajok nem is kevés.
LCI-ről nincs infóm.
Viszont e60-nál csak LCI-t ajánl mindenki, beleértve ezredes urat is.
Gondolkodom, hogy nem BMW lesz a következő autóm, de sanszos, hogy igen. Igaz nem 35d, de mondjuk egy 25d belefér, vagy látom egész emberi áron vannak e65-ök is
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
whbear
senior tag
Lehet használni, kicsit rövid ideig nagyobb sebességnél, de ha úgy felejted városba beérve azt kockáztatod hogy szétvágja az egész klíma rendszert mikor felmegy a nyomás 100 bar környékére. A nagynyomású ágban nincs védelem.
[ Szerkesztve ]
Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
Möhe
addikt
Há csak b@szogatod annak a 7-esnek a bajszát
brickm
őstag
Köszi neked is a választ. Asszem akkor bosch lesz, légtömegmérőt is tőlük vettem, jónak tűnik.
CharlieDrop
veterán
ja, de foschok tőle mint a tűztől, de a nagyobbiknak már be van ígérve, hogy egyszer lesz
Inkább most mint akkor mire jogsija lesz
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
BossBoss
őstag
Jaja gondoltam nem kellene addig piszkálni, csak pont egy hosszabb utra mennék. Hát persze hogy pont most nem jo...
brickm
őstag
Jellemző. Nekem tavasszal mikor reggel még 5-6 fokok voltak remek fűtést biztosított a klíma, 2perc alatt meleg lett a kocsiban.
Ahogy jött a 30fok besz rt a kompresszorom....128ezernél kezdődik egy új.
CharlieDrop
veterán
sosem fűtöttem klímával, még a 18d-mbe is van kieg fűtés és tök hamar megjön a meleg a legnagyobb hidegben is
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
brickm
őstag
Hát ezaz...a D-ben van fűtés. De a benyásban nincs, mert gázolajjal megy a fűtő. Hülyén néznék ki az omv-nél megállnék 65liter 100-asra, meg átállnék 5liter dízelre is...
Amúgy érdemes a klímát használni télen is(minimum beindítani időnként) mert ugyebár mechanikus cucc, tömítésekkel, olajjal, nyomás alatt lévő gázzal, ami nem feltétlen szereti az állást, majd adjadneki hajtást.
CharlieDrop
veterán
mi az, hogy dízellel megy a fűtő?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
MPowerPH
félisten
Egy cipoben evezunk. En lassan kikotok az E-Klasse -nal, csak meg a motor kerdest nem dontottem el, meg hogy kombi, vagy limuzin legyen. A 250CDi -nek eleg kellene lennie, csak felek atulni bele a 35D utan. 350CDi a masik, de hogy kell e ekkora motor, azt nem tudom. A 4 hengeres, dupla turbos azert eleg economy, es megy is. Hogy miert nem BMW? Mert az F10 es tarsai egy hulladekok minoseg teren, es ahogy neztem, vezetik a szervizelesi statisztikakat. Nem gondoltam volna, hogy a BMW eljut odaig, hogy par ev alatt minden szethullik az auton.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
brickm
őstag
Mert mivel menne, villannyal?
BeZol
őstag
Külön kis kazánocska van a dieselekben, ami dieselt égetve fűt be neked. A benzineseknél pikk-pakk jön a hulladékhő, ezért oda nem kell ilyesmi.
brickm
őstag
Kicsi autókban van elektromos motorfűtés, de az annyit is ér.
Ezek a mediterrán helyekre szánt dízelek, ahol nem nagyon van 10-15 foknál kevesebb.
Nem tudok róla, hogy a bimmer alkalmazna ilyet, állítólag van benzines kazán, de én még nem láttam.
"Az állófűtés utólagos beépítésekor a kocsi üzemanyagrendszerébe, a motor hűtőkörébe és elektromos rendszerébe is belenyúlnak, tehát több ponton is bontani kell. Riasztó látvány a szétrobbantott autó – ezért nem is kell ott maradni a műhelyben a szerelés idejére.
A kályha, amit a kocsikba szerelnek, nem túl nagy, akkora, mint egy kisebb aksi. Továbbá beépítenek egy apró üzemanyag-szivattyút is, amely saját pipán szipkázza a tankból az üzemanyagot. A berendezésben kis ventilátor nyomja a levegőt az égéstérbe, amely körül vízköpeny van, ez veszi át a hőt. A hűtőfolyadékot szivattyú keringeti a rendszerben, méghozzá úgy, hogy az először az utastér fűtőradiátorába kerül, aztán pedig vissza a blokkba."
BeZol
őstag
Azt kell tudnod, hogy mennyire fáj majd a -2 henger. Fenntartásban kevesebb, legyen az bármilyen költség, tehát ilyen szempontból nyerő a dolog, csak a hangja olyan amilyen, és persze lassabb, viszont régen is írtad, hogy csak németeknél tudod igazán megnyomni, ez nem lenne akkora para, ugyanakkor fix 200zal ezek is mennek, annál tovább meg a forgalom miatt ha el is jut az ember, úgyis fékezés lesz egyhamar a vége.
Tehát csak a hangzás szól a 6henger mellett, szinte minden más ellene, ezt kell mérlegelned.
Nekem minden egyes alkalommal jól esik kicsit meghuzatni a kocsit, és hallani a 6hengert, nem bírok vele betelni a mai napig, imádom Pedig nem is benzines ugye.
brickm
őstag
Hát igen,a hathengernek nagyon jó hangja van benzinesben pláne. Én is nagyon szeretem. Mellé a sportpufogó dob dübörgése...
Mondjuk tegnap gyalogos voltam és elzúzott mellettem nulláról egy Lexus, kék, fekete alufelnis...V8-as.. na annak sincs rossz hangja
CharlieDrop
veterán
jellemzően az álófűtés azzal megy amivel a motor, ha más az üzemanyag, akkor kendácsolva van.
Amúgy a fűtés, a motorhőtől jön, azért írtam, hogy kieg. fűtés....
@(#31080) BMW001
Hjah, nekem az az előnyöm, hogy nem F10 évjáratból választok, illetve agyaltam MKIV Mondeón, de közelről nézve nem hat meg annyira.
A régebbi dízelek közül a 320 volt a jó választás, ha gondolod megkérdezem az egyik nagyon jó barátomat, ő benne van bőven a Merci meghibásodási és fenntartási részeiben (mellesleg BMW-vel jár inkább)
esetleg még margón van a 7gen Accord My06, vagy a 8gen eleje...
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
negro
őstag
F10 is ennyire kopos lenne? E60-rol tudom de ez is?
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
MPowerPH
félisten
Ha az E60 az, akkor az F10 radublaz.
Don't Tread On Me
H.Ezredes
őstag
Nem mondom,hogy CSAK azt LCI-t lehet venni de azt ajánlom
Felesleges ez-az előre teljes félelem... Mondhatnak sokan sokfélét.... Nem kell félni se az E60-tól se az E65-től. Nyilván az egész pénztárca kérdés is egyből másrészt akinek természetes,hogy kell költeni az autóra és nem csak akkor amikor beszarik az nem akad fönn mindenen de elismerem vannak olyan típusú emberek akik 2 forintért már sírnak és vannak olyan kocsik amik egyszerűen szarok. De igen mindkettőből az LCI-t javaslom saját tapasztalatom az,hogy mindkettőből jobb egy gél generáció váltás mindenképp főleg a E60 ből ami már CIC-es navis-is Az E65 LCI meg alapból nem rossz Most ezt néztem,hogy nem rossz alap ülésfűtés/hűtés elöl hátul LCI nem rossz Engem a futómű és egyéb bajok nem hatnak meg igazából sőt annál jobb mert olcsóbban megkapom. Amúgy is megcsinálnám....
Amire már válaszolt whbear barátom arra már nem írnék
(#31083) brickm
Akkor láthatsz egyet 1985-ös E28 M5-ünkbe van
(#31080) BMW001
F10-be is az LCI amit ajánlatos venni Egyébként lehet találni jó példányokat benzinest ne akarj az a lényeg.Hiányozna a 35D szerintem főleg,hogy meghúztuk
(#31087) negro
E60-at nem kell lenézni nem rosszabb mint más... Vissza fogja mindenki sírni az F-es széria mellett aki szidta
Jó ez a hét... Hátsó hidak jönnek sorba... Hétfőn E92-őn komplett híd csere.... Ma pedig egymás után 2 E60 Hídház szilent csere
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
MPowerPH
félisten
Nekem a 300+ loero eg a 600+NM fog hianyozni. A hangja ennek sem szep, diesel autonak nincs szep hangja, maximum a 6 hengeresek nem kerepelnek annyira.
Don't Tread On Me
crissprivat
senior tag
Hírek szerint már 1 millió darabot eladtak az f10-11 szériából. Nem hinném,ha ennyire megbízhatatlan lenne,ennyien vettek volna belöle.
Honnét veszed ezeket,hogy ennyire selejt ez a 5er család?
Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
H.Ezredes
őstag
A BMW-nek nagyon meg az új autó eladás ez nem kérdés. Viszik mint a cukrot rekord bevételek folyamatosan évről évre. Egyszerűen kiforratlan konstrukciókat dobnak piacra.... Nem csak ők persze a többiek is. Egyszerűen hosszútávon romlott a minőség folyamatosan hibák hibák hibák... Ezt nem csak én állítom hanem Dr. Nagyszokolyai Iván-is személyesen is elmondta ő is ugyan ezeket . De elmondhatja kedves barátunk aki BMW-nél dolgozott a garanciális osztályon és fejlesztésen is,hogy mennyire fos minden ( Egyébként volt az Audinál és a Mercinél is.... Belső fejlesztésen is és mindenről elmondott mindent Amikor Audinál bent azt mondták,hogy az X5-el egy baj van,hogy nem a mi emblémánk van rajta az meleg Mercinél is mikor kijött az új 6-os egyből megvette a gyár szétbontják és nézik,hogy nagyobb a BMW hátsó féke mint nekik az első és úr isten stb... Oktatják bent,hogy egy motor generációval el vannak maradva a BMW től stb.... Vannak érdekességek az autógyártásba... Szerinted ilyeneket,hogy hoznak be egymáson??? Mindent kiadnak amit kitalálnak... És a visszajelzésekből változtatják meg amit kell.... Ezek azért pár éves sztorik ezért már el lehet mondani.. ) Dízelt szabad venni hosszútávra... Az se normális,hogy egy pár éves kocsiba F-es szériába szétszakadnak a difi szilentek szétkopnak a gombok Amikor a bőrülésnél magát a bőrt anyagba kettévágják fele olyan vastag lesz a bőr viszont 2x annyi így több kocsira fel tudják használni dupla profit persze,hogy milyen hamar kopik szét az kit érdekel stb stb lehet sorolni... Tudod annak jó aki megveszi újonnan elmegy vele 100-150E Km-et és eladja utána....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
MPowerPH
félisten
Az, hogy tragya, nem akkor derul ki, amikor megveszed. Sot, akik eladjak 2-3 even belul, azoknak fel sem tunik. Pont nem reg volt egy cikk az USA -bol, es a fenntartasi koltsegeket figyelembe veve a BMW toronymagasan vezet.(negativan)
Az Audi 2006-2009 korul volt ezen a szinten, azokkal a modellekkel nagyon sok baj van. Az uj A5 meg maga a kiforrott remekmu.
Az E-Klasse pedig hiresen megbizhato. Az utolso rossz autojuk meg az elso papaszemes volt. Utana a Mercedesnel is egyre megbizhatobbak lettek az autok.
De a lenyeg. A hetvegen elmentem egy autokereskedesbe, ahol beleultem egy F10-be(F30 kilove, mert borzalom belulrol, rossz minosegu anyaghasznalat stb..), egy 2011-es E-Klasse -ba, meg egy 4 ajtos 2012-es A5 -be. Nalam az Audi nyert, de meg az Audi tulaj barataim is azt mondjak, hogy a Mercedes most a legjobb. Egy a lenyeg, belso ergonomia, minoseg, extrak teren nagyon le van maradva meg az F10 is. Az extrak persze azert, mert egy BMW mindig nagyon fapados, mert semmi se jar alapbol.(F30-ban elektromos ules? ) Csodalom, hogy a hatso ablakemelot nem hagytak meg tekerosre a poritan modellekben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
crissprivat
senior tag
Köszi a hasznos infókat fiúk,jó tudni ilyeneket is,nem csak a marketing rizsát
Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
CharlieDrop
veterán
Akkor jó.
Tulajdonképpen nem azért félek mert költeni kell rá, hanem mert annyira összefügg minden mindennel, hogy katasztrófa. Egy ismerős fogalmazta azt meg, hogy az e65 lehet azért nem indul, mert betojt a CD lejátszó.
Futómű, turbó, ilyenek letojom, mindent meg lehet javítani, kérdés megéri-e.
Ez a fekete szép, nem is lenne rossz
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
MPowerPH
félisten
Mar meg is vetted?
Don't Tread On Me
H.Ezredes
őstag
+ hozzátennék,hogy igen komoly stáb dolgozik mindenhol. Meg van adva,hogy melyik alkatrész milyen futásteljesítmény után szarjon be addig gyengítenek mindent amíg el nem érik az elektronikák is minden-en azon dolgoznak,hogy X Km-et vagy X időt elmenjen és utána beszarjon. Egy sztori még a BMW-vel kapcsolatban. BMW-nek van digitális műszercsoportja na azok folyamatosan beszarnak mondja a BOSCH meg tudjuk oldani de kell egy ventilátor rá mert nincs hűtés azért hantolnak le erre a BMW azt nem lehet mert + zaj és nem megengedhető oldják meg másképp.... De,hogy a BMW-ről jót is mondjak bár éve az mondjuk LCI F01 LCI F10 óta mennek rá minőségre mert ez nekik is rossz. Mostaniak erősen javított kiadások és érezhetően is jobb a minőség.És folyamatosan azon vannak,hogy javítsák a kocsik minőségét minden téren én ezt azért látom is. Én magam nagyon örülnék ha ez hosszútávon is megmaradna és ténylegesen olyanok lennének a kocsik. Alsóbb kategóriában ez kevésbé észrevehető de az F20 LCI pl nekem tetszik már.
(#31095) CharlieDrop
Magamnak néztem Én semmitől se félek
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
crissprivat
senior tag
Igen,nagyon jó lenne,ha hoznák a konkurencia minöségét. Mert nekem valahogy a BMW a legszimpibb mind közül
Föleg az f11 35d lci
Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
whbear
senior tag
Nálunk azért megfordul W210-W212 de hogy az megbízhatóbb lenne mint a BMW hasonló évjáratú és kategóriájú típusai azt nem nagyon érzem. Az A5 viszont tényleg jó. Viszont a Q5 az egy igazi betegágy.
Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
CharlieDrop
veterán
jó persze, nekem jelenleg hiányzik hozzá az e46 ára
de elgondolkodtam.
Szép is lenne, ha félnél
Csak nálam nem opció, hogy többet álljon szervízbe, mint amit megyek vele.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Netac NV7000 4TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 7200-6850 MBs - Eladó!
- Modolt Magyar ASUS ROG Strix Scope II 96 Wireless keresi gazdáját
- Eladó Legamaster Airserver Connect 2 - 2 darab!
- MacSzerez.com - iPhone 11 / 128GB / Kártyafüggetlen / Zöld / Új akkumulátor! / Garancia!
- Laptophoz keresek 8GB-os DDR4-es modulokat több darabot