Sajnálom a nőügyet... sose tudni, hogy mit hoz a sors, én köszönöm a jó szavakat és remélem nem lesz komoly problémánk a leányzóval.
37 vagy, nem? Ha jól esik sroroljad.
Pedig az intel jó
nV is, hiába nem akarjátok érteni, hogy miért, ezeket Sass leírta.
Marketingje és a pénzszedése az gáz, ezzel egyet értek.
Miért nem ünnepeltek akkor ugyan úgy?
(#89536) Habugi: Kajival lepett meg, ezt mondta aranyosan. Tudom, fáj, hogy engem megleptek, téged, pedig nem.
(#89571) miklosss2012: Milyen jó tolmácsom vagy Nagymadár!
(#89574) iszilard: "kis" mese
(#89580) HSM: Nem tudom mire írtad, de maximum a turbó lyuk effektel tudom azonosítani, esetleg "gyengébb" autók és márkák pedáljai ilyen nyomik, vagy túl sokat hiszek!? 13,5 éves a Bimmer, még néha sok is, ahogy hozzáérek, aztán egyből forog a motor, hármasig alig lehet normálisan használni, ha el kell venni a gázt és megint belenyúlni, pedig nem nagy motor.
Kocsis téma:
Dízel vs. benzin: Kinek mi. Én nem szeretek kukás autóval járni. 50km-es autóutak/pályák felett ráadásul meg sem éri semillyen mód. Nem, a fogyasztás nem jó vàrosban sem, illetve az izzítók, turbok, joban zuzo kettostomeguek megdobjak a bulit, mikozben a benzin 2-vel eszik többet. Régi echte szívó dízeleke nem igaz ez csak.
Automata vs. manual: Kettőstömegűvel kb. mindegy a fenntartásuk egy bizonyos km után, viszont, ha nem "F1 váltós" (most hívjuk így), akkor maximum a dugókat kényelmesebb átvészelni, cserében ~2l-er többet eszik. Ez drágítja, meg, mivel jàtszani más váltó nem jó a manualon kívül.
Jó reggelt!
Leányzó dolgozik, delben végez, aztán nagymamámhoz megyünk. 26 fok lesz, kint ebédelünk.
Már csak az a kérdés, hogy az idióta Vivicittá miatt hogyan fogunk átmenni a városon...
[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy