Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- janacsi: Kasztrendszer?
- hcl: Villanyórás okosóra számlap
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Victoryus: Thomson 43UC6306 tv
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skizz
addikt
Színes központi kijelző (hastra) képernyőjét lehet valamivel polírozni? Bekapcsolva nem, de kikapcsolva látszik, hogy valamivel megbazseválhatták, mert karcos, foltos. Gyapjú, esetleg nagyon finom papír vízzel? Van tapasztalat?
-
HoaryFox
őstag
Huhh, mit találtam autós topikban
-
Lajos1966
tag
válasz
Doggy dog #76754 üzenetére
Rosszul tudod,sajnos felülről kapja a vizet a motorháztető vezeti oda.
A műanyag kupak meg nem rugalmas és a réseken keresztül a víz megtalálja az utat.A gumi rugalmas és jól zár.Nem véletlen,hogy a gyár is változtatott!
Különben mivel magyarázható,hogy aki már megcsinálta a változtatásokat,annak megszűnt a jelenség?
Egyébként ez a téma egy másik Opel fórumban évek óta ki lett vesézve. -
A továbbiakban mellőzzétek a személyeskedést, és a túlzott OFF-olást. Köszönöm.
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz
Luck Dragon #76745 üzenetére
Köfi köfi.
Van még munka vele: hátsó kerékív lakatolása (rügyezik), lassan felugranak a QP küszöbök műanyagozás, fényezés után és majd egy telipolír a narancsbőr ellen.bostone - Mi törpént?
-
-
Tacso
aktív tag
válasz
_Smooth #76742 üzenetére
Sebességfüggő a szervó, nincs benne kettőstömegű lendkerék, sem EGR. Szívócső befecskendezés, ergo nincs nagymértékű kokszolódás sem. Vezérléscsere 10év /150.000km.
Nincs túlkomplikálva, kiforrott konstrukció, nem véletlenül nyert nálam is....
Fogyasztás városban 9, pályán 8, országút 7 klímával. Dinamika elfogadható..., 5 gangos váltóval ~3500rpm /~130 km/h. Olajcsere legyen meg max. 10.000km-enként (csak dexos2) és nem lesz vele gond... -
Petyyyyy
addikt
válasz
Luck Dragon #76741 üzenetére
320476 egészen pontosan.
Az előző 1k km átlaga potosan 6.2 liter lett. Amit most vettem észre, 110-ről egy padlós gyorsításnál "átlátszó" füstöt hagyok magam után. Kipuffan és el is tűnik típusút. Ősz végén/tavasszal motormosás -
_Smooth
senior tag
Köszi a választ Neked és (#76719) Intercreptor-nak is.
Kormányról van valami infótok? Ami leginkább érdekli, de sehol nem talál róla adatokat: sebességfüggő-e a szervó. Vagy ez is felszereltségfüggő lehet?
Kettős tömegű került már ebbe a szerkezetbe? Van benne bármi egyéb (eddig inkább dieselekre jellemző) költséges ketyere? (EGR szelep, részecskeszűrő, bármi) -
-
Petyyyyy
addikt
válasz
_seth_ #76725 üzenetére
Köszike és legyen így. Annál is inkább, mert én meg a te géped stírölném már.
Luck Dragon - Danke. Csajom féltékeny, több fotó van a tütüről, mint róla.
To all: Nem én voltam balkuki, de fontos info lenne - ha gyújtáson cserél biztosítékot valaki, az kinyírhatja az adott rendszert? Pl egy klímát.
-
AMD Power
titán
válasz
férfiállat #76714 üzenetére
Egy 1 éves autónál ilyen nem legyen már...... Vicc. Vidd vissza a szalonba ahol vettétek.
-
Garada
őstag
Üdvözletem!
Opel Astra G 1.4 Twinport Z14XEP motorkódú vas esetében a következő lenne a kérdésem. Előre leszögezem konkrét válaszokat szeretnék nem ellenérveket miért nem. A gyár alapjáraton 100-150k km-re tervezi az élettartam garanciát. 170k-km esetében egy váltóolaj cserét szeretnék elvégezni. Kérdésem, hogyan férhetek hozzá, hogyan kezdjek neki a leeresztésnek és utántöltésnek egyaránt. Válaszokat előre is köszönöm!
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz
trassher #76722 üzenetére
Vielen dank'
Láttam, de elég jó áron sikerült meghozatni a xenonokat. És most vagy túl jól veretnek az új lámpáim, vagy nem szuperál a szintezőm. Hárman villuxoltak, pedig szerdán beállítottuk őket rendes műszerrel.Zsolti bontott egy szürke kombit opc szárnnyal. Na a szárnyat behúztam volna, de elvitték az ajtót egyben.
-
Calogero
addikt
válasz
férfiállat #76720 üzenetére
vidd vissza a szalonba. A H Astrám is foltos lett pár hét után, fekete foltok jelentem meg rajta .
Az enyémet egy újra polírozás eltüntette. Garanciába megcsinálták. -
Willie
őstag
válasz
_Smooth #76713 üzenetére
Szia!
Édesapámnak ilyen motorral szerelt Astra H kombija van 2014. szeptembere óta. Eddig semmi probléma nem volt vele, csak a gyári akkumulátor adta meg magát 2 éve, az autó egyébként 2011-es. 61e km volt benne, most van benne 87e km, 3 év alatt ez nem sok. Szerintem ha megvan az 1év/10e km olajcsere, akkor nem valószínű, hogy hamar lesz vele bármiféle probléma. A dinamikája nem rossz, szerintem el lehet vele lenni, előtte nekünk is egy Astra F volt, csak az 1.6-os 75 lovas C16NZ. A fogyasztása országúton a legjobb, olyan 7 liter körül van, pályán kb 8 liter, illetve városban a 10 litert megeszi télen. Édesapám dinamikusan vezet.
-
beg
veterán
válasz
férfiállat #76717 üzenetére
Nem hinném.
-
válasz
_Smooth #76713 üzenetére
Nekem ilyen van és én is 60 lovas F-et cseréltem le.
Fogyasztás: 7 alá nem nagyon megy, egyszer sikerült a 6,4.
De az F-fel nem lehet menni, nem is toltam neki, ezzel meg nem lehet lassan menni. Szóval pályán mindig a megengedettel megyek, ami azért több mint az F-fel a 110 környéke.
Viszont az ilyenkor meg városban 8 fölé ment simán, ez akkor is 8 alatt marad ha tolom. 95-ös OMV vagy 98-as Auchan benzint rakok bele általában, de van hogy 85-ös Auchant, sok különbség nem jön elő.Vezérlés elvileg 160-nál cserés.
Több mint egy éve van meg, 2010-es, 64k-val vettem, most 80 fölött van, de annyi jött elő hogy eltört a váltókarnál a rúgó.
Nem húz nagyon, cserébe nem veszed észre az érdi emelkedőt sem - érezni az erejét de nem a gyorsításnál.
Másik hiba, ami nem tudom mi, nagyon picit darabosan gyorsít, illetve hosszabb pálya után nem megy annyira, de ez se állandó, és nem állandó az intenzitása sem.
16-os acélfelnivel 10%-ot csal az óra minden sebességnél, azaz itt nem állandó +10 az eltérés mint az F-nél volt. Vagyis 150=135.
Remélem segítettem, kérdezz bátran ha még felmerül valami. -
beg
veterán
válasz
férfiállat #76714 üzenetére
Ez valami kemikáliának néz ki, sima használat és parkolás mellett nem szabadna így kinéznie.
-
férfiállat
tag
válasz
férfiállat #76698 üzenetére
-
_Smooth
senior tag
Sziasztok!
Próbáltam rákeresni, olvasgattam hsz-eket amit az adott keresőszavakra dobott, de nem sok derült ki számomra.
Tudtok linkelni egy összegző hsz-t vagy oldalt, ami az alábbiakban segít?Ismerős készül venni újonnan J Astrát (A16XER). Tesztautó, elég extrás, kicsivel 4milla felett.
Kipróbáltuk, mindkettőnknek az volt a tapasztalata, amit itt sokan írtak is. Nem túl agilis, de azért viszi a járművet (nyilván az EURO-normáknak és a nehezebb kasztninak köszönhető a lomhasága). Egy 60lovas 1.4 FAstrából ülnek át, azért érezhető a különbség, ha nem is teljesítményben.Viszont a jelenlegi példány egy igazi faék. Gyak. nincs rajta semmi, ami tönkremehetne. Ellenben az új már kicsit aggasztja. Turbós motorokban nem is mer gondolkozni - főleg azután, h a cégnél az összes TSi-vel (1.2 és 1.4esek is) csak a baj volt - és nem kevés.
Szóval mit lehet tudni erről a motorról (autóról)?
Már benzinesek is kapnak kettős tömegű lendkereket, de sehol nem találtunk infót, h ez a motor miket tartalmaz. Szalonban a jóképességű értékesítők pedig egyetlen válaszra voltak kódolva minden egyes kérdés esetén: "Hááátőőő PASSZ".
Köszi, minek ülsz itt?!Milyen betervezett, nagyobb költségű szervizzel lehet számolni és kb hányezer km-nél? (vezérlés pl. nyilván ilyen - gondolom, valahol 80ekm környékén)
Milyen gyerekbetegségei, szériahibái vannak ennek a modellnek? (találtam itt keresgélés közben ilyet, h hidegindításkor dieselesen kerreg - ez pl a TSi-knél is megvolt
... ezt követte 30ekm-nél a lánccsere, majd motorgenerál, hengerfejcsere, újabb lánccsere, újabb trailer, némi elektronika hiba és így tovább... bőven 100ekm alatt
)
Fogyasztás mennyire tér el a gyári adattól? (elég kímélősen közlekedik)
Kormány esetén próbáltuk kideríteni (amire a válasz szintén a fent már említett volt), mégis milyen felépítésű, illetve sebességfüggő-e a szervó.
Előre is köszi, ha tudtok ezekben segíteni.
-
válasz
Lajos1966 #76710 üzenetére
Most hoztam haza, elkészült.
Az általad írt zsírozást megcsinálták. Viszont a gyári műanyag kupakok maradtak. Köszönöm szépen az ötletet. Utánna keresek.Az fentebb leírtak plusz autó át nézése, rendszám megvilágítására felelős izzó csere. Kézifék után állításáért. 82-be ált meg munka díjjal.
Azért érdekes a dolog , mert pont ugyan itt volt a festési hiba, ami szintén sok H Astrát érintett/érint. Mondhatjuk ez az autó sarok pontja.
-
Lajos1966
tag
válasz
Luck Dragon #76708 üzenetére
Egy jó tanács:a szerelés után a kupakot cseréld le gumis verzióra (Cromax-ba kb.900 Ft).Mielőtt viszont a kupak a helyére kerül az egész fészket tömd tele gépzsírral.Ettől fogva nem kell félni többet a korróziótól.Ha marad a műanyag kupak és nincs zsír,akkor rövid idő múlva kezdődik elölről a móka.Pár év után az Opel rájött,hogy ez a dolog szériahiba és az újabb H Astrákon már gyárilag gumiból van a kupak.
-
senzaj
senior tag
Sziasztok!
Egy beszélgetés során felmerült 3 kérdés...
1: DPF működése hasznos vagy káros az emberi szervezetre? Olvastam már mindenfélét...
2: DPF kiiktatása elméleti szinten mennyi + teljesítményt hoz átlagosan?
3: M32-es váltó mennyi + nyomatékot bír el chiptuning esetén? -
Persze lehet. De azért emeltem ki, mert azért ha jó a torony csapágy az nem 2-3 évente cseréled. De nem is ez a legfőbb. H Astra esetében sajnos típushiba, hogy berohadnak a torony szilentek, illetve a teleszkópszárra rárohad az anya.
Mivel a torony szillent tartja a helyén teleszkóp szárat függőleges irányba, így annak átrohadása esetén bizony kopogtatni kezd a motorháztető alatt, ezzel jelezve nekünk, hogy nagyon gyorsan javításra / cserére szorul.
Ma voltam bent , torony csapágy még a jobbik helyzet volt, voltak olyanok hogy eltették és megmutatták hogy a teleszkóp, felfekvő részénél "tányér" nyakánál, egyszerűen szét volt rohadva. Kocogtatva egyre nagyobb részen vált le az oldalfala. Szinte semmilyen anyag nem volt már benne, és az olaj is picit szivárgott. A szaki szerint maximum egy évet bírt volna, vagy a toronynál jött volna fel az egész teleszkóp neki a motor háztetőnek. Vagy a teleszkóp tört volna ketté.
De nem bánom hogy előbb kiderült a dolog. Így legalább a szeptemberi nagy hajtásban tudom hogy minden rendben lesz. Na meg köszönettel leszek annak aki erre a dologra felhívta figyelmemet.
Febi helyet Monroe szettet kap: Lengéscsillapító , rugó,toronycsapágy ,torony szilent, szilent rögzítő patentok.
Annyival zárnám a dolgot , hogy a szaki szerint egyre több H astra szenved ezzel a dologgal kiadástól függetlenül , így egyre többen viszik ezzel oda.
-
morist
csendes tag
Helló!
Erre valaki tud megoldást?
Új hozzászólás Aktív témák
- Cyberpunk 2077
- Xbox Series X|S
- Debian GNU/Linux
- Saját vezérlőpultot tervezett a Snadragon X IGP-jéhez a Qualcomm
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- ZIDOO médialejátszók
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Milyen okostelefont vegyek? OFF topik
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A71 128GB Kártyafüggetlen, 1 év garancia
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 13400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Zalman Z1 Plus Enermax 750W
- Bomba ár! Dell Latitude 5320 - i5-1145G7 I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest