Hirdetés
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
Na. 2 dolog van. Van egy elektromos betét része és egy kulcs része. A kulcs része is szét tud hullani, pontosabban ívesre kopni bent a kis pöcök és az elektromos része is szétég egy időt után. Én vagy 4 darabban szedtem ki, mert kokszosra volt már égve és nem is adta át az ampert kifele csak 10-ből 1-szer. 2,5k volt. Betétet szétkaptam, csiszoltam, takarítottam, zsíroztam. Azóta fasza.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz hódmaci #95895 üzenetére
Csak a típusspecifikust, amit varrnak. Volt 3 univerzális, de típusra stimmelő, felejtős. Varrattuk mindet. 35k körül volt a teljes szett, mindennel, 7 évet kibír egy szett erősen nyúzva mosva.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz mohabá 007 #95894 üzenetére
Semmi, ez a sztori ezzel vége is. Max egy telefont megér tisztázni a dolgot, de ennyi.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
F_Zolee
veterán
válasz mohabá 007 #95894 üzenetére
Valószinüleg törlik ha a visszaküldés oka hibás teljesités. Neten rendelted igy 15napos elállás joga is megilletne minden probléma nélkül de igy még tisztább, hogy át se vetted.
-
hódmaci
senior tag
Sziasztok!
Üléshuzatot keresnék.
Ár/minőség arányban megfelelőt
Tudnátok boltot ajánlani ahonnan rendelni tudnák?
Astra jHölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
-
mohabá 007
aktív tag
Tegnap lett egy problémám, és a gyors válasz reményében, a "mindent tudók" topikjában kérdeztem. Valszeg ilyen piti dolgokkal nem foglalkoznak, mivel választ nem kaptam. Ezért, hogy a válaszokkal köreiket ne zavarjuk, itt is leírom a gondom, hátha ti tudtok segíteni.
"...Urak tanácstalan vagyok, kellene egy kis segítség.
Egy neves autóalkatrész kereskedéstől rendelten neten alkatrészt, amit visszaigazoltak, számlát is elküldték neten, amin pontosan szerepelt minden adat, és stimmelt azzal, amit a megrendelőlapon előzőleg leigazoltak. Fizetési módok közül az utánvétet választottam. A futár meghozta a cuccot, ami nem az általam megrendelt alkatrész volt, ezért nem vettem át. Elálltam a vételtől, (nem vettem át, semmit nem fizettem) mert szerintem az eladó nem megfelelően teljesített, nem azt küldte amit rendeltem, és az ő katalógusuk szerint se építhető be az autómba amit küldtek. Konkrétan középső kipufogó dobról van szó. 1/2 11-től du1/2 4-ig folyamatosan hívtam egyetlen elérhetőségű mobil tel számukat, senki nem vette fel.Kérdésem: azzal, hogy nem vettem át, a rendelés érvényét vesztette? Esetleg van még valami teendőm, ha igen akkor mi? A kereskedés bármilyen módon meg tud szivatni?..”
Előre is köszi a válaszokat.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
bul07
nagyúr
válasz mohabá 007 #95892 üzenetére
Őszintén az nem lett nézve
Mert ígyis úgyis cserés a gyújtás kapcsoló betét mert ahogy indítózok most a kulccsal nem akar visszaállni, nincs meg a rugó ellentartás és mintha akadna isDe köszi hogy megemlítetted ha csere után se indít akkor az is meglesz nézve mielőtt ki lesz szedve az önindító
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz AMD Power #95888 üzenetére
Sokkal jobb ha csöpög mintha csak úgy eltűnne
Most édesapám Merivája is kéri a törődést
Nem indít
Betolásra beindul szépen
Hiba forrása feltételezések szerint, a gyújtás kapcsoló betét hiba
Ami jelentheti azt is hogy beszorult és édesapám önindítóval ment és az is kukaHolnap Unix gyújtás kapcsoló betét vásárlás, délután szerelő csere, ha nem oldja meg akkor az önindító is ki lesz szedve
Több opel tulajtól is hallottuk most délután hogy nekik is cserélni kellet, több típus esetestén
Figyeljetek rá ha öregebb a kocsi, ha kicsit is nehézkesen ugrik vissza indítózásnál akkor előzzétek meg a bajt cseréjétek[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
AMD Power
titán
Érzi az autó ha el akarják lassan adni?
-
nyemi
csendes tag
válasz Tothgera30 #95867 üzenetére
-
bazsimano
őstag
Sziasztok! még anno említette a szerelő, hogy el van törve a rezonátor cső. Kérdésem lenne, hogy milyet érdemes vásárolni?előre is köszönöm! a16xer 2012es kombi.
-
AMD Power
titán
válasz Tothgera30 #95874 üzenetére
Lekérdezted a km? 93e valóban?
-
Tikakukac
titán
válasz Tothgera30 #95874 üzenetére
Tök jó, biztos remek. Fentebb már én is listáztam amire számíthatsz majd idővel. Ennyi, nem egy megfejthetetlen szerkezet.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tothgera30
Ármester
2008 G Astra Classic. Vélemény?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
dualcore
őstag
Üdv.
G astra, jobbra az irányjelző csak gyorsan kattog, műszerfalon sem jelez vissza 10ből 9 szer, majd 1 alkalommal szépen villog kint is és bent is. Balra mindig oké. Vészvillogó dettő ugyan ez jobbra nem kapcsol, csak balra. Hol keressem a hibát ha tud valaki infót erről. -
Skizz
addikt
Sziasztok,
J astra automataváltóval van valakinek tapasztalata? Megbízható darabok? Nyilván úgy, hogy még nem késte le a normál időben való olajcserét (80e km)
köszi -
ldn218
tag
válasz athomi #95868 üzenetére
Igen. Neked meg nekem lehet nem probléma egy szűrő csere,de sokaknak igen. Az egy éves 5700 kilométerrel rendelkező swiftem márka szervizben járt olajcserén stb. Az amúgy talán 4 vagy 5 mozdulatból álló légszűrő csere amit szerintem rutinszerűen csinálnak mindennap , na azt sem sikerült. A légszűrő házra menő gumicső egy bilinccsel van rögzítve. Teljesen kimaradt hogy azt meg kellene húzni vagy ellenőrizni, de a szerviz szóvá tette hogy az 1000 kilométeres szemlére nem vittem az autót. Meg hogy az milyen fontos mert mindent átnéznek rajta....................................ja
-
athomi
veterán
válasz ldn218 #95863 üzenetére
Nem vették észre? Azt nem nehéz észrevenni, hogy megakad és nem lehet tovább csúsztatni. Ezen a pontom mögé kell nyúlni és gyönyörű szépen bele lehet csúsztatni a helyére. Aki viszont ezt a szűrőt tette be az inkább úgy gondolta, hogy megoldja izomból...
[ Szerkesztve ]
-
nyemi
csendes tag
válasz Tothgera30 #95865 üzenetére
"Szerelő szerint már elég "koszos" volt az olaj, és jó hogy cserélve lett."
Na ezért mondom 130 ezer kilométer után(?). Én most cseréltem a 97-es ASTRA -F13-as váltójában (1 tulajos) győnyőrű piros volt . Sokkal könnyet lett a váltás és csendesebb is.
Vigyázni kell mert az F-17 váltó nagyon kényes az olajra![ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
Különösebb jelentősége nincs. Szerelő szerint már elég "koszos" volt az olaj, és jó hogy cserélve lett. Még 50-60 ezer belepörög, és cserélem, kíváncsi leszek at állagára. A gyári GM olajokért nem vagyok oda, vannak bevált márkák és típusok, amit szívesebben használok.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nyemi
csendes tag
válasz Tothgera30 #95846 üzenetére
Látom a F17-es váltóba nem a gyári olaj került . Megsúgta a szerelőd, vagy miért erre eset a választás?
-
DjDanee87
addikt
Megvolt az első pollenszűrő csere az Astra H-ban. Elég érdekesen volt benne az előző, remélem nekem sikerült jól csinálnom és nem így néz ki. Ezt szedtem ki: [link]
[ Szerkesztve ]
-
ricsi8800gt
addikt
Most akkor az én opelkém nem kerül be az összefoglaló aljára vagy mi?
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Ford Focus 1.6.07.KTM EXC 250.07
-
Tikakukac
titán
válasz body007 #95857 üzenetére
Egyébként csináltam volna így is, de egyfelől műanyag szívósort nem nagyon ajánlom így megküldeni, másfelől úgyis csere darabot kaptam full tisztán. Dolgoztam is rajta egy ideig, de ma mondta a muki, hogy úk úgyis áztatják, feleslegesen melóztam, ez benne van az árban. Shit.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Tothgera30 #95855 üzenetére
Én most pucoltam sort és előtte EGR-t is. Hát gyerekek, ha bárki bármivel azt kikormolja, vendégem egy gyári új fűzött blokkra is.
Nem utolsó sorban messze nem merném semmilyen formában azt a retket megetetni a kocsival.[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz Tothgera30 #95852 üzenetére
A 10-15km-es táv nem biztos hogy elegendő lesz.
Időjárástól függően ugye 5-10km kell még a benzinesnek is, hogy a víz elérje az üzemi hőfokot. Attól az olaj még nem biztos hogy meleg, tehát a teljes blokk sem az. A 40-50km már sokkal jobban hangzik.Tudom, menjek el gyufáért, de a fekete alázóval voltunk kint Németországban a Vectra-ért. Jelentéktelen 2200km karika. Na, azt követően lehetett érezni hogy ki van kormolva a gép. Sokkal jobban ugrott gázadásra minden fordulaton.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Tikakukac
titán
válasz Tothgera30 #95852 üzenetére
A korom mindenképp ott lesz, EGR-ben pedig ég is. Azt megnézem hogyan hajtja ki bárki is. Max ha F16-os hajtóművel pörkölsz oda.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tothgera30
Ármester
Már megvásárlás után az első olajcserét ezzel ejtettem meg, és legkésőbb 10 ezer km-enként le is van dobva az olaj belőle. Hogy miért erre? Specifikáció alapján nagyon frankó, és a Fuchs Titan GT1 olajjal van pariban, ráadásul meleg oldali viszkozitása kedvezőbb, ha forró nyári napon araszolás miatt megugranának a hőmérsékletek. Dieselbe való? Nem nagyon van már ilyesmi, ez csak üledékképződés miatt lényeges.
#95851 Tikakukac: Sajnos ez a rövidtáv velejárója. Néha meghajtom 10-15km-es távon, ezzel megelőzve a kormolódást, bár nálunk is van hogy egy nap csak 3-5km-t megy.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tikakukac
titán
válasz Tothgera30 #95844 üzenetére
Egy falazó és egy modul ami visszajelez az ECU-nak. Mellette szól a 4kg korom amit 1 napig vakartam.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
gban
veterán
válasz Tothgera30 #95846 üzenetére
Olajhoz nem értek, de hogy esett erre a választás?
Én annyit tudok hogy dexos2 kell, ez tudja, az ok.
De mintha ez dízelbe való lenne a leírás alapján, valamint én 5w30-ast használok, Mannolt szintén, a GM-specifikusat.
4,5 litert írnak, de szépen belefér az 5 liter, azzal van max-on, ezért nem is értem, miért 4 literest gyártanak belőle csak, 5-öst nemPostázást nem vállalok.
-
Tothgera30
Ármester
Ez az utolsó szériás Facelift A16XER, F17-es váltóval, utána sem fejlesztették, így a B16XER már csak motorvezérlő átprogramozásával lett Euro6-os. De azoknál előfordul hogy alacsony fordulaton csörögnek.
Legalábbis ezt az Opel szerelő mondta (igényes a munkára, hozzá hordom).Ui.: Azóta volt egy teljes vezérlés csere, minden folyadék cserélve (motorolajból a szokásosat kapta), és átléptük a 130 ezer km-t. Hibák közül az olajhűtő tömítést tudom megemlíteni, már könnyezett, az is cserélve lett. Illetve kapott friss váltóolajat, mert az örök életűben nem hiszek, lényegesen jobb lett a kapcsolási érzet.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
gban
veterán
válasz Tothgera30 #95844 üzenetére
Ha olyan fiatal akkor az már lehet nem az első szériás gyártás. Az majdnem mindig majdnem mindenből rossz választás.
Ugyanez volt a mobiloknál is, pár hónap után derült ki hogy hibás egy proci-széria, stb.
Nektek is A16XER akkor?
Igazából a software is lehet más már az újabbakban, ezt érdemes lenne megtudnom még.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Tothgera30
Ármester
Tuti, ugyan ilyen blokkal szerelt, 4 évvel fiatalabb kombink van. Az 5,9-6,5l között eszik átlagos használtban, ha egy több városi vagy téli üzem is belecsúszik, akkor megy 7-7,5l köré.
#95840 Tikakukac: Ezek nem olyan vészes hibalisták több konkurenciához képest. EGR cheater mit takar ennél pontosan? Mik az érvek mellette?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
gban
veterán
Hosszabb próba után 99% biztonsággal kiderült hogy a trafósor okozta a gyorsításkori nagyon enyhe egyenetlenséget (J Astra, A16XER).
2016-os vásárlás, akkor volt 6 éves, vagyis nagyon első szériás, és azóta megvolt a jelenség.
Belekerült 60e km, most van benne ~120e, annyit változott hogy az utóbbi 1-2 hónapban alacsony fordulaton gázra néha rúgott-rántott egyet.
A trafósor GM volt, más egyéb márkajelzés nélkül, 5558 4404 Long Boot felirattal, cikkszámmal.
Szóval ravasz és gyökér hiba.
Ráadásul bármit lehúzol, pl. légtömegmérő, a motor beáll olyan üzembe hogy azt hiszed azzal van a gond amit lehúztál, mert a hiba nem jön elő.
Már csak a fogyasztásra leszek kíváncsi, elmozdul-e a 7,6 - 7,8-ról.
Eddig bármit csináltam, bárhol használtam ennyi volt, nagyritkán leesett 7,4-re, akkor meg hálát adtam a sorsnak és az autónak amikor sikerült 7,2-vel megúszni.Postázást nem vállalok.
-
Tikakukac
titán
válasz Tothgera30 #95838 üzenetére
Én tegnap csináltam szívósor cserét, majd mutatok videókat előtte-utána, valamikor télen EGR, most még egy fojtószelepház takker is volt plusz az olajcsere.
EGR, szívósor, lánc. Ezeket borítékolhatod. Tetőkárpit, fűtőmoci ellenállás, egyes típusokban a flepni is. Hátsó ajtó kábelköteg, illetve csomiajtó köteg szakadások, ülések alatti csatik ööö első körben ennyi jutott eszembe.
EGR cheater nagyon érik nálam. Elképesztő mit megeszik a motor ezzel a szarakodással. Csere óta rakéta nem lett a verda, viszont kisebbet torpan, picit nyomatékosabb is. Viszont szerintem érni fog a trafósor csere, kövi héten azt is kiméregetem.
Classicban XE nem volt. A régi, sima verziókban volt olyan. Viszont korosak és ott van rozsda para inkább.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Sanki
addikt
válasz Tothgera30 #95838 üzenetére
-
Tothgera30
Ármester
válasz Petyyyyy #95833 üzenetére
Ezzel én is így vagyok.
#95834 Sanki: Erről még nem is hallottam. Hogy tudom kizárni a hibát? Indítás után hidegen csattog?
#95835 AMD Power: Az bicikli. Lánc és lánc között van különbség. EGR hibáról tudok, sajnos ennél is tuti elő fog jönni.
#95837 mohabá 007: Melyik évjáratban volt? XEP motorokkal láttam a Classic modelleket.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Tothgera30 #95832 üzenetére
Z14XE motorosat nézegess.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Sanki
addikt
Ma elnyomtam ezt a loctite tisztítót, hát... ez jóval erősebb(nek tűnik), mint a sonax (elvileg ez is ajánlott, tavaly ezt tudtam rendelni, mert loctite nem volt).
A sonax "kellemetlen szaga" kiment kb. 1 óra alatt, simán bent lehetett már ülni ennyi idő elteltével, na ez a loctite még 4 órával később is érződik, nem is ültem bent sokáig, csak míg visszaálltam a garázsba.. Ha holnapra kiszellőzik a pollenszűrőt is vissza tudom rakni.[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz Tothgera30 #95832 üzenetére
Veony benne a lanc. Bicigli lancnak is hivjak olyan vekony. Amugy szerintem semmi baj velük. EGR szoktak meg szenvedni, foleg ha sokat mesz vele varosban.
-
Sanki
addikt
válasz Tothgera30 #95832 üzenetére
Twinport szelepre is nézz rá, az szokott eltörni és csattog. Felújított 50k.
Illetve a rozsdát én is mondom. -
Petyyyyy
addikt
válasz Tothgera30 #95832 üzenetére
Ne legyen rozsda. Minden egyéb baja javítható gombokért.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Tothgera30
Ármester
Úgy néz ki hogy szükséges lesz a családba egy kisebb költségvetésű autó. Astra G Classic-ot nézegettem, Z14XEP motorral, 2006-2008 évjárat között. Mennyire rizikós? Mit kell átnézni vásárlás előtt? Mik a típushibái?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
titán
válasz Ablakos #95828 üzenetére
Kicserélni az egyiket, vagy mindkettőt. A bárdinál például mikor tanulnak be a pultosok, külön elmondják nekik, hogy melyik márkájú tárcsák melyik márkájú betéttel nyikorognak, tehát nem ajánlott. Én textar betéteket és tárcsákat tettem a corsa-ra és csendben van, jól fog a fék.
[ Szerkesztve ]
-
Ablakos
őstag
Első kerekeknél fékbetétcsere volt. (1.4 G Astra) kb 20 fok felett csikorgó hangja van. Azt gondoltam 300-400km után összekopnak a surlódó felületek, de mégsem.
Lehet ezen változtatni?[ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
(#95823) Lauda, (#95824) FoLey-v, (#95825) e.vid és (#95826) bul07:
Köszönöm.
A belsőlevegő keringetés az alap, szerencsére a csappantyút sikerült megcsinálni végleges formában (végálláskapcsolós mostmár, nem csak ellenállás van a motor elé téve).
Láttam, hogy erre az van írva, hogy klíma is kell, de pl. ebben azt írja, hogy kikapcsolt klíma kell... Ez zavart meg.bul07: A meleg motoros tippet köszönöm, ezt nem tudtam, akkor előtte megyek az autóval egy kicsit.
-
bul07
nagyúr
Meleg legyen a motor, mert ugye addig járatni kell alap járton és hidegen nem olyan a kenés nem tesz jót a kocsinak
Klíma bekapcsol max-ra a ventilátor és belső keringtetésre állítva
Ha kívül van a pollen szűrő akkor maradhat, elég utána cserélni, ha viszont az utastér felől lehet cserélni akkor előtte ki kell szedni, majd a tisztítás után újat kell berakni
Ez azért mert a belül van akkor a belső keringetésű levegő is átmegy a pollen szűrőn és ugye az kiszűri a gáztHa még nem vetted meg akkor figyelj hogy nem minden bomba tisztít is, van ami csak illatosításra jó
Példakén ez ez csak illatosító [link]
Példaként ez már fertőtlenít [link](Amit te is linkeltél)Megelőzés
Megállás előtt 4-5percel ki kell kapcsolni a klímát és 2-3-ra kell tenni a ventilátort
Ez azért kell hogy a keletkezet pára lecsapódást vizet leszárítsuk a radiátorról, mert abban telepszenek meg, és utána az lesz büdös[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
e.vid
senior tag
ahogy a használati is írja:
Használati utasítás:
laposan tisztísuk meg a belső felületeket.
Indítsuk be a motort.
Tegyük meg a szükséges biztonsági intézkedéseket.
Kapcsoljuk be a a legkondicionálót keringető üzemmódban teljesen nyitott ventillátorokkal.
Jól rázzuk föl a terméket.
Nyomjuk meg a flakon tetején lévő szelepett amíg bekattan a helyére.
A flakon automatikusan kiürül.
Tegyük a terméket függőleges helyzetben a hátsó ülés és a padló közé.
Szálljunk ki az autóból és csukjuk be az ajtókat ill. húzzuk föl az ablakokat.
Hagyjuk 15 percig hatni a terméket.
Ezután szellőztessük ki az autót.'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
-
Sanki
addikt
Klímabombát aki használ: bekapcsolt vagy kikapcsolt klíma mellett nyomjátok el?
[link]
Tesztekben mind a kettőt olvasni lehet. -
-
gban
veterán
Mi is kicseréltük a trafósort a rángatás - rúgás okán, meg a gyertyákat is, mi most épp Denso-t választottunk.
Az első út biztató, bár ma csak rövidebbet mentem.
Lehet holnap adok neki egy hosszabb próbát is.Postázást nem vállalok.
-
farkas-j
őstag
válasz Tikakukac #95812 üzenetére
A lányom Z14XEP Merivája is kedden esett át némi felújításon. Állítása szerint harapósabb lett a gépsárkány (189ekm):
-Vezérlés csere (lánc és minden ami vele jár)
-Felújított szívósor csere (szivosor.hu)
-Gyertya csere (BERU Ultra 14FGR-8CTU)
-Hűtővíz csere
-Első féktárcsa és betét csere
-Fékolaj csereSegédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
Tikakukac
titán
Na egy laza olajcsere meg akkucsere megvolt, holnap viszont jön az izgi rész: megjött a felújított szívósor is. Alig várom, kegyetlenül nekilátott csörögni ez a drága, mind a 4 forgópont szét van kopva az állítónál. Szinte atom pontosan most van 200k km a verdában.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Skizz
addikt
Hello,
Erről a motorról tudnátok esetleg felvilágosítást adni?
[link]
Megbízható konstrukció? Mit kell tudni róla? -
ldn218
tag
[kép] Hát ez kicsit elkopott.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Luck Dragon #95805 üzenetére
Semmi gond.
Nem, szerintem a kapcsoló, de ahogy látom, csak az egész konzolt, ablakemelő kapcsolkóval együtt lehet cserélni. -
PETEE78
senior tag
Sziasztok!
Opel Zafi A 195/65/R15 nyári gumi kellene, hol érdemes nézelődni? Tudnátok ajánlani boltot Pest-Pest megye vagy online?
üdv
PetiYou are being revived
-
válasz Oposzumtoszó #95804 üzenetére
Bocsánat, félre értettem. Úgy értettem hogy maga a tükör a ludas.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
senior tag
válasz Luck Dragon #95803 üzenetére
Ezt nem értem. 3 állása van a kapcsolónak. Jobb, bal és amikor egyik felé sem billen.
Na mármost a vezető felőli tükör mozog mindig, bármilyen állásban van a kapcsoló.
Ehhez mi köze a fogaskeréknek? -
válasz Oposzumtoszó #95802 üzenetére
Lehet a műanyag fogaskerék halt meg.
Ez típus hibája.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
senior tag
Sziasztok!
Opel Astra H SW elektromos tükör állitójával van problémám. Bármilyen állásban van a kapcsoló, csak a vezető oldali tükröt mozgatja. Hol érdemes nézelődni kapcsoló után?
Előre is köszönöm!
-
feketedini
tag
Sziasztok! 1994-es gyártmányú Opel Corsa B Swing 1.4 riasztóval kapcsolatban lenne kérdésem. Két gombos fekete és piros gombok. A fekete kapcsolja ki-be a riasztót és a központi zárat egyszerre. A piros gomb a pánik, tehát elkezd szólni a kürt. Az a kérdésem, hogy aktív riasztásnál is a fekete gomb kapcsolja ki a riasztót?
Csak mert klónoztattuk a távirányítót, mert már nem volt teljesen megbízható, és a piros gomb nem került klónozásra és nehogy később deüljön ki, hogy kellett volna.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest