Hirdetés
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
oAcido
#23310
üzenetére
Igen. Ez egy nagyon fontos szempont, mert az AGS4.0 ma még csak GCN only, ami hosszú távon nem jó. De a legfőbb előny, hogy hozható legyen a konzolos optimalizáció. Nagyon sok játéknál az a baj a multiplatform fejlesztés során, hogy van a motornak egy saját nyelve, amiből shadereket fordít a célzott platformokra. PS4-re PSSL-t, Xbox One-ra azt a HLSL-t, amit az MS erre a gépre specifikál, míg PC-re a szabványos HLSL-t (5.1-es verziót). Na most a fordító PSSL-re és XO HLSL-re alapvetően nagyon optimalizált, mert ebbe ölik a pénzt a fejlesztők, de a PC-s HLSL-re már semennyire nem az, ezért hiába ugyanaz a kód a legmagasabb szinten, a teljesítmény amit a konzolokra át tudnak vinni, az a PC-n a szabványos HLSL 5.1-re fordításnál elveszik. Nagyon kevés motor esetében van jó minőségű fordítás ebből a szempontból. A shader model 6.0 bevezet egy új HLSL verziót, ami pontosan ugyanaz lesz Xbox One-on, mint PC-n. Ez nem jelenti azt, hogy a PC-s shader innentől kezdve alázni fog, mert azért ott van az a probléma még mindig, hogy a gyártók architektúrái különböznek, de annyit elér a shader model 6.0, hogy a legfelső fordítási szinten nem fog elveszni az a rengeteg teljesítmény, ami ma sok programban elveszik.
(#23313) olymind1: Nincs különösebb szükség a vertex, geometry, pixel shader lépcsők drasztikus modernizálására. Amit maga a nyelv hoz, azt részben vagy teljesen megkapják. A pixel shader biztos, de nagyjából ennyi. Ha valami olyan igény van, amire esetleg nem jó egyik specifikus shader lépcső sem, akkor ott a compute shader, ami tuti biztos, hogy jó lesz. Emiatt a specifikus lépcsőkhöz mér nem éri meg hozzányúlni, olyan sokat úgy sem tudnak egyik sem, amennyit a compute shader tud.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro 512GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3684, 100% Akkumulátor
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- iPhone 17 Pro Max Mélykék - Bontatlan !! www.stylebolt.hu - Apple eszközök és tartozékok !!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

