Hirdetés

2024. június 25., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-06-20 19:40:04

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#44201) djsunstealer


djsunstealer
aktív tag

Érmékkel kapcsolatban tudna nekem segíteni valaki?
Az app-ban a "coins & coupons" menüpontban ez olvasható:
please note: The coins you earned will expire on Dec 31 this year. EZ OK.
Lejjebb görgetve az "Exchange Coins for Products" (Rules for Normal Exchange) utolsó előtti 4. pontban "Any Coins you earn this year will expire in the following year on Dec 31."

Most akkor elveszik az egész az év végén ha nem váltom be vagy használom fel? Vagy csak egy része?
Köszönöm szépen a választ, ha OFF voltam elnézést.

(#44202) koko52


koko52
veterán

Üdv!
Jól értelmezem? Ha cseh raktárban van a cucc akkor nem terheli vám és áfa? 34 300 Ft.

"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets

(#44203) koko52 válasza koko52 (#44202) üzenetére


koko52
veterán

Sorry, ÁFA terheli.

"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets

(#44204) V/ válasza koko52 (#44203) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem terheli, hiszen EU-n belüli beszerzés lenne, de nem fogsz áfás számlát kapni.

[ Szerkesztve ]

(#44205) koko52 válasza V/ (#44204) üzenetére


koko52
veterán

Akkor zsííír!

"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets

(#44206) veze


veze
őstag

Ma megérkezett egy julius 07-i vásárlás, Meestes szállítás volt :D

(#44207) Kolondrum válasza Nwis86 (#32356) üzenetére

Látom régi a HSZ!

Én is így jártam, km-ben nem sok, de komppal nem sok, amúgy 84 😂

Hirtelen csinálunk az olcsó tokból egy bazi drágát.

[ Szerkesztve ]

(#44208) farkas-j


farkas-j
őstag

Egy kis segítséget kérnék. Rendeltem szájmaszkot egy eladótól, aki EU-s szállítást ígért. Ebből nem lett semmi. Sehogy nem tudok dispute-t indítani, mert résszállítást állított be már kb. 1,5 hónapja. Kiderült, hogy szélhámos, már a shop-ja sem elérhető. Nem találok olyan lehetőséget, amivel elindíthatnám a reklamációt. Nem találok Aliexpress-es elérhetőséget sem ahová írhatnék, mindig a robotnál kötök ki. Van valami megoldás, hogy visszaszerezzem a pénzem?

Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4

(#44209) FerNandor


FerNandor
őstag

Az létezik, hogy ez megérkezett Magyarországra? RE134214277CN

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#44210) veze válasza FerNandor (#44209) üzenetére


veze
őstag

ugy tünik...
2020-10-30 14:30

(#44211) V/ válasza FerNandor (#44209) üzenetére


V/
Topikgazda

Sanghajból 20 nap alatt illene, a külföldi követők szerint is itt van

(#44212) V/ válasza farkas-j (#44208) üzenetére


V/
Topikgazda

herrká is ilyen gondja van, nincs rá megoldás. Mindent szóba jöhető dolgot megpróbált.
DE a pénz nincs az eladónál, ő sem kapja meg addig amíg te le nem igazolod az átvételt vagy letelik valamikor a szállítás védelmi idő, vagy valamiért lezáródik a vásárlás, de akkor már lehet dispute-t indítani.

[ Szerkesztve ]

(#44213) veze válasza farkas-j (#44208) üzenetére


veze
őstag

ha legörgetsz és az "Order" fül alatt megnézed a "product details" sort, ott sincs open dispute lehetőség?
Arrol nem tettél fel képet
, lásd itt [kép]

(#44214) V/ válasza veze (#44213) üzenetére


V/
Topikgazda

Mint írtam herrká esetén minden ki lett próbálva, a partial shipment miatt semmi lehetőség. Folyamatosan itt a topikba írtuk a próbálkozásokat.

(#44215) FerNandor válasza V/ (#44211) üzenetére


FerNandor
őstag

Köszönöm. Csak a magyar posta oldalán még nem látszik és nem voltam benne biztos. Hát ja, ezt elég sokára is sikerült feladni, persze ezt vártam a legjobban. Talán a héten megjön.

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#44216) Voice24 válasza FerNandor (#44215) üzenetére


Voice24
őstag

Nekem is van egy CN-es csomagom, ami a követők szerint október 29-én Budapestre érkezett, de a Magyar Postánál csak egy október 15-i bejegyzés van, hogy "Küldemény átadása nemzetközi szállításra"

(#44217) chester99


chester99
aktív tag

Sziasztok!

Szeretnék aliról rendelni egy telefont, ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem.
Jól értem, hogy Jan 9 előtt nem kapom meg a készüléket, és jól látom, hogy erre már semmiféle sarc nem jön ha így kérem a szállítást?

[ Szerkesztve ]

(#44218) V/ válasza chester99 (#44217) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem tudom miből gondolod, mert ilyenre utalás nincs sehol. Ha EU-n belülről küldenék akkor elméletben nem lesz + költség, ha tényleg onnan küldik. De ha jót akarsz magadnak és nem akarsz kidobni az ablakon 10000 Ft-ot akkor $-ra állítva fizesd.

(#44219) Zoli-bácsi válasza chester99 (#44217) üzenetére


Zoli-bácsi
senior tag

42ezer csak a szállítás? A másik ingyenes és 9-18 napon belüli érzekést jósol(DHL)

(#44220) chester99 válasza V/ (#44218) üzenetére


chester99
aktív tag

Sellers shopping method
Ez azt jelenti hogy az eladó fizeti az összes költséget nem ? Azért is ilyen sok, de még mindig kevesebb mint azadó és a vám...

(#44221) Zoli-bácsi válasza chester99 (#44220) üzenetére


Zoli-bácsi
senior tag

:D Ez azt jelenti, hogy ha nem érkezik meg Január 9-ig, akkor visszakapod a termék árát. De ennek a szállításnak 42ezer Ft a költsége.

(#44222) lacoka55


lacoka55
aktív tag

Sziasztok volt egy rendelésem Order time: 16:34 Aug. 17 2020 RV486044801CN [link] a csomag még nem érkezett meg már másodszor írtam az eladónak most ezt a választ köldte
Kedves barátom, volt egy csekkünk, ezért sajnálom, hogy elmondtam, hogy ezt a cikket most visszaküldik a vámhatóságtól, nem tudjuk, miért ... Szeretnék teljes visszatérítést adni neked kártérítésként, mit gondolsz? Van paypal számlád? Ha elfogadja a visszatérítést, kérjük, először erősítse meg ezt a megrendelést, köszönetet mondunk vissza.
elfogadjam ha igen hogyan vagy nyissak egy vitát?
írtam az eldónak hogy esetleg újra küldené de erre már egy napja nem válaszolt azóta emelkedett a dollár meg szállítási díj is rákerült

(#44223) V/ válasza chester99 (#44220) üzenetére


V/
Topikgazda

Ahogy Zoli-bácsi is írja ez csak szállítási költség, az esetleges járulékokat (áfa vám) nem tartalmazza ezt.
A hirdetést bogarászd végig hogy utalnak-e rá, de ha a szállítás Kínából van megadva akkor biztos nincs benne. De ennyiért inkább konkrét EU-s helyről kellene vásárolnod, nem az AliExpressről mert a garanciális problémákat nem tudod intézni. És ara is figyelni hogy global verzió legyen, nehogy kínait vegyél meg.

[ Szerkesztve ]

(#44224) V/ válasza lacoka55 (#44222) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha van PayPal fiókod és hajlandó 5,4%+0,3 $-al felbruttósítani a vételárat akkor működhet az arra való küldés, mert így dispute nélkül megoldható a dolog.
Ennyi idő után az újraküldés nem jó ötlet, mert már nem biztos hogy lesz még rá védelmi időd, azt fel kell emelni annyira hogy maradjon lehetőséged dispute-t indítani.
Itt azt vedd figyelemebe hogy ha zárult a vásárlás, akkor már csak az 15 napon belüli dispute indításod van és nem lehet semmit emelni rajta.

(#44225) veze válasza V/ (#44214) üzenetére


veze
őstag

Ez tök jó, akkor az eladónak csak be kell irni a szállítashoz hogy partial shipment és ki is van herélve minden lehetőség. még azt sem rudni mikor ( mennyi idő mulva számitódik nem teljesítettnek a dolog, és akkor majd ki fogja kezdeményezni a visszatéritést . Akkor vajon már ujra megjelenik a dispute gomb.?. vagy szépen elfelejtődik az egész?
Remélem erre a lehetőségre minél kevesebb eladó jön rá/ vagy ha tudja, nem él vele..

[ Szerkesztve ]

(#44226) herrká válasza farkas-j (#44208) üzenetére


herrká
senior tag

Ahogy V/ is írta, ugyanaz az eladó nálam is, ráadásul én 200db-ot rendeltem :-(
A megadott tracking pedig annyira kamu, hogy Chile az uticél! De Eva szerint fel van adva, várjak...
Ha esetleg találsz valami épkézláb supportot, dispute indítási vagy refund lehetőséget, értesíts már! Én is jelzem Neked, ha lenne valami előrelépés!
Amúgy a napokban vettem észre, hogy ettől az eladótól rendeltünk szövet maszkot is. Az meg remélem igazi trackinggal, feladott státuszban van és elvileg szállítják...

veze, ez nagyon jó kérdés... Én sem értem, hogy mi a jó ebben, ennek a vélhetően szélhámosnak? Valaki(k) megszívatták és kicsinyes bosszú? Hiszen ő sem kapja meg a lóvét, meg kitudja, mi is visszakapjuk valaha?

[ Szerkesztve ]

(#44227) Voice24


Voice24
őstag

Szerintetek erre a csomagra (UB165552368SG) lassan keresztet vethetek? Igaz, még csak két hónapos rendelés, de a kezdeti mozgás után a szeptember 15-i utolsó bejegyzéssel behalt az egész. Írtam az eladónak, először azt válaszolta, hogy megsürgeti a logisztikát, majd miután nem történt semmi, az újabb levelemre már azt, hogy megérkezett a célországba, kérdezzek rá a postán. Írtam neki, hogy a transit country nem azonos a destination country-val, erre még nem reagált.

(#44228) V/ válasza veze (#44225) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem volt még ilyen. Ha a részleges szállításra jelölt dolog első része kézbesített lesz nem tudni hogy miként fog a feladási számláló változni, valamikor le fog-e járni vagy átvált a szállítási állapotra.
Hétköznap a munkaidejükben nagyobb esély van ember elérésre a chat-en keresztül, de hogy a mobil app vagy böngészőn keresztül érdemesebb próbálni azt nem tudom.
Semmi értelme nincs ennek egyébként ha ilyen a hozzáállása, egy nem feltétlen több részből álló dolog esetén semmi logika nincs részleges szállításnak.

(#44229) cof válasza Voice24 (#44227) üzenetére


cof
veterán

Nem is értem, hogy miért nézegettek U kezdetű nyomkövető azonosítót. Ezerszer le lett már írva, hogy U=Unregistered. Hátra kell dölni, aztán ha lejárt a visszaszámláló és nem érkezett meg akkor mehet a dispute.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#44230) lacoka55 válasza V/ (#44224) üzenetére


lacoka55
aktív tag

Your order will be closed in: 14 days 16 hours 28 minutes $ 7.30 ennyibe került ha PayPal mennyit kellene visszakérnem ?
ha dispute akkor mivel indokoljam az alinál nics hozzá nyomkövetési infó csak ennyi Aug 18, 2020 08:37Aliexpress-CainiaoLogistics order has been created

(#44231) V/ válasza lacoka55 (#44230) üzenetére


V/
Topikgazda

8 $. Pont ez a jó ok hogy nincs nyomkövetési információ. Ha most indítasz dispute-t és az eladó nem fogadja el akkor várakozást ír a rendszer, de szívatásként az eladó dobhat rá akár 60 napot. Így ha felemeli akkor persze mehetne az újraküldés is, de akkor azt ajánlotta volna fel ha akarná ezt.
Megírod hogy akkor jöhet a PayPal-ra az ugye azonnal látszik ha elküldte és még mindig van a 14 nap letelte után 15 napig dispute-t indítani.

(#44232) lacoka55 válasza V/ (#44231) üzenetére


lacoka55
aktív tag

Szia megpróbálom de nem hiszem hogy belekötne ő írta sajnálom, hogy elmondtam, hogy ezt a cikket most visszaküldik a vámhatóságtól, nem tudjuk, miért .
most kereshetek másikat drágábban pedig átlagosan jó vissza jelzései vannak
Más RE------CN csomagom még mindig áll utolsó bejegyzés Oct 16, 2020 13:50 Magyar Posta Preparing a shipment for delivery előtte Oct 15, China Post Arrival (transit) Shanghai Exchange

(#44233) herrká válasza V/ (#44228) üzenetére


herrká
senior tag

Lehet én nem találom, de ilyen feladási számláló sem látható sehol...

(#44235) V/ válasza herrká (#44233) üzenetére


V/
Topikgazda

Volt nálad is a Shipment.... szöveg ebben a hsz-edben

(#44236) herrká válasza V/ (#44235) üzenetére


herrká
senior tag

Ja, ott még igen. De mikor lejárt az az egy óra valamennyi, azóta nincs számláló.

(#44237) farkas-j válasza veze (#44213) üzenetére


farkas-j
őstag

Sajnos nincs ilyen lehetőség.

V/: Köszi, ez elég elkeserítő

Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4

(#44238) farkas-j válasza herrká (#44226) üzenetére


farkas-j
őstag

Ha jutok valamire természetesen megírom a fórumba.

Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4

(#44239) ArGab


ArGab
őstag

Kérnék kis segítséget, mert nem igazán tudom most mi van.
A terméket még júliusban megrendeltem és elvileg feladták, kaptam TN-t, de azon július 30 óta nincs mozgás és nem is érkezett meg. A 90 nap lejárt és a rendelés finished állapotba került október 24-én. 27-én nyitottam dispute-ot (Purchase Protection is running out, but package is still in transit), de azt másnapra visszadobták azzal, hogy invalid: After checking the tracking information, this order is still within purchase protection time, please be patience waiting for the international package.
Option 1: Please continue to wait for 4 days
Response time: 4 days
Please wait in patience and confirm with us whether you have received the goods when purchase protection time ends.
Note: You can resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal). If we don't receive any feedback about the product problems after the goods are delivered, we will release the payment to your seller based on the delivery information.

Mára a 4 nap (legalábbis 4*24 óra) is letelt, a dispute-on továbbra is csak 2 dolgot enged csak: cancel és upload evidence. Kereső alapján láttam párszor már előfordult ilyen, de azt nem találtam azoknak mi lett a megoldása.

(#44240) V/ válasza ArGab (#44239) üzenetére


V/
Topikgazda

Meg kell várni hogy a számláló lejárjon és akkor nem lesz After checking the tracking information, this order is still within purchase protection time
És nem szabad ezt használni: Purchase Protection is running out, but package is still in transit Én nem tudom igazolni hogy szállítják, így nem is választom.
Nem kaptam meg a max 30 napos szállítási idő ellenére 75-90 napon belül akkor az elveszett, nincs szállítás alatt. Nem véletlenül javaslom az Összefoglalóban hogy nincs szállítási információ az ok.
Válaszd a Cancel-t, nézd meg hogy azután is lezárt-e a vásárlás (ha 24-én zárult volna akkor is bőven benne vagy a 15 napban, de a dátum a Feedback menüpontnál is látszódik ennél a vásárlásnál) és persze ne a mobil app-ban nézd és új indokkal nyisd meg.

(#44241) veze válasza ArGab (#44239) üzenetére


veze
őstag

Az én tapasztalatom ezzel kapcsolatosan a következő:
"Purchase Protection is running out, but package is still in transit" esetén ( mert hogy én nem egyszer nyitottam már ezzel az okkal , mert amit nem tudnak nyomkövetővel igazolni ,hogy megkapta cimzett, ( még ha az más címre történt is-mert az egy másik történet) az értelemszerűen valahol máshol/szállítás közben/ van. Én eddig mindig visszakaptam a teljes összeget.
Tehát: "Finished" után van még 15 nap arra hogy vitát nyisson az ember. Ha mindjárt a második, harmadik, negyedi napon megnyitja az ember, akkor ez szokott a válasz lenni ( nekem olyan is volt már, hogy várjak 10 napot.. letelt a tiz ( vagy amennyit javasolnak) nap, és frissitettem a vitát azzal hogy továbbra sem érkezett . Ezután hoztak ujabb döntést ami már "valid" volt. ( mivel "delivered a szállítási címemre" bejegyzés továbbra sem volt látható a nyomkövetőben) Olyan is volt hogy 8 nap várakozásra "itéltek" az első körben és tényleg nem véletlen, mert közben a hetedik napon megkaptam.. Valószínűleg ebből kiindulva várakoztat az aliexpressz a 15. napig
Most már ugy csinálom, hogy ezzel az indokkal a 13. napon nyitok, és akkor már nem várakoztatnak semennyi napot , mert ugye eltelt a 15-ből addigra 13 és még mindig sehol az áru...
ettől függetlenül ez csak az én egyedi esetem, és "V/" útmutatása a követendő !

[ Szerkesztve ]

(#44242) V/ válasza veze (#44241) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha a te módszereddel is könnyebb a pénzhez hozzájutni akkor nem kell az enyémhez ragaszkodni. :K
Azért sok múlik az eladón is mert ha elfogadja az érvelésünket, akkor nem kell az AliExpress döntésére várnunk, amelyben azt írja rendszere hogy várjunk, amikor nincs is értelme.

(#44243) veze válasza V/ (#44242) üzenetére


veze
őstag

Kb fele ha elfogadja nekem.. akkor többnyire azt javasoljak, zárjam be és nyissak újat azzal hogy " refund és aru visszaküldése", "személyes okok" miatt.. (ez számukra nem esik negatív megítélés alá, kérdés rám , mint vevőre milyen fényt vet, már ha egyáltalán van ilyen) Utána elfogadja és visszatérít általában 1-2 napon belül. az áru visszaküldéséről pedig lemond..így az nem lesz feltétele a refundnak mégsem. Először tartottam tőle hogy ezzel csőbe huznak, de eddig még nem történt ilyen, pedig nem egy ilyen volt már. (olyanra is szokták ezt kérni amikor más címére szóló TN alapján a helyszinen szállításra is kerül a csomag, mostanában nem is ritka az ilyen,...
Azt nem mondanám hogy így könnyebb, ahogy én csinálom, figyelni kell hogy ki ne csusszon az időből az ember, de elég későn nyisson ahhoz hogy ne várakoztassák

(#44244) djsunstealer


djsunstealer
aktív tag

Sziasztok!
UG...BE-s csomagok (nekem 2 ilyen van) Liège-ben vannak ha lehet hinni a nyomkövetőnek. Ezek azok, amik 1 hónapra "eltűntek". Simán beleférnek a védelmi időbe, 90 napról indultak, nem 75.

[ Szerkesztve ]

(#44245) djsunstealer válasza veze (#44241) üzenetére


djsunstealer
aktív tag

Rövid technikai kérdés, ami felmerült bennem az általad leírtak kapcsán: a lezárást követően, a 15 napos "refund" időhöz tartozik valami visszaszámláló, vagy ezt mindenki maga számolja?
V/ nagyúrtól a kérdezném ugyanezt.
Köszönöm srácok!

[ Szerkesztve ]

(#44246) veze válasza djsunstealer (#44245) üzenetére


veze
őstag

nem tartozik sajnos , Neked kell figyelni :U
10-11. napon is lehet már probálkozni, lehet akkor sem lesz már várakozási idő,
A várakozási idővel sem volt gond nálam, meg kellett várni, akkor már figyeli az ali és ha letelik, utana is eltelt még 1-2 nap ( akkor én reagaltam hogy semmi áru azóta se) és majd hoz döntést ( gondolom megnézik a TN-t és látják azóta se kapta meg a cím és akkor "valid"
ha meg közben megkapja...
valószínűleg elutasitották volna az enyém ekkor, is de nem vártam meg, lezártam

(#44247) lacoka55 válasza V/ (#44231) üzenetére


lacoka55
aktív tag

Szia volt egy vásárlásom ami nem jött meg te írtad hogy 8 $. dollárt kellene visszakérni PayPal esetén az eladótól ezt a választ kaptam kedves, a megrendelés 7,3 USD, ezért visszatérítünk 7,3 USD-t ez ha jól tudom a levonások után kevesebb lenne mennyit kapnák ebből vissza ?
hogyan tudnám ezt elmondani legegyszerűbben az eladónak hogy megértse ha tudnál segíteni megköszönném nekem nem megy az angol fordítóval meg nem biztos hogy megérti

(#44248) Manus4 válasza djsunstealer (#44244) üzenetére


Manus4
tag

Nekem is van pár ilyen most, az első csak 20 napja nem mozdul, kíváncsi leszek neked mikor jönnek meg.De mind 75 napos, nem 90-es.

(#44249) djsunstealer válasza veze (#44246) üzenetére


djsunstealer
aktív tag

Köszi a választ! :R

(#44250) djsunstealer válasza Manus4 (#44248) üzenetére


djsunstealer
aktív tag

Majd jelzem itt, ha megkaptam őket. :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.