Hirdetés

2024. június 26., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-06-20 19:40:04

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#43801) herrká válasza V/ (#43799) üzenetére


herrká
senior tag

Igen, az szokott ott lenni. Ezért nem értem...

Ez pedig az email:

[ Szerkesztve ]

(#43802) Lucho7


Lucho7
tag

Sziasztok, hogyan lehet a mentett kártyát törölni? Sehol nincs ilyen opció, pedig már korábban távolítottam el. Nincs alipeyhez kötve

[ Szerkesztve ]

(#43803) Lucho7 válasza Lucho7 (#43802) üzenetére


Lucho7
tag

Ali chaten megoldottuk

(#43804) V/ válasza Lucho7 (#43802) üzenetére


V/
Topikgazda

Beírtam az Összefoglalóba, 13. Gyakran ismételt kérdések, 5. pont

(#43805) Lucho7 válasza V/ (#43804) üzenetére


Lucho7
tag

Nekem appban nincs 3 vízszintes vonal a bal felső sarokban, és nem érem el azt a menüt

(#43806) cof válasza Lucho7 (#43805) üzenetére


cof
veterán

Megszűnt.

Account (jobb alsó sarok) - Wallet - My Credit/Debit Cards

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#43807) V/ válasza Lucho7 (#43805) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké, az utána következő félmondat azért elnavigált volna a megfelelő helyre, csak most már nem kell My.
Akkor ez a jelenlegi megközelítés.
1. Az AliExpress mobil app-ban törlés: (ez törli az Alipayről is és a böngészős felületről is)
Belépés után
Jobbra lent Account
A következő oldalon a Services és ott a Wallet. (a képernyőt lejjebb görgetve)
My Credit/Debit Cards és az adott kártyánál REMOVE

[ Szerkesztve ]

(#43808) Lucho7 válasza cof (#43806) üzenetére


Lucho7
tag

Igen a supp segített, régen volt csak hozzáadva. Köszi nektek is!

(#43809) Suineg


Suineg
senior tag

Alinál egy lezárt Dispute után nyitott Appeal-nál történik valami, hogy kiírja, hogy fellebezett és várjak 2-5 napot? Kell ilyenkor csinálni valamit? Vagy nem is vesznek emberszámba?

(#43810) V/ válasza Suineg (#43809) üzenetére


V/
Topikgazda

Majd elbírálják és értesítenek a döntésről. Meg kell várni, annyi a dolgod.

(#43811) Suineg válasza V/ (#43810) üzenetére


Suineg
senior tag

Várok akkor :R

[ Szerkesztve ]

(#43812) veze válasza Suineg (#43811) üzenetére


veze
őstag

én nyitottam már ilyet is, azóta is várom hogy értesítsenek..
ugy 60-80 napja
biztos itt is 90 napos a határidő mint a szállításnál , aztán nyithatok dispute hogy nem érkezett meg a válasz :D
de a remény hal meg utoljára

(#43813) Suineg válasza veze (#43812) üzenetére


Suineg
senior tag

:D Nem. Van még más is. (Idézet egy filmből)

(#43814) Degeczi válasza V/ (#43733) üzenetére


Degeczi
nagyúr

Na, ez szép...
Egyrészt a nyomkövetés is vacak, mert amikor írtál, akkor egy pillanatra tényleg megjelent a "2020.09.17. | 12:01 Egységképző felbontása" státusz is, noha nekem előtte "2020.09.17. | 08:51 Egységképző érkeztetése" volt az utolsó - és most megint az:

De a lényeg, h a magyar posta válasza szerint sem jutott még be ide a csomag: "Elektronikus nyilvántartásunk szerint a keresett küldemény a Magyar Posta kezelésébe még nem érkezett meg." - de akkor ez az "Egységképző" nem is nálunk van, vagy csak a nyomkövetés használhatatlan? :F

(#43815) remi67


remi67
tag

Ennyi bejegyzés ugyanaznap, ugyanarról a csomagról, anyám.
Remélem az "awaiting missing documents" csak valami szokvány bikkfanyelv mert ha nem akkor erre várhatok még egy darabig.
Vámérték eléggé a felső határnál van, 23 dollár volt.......

[ Szerkesztve ]

(#43816) V/ válasza remi67 (#43815) üzenetére


V/
Topikgazda

A Magyar Posta nyomkövetésében nem néznéd meg? Még ha valós érték is vabn a címkére nyomttava joguk van nóbekérni a vételár igazolást, be szoktuk küldeni megnézik és nem kell fizetni semmit, persze az okmányokat annak megfelelően kell kitölteni, elkészíteni és beküldeni mintha ténylegesen lenne fizetnivaló.
Ha az MP-nél is ez látszik és te is kaptál értesítést (mert előfordulhat hogy az a nyomkövetési szám nem a tied amit vámolnak és az eredeti címzettnek megy az sms,az ajánlott levél) akkor megcsinálod amit kell és e-mailben beküldöd ezzel nyersz időt.

(#43817) remi67 válasza V/ (#43816) üzenetére


remi67
tag

A hazai nyomkövetőben csak az az egy bejegyzés van tegnapról ami itt is megjelenik. Sztem ez nem jelenti azt, hogy vámkezelés alá vonták, de azt se, hogy nem.
Gondolom hétvégén nem dolgoznak, majd hétfőn kiderül.

(#43818) Sungoo válasza Degeczi (#43814) üzenetére


Sungoo
addikt

Valami anomália van a rendszerükben. Van olyan csomagom, amit csütörtökön átvettem, de nyomkövetés szerin még a nemzetközi kicserélőben van...

[ Szerkesztve ]

(#43819) KutyiHU válasza V/ (#43641) üzenetére


KutyiHU
tag

Na válaszolt a muki! Azt írja nagyon sajnálja, hogy meghiúsult a termék szállítása a mágneses cucc miatt :Y (mágneses telefontartó) De, hogy mi lesz most, arról nem beszél!

(#43820) ANOka válasza KutyiHU (#43819) üzenetére


ANOka
őstag

Sima (rúd)mágneseket egyszerűen küldtek nekem Kínából, igaz több rétegben be volt buborék fóliázva! :F

(#43821) csaba17


csaba17
senior tag

Sziasztok!

Még júliusban rendeltem 28$ össz értékben csiszológéphez papirokat.
Ezzel a csomagszámmal fel is adták: SYRM104948640
ezt a magyar posta nem látja, a gyári szállító oldalán meg már júli 30.án megérkezett.
Nyitottam vitát 90 nap elteltével, az eladó a sunyou-s trackingos oldalt mutogatja, hogy ott van, illetve ma az ali is invaliddá tette, annyi kitétellel, hogy "The tracking information shows that the package has arrived at the shipping company regional hub in your city. We warmly suggest that you can contact the shipping company Customer Care Center and you will get this package as soon as possible. If you have received the goods but not in good condition/ items shortage, you are suggested go to 'Dispute Detail' -- Check 'Dispute Reason-- Click 'Update Reason' to update your reason for filing a dispute. "
Solutions:
Option 1: Please continue to wait for 4 days

Most töltsek fel képet én is a posta oldaláról, ahol azt írja, hogy nem létezik a csomag a rendszerükben?
Vagy ilyenkor mivan?
Mocskos eladó, ennyiért rendelek és normális csomagszámot sem tud adni...

(#43822) V/ válasza csaba17 (#43821) üzenetére


V/
Topikgazda

A szállítási mód amit fizettél az AliExpres standard szállítás volt? Szerintem ez egy olyan küldemény volt amit Pick Pack Ponton kellett volna átvenned. Nem kaptál Meest sms-t július 23-27 tájékán? Mert 23-án érkezett meg. Persze az AliExpress-en megadott telefonszámodnak pontosnak kell lenni
Ez a téma az Összefoglaló 11. pont leírásában tárgyalva.
Egy kicsit későn kérdezel, mert ezt már vissza is küldhették, de arra nincs garancia hogy az eladóhoz vissza is érkezett.
Az említett leírásban van telefonszám hívd fel őket lehet hogy tudnak információt adni.

[ Szerkesztve ]

(#43823) havri1 válasza V/ (#43822) üzenetére


havri1
félisten

És ha nincs telefonszám?
Lehet én vagyok maradi, de ha én címre kérem a csomagot, akkor ne döntsenek már úgy, hogy önhatalmúlag pontra küldik..Nekem is volt ilyen nyáron, másik városba kellett mennem egy csomagért. 0.8$ -os üveg a telefonra. 3 napos határidővel..
:U

havri

(#43826) havri1 válasza V/ (#43824) üzenetére


havri1
félisten

Én értem, de akkor sem értek egyet ezzel.
Elfogadhatatlan, hogy címre kérem, és ők döntik el, hogy egy másik városba teszik le, majd küldenek egy SMS-t róla. Nem nyomkovetett termék, alá se kellett írni standard kínai levél. Szerk. : rosszul emlékeztem, alá kellett írni egy bizonylatot.
Engem erről az Ali semmilyen formában nem tájékoztatott. Az, hogy itt vagy ott ezt tudják, engem nem vígasztal.
Ezt értsd meg. Címre kértem, nem pik pak pontra.

[ Szerkesztve ]

havri

(#43828) V/ válasza havri1 (#43826) üzenetére


V/
Topikgazda

Ugyanez az álláspontom nekem is, miért gondolod hogy más? Ha visszanézed 2019 október tájékán a hozzászólásaimat ebben a témában pont ez volt nekem is a kifogásom. De nem tudsz mit tenni.
Három hozzászólásom ebben a témába: első és második és a harmadik ahol a te álláspontodat írom én is.
Az AliExpress sosem tájékoztatott és tájékoztat arról hogy a logisztikai cége a Cainao miként oldja meg a szállítást, mely cégek fogják az útvonalon végezni a szállítást.

De ennél a PPP-os kézbesítésnél nagyobb probléma az, amikor China Post Registered Air Mail van kérve, fizetve és vonattal szállítják és annál sem tudunk érdemben reklamálni.

Mivel nem tudunk mit tenni, azért javaslom azt hogy akkor ne AliExpress standard stzállítás legyen igényelve ha van más opció.
Ezzel nem védem az AliExpress ezt a szállítási megoldását és őket sem, csak egy javaslat a tapasztalatok alapján. Nem engem kell cseszegetni ha azt írom. :U

[ Szerkesztve ]

(#43829) havri1 válasza V/ (#43828) üzenetére


havri1
félisten

Ja elnézést, akkor félreértettem.
Egy újabb probléma forrásának látom ezt. Több csomag nem tűnhet el a rendszerben véleményem szerint. Elég egy rossz telefonszám, vagy rendszerhiba, ügyintéző figyelmetlensége, és a vevő nem is tehet róla, hogy nem kapja meg.

havri

(#43830) mrzed válasza V/ (#43827) üzenetére


mrzed
senior tag

Inkább Ő nem érti, amit Te írsz, egy kissé kusza lett az idézett mondat, de 2-3 nekifutásra ki lehet azért bogozni. :DDD

(#43831) V/ válasza mrzed (#43830) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké azt épp utazás közben és mobil írás volt, akkor itt a "javított" és kiegészített.
Nem lehet regisztrálni telefonszám nélkül, tehát az mindig van, legfeljebb nem pontos vagy nem olvasható. 2019 októbertől így működik ez a fajta szállítás, nem kezdeném újból hogy jogos vagy nem jogos. A lakcímhez legközelebbi PP Pontra vagy ha nincs akkor lakcímre viszik, ők (Meest) döntik el. Akkor tudnál és van értelme reklamálni ha másfajta szállítást fizettél ki és annak ellenére így kapod meg, de akkor is csak a szállítási költség különbözetet ha lenne.
Folyamatosan felmerül, beszélünk róla, segítségül benne az Összefoglalóban, megoldás ha ez neked nem felel meg, hogy más szállítással kéred, de amikor csak ez van csak, arra nincs javaslatom, legfeljebb figyelni a mozgását. Ha az látjuk hogy megérkezett és nincs értesítés 2-3 napon belül akkor célszerű hívni a PPP ügyfélszolgálatot, hogy segítsenek megkeresni.

(#43832) csaba17 válasza V/ (#43822) üzenetére


csaba17
senior tag

Bácsikámnak rendeltem, telszám is lett megadva, bár +36 vagy 06 nélkül(Mobile:
301234567).
Cainiao Super Economy Global volt a mód illetve többször is rákérdeztettem velük a helyi postán, akiket ismernek is, én oda nem érkezett a csomag.
Azért nem is kérdeztem eddig mert 90napos időt adott meg az eladó, gondoltam ennyi idő alatt csak odaér de nem és dispute-ot is csak most tudtam nyitni pár napja.

(#43833) V/ válasza csaba17 (#43832) üzenetére


V/
Topikgazda

Elméletben a +36 hozzáadva, ha megnézed a vásárlásnál a Logistics Information és a View Delivery Detail linkre kattintva és ott így látod 30123**** akkor +36-al került a címkére.
De ez a szám a tied volt vagy a bácsikádé?
Mert ha nem a saját nevedre és címedre kéred akkor az illető telefonszámát kell megadni (új szállítási címet veszel fel) mert a Posta csak így tudja értesíteni a címzettet ha szükség van rá (vámolás, sérülés, átvételi értesítés) és ha olyan amit a postán kell átvenni az az adott telefonszámra fog menni a kód és aki bemutatja az kapja meg csomagot, nem minden postán adják viszont oda személyi nélkül hiába mutatod az sms-t.
Hát nem azzal küldték mert akkor emlékeim szerint nem SunYou-s számot adnak, ilyesmi lenne: LP00409891746671.
Nem került a postára, mert akkor augusztusban lett volna kézbesítés. Szerintem.
Én ezt a szállítási fajtát is kerülöm, mert annyira Super Economy hogy nagyobb arányban meg sem jön.
Szóval a Posta azt ugyan tudja igazolni hogy nem került hozzájuk és ezért nem lett kézbesítve és ez igaz is, de nem biztos hogy 4 napon belül ez meg lesz. Be kell menni és kikönyörögni.
Viszont a kézbesítési bejegyzés igaz, mert nem postai volt, de ne keressünk a kákán csomót.

[ Szerkesztve ]

(#43834) ace22 válasza V/ (#43833) üzenetére


ace22
tag

Nekem 5 rendelésem van 90 napon túl vagy nagyon közel hozzá, mindig "China Post Registered Air Mail"-el rendelem, ettől függetlenül feladják "Seller's Shipping Method, China Post Registered Air Mail, ePacket" módon. Csak a PostNL-es rendeléseket kapom meg. SMS, email nem jött.

Ezek szerint nekem is PPP-ra küldték a címem helyett, és elfelejtettek értesíteni, mehetek disputálni a pénzemért?

(#43835) csaba17 válasza V/ (#43833) üzenetére


csaba17
senior tag

Bácsikám címére lett rendelve és az ő telszáma lett megadva, de sms-t nem kapott.

(#43836) cof válasza ace22 (#43834) üzenetére


cof
veterán

A nyomkövetési számokból általában megállapítható ha PPP-ra küldték. Ez a SYRM kivétel, mert lehet posta is, egyik nyomkövető sem ír alternatív nyomkövetési számot csak a csomagon van rajta, de azt már csak akkor tudod meg mikor átvetted.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#43837) fairi válasza ace22 (#43834) üzenetére


fairi
addikt

Ha nyomkövethető számot adnak akkor tudhatod hol van.
Igazából nem az számít mily módon adják fel, hanem mi a szám. Ali rendszere engedi hogy szállítási mód: china registered airmail, de végül postNL számot ad meg.

(#43838) csaba17 válasza V/ (#43833) üzenetére


csaba17
senior tag

Nekem most mi lenne a megfelelő válasz az ali felé?
Csatolok egy képernyőképet a magyar postáról, angol felületen, hogy nem található és?
Írjam be, hogy legalább a fele összeget kérem vissza?
Az eladó felelős, hogy hozzám jusson el a csomag és ne csak az országba.
Meg 28$-nál az ember elvárná, hogy rendes csomagszámot adjon, ne egy ilyen hulladékot...

(#43839) V/ válasza ace22 (#43834) üzenetére


V/
Topikgazda

Mi a száma?

(#43840) V/ válasza csaba17 (#43835) üzenetére


V/
Topikgazda

Hát külföldről jön az sms, lehet hogy nem foglakozott vele.
Az nem postától igazolás, mert ez hivataolsan nem könyvelt küldemény, így ez nem számít igazolásnak. Egy pecsétes papír amire rá van írva amit írtam, hogy nem került a kezelésükbe ilyen csomag, így kézbesíteni sem tudták.
Könyvelt küldemény azonosító az fizetős, ehhez a szállítási módhoz nem jár. Ez csalk egy küldeményazonosító amit legfeljebb a szállító könyvelget, de ott kézbesített az állapota, szóval nem igazán használható információ a pénz visszaszerzéshez.

[ Szerkesztve ]

(#43841) remi67 válasza V/ (#43839) üzenetére


remi67
tag

Miből lehet azt tudni, hogy egy csomagot PP-re küldenek? (Bocsi, de erről én most hallok egyáltalán először.) Van egy filléres csomagom (~900 Ft) éppen úton, a száma: SY14048484921, jelenleg éppen "Hungary, Arrived at destination country airport", állítólag. A gondom ezzel főleg az, hogy hozzám a legközelebbi konkrét PP az olyan 40 kilométer. (Mol-pont, coop-pont, postán maradó az persze nem, de konkrét PP az 40 km). Márpedig én 40 kilométerre NEM fogok elautózni egy 900 Ft-os cuccért az biztos.

(#43842) V/ válasza remi67 (#43841) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha odakerül kapsz sms-t az átvételről, hanme akkor viszi a Posta,ha Aliexpress standard akkor nagyobb a PPP valószínűsége

(#43843) djsunstealer


djsunstealer
aktív tag

Sziasztok!
Cainiao-s csomagnál megjelent egy bejegyzés, csak érdekességként osztom meg veletek:
- in Dostyk, Estimated time of arrival at port: 27 Oct./28 Oct., Reasons for delay: currently the train has finished reloading, and is waiting for departure.
😁😁😁

[ Szerkesztve ]

(#43844) V/ válasza djsunstealer (#43843) üzenetére


V/
Topikgazda

Ja, ez is ismert, Dostyk, az idősebbek Druzsba néven ismerik, vonatos szállítás és ott rakják át a kínai nyomtávról a kazahsztáni-oroszra, a port az meg a vágány pár.

[ Szerkesztve ]

(#43845) ace22 válasza V/ (#43839) üzenetére


ace22
tag

PÜ ment

(#43846) laleeee


laleeee
őstag

Okt 13-àn megérkezett ez a termék de hibás, az eladó a türelmemet kéri,de lassan lejár a megérkezéstől számított két hét. Vagy van még 59 napom,hogy disputet indítsak ? hogy van ez ?

[ Szerkesztve ]

(#43847) V/ válasza laleeee (#43846) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem egészen, ha megérkezik és nem jó akkor azonnal kellene jelezni, ez az AliExpress szabálya. Minek várnál még 59 napot?
Persze a megérkezést igazolod,de az értékelést kihagyod, majd dispute hogy hibás, de előtte gondold át hogy mit szeretnél kérni, mert lehet hogy visszaküldés opciód lesz a teljes árért vagy rész refund.

[ Szerkesztve ]

(#43848) djsunstealer válasza V/ (#43844) üzenetére


djsunstealer
aktív tag

:R

(#43849) laleeee válasza V/ (#43847) üzenetére


laleeee
őstag

Mert azt mondta az eladò hogy vàrjak türelemmel amíg a videómat megmutatja a gyàrtònak. Egy 4000 Ft os hangkártya egyébként. Azt fogom kérni hogy küldjön egy újat. Most vettem észre amúgy hogy 7-én érkezett meg, tehát akkor mennyi időt adhatok még az eladónak, hogy indíthassak disputot ?

(#43850) V/ válasza laleeee (#43849) üzenetére


V/
Topikgazda

Semmi értelme megmutatni a gyártónak, ez átverés gyanús, ha nem user hiba mert meg sem nyikkan akkor vagy csere, vagy pénz vissza a vevőnek, az eladó meg úgy rendezi a gyártóval ahogy akarja. Annyira nincs eltérés a magyar és kínai fogyasztóvédelmi szabályok közt, ez a rész egyezik.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.