- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gondwana
addikt
válasz
Luck Dragon #92660 üzenetére
Réglert is cserélj (töltésszabàlyzò nem szabàlyzott le, az akkuban elektrolizàlta a kénsavat, màsegyéb mellett hidrogénnel/durranògàzzal felfùjta, az pukkant - tessék örülni, hogy nem alakult vissza vìzzé, mert az rànyitotta volna a szélvédőre a motorhàztetőt)
-
ntomka
nagyúr
válasz
Luck Dragon #92660 üzenetére
Azt a betyárját!
-
-
Tikakukac
titán
válasz
Luck Dragon #92662 üzenetére
A rozsda lesz a nagyobb gondod. Plusz a műanyagok amikre ment.
-
-
Tikakukac
titán
válasz
Luck Dragon #92660 üzenetére
Na az nem semmi.
Gumikesztyű fel és adj neki, amit kellett azt a sav úgyis megevett már.
-
Tegnapi szösszenet , megtettünk egy kilencven kilométeres utat , haza fele tartva megálltunk egy bevásárló központnál. Bevásárlás végeztével az autóhoz közelítve rokonom felhívta a figyelmemet hogy valami csöpög az autóból. Motorháztető felnyitása után elkerekedett a szemem. Az akkumulátor konkrétan az egész teteje levált és a benne található nitrit folyadék szét fröccsent. Mondanom sem kell hogy marhára örülök neki.
Kérdésem az hogy a motorháztetőre került folyadékot valahogyan el lehet tüntetni?
-
P1eTr0
aktív tag
válasz
Markizmark #92657 üzenetére
Köszi!
Akkor még így bőven alatta leszek
Nagyon
-
P1eTr0
aktív tag
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem van, hogy egy Corsa E-ben, a szivargyújtó 12V-os kimenete mekkora teljesítményt bír el maximum? Keresgéltem a leírásokban, de nem találtam adatot. Valszeg figyelmetlen vagyok
Egy szivargyújtós telefontöltőt szeretnék használni, ami a györstöltés miatt 22W körüli kimenettel rendelkezik.
Csak biztosra akarok menni
Előre is köszi a válaszokat.
-
BaKeSZ87
őstag
Üdv Mindenki!
Leírom 2018 január végén vásárolt 2.0 DTI Y20DTH motorkódos G Astra személygépkocsimmal történt eseményeket, javításokat, hátha segít ha valaki hasonló problémákkal találja szemben magát.
Láttam, hogy Petyyyyy fórumtársnak is ilyen autója van, felvettem vele a kapcsolatot, ezúton köszönöm még egyszer a segítségét.
Első körben vásárlás után február 20-án mivel esedékes volt az olajcsere, elvittem a szerelőmhöz aki elvégezte a következők cseréjét:
- olaj, olajszűrő
- levegőszűrő
- pollenszűrő
- üzemanyagszűrő
Ez után jelentkezett két probléma, minél többet állt az autó, annál többet kellett tekertetni mire elindult, plusz ilyenkor mikor végre járt már a motor, egy ideig ingadozott az alapjárat és előjött a check engine. Persze egyből a legrosszabbra gondoltam, a VP44 adagoló elektronikájának meghibásodása lesz biztos, halom pénzt kell költsek a még egy hónapja sem tulajdonomban lévő autóra. Google készülék segítségével a következő lehetséges okokat találtam mint például:
- Porlasztótömítéseknél levegősödés
- Üzemanyag rendszer valahol levegőt kap
Mint kiderült két különböző hiba jelentkezett egyszerre. Sikerült hozzájutnom OP-COM interfacehez mely a következő hibákat találta:
Az első hiba befecskendezési probléma, a másodikra írnak sok mindent, EGR hiba, meg fog halni az adagoló, szívócsonkot kell takarítani, stb.
Megoldás:
Vettem egy másik, gyári Purflux üzemanyagszűrőt az ALCO helyett ami bele került, hátha a tömítés nem tökéletes amit az ALCO-hoz adtak. Sajnos az üzemanyagszűrő ház egy elég elfuserált konstrukció, rengeteg helyen kaphat levegőt, olyan mint egy ementáli sajt. Pontosan nem tudom, hogy hol, de mint kiderült a ház valamelyik részén levegő jutott be, és ezért a háztól a tankig visszafolyt az üzemanyag. Alig van hely ahol a levegő bemehetett a házon, a két gyorscsatlakozónál, a ház tetején a tetőt rögzítő csavarnál, a ház teteje és a ház test között, olyan videót is láttam ahol a házon lévő elektromos csatlakozó két érintkezőjénél jutott be levegő. Lényeg a lényeg, először Golf 2 szűrő volt rákendácsolva a gyári ház helyett üzemanyagcsövekkel, majd a végleges verzió egy ha jól emlékszem valamilyen Ford szűrő lett, Ebay-ről rendelt gyorscsatlakozóval és rugós csőbilincsekkel.
Gyorscsatlakozók:
Az indítás utáni alapjárat ingadozás EGR szelep cseréje után megszűnt. Ebay-ről 8.000 Ft körüli áron jutottam hozzá új utángyártott darabhoz pár nap alatt itt volt (UK).
Következő probléma a főtengely jeladó meghibásodása volt, könnyű felismerni a hibát, a fordulatszámmérő egyszer csak nem működött, check engine, majd egyszer csak vissza jött a jel, mutató vissza a helyére. Egy jeladócsere meg is oldotta a problémát.
Mivel hónapokkal később újra előkerült a P0400 ( indítás után check engine, de amúgy semmi más szimptóma ), ezért megejtettem a szívócsonk takarítását. Ha valaki ilyesmit tervez, annak ajánlom, hogy készüljön fel egy akkora mosó edénnyel amibe belefér az alkatrész plusz ecset, majomszőr ( skót szivacs ), fogkefe, réz kefe, fékcsőkulcs, villáskulcs, nyomatékkulcs, tömítések, tőcsavar, rézbevonatos anya, rengeteg idő mire tökéletesen tiszta lesz az egész. Elég szívás munka, autószerelő vagy egyáltalán, vagy nem szívesen vállalja. Nem mondom, hogy nem fért rá a takarítás, de annyira nem volt vészesen kokszos. Azért döntöttem a takarítás mellett, mert rengeteg helyen olvastam, hogy ez a koksz az oka a P0400-nak meg a koszos EGR, na meg, hogy előkerülnek az esetleg elveszett paripák. Nem tudom el voltak-e veszve, de, hogy nem került elő semmi, az biztos, ráadásul mint utólag kiderült, a P0400-hoz sem volt semmi köze.
P0400:
A vákuum rendszerben jelentkező olaj jelezte, a vákuum pumpa elérte élettartama végét. Mivel azt mondták a boltban, hogy nagyon akciósan 64.000 Ft-ért tudnának adni egy újat, úgy döntöttem, megpróbálok egy használtat, lesz ami lesz. A használt pumpa 10.000 volt, hozzá az új tömítés 1.800. A pumpa csere, totál szívás, nem lehet hozzáférni, ezer más dolgot le kell bontani, hogy nagy nehezen ki tudd cserélni. Kézzel tekergetve érezhető volt a különbség a két pumpa között. Mióta a csere megtörtént, azóta nem jött újra elő a hiba.
A vákuumcsövek dugdosására érdemes figyelni, főleg a turbo vákuumszelepénél, mert ha véletlenül fordítva dugja fel az ember, a motorelektronika le fog tiltani mert nem tudja szabályozni a wastegate szeleppel a turbonyomást. Sötét volt már mikor ezzel szórakoztam, persze, hogy felcseréltem, aztán vakartam is a fejem mikor letiltott az autó. Szerencsére egy angol fórumon rátaláltam a válaszra, fogtam is a fejem, mikor megláttam a felcserélt csöveket.
Egyéb javítások:
Belső keringtetés motor, kesztyűtartó kengyel, váltókar persely. Utóbbiról egy fotó:
Főleg az egyes fokozatnál volt szétkopva a gyári persely, sokkal jobb lett. Ezt is ebay-ről rendeltem, 12.000 volt.
A hátsó féket is felújíttattam, 220.000 km-nél tárcsa és betétcsere történt, ahogy néztem még a gyári tárcsák voltak fent. Lassan elöl is időszerű lesz. Dióhéjban ennyi -
Szada85
aktív tag
válasz
kuntics #92626 üzenetére
Szia.
A H Astrához képest a C Vectra érezhetöen tágasabb lesz széltében szerintem mindenképpen. 4 utas kényelmesen elfér, a hátsó középsö placc rövidebb utakra vállalható.
Rohadni elvétve rohad, ezek már alaposabb alvázkezelést kaptak, ha sérül a fényezés, akkor jellemzöen ott tud alászaladni az oxidáció azért, de porhanyós küszöbökröl, taposókról ennél egyelöre nem kell tartani.
5 ajtós kasztnival gyakorlatilag minden igényt kielégít, az 500 liter körüli kofferba az üveggel együtt nyíló csomiajtón át öröm pakolni, a sedan ilyen szempontból a szük nyílásával egyértelmüen rosszabb döntés.Az 1.8-as benzinest szeretik a tulajok, mert már van elég ereje a kasztni normális mozgatásához, a klíma sem rángatja meg annyira, mint az 1.6-ost. 200 ezer Km felett elöfordulhat olajcsipegetés, több klubtag is említett ilyet, nyilván korábbi használat/karbantartás függvénye nagyrészt az egész. Van pár közismert "típushiba", ilyenek a spirálrugók esetenkénti törése (made by kátyú), apróbb elektromos bizbaszok, de mindenre van egy csodálatos, segítökész klub, ahonnan mindenre van orvoslás, és minden extrát is utólag beépítenek a srácok, megfelelö motiváció fejében.
A FL-es Vectrák két legnagyobb újítása a front átszabása volt, a beltérben is voltak apró kozmetikai beavatkozások (szellözök körüli rész, kijelzö, kormányvezérlök módosítva, díszléc, váltógomb), illetve a FL utániak már full CAN-bus-osok, emiatt némiképp fejlettebb a rádió/multimédia, opcionálisan némelyik tud AUX és BT kommunikációt is, illetve ezek bövíthetök külsö cég gyártotta ilyen médiacsatolókkal is, míg a FL elöttiek valamivel butábbak.
-
válasz
Markizmark #92651 üzenetére
Gázpedál jeladó (szenzor)lesz. UEC takarítás, vagy csere.
De mohabá majd reflektál a témával kapcsolatban. Övé az utolsó szó, mert az ő hangja mélyebb.
-
Markizmark
addikt
válasz
mohabá 007 #92647 üzenetére
Lenne még 1, csak Elfelejtettem.
112008 az vajon mit takar? -
válasz
mohabá 007 #92647 üzenetére
:)
Markizmark szívesen.
-
Markizmark
addikt
válasz
Luck Dragon #92643 üzenetére
Köszi
-
Markizmark
addikt
válasz
mohabá 007 #92647 üzenetére
Köszi, ez már valami.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
Markizmark #92646 üzenetére
-
Markizmark
addikt
válasz
mohabá 007 #92645 üzenetére
Igen, így néz ki.
Nem tudom hogy, van-e rendellenesség a tankjelzőnél, arról nem szólt az ismerős. -
mohabá 007
aktív tag
válasz
Markizmark #92642 üzenetére
Kezdjük az elején: Így dobta a hibakódot?
Itt az öt szám: 10008.
Neked is ugyanez az öt szám a 13002 ? -
mohabá 007
aktív tag
válasz
Markizmark #92642 üzenetére
Az álmoskönyv szerint ez a hibakód: = P1300 Ennek a hibakódnak ilyen tünetei lehetnek:
P1300 - Gyújtóáramkör hibája
P1300 - Üzemanyagtartály üres
P1300 - Hibás gyújtás érzékelve, alacsony üzemanyaggal
P1300 - Gyújtáskimaradás észlelve. Ok: alacsony az üzemanyag szint.Az üzemanyagszint mutatója normálisan mutatja a benzinszintet? Pl: jelez, hogy tartalékon megy, közben meg félig van a tank.
-
válasz
Markizmark #92616 üzenetére
Ha jól tudom ez lambdaszonda lesz , 02 vagy 08 végzése pedig arra utal hogy mi a hibája. Többet nem tudok segíteni. Majd Mohabá biztosan tudja.
-
Markizmark
addikt
válasz
Markizmark #92616 üzenetére
Erre nincs ötletetek?
-
válasz
mohabá 007 #92640 üzenetére
Nem-nem
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
Luck Dragon #92635 üzenetére
Amint látom, nem csak a rangod változott..
-
mohabá 007
aktív tag
Akkor mész vele, amikor akarsz, de ha meg akarsz győződni róla, hogy megszünt e a hiba, beindítod, és ha a hibalámpa nem világít, megszünt a hiba. A hibakód a tárolóban marad, de az ECU majd törli.
"....Az ECU csak azután törölheti az átmeneti hibát, ha az 40 felmelegítési ciklus alatt nem jelenik meg újra. Egy felmelegedési ciklus a gépjárműnek egy működési időtartama, amely elégséges ahhoz, hogy a legalább 22 fokra lehűlt motor hőmérséklete a motor elindítását követően 70 fokot érjen el...."De törölheted is ha van megfelelő ketyeréd.
-
válasz
kuntics #92626 üzenetére
Nekem egy H kombi van, hosszabb távon nem éreztem magam különösebben fáradtnak magam.
Összehasonlítási alapom nincs C vecivel. Ellenben Peugeot vagy Fiat ülései puhább, de Fábiához viszonyítva puhább az Opelé.Jó hogy minden állítható az ülésen , gondolok itt a derék támaszra és az ülés fokára. Így könnyebben elviselhető a hosszabb utazás.
-
arpii
tag
Igaz az előzőre sem válaszolt senki, de hátha most...
Srácok, mi a különbség a facelift-es C vectra kiadásokban a GTS és a 4 ajtós közt? OK, a csomagtér ajtó, ill. a küszöbön a berakás az szembetűnő, de mi egyéb? -
Petyyyyy
addikt
-
Sanki
addikt
válasz
mohabá 007 #92621 üzenetére
Értem, köszönöm.
(#92622) Tikakukac: óóó ehhez már hozzá vagyok szokva, hogy semmi se egyszerű. Egyedül eddig a légszűrővel nem volt szívás. Az pikkpakk ment elsőre.
-
Ecu- írják talán típushibának. Megfárad mert valami barom tervező úgy gondolta jó helyen lesz a blokk oldalán.
Trafósor, ha megadja magát valamiért a szelepfedél tömítés akkor megáztatja a trafósort és a gyerkákat.
Illetve álítólag sokatt futottaknál olajfogyás.Nekem ebből a trafósor jutott cserére. Olajat nem eszik 250ekm után sem. Igaz 5w40-el megy most.
Pillangószelepet tisztítani kell ha egyenetlen az alapjárat vagy írja hibakódba.
Fogyasztás nálam átlag 8L (astra g kombi aut.), szerintem egy vectában is hasonló lenne. Astráról írtam korábban. [link] -
kuntics
aktív tag
sziasztok!
A milyen autót vegyek csoportból ide irányítottak,mert első körben egy H astra felelne meg az igényeimnek.Hosszabb távra keresek kényelmes,kompaktoknál 1 számmal nagyobb autót,elsősorban 5 ajtóst vagy kombit.2-3 órás útra mennyire kényelmes a H astra kombi?Csak mert múltnap láttam élőben egy C vectrát - faceliftes verziót - és eléggé megtetszett a formája. Persze a facelift elötti is tetszik,mindkettő az 5 ajtós verzióban,nem a kombi kivitelben.Ezek a vectrák mennyire vállalhatóak manapság? Rohadás,valami komolyabb nyűgjei vannak a típusnak? Benzinest keresnék,ahogy gyorsan beleolvastam a fórumba,az 1.8-as blokk elég a kasztnihoz,meg viszonylag kevés a meghibásodás is. Ahogy nézem a h astra és a vectra is kapható olyan 1-1,3m ft környékén,ennyit szánnék rá(plusz kötelező szerviz az elején)
Még egy kérdés: a két C vectra között van valami lényegi különbség? vagy csak az eleje kapta meg a H astra kinézetét az újabbnak?
-
Tikakukac
titán
válasz
pockhome #92623 üzenetére
Nope, nope, nope.
Vagyis cserélhetsz akkut, meg generátort is bizgerálhatsz, de ha mondjuk az van, mint nálunk, hogy egyszerűen annyi rövid út van és annyi fogyasztó, hogy az agenerátor nem képes visszatölteni az akkut, akkor egyszerűen szépen lassan lemerül.
És ha elér egy adott küszöböt a feszültség indítózáskor, akkor a kocsi mindent lekapcsol, amit csak lehet, hogy legyen elég ereje forgatni a motort.
Tehát attól még fog indulni a kocsid, mert az akku le van merülve. Csak még annyira nincs, hogy elkattogjon az indítómotor, viszont annyira már van, hogy rádiót, szivargyújtót meg ég tudja mit leoffoljon.
Multimétert elő és hajrá. -
pockhome
senior tag
-
Tikakukac
titán
válasz
pockhome #92617 üzenetére
Nálunk is lekapcsol. Akkor nem kapcsol le, ha előtte volt töltőn az akku. Feszültséget mérjetek. Ha bezuhan 10.5V vagy ég tudja mennyi alá, ami azon az évjáraton a minimum, akkor rádió, venti és minden egyéb OFF.
Sanki: Semmit nem kell csinálnod. A legnagyobb gondod úgyis a stekker szétkapása lesz. Elsőre 20 percembe telt.
-
mohabá 007
aktív tag
Szerintem alaphelyzetben nincs áram a vezetékében, ( ha lenne, kikapcsolt állapotban is merítené az akkut ).
Ezért nem is lesz gubanc. Ha leveszed a sarut, megnyugtatod magad, hisz ebből hiba nem lehet. Utóbb lesz több macera, mert bizonyos dolgokat elfelejt, (digit km óra napi számlálója törlődik, kérheti a rádió kódot, a tárolt állomások törlődhetnek, elfelejti az ablakemelő beállításokat,stb.) -
zolmesz
aktív tag
válasz
zolmesz #92458 üzenetére
Gyorsan véget ért az ügyintézés:
Miután beküldtem nekik a törzskönyv másolatát hiánypótlásként, pár napon belül jött a levél, hogy 886e Ft-ra taksálják az autómat (2007-es Opel Astra G, 1.4-es, eddig sérülésmentes, normál állapot, októberben lett volna a műszaki vizsga, és most lett volna esedékes a fékek és lengéscsillapítók cseréje is, hátsó fék javítása).
Én elfogadtam az ajánlatot, tegnap már el is adtam a "roncsot", el is vitték, szóval a balesetet követően 3 héttel már túl is vagyok a procedúrán, és már a pénz is nálam van.
Igaz, most nincs saját autóm, de a céges autót tudom használni, nem okoz gondot a hiánya.
A pénzzel én elégedett vagyok, annó 500e Ft-ért vettem meg, amit azóta ráköltöttem (a benzinen kívül persze), azt szerintem most vissza is kaptam.
Ahhoz képest meg nagyon is, hogy a kár bejelentése után az első telefonos megkereséskor 135e Ft-ot akart adni a biztosító, csak úgy, kárfelmérés nélkül.
Meg tulajdonképpen mostanában már gondolkoztam az eladáson is, így a baleset adta meg a "lökést"Szóval ennyi, gondoltam megírom a fejleményeket, hátha valakit érdekel.
-
Sanki
addikt
válasz
mohabá 007 #92613 üzenetére
Z14xep katalizátor utáni lambdaszonda cserekor van valami hasonló, amire figyelni kell? Akksit érdemes lehúzni? Vagy van valami egyéb, amire ügyelni kell?
-
Kuplungozás után észre vettem valami furát. Mondjuk 4.ben megyek, elengedem a gázt, és ahogy lassul úgy 1500ös fordulat körül ilyen óvatosan ránt egyet - gurulok ugyanúgy tovább, majd mikor óvatos gázt adok megint ránt egy picit. Mintha szét majd összekapcsolna. Ezt eddig nem csinálta emlékeim szerint
Egyébként a váltója olyan mintha új lenne, nagyon pontos, feszes lett -
pockhome
senior tag
Sziasztok,
G astra x14xe 2000. évj. - probléma:
A rádióm rakoncátlankodik.
A hibajelenség: gyújtást ráadom, bekapcsol. Amint beindítom a kocsit, kikapcsol.
Általában nagy melegben játsza velem ezt, de van hogy 25foknál is megcsinálja.
Volt, hogy 35fokban is tökéletesen ment.
Gyári, egy AKAI illetve egy zsír új Sony magnók voltak a tesztalanyok, a rádió hibát kizárhatjuk.Biztosítékok rendben vannak.
Mit nézzek még meg esetleg? Kábelezéssel lehetne valami baj?
Előre is köszi a segítséget! -
Markizmark
addikt
Sziasztok!
Ismerősöm H astrája 13002-es hibakódot írja ki a km órán. OP-COM-mal és OBD2 ketyerével ezt nem tudtuk kiolvasni.
Z14XEP a motor. Mit takar ez a kód? Tünete nincs, csak a labancok ugranak a világító checkengine-re és szeretné megszüntetni. -
mohabá 007
aktív tag
válasz
Fandango #92614 üzenetére
Semmi baj nem lesz. Előfordulhat, de nem törvényszerű, hogy első indításkor pár percig ingadozó, egyenetlen lesz az alapjárat, vagy hirtelen gyorsításnál bedadog a motor, ezért az első 5-10km nél kerülni kell a hirtelen, padlógázas gyorsítást.Ha 2-3 percig hagyod alapjáraton ketyegni, nem teszel rosszat neki.
-
Fandango
veterán
válasz
mohabá 007 #92613 üzenetére
Köszi szépen!
Ha már eltelt pár nap az akksi csere óta, az mennyire baj? Ettől függetlenül akkor járassam pár percig a motort?
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
Fandango #92610 üzenetére
"..... Ezután csatlakoztassuk újra az akkumulátort, és járassuk a motort pár percig alapjáraton. Előfordulhat, hogy egy ideig az alapjárat egyenetlen lesz, vagy a motor kihagy gyorsításkor. Egy ideig lehetőség szerint kerüljük a szélsőséges terheléssel járó használatot, amíg az ECU újratanulja a reset-elt motorvezérlési paramétereket..."
-
-
Fandango
veterán
Akksi csere után kicsit ingadozik az alapjárat, ha minden igaz akkor a motorvezérlőt kellene újra betanítani a megfelelő értékekre. Ez hogy működik, magától idővel vagy valamit csinálni kell kimondottan vele?
Z14XEP motor -
Tikakukac
titán
No, Z14XEP és társaik, csörgés és kattogás témakörben fejlemény. Ugye ez is zörög, mint atom. Szívósor stekker lehúzással kihúzható egyszerűen. Másik a lánc, ami problémásabb, ugyanis valóban van egy harmadik sztár, hidrotőke. Ma hallhattam élőben egy új tőkével felújított ilyen blokkot és valóban, a jellegzetes csattogós hang, az hidrotőke.
Szóval nem vezérlés cserénk lesz most, hanem 16 tőke meg egy adag hengerfej tisztogatás.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
kisapa #92607 üzenetére
Akkor otthon semmi értelme kutakodni, mivel akkor is jelez, ha éppen jó. A szakembernek mond meg, ne csak törölje a hibakódot, hanem keresse meg a hibaforrást. Nem tudom mennyire okosak ezek a műszerek, de ha a vezetőoldali légszákrendszert hozta ki hibásnak, azt is tudnia kellene, hogy mi a hibás cucc. Kérd meg a szerelőt, hogy a műszerrel ellenőrizze az utasoldali ülésfoglaltság érzékelő működőképességét.(mutassa meg hol van)
-
kisapa
senior tag
válasz
mohabá 007 #92603 üzenetére
Törlésig folyamatosan világít.
-
odorgg
addikt
válasz
mohabá 007 #92605 üzenetére
Nemtudom mi köze hozzá az ecunak, de én is beleszaladtam ebbe a hibába, azért írtam. Nálam jó lett utánna.
Ott is kezdődött a probléma emlékeim szerint, hogy szerelés közben nem vettem le a sarut, és mikor lehuztam a motort majd visszacsatlakoztatam fordítva működött.
Még annyit tennék hozzá, hogy be/kikapcsolt állapottal is játszani kellett nálam hogy jó legyen. Szóval ha kikapcsolva levett saru nem oldja meg, akkor bekapcsolt állapotban kell levenni.Persze garanciát nem tudok rá vállalni, hogy tuti működik a dolog, de nálam működött.
-
makro
senior tag
Erre gondoltam én is, hátha fordítva dugtam rá. Hétvégén meg is cserélem, aztán meglátjuk mi lesz.
2. körben pedig odorgg megoldása lesz, akksi le majd fel. Aztán ha ez sem jön be, akkor legvégső körben nekiállok szétszedni.
Köszi a tippeket, ezekkel most elleszek pár napig
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
kisapa #92587 üzenetére
Megnézheted az utasoldali csatikat,és kiderül, hogy neked van e beépítve utasoldali ülésfoglaltság érzékelő. Az opcom szerint a vezetőoldalon van gubanc, és lehet, hogy csak kontakt hiba. Széthúzott csatinál gyújtást ne adj rá. Mivel nem tudom, hogy viselkedik az autód, ezért kérdezek:
- Amikor előjött a légzsák hiba, folyamatosan világított ,amig a szerelő nem törölte?
- Most, hogy újra előjött, folyamatosan világít, vagy pislog.? ( nincs kontakt – világít, van kontakt elalszik?) -
arpii
tag
Sziasztok,
A Z18XE motorról milyen típushibák említhetőek? Luck Dragon (ha jól emlékszem) nagyon jól körbeírta a Z18XER motor általános problémáit, mint kb. 150e Km élettartam, visszacsapó szelep hiba stb. no de mik a vélemények a gyengébbik 1.8-asról? Eléggé szemezek egy Vectra C-vel, ami a jó öreg Ferences Astra utódja lenne.
Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- VoLTE/VoWiFi
- Ukrajnai háború
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Spórolós topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Subaru topik
- Nem tudja garantálni a TSMC a tiltólistás cégek kizárását
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD / MT I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- HP 200W (19.5V 10.3A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm töltők + tápkábel, 928429-002
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest