Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bacsis: Gyere el a 10. BRSZK-ra!
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mephi666
nagyúr
válasz
Markizmark #69641 üzenetére
örülnék, ha ennyi lenne, mert nagyon időszakosan csinálja: nagyrészt hidegen, melegen meg hébe-hóba... van amikor nem húz, csak rángat, máskor meg érezhetően dolgozik mind a 4 henger és úgy megy, mintha semmi baja nem lenne... ha ez lenne, akkor hengerfejes mókát megúsznám és nem kerülne 200-ba a mutatvány... de majd jövő héten kiderül, mit látnak megbontás közben
ui: de a víz hova tűnhet? vagy lehet nincs is összefüggés a 2 között és ereszt valahol kicsit a rendszer?
-
-
mephi666
nagyúr
+69634: gyújtást néztek már pár napja, átfújták a gyújtáselosztót, gyertyákat nézték, mert először ők is arra gondoltak, hogy ezen az oldalon van a baj (esetleg párától-csapadéktól beázott), de rendben volt minden... ja meg azt nem tudom, hogy mi okozhatta azt a csörgő hangot, amit ma már kevésbé hallottam: nagyobb gázra valami zörgött a motortérből... üresben felpörgettem 2-3000 környékére és akkor is csinálta még tegnap reggel üzemi hőmérsékleten is, aztán átvittem, mutatni akartam a fickónak és akkor már nem művelte...
-
littlejohnny
aktív tag
Na ez engem is érdekelne...
Meg esetleg erre valami ötlet... -
WP14
őstag
válasz
mephi666 #69623 üzenetére
Ha "néha 3 hengerezik", az simán lehet gyújtás probléma is, attól is rángathat, hogy nem folyamatosan kapja a szikrát, néha kihagy. Előbb azt kellene leellenőrizni szétbontás előtt, mert, ha hengerfejes lenne, akkor vagy az olaj lenne vizes, vagy az kiegyenlítőben a víz mustárszerű, nagy valószínűséggel.
-
akom
őstag
Sziasztok!
MyOpel-el kapcsolatban szeretnék kérdezni.
Anno még talán a myopelservice.com-ra regisztráltam, és az alvázszám megadása után láttam az opelem egyes adatait.
Most bejelentkezve az új felületre (my.opel.hu) csak a megadott alvázszámot látom. Semmi egyéb információt a kocsiról.
Ha jól gondolom ezen a felületen az autó minden adatát és szerviztörténetét látnom kellene.Esetleg van ezzel kapcsolatban valakinek tapasztalata?
-
Ha ez megnyugtat, én is várok egy kicsit indulás előtt. Hidegben ha kint van az autó, akkor addig jár amig a párat belülről szép lassan le nem fújja, ez olyan 2-3 perc.
Ha garázsból indulok ott is 1-2 percet várok.
Inkább korábban indulók, rá szánom azt a kis időt.(" Kedvencem mikor a gazdi -> kulcsal nyitott, autó indít, elindul, de az nem baj ha nem lát semmit, meg csattog a motor a hideg miatt, meg még az olaj sem ért el minden hova. De már nyikorogva süvítő kerekeket hallani.")
-
tutis
őstag
Akkor ez inkább konstrukciós hiba gondolom, nem egyedi jelenség...
Próbáltam a téli fokozatban (2-esben) indulást is, de akkor is csinálta,de csak hideg motornál.. Mondjuk legtöbbször járatom a motort indulás előtt(tudom erről megoszlanak a vélemények hasznos-e), de van amikor hideg motorral, 1 perc után indulok el...
Mondjuk ennek ellenére szeretem az easytronic váltót, csak vannak gyerekbetegségei, az 1-es fokozat nem sikerült jól.. Illetve első indulásnál magasabb fordulatszámon kapcsolja a kettest (kézikönyvbe az van írva hogy védi ezáltal a katalizátort ha jól emlékszem), de kívülről ez is fura hogy majdnem 3ezernél váltja el a kettest, kintről csak nézik hogy ki az a hülye aki hidegen pörgeti a motort és nem vált el.. -
mohabá 007
aktív tag
válasz
mephi666 #69623 üzenetére
"….ja, mérték a kompressziót tegnap... 4-es hengerrel van gáz…"
Ha a méréssel megállapították,hogy 4-es hengerrel van a baj,az azt jelenti,hogy lényegesen kisebb a kompresszió az adott hengerben a többihez képest,de akárhányszor megmérik, mindig ugyanannyit fog mutatni, nincs ugri-bugri.
"… időnként elhagyja magát és akkor 3hengerezik a kocsi…"
Ha időnként 3hengerezik a kocsi,az gyujtás probléma,mivel nem kap gyujtófeszültséget,nem is teszi a dolgát,ezért bedadog.
-
tutis
őstag
más is tapasztalt már ilyet?:
easytronic váltó, hideg motornál indulás. Fel le ugrál a fordulat, mint aki tanuló vezető, és nem tudja a kuplungot használni, kívülről úgy néz ki mint a tanulóvezető. -
Nyaralásról , mi is tervezzük, de addigra be kellene szerezni, egy kerékpár tartó tető boxot, de egyenlőre még lusta voltam utána nézni.
-
AMD Power
titán
válasz
Markizmark #69628 üzenetére
Szerelőm holnap megvenné az enyémet 400e.
-
Markizmark
addikt
válasz
AMD Power #69626 üzenetére
Az F-ed akkor ér 350-400k-t, ha találsz egy gyűjtőt aki értékeli, hogy nem rohad. Egyébként 250-300k amit max el tudnak kérni értük.
Az enyémet lassan 3 éve vettem 260-ért. Kicsit lefingott belsővel, apró rohadásokkal, de műszakira készen. Azóta locsoltam rá pénzt, beltér rendben van, hidrotőke, himba mind új, drága olajakat kap drága szűrővel. Hangszórókat cseréltem, rádiót, gyári ködlámpákat tettem be, normális menetfényt tettem fel, gyári elektromos ablakemelőket tettem be. Mégse tudnám 300-nál többért eladni. -
mephi666
nagyúr
válasz
AMD Power #69626 üzenetére
most kicsit izgultam, mert volt még egy 50ezres gépkocsinyeremény betétkönyvünk, aminek tegnap volt sorsolása: toyota yaris 2db /aygo 2db és suzuki celerio 3db közül nyerhettünk volna, de nem jött össze... pedig az árából kijött volna az f teljes felújítása meg egy jó zafira és minden meg lett volna oldva
...így a betétkönyv megy a szervizbe...
én félek, hogy rendberakás után se adna a kocsinkért senki még 300-at se...
...de ez az opció amúgy is kilőve... amit tegnap lekaptam a műhelynél, ez a mazda ...korábbi széria, de szvsz baromi jól néz ki... (mondjuk sedan megint nem opció, mert abba se lehet igazán jól pakolni)
#69628: akkor aránylag jól tippeltem az árat
-
AMD Power
titán
válasz
mephi666 #69625 üzenetére
Nekem is ez a fő bajom. Lassan nálam is már 3 éve itt a gép. Imádom. Soha nem volt még ilyen jó autóm. 1-2év múlva már kéne valami újabb/fiatalabb. De mennyi.... A F most ér kb 350-400e. Ha csak G-ből nézek egy újabbat ami már most 10-11 éves az már átírassál, kötelező szervizzel 1 millió.
-
mephi666
nagyúr
válasz
AMD Power #69624 üzenetére
mi nyáron már 3-an megyünk nyaralni... vagyis anyóssal 4-en
kíváncsi vagyok, hogy cuccaink, babakocsi, horgászfelszerelés hogy fog beférni a kocsiba... mondjuk ha anyósülésen a hordozóba van bekötve, oda is fér a lábrészhez cucc... valószínű nem otthonról fogunk idén több tálca sört meg kajának valót vinni, hanem a szállás közelében keresünk hipermarketet bevásárlásra... lehet jól jönne egy meriva/zafira, ha pár év múlva még 1-el többen leszünk... de az f-től nem szívesen válnánk meg: 5 év alatt már nagyon hozzászoktunk és soha nem hagyott cserben minket... költöttünk is rá, viszont p*csafüstöt nem kapnánk érte... sokat kellene hozzátenni, hogy nagyobbra váltsunk és az sem biztos, hogy az ilyen műszaki állapotban lesz... inkább mellé kellene venni majd egyszer egy nagyobbat, ezt meg majd pár évtized múlva megkapják a gyerekek tanulóautónak
...mert tenni fogunk folyamatosan érte, hogy akkor is egyben legyen
-
mephi666
nagyúr
válasz
Markizmark #69622 üzenetére
1 hónap alatt után kellett tölteni (szerintem belement majd 1 liter) ...hétfőn adom le a gépet, nekiállnak bontani, aztán majd kiderül mit mutat: a legrosszabb eset 200k: ha a hengerfejet síkoltatni kell, dugattyúknál tömítéseket cserélni meg a furatokat rendbe tenni, magyaráztak millió dolgot, ami közben kiderülhet, vagy érdemes bontott állapotban cserélni, mert párezres alkatrész (és inkább most kerüljön kicsit többe, minthogy újra bontani kelljen) ...vezérműszíj-készletet 2éve cseréltettem, az is benne van a 200-ban, ha mégis gáz lenne vele... plusz a rutin olaj+szűrő+gyertyacsere... felsoroltak millió dolgot (aminek egy részét nem is értettem) és leg-leg-legrosszabb esetre mondtak 200-at: ha minden sz@r
de itt vannak a szomszédban, majd hívnak meg átmegyek időnként hozzájuk egyeztetni, hogy épp mennyinél állunk meg mi a tényállás
a teljesítménnyel ma megint csak indulás után első párszáz méteren volt gond: 2-3ban párat rángatott... 1-2km-el odébb lámpánál első helyről indulva már tartottam a lépést mellettem levő sávból induló 3as bmw-vel rángatás nélkül
meg utána felüljáróra is felmentem 4esben 60-nal rángatás nélkül (itt 1-2 hete ráncigált még) ...füstöt se véltem komolyabbat felfedezni, mint ami más kocsikból jön
ui: ja, mérték a kompressziót tegnap... 4-es hengerrel van gáz, időnként elhagyja magát és akkor 3hengerezik a kocsi
-
Markizmark
addikt
válasz
mephi666 #69617 üzenetére
Lett mérve kompresszió? Az átszakadt hengerfejtömítés nem csak időnként csökkenti a kompressziót, hanem egyre jobban elengedi. Végén már alig akar indulni. A tiédnek más baja lesz szerintem ... A habosodás a hideg miatt van. Mennyire fogy a vized?
Kollégám éppen tegnap rakatta rendbe az autóját, tömítés csere volt, 8 hidrotőke, vezérműtengely szimering csere, hűtő rendszer mosás. Összesen munkával együtt 52k, és 2 nap. Az a 200k erős túlzás.
-
Petyyyyy
addikt
Ja és gratis - azt mondja a kis huncut, -20°, de persze bemérve látszik, hogy csak -14
-
válasz
máyköl #69580 üzenetére
Lassan 5 éve használjunk, autók, kerékpár, járdák, meg miegymásra. És ha ez nem minőségi még, akkor ez nekem bőven elég. És ha egyszer elromlik akkor ugyan ezt a karchert fogom választani, csak kicsit jobban felszerelt változatát. Amivel autó sampont meg egyébb fejekkel van ellátva.
Semmi flame keltés nélkül írom mind ezt.
-
Petyyyyy
addikt
Hátsó ablaktörlő kar cserélve, Bosch H 402 lapát nem helyes - noha az adatlapon ezt írták - így eladó.
Fényszóró mosó életre keltve, hátsó ablak fúvókája is műxik, A oszlop szélvédő díszlécei megfixelve, egy ~1500 forintos kis patent kellett, szélvédő vízzáró gumija cserélve. Plusz kicseréltem a kesztyűtartó karokat is hajszárító, meg minden fekete mágia nélkül. Csak ki kellett tépni "magam felé" és kész passz. -
mephi666
nagyúr
válasz
lsebestyen #69616 üzenetére
ja, kupaknál mutatta az egyik szervizes meg pár napja mentünk egy nagyobb kört és utána a nívópálcán is volt kis hab... indul ez is pöccröff, de reggel hidegen 2ben nagyobb gázra 2000 környékén ránt párat, aztán 3ban szintén... ma munkahely környékén nagyobb egyenesben kicsit odakentem neki 3ban, hogy megnézzem és 70ig rántás nélkül húzott (tovább nem akartam pörgetni lakott területen) ...nagyon random, mit csinál... pár hete meg akartuk járatni itt az elkerülőn (10km), de 4-5ben folyamatos volt a rángatás és örültem, hogy 80nál 5ödikben nem csinálta... följebb nem akartam nyomni, mert azonnal rángatni kezdett
vizet figyeltem, de nem találtam alatta tócsát... ha folyik, valahova mennie kellene...
#69615: ja, ezt mondták lehetőségnek...
#69614: eddig nem volt ilyen időszak, hogy hónapokig csak városban 5km-eket járjunk... párhetente volt benne 50-50km mindig
-
lsebestyen
addikt
válasz
mephi666 #69613 üzenetére
Sajnos nálunk is így üzemel, 2-3km hétköznap.
Autópályán idejét sem tudom mikor volt. Mondjuk tavaly nyáron dolgoztam vele, akkor bele is pörgettem 2,5 hónap alatt 12k km-t, de azóta alig alig ment, de baja amúgy nincs. Múltkor szerencsétlen 3 hétig állt a fa alatt, de beindult egyből (pöccröff azért nem volt). Olajat hol látod, h habosodik? A kupaknál? Az lehet a sok rövidtávtól, mivel sosem megy melegen a motor, a pára lecsapódik. Hűtővíz meg azért is fogyhat, mert valahol ereszt. Hidegben a tömítések nem is bírják annyira jól. A hűtővíz nem olajos? Azért én pályán csak megküldeném.
szerk.: még annyit hozzátennék, h ezeket a szerencsétlen astrákat a nagy többség nem sajnálja padló hidegen, kihagyott olajcserék stb., aztán mégis mennek. Tényleg szinte mindent kibír. Elvinném én azért másik szervizbe is véleményezésre, nehogy fölöslegesen bontsák meg a motort.
-
gban
veterán
válasz
mephi666 #69613 üzenetére
Nekem az a fura hogy hogy tud időnként elmenni a kompresszió - max. vezérlés oldalról, a szelep nem megfelelő ütemű mozgása okán tudom elképzelni.
Én 250k-val adtam el az F-et, közel egy éve, a motor azóta is "mint az új", sosem volt bontva, szintén rövidebb távokat mentem napi szinten (6-8 km). -
mephi666
nagyúr
válasz
lsebestyen #69612 üzenetére
aha, c14nz... 200k körül van benne... órát cseréltem pár éve, nem tudom biztosra... meg amúgy is fene tudja, hogy mennyi a biztos: régen kpm-es gép volt, ők valószínűleg nem tekergették, utánuk viszont a kereskedőkről nem tudnék nyilatkozni... bontóból tud a maszek szerviz is alkatrészt szerezni, kérdeztem a motort, amire azt mondták, hogy ki lehet fogni, de lutri akkor is az egész...
kicsit még azért bizakodok, hogy nem-e a folyamatos 5-10km-es utak tették be a gépnek így télen és nincs ekkora baj, de csak akkor tudnak biztosat, ha már darabokra szedték
ha hengerfejes lenne, akkor az olajat is zabálná, ugye? 2 hete néztem a szintet és 10 hónap alatt pár decit ha fogyott... akkor töltöttem valamennyit rá, de nem volt még karamellás a nívópálca... (viszont már produkálta kb 1 hete a rángatást)
-
lsebestyen
addikt
válasz
mephi666 #69610 üzenetére
Bontóból motor? C14NZ van neked is, ugye? Fura, h hengerfejes lett, mennyi km volt benne, lehet tudni? Mert amúgy a c14nz lazán túléli magát az autót, előbb rohad szét a karosszéria. Nem tudom hol laksz, de Pesten a Bonci bontót tudom ajánlani, mindig áll ott pár astra, többnyire azért, mert már elrohadtak, de sztem a motorok jók lehetnek. Persze a felújítás mindig biztosabb.
(#69611) pollai: Tiltáson kell menni mindig és akkor nincsen baj.
-
|AP|
veterán
Astra H-ban a motor bizonyos fordulatánál (alacsony) valami szörnyen idegesítő rezgés hallatszik a kesztyűtartó-középkonzol környékéről. Ha tartom a kezemmel a kesztyűtartót akkor csillapodik/megszűnik, de szerintem nem ott van a gond, hanem valahol a középkonzol táján.
Találkozott bárki hasonlóval? Merre keressem a zaj forrását? Iszonyatosan idegesítő... -
mephi666
nagyúr
válasz
diegho #69596 üzenetére
columbo-nak is francia kocsija volt és hány évtizedig használta
...engem ma kicsit padlóra tettek szervizben: a rángatózás oka, hogy a 4-es hengerben elmegy időnként a kompresszió és kihagy... olaj picit habosodik, hűtővíz fogyogat
azt mondták, valószínűleg hengerfejet rendbe kell tenni, közben dugattyúkkal is lehet gond, meg egyúttal akkor olaj+szűrők cseréje (ami a legkisebb tétel) és egyebek, amiket már el is felejtettem ...ha minden rosszul jön össze, akkor kb 1.5hétig tart rendbe kapni és 150-200k-ig felmehet munkadíjjal együtt
de akkor tudnak biztosat, ha majd tudom akár ennyire is nélkülözni a kocsit és szét tudják teljesen bontani... fáj-fáj, de 25éves a gép: 2 éve a karosszéria lett teljesen rendberakva, azóta apránként költöttem rá: vezérműszíjkészlet, gyertyák, gyújtáskábelek, új akku, stb... megérdemli, hogy motorikusan rendbe jöjjön aztán évekig ne legyen nagyobb baja... csak durva, hogy 150-200ért már lehet kapni egy másik hasonló f-et (amire könnyen lehet helyből dupláját is költeni
)
-
gban
veterán
válasz
AMD Power #69607 üzenetére
Kívül már J de belül még H, de ami nekem a legnagyobb bajom vele a kicsi csomagtér.
Asszony meg 1 db lánygyermek, és az F 360 literje illetve a J 370 literje is simán kevés.
Ennél már 285 liter, ez már nagyobb mint a C 260 literje, de így is eléggé szűkös akár csak egy hétvégi kiruccanáshoz is. -
AMD Power
titán
Nekem ezek a D Corsak egyre jobban tetszenek.
-
littlejohnny
aktív tag
Topiclakók! Ma kaptam egy hibaüzenetet 2012/6. havi J Astrámtól... eddig csak egyszer, remélem így is marad...
Azt mondta kedves, hogy ESP service, meg hívjak trélert, meg a motor ikonja is jelzett, meg a teljesítmény is visszaesett...
Előzmény: kereszteződésnél lassítottam, elengedtem a szembejövőt, majd indultam volna, erre kaptam a fentieket. Mákomra nem jött semmi, így szépen becsoszogtam az utcába, rögtön félre is tudtam állni. Motor leállít, kis pihi, újraindít... hibajelzés sehol.
Ha visszatérne a hiba, mire kellene gyanakodjak? Érzékelőhiba? Vezetékszakadás? Oxidált csatlakozó? Esetleg egyéb? -
amargo
addikt
Szóljatok, ha gond, hogy linkelek, de ez most jött: [link]
Ebbe én nem tudok bele kötni, kinek mi a véleménye?
-
Szada85
aktív tag
válasz
amargo #69538 üzenetére
Ahogy talán írták is, puritán a hírdetés, alig ír valamit az autóról.
Ami a képen is látszik, utas oldali hátsó ajtó horpadt, meg talán a kerékív is kapott a puffkor. Illetve a vezetöoldali gumikéder is ki van szakadva - utolsó kép -, ezek alapján erösen hanyagolandó a darab. -
AMD Power
titán
A Opel szakszervezeti sem lennének boldogok az eladástól...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest