Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 7 – Még egy megosztó – de gyors – étel: resztelt máj
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- gerner1
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
oAcido #23310 üzenetére
Igen. Ez egy nagyon fontos szempont, mert az AGS4.0 ma még csak GCN only, ami hosszú távon nem jó. De a legfőbb előny, hogy hozható legyen a konzolos optimalizáció. Nagyon sok játéknál az a baj a multiplatform fejlesztés során, hogy van a motornak egy saját nyelve, amiből shadereket fordít a célzott platformokra. PS4-re PSSL-t, Xbox One-ra azt a HLSL-t, amit az MS erre a gépre specifikál, míg PC-re a szabványos HLSL-t (5.1-es verziót). Na most a fordító PSSL-re és XO HLSL-re alapvetően nagyon optimalizált, mert ebbe ölik a pénzt a fejlesztők, de a PC-s HLSL-re már semennyire nem az, ezért hiába ugyanaz a kód a legmagasabb szinten, a teljesítmény amit a konzolokra át tudnak vinni, az a PC-n a szabványos HLSL 5.1-re fordításnál elveszik. Nagyon kevés motor esetében van jó minőségű fordítás ebből a szempontból. A shader model 6.0 bevezet egy új HLSL verziót, ami pontosan ugyanaz lesz Xbox One-on, mint PC-n. Ez nem jelenti azt, hogy a PC-s shader innentől kezdve alázni fog, mert azért ott van az a probléma még mindig, hogy a gyártók architektúrái különböznek, de annyit elér a shader model 6.0, hogy a legfelső fordítási szinten nem fog elveszni az a rengeteg teljesítmény, ami ma sok programban elveszik.
(#23313) olymind1: Nincs különösebb szükség a vertex, geometry, pixel shader lépcsők drasztikus modernizálására. Amit maga a nyelv hoz, azt részben vagy teljesen megkapják. A pixel shader biztos, de nagyjából ennyi. Ha valami olyan igény van, amire esetleg nem jó egyik specifikus shader lépcső sem, akkor ott a compute shader, ami tuti biztos, hogy jó lesz. Emiatt a specifikus lépcsőkhöz mér nem éri meg hozzányúlni, olyan sokat úgy sem tudnak egyik sem, amennyit a compute shader tud.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen RAM-ot vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Gumi és felni topik
- Rekordérdeklődés a Xiaomi hátsó kijelzője iránt
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- További aktív témák...
- Eladó Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5G 8/256GB / 12 hó jótállás
- Eladó Apple iPhone 14 Pro 128GB Arany / 12 hó jótállás
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte GA-H610M i3 12100F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB Rampage SHIVA CM 600W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest