Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Öregszem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ahogy diablo1984 is írta 2007-től a facelift 1.6-116 kivitelű astrát keresd.
Nézd meg a toronynál belül hogy nem e rozsdás, ez típus hiba.
Tessék meg nézni a trafót hogy minden oké vele avagy sem. Klima cicergés.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Szerintem mindegyik ugyanúgy jó.
Az 1.4-es már láncos vezérlésű. Teljesen kiforrott motor, picit kevés a kaszni súlyához állitólag. Bár szerintem kettő fővel,klímával a 6/100 fogyasztás nem rossz.
Inkább az előzés közben vannak hátrányai, de ott nagyon, "lomha".Az 1.6-os 105 lovas Astra tulajok eddigiben itt a fórumon még nem panaszkodtak, de majd ők elmondják saját véleményüket.
Fejből azt hiszem így:
Eszencia
Enjoy
Comfort
Cosmos
OpcÉs a felszereltségnél lévő Plus felirat pedig a választott csomag értelem szerűen bővítve van.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Calogero
addikt
1.4 90LE Easytronic autóm volt 2007-2014 között. Motorikusan nem volt semmi problémám vele.
A kaszni egy picit nehéz hozzá, így nem egy erőgép. Kevés km-t tettem meg vele így a váltó megbízhatóságától nem tudok nyilatkozni, de van itt olyan topic lakó akinek megkotlott az Easytronicja.
[link]Felszereltségek: (2006/2007 modelévből, de ezeket mindig variálták évenként egy picit)
Én mindenképpen az 1.6-os motort venném. 105LE az szerette jobban az olajat, de más gond nincs vele. De ha sikerül 115LE-s találni megfelelő állapotban, akkor én azt választanám.
1,6-ból még volt egy turbós kivetel is 180-LE, de az ritka mint a fehér holló.[ Szerkesztve ]
-
-
-
Igen! Előre H7-es izzók kellenek. AUX pedig a kézifék mellett lévő JACK csatlakozót használom. Egy ilyen kábelt használok hozzá AUX jack Amikor a jack csati be van nyomva, majd a készülékbe akkor a fejegységen lévő AUX gomb megnyomásával lehet hallani.
Na meg hol is van az ígért bemutatás?
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Calogero
addikt
A hátra lévő távolságot csak akkor jelzi ha rugalmas átvizsgálási intervallum van felprogramozva az autón.
De ha egyszer is a szervizelésnél Tech2-vel törölték a INSP feliratott, akkor a Tech2 átállítja fix 30.000km/1év-re a szervizintervallumot. Ettől kezdve a műszeregységen nem követhető mennyi km van még hátra és többet.
A rugalmas szervizintervallumra NEM lehetséges a visszaprogramozás! -
Declare
őstag
Nekem Bosch silver s4 74mA es van benne, szoval belefer
(L W H 278 175 190)
En mondjuk ilyen electric poweekkel nem kiserleteznek. Banner, Exide, Bosch, Varta, ezeket neznem. lesti akku ez meg egy korrekt bolt, sajat pozitiv tapasztalattal.
-
-
-
Declare
őstag
Erre ra fogok menni Megneztem neten, tök jok vannak es amugy nem is dragak.
(#66666) B-L-A-C-K hat igen ez a casco ez egyeni kockazat merlegeles. Nekem 20-30k ez a vadkaros, lopasos, vandalizmusos "teil-casco". Erre azt mondom ok. Bar gondolkozom rajta, h van e ertelme.
Ha reped a szelvedö, en 30-40k bol kicsereltetem szerintem, de az insigniara se kerülhet 100 nal többe az tuti. Raadasul ha kicserelteted cascora utanna meg is emelik a dijad, az is biztos, szoval par ev alatt az emelt dijjal kifizeted a javitast is. Nekem olyan erzesem van ezzel a cascoval kapcsolatban, mintha elöe vennel fel hitelt arra az esetre, ha valami törtenik
Egy dizelesnel vagy turbos benzinesnel a turbo, kettöstömegü, dpf, injektorok, ezek nagyon függnek az elözö tulajtol. Ha mostohan volt hasznalva 200k km alatt kinyirhat mindent, ha jo "gazda" volt, lehet 300k km fölött sem kell cserelni semmit. Egy 4-5 eves modern dizelnel akar mikor bejöhet egy ilyen, hogy kettöstömegü, turbo, magasnyomasu szivattyu, injektor. Ezek nem urban legendek sajnos. Ha valaki nagyon kicentizett büdzseböl vesz autot, annak szivo benzin kell szvsz
A dizeles dologhoz: en a molnal probaltam a sima vs dragabb dizelt egymas utan, nehany nap alatt. Semmi különbseg nem volt, de tenyleg semmi. Az OMV nel tankolok en is ha tehetem, de annal sem vettem eszre semmi csodat. Ami biztos, hogy az atlagfogyi az a nemet es cseh benzinnel jobb, a Magyarral mindig több par decivel. Amivel nekem nagyon jo tapasztalatom van az ez: LM 5128 disel additiv ezt minden diselesnek ajanlom. En par havonta tolok egy ilyet es abszolut veszek eszre jaraskulturaban különbseget es talan fogyiban is egy picit. Legnagyobb bizonyitek, viszont az volt, amikor nyaron a szerelöm mutogatta körbe kipufogo cserekor az alkatreszeket a szervizben, hogy "ezt nezd meg b.meg, ez elvileg dizel...."
(jo ebben biztosan benne van az autopalyas hasznalat es a nemet gazolaj is....de szerintem ez az adalek is segit azert). Mondjuk ha a dragabbik gazolajat hasznaljatok, abban valami hasonlonak benne kell lenni, de en ebben jobban bizom Az biztos, hogy az olcso kutakat en ugy kerülöm, mint a tüzet -
Declare
őstag
Egy kaksi a hangzaskep, inkabb igy fogalmazz
Nekem az autohifis topicban csinalta meg egy srac, aki nagyon korekt, szepen dolgozik es ert ahhoz, amit csinal. Autohif PiciPeti
Az mas kerdes, hogy sajna az erösitöm, amit vettem hibas igy par honap utan elkezdett neha nem szolni a bal oldal...ezt ideiglenesen az erösitö beallitasaval meg lehetett oldani, ne mostansag, megint kezdi....en is irni akarok neki megint, hogy segitsen talalni egy masikat.
Amugy erösitö, jelátalakito, elsö hangszoro szett csere es bitumenes ajto szigeteles lett nalam a tuning Sokkal szebb es jobb lett a zene.
-
Declare
őstag
erösitö: impact hq 50
jelzintatalakito: passz ez ahhoz kell, hogy minden maradjon az eredetibe, a fejegyseg, a multi gombok stb.
Eslö szett: DSL
Meg ugye kabelezes, meg az ajto burkolat a karpit alatt bitumennel.Cakk pakk 100k körül volt.
Az elsöket csereltem csak, az igazi hifisek azt mondjak, igy a jo, ha hatul is szol valami, az csak bezavar a kepbe. Ettöl meg bent vannak a hatsok is, ha csak ilyen alapzaj a zene a beszelgeteshez, akkor szoktam tolni a hatulülöknek is egy keveset, de amugy csak az elsök szolnak.
Az erösitö meg a hatso üles hattamlajara kerül felfogatasra.
-
diablo1984
veterán
és ezért utazzak 400km-t hogy kiderüljön, hogy pörgetett a kocsi, max szétteszik a kezüket, hogy ez ilyen....
mindenre oda tudják írni hogy kívül-belül hibátlan, nem kell rá költeni, meg hasonlóak, én az ilyet ha megveszem, akkor komplett fék, futómű minden felújítást beszopom, mert engem zavar ha valami kopog, vagy nem fog, húz, meg hasonlók, míg az eladó szerint(kereskedő) ezek nem hibák.... -
-
-
WZP
aktív tag
Az autó 3 évesen került hozzánk 93ezer kilóméterrel magánszemélytől, szóval elég biztos a futás
Mire gondolsz amúgy ?
@(#67080) diablo1984: végét járja ? Mire gondolunk itt ? Mit kéne tennem ? Kompressziómérés ? Vastagabb olaj ? Egér, pcv szelepek tisztítása, visszavezető csövek cseréje ?
[ Szerkesztve ]
Inter Arma Enim Silent Leges
-
-
Petyyyyy
addikt
Remek a lista és azt is tudom, hogy az OPEL nem gyárt alkatrészt, viszont azzal hogy az ő matricájuk van egy akármin, máris ott a gari.
Fogalmam nincs hogy zajlik a garanciális ügyintézés, de nyilván, ha 40 ezer km után elszakad a szíjad, pedig nem versenyeztél, akkor bemégy, előadod a hasfájásod és azt gondolnám, hogy akkor ők mondják sorry és minimum erős kedvezménnyel cserélnek, ha nem ingyen. Tényleg nem tudom. De nem is nekem kell emlékeznem 2 év múlva a szaki nevére, ott van a gépben, majd kikeresik neked.
Nyilván nem az ablakmosó folyadékra érvényesítem a garit, mert elfogyot...A 6k munkadíj meglepően alacsony. Ügyes húzás.
adorjant - Most hogy mondod igaz, ott is adnak számlát, még akár garit is.
Na mindegy, hát vizsgáljuk akkor meg ezt a kérdés, azért vagyunk itt. Lehet csak én nem hatódok meg az összegtől?Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
B-L-A-C-K
titán
Jó mondjuk mindenhol átb@szhatnak, egy sima szervizben is, csak bármilyen márkaszervizben az a szopás hogy durván lehúzás az árak még átverés nélkül is... Amúgy én itt ahol lakom nem messze van egy Opel szakszerviz, szerintem az egyik legjobban megy az országban (Opel Gombos), ott tudom nem húznak le, illetve sokan ajánlották is. Oda is vittem állapotfémeresre a kocsit, csak egy aksit írtak rá, az cserés, mondjuk előtte volt nagyszervízen ~3e km-rel ahogy megvettem, és végig márkaszervizben járt, szóval le tudtam csekkolni már előtte, de akkor is kicsit meglepett hogy egy olyan szervizben ahol még nem járt nem írtak rá semmi mást. Ráadásul gondoltam az aksi is kibír még egy kicsit, de igazuk volt, rá pár hétre meg is adta magát... Szóval be is bizonyosodott tényleg korrektek, viszont én se vinném nagyszervízre ide a kocsim, mert mint tudjuk lehúzás, viszont kelező olajcserére lehet oda fogom, mert ha már végig szervízkönyves, ne rontsam már el egy olaj csere miatt, jövőre már úgy is adom el.
-
Chiftain
aktív tag
Be tudnám én is szerezni természetesen a hozzávalót, de azért így kényelmesebb hogyha ő szerzi be. Arról nem is beszélve hogy ha akar odarendel 3 félét amiből az egyik biztos jó. Nekem nincs lehetőségem több félét odavinni, és azért mivel nem ezzel foglalkozom, mindig ott van a tévedés lehetősége!
-
trassher
addikt
Itt bent a boltban az electric power-t ajánlották mint olcsóbb kategória. Azt mondták nem igazán volt még velük baj.
Rádobták a tester-t az akkura, beállították az indítóáramot 440A-re amilyen az akku. Azt írta, hogy töltést igényel. Holnap délutánig ott bent töltik aztán meglátjuk milyen lesz.Redmi Note 7
-
Chiftain
aktív tag
Én pont egy fordított sztorit hallottam, szintén fiat punto. Garancia után maszek műhelybe lett hordva a kocsi egészen addig a pontig amikor megállt a kocsi 2x egymás után, ugyanígy. Csak ott nem a gyertya hibádzott. A maszek műhely nekiállt volna az alkatrész csere programnak. A kollégám viszont úgy döntött visszaviszi a márkaszervízbe, ahol elmondása szerint fél perc alatt megszületett a diagnózis. Majd újabb 10 perc alatt a javítás és azóta jó.
Szerintem egyébként két márkaszervíz között is lehet óriási különbség hozzáállásban, árakban talán nem annyira. De minden műhelyet az ott dolgozók alapján lehet megítélni. Lehet egy márkaszervíz is lelkiismeretes, és hatalmas szakértelemmel bíró!
Ha új autóm lenne akkor nem csak a kötelező szervízekre hordanám márkaszervízbe. Ott vannak meg a célszerszámok, a szoftverek a diagnosztikához. Hallottam olyat is hogy oktatják a szerelőket minden típusra amit az adott márka forgalmaz. Ráadásul nagyobb tapasztalatuk is lehet az adott típusról mint egy univerzális szervíznek. Szóval szerintem nem ördögtől való egy szakszervíz. Meg azért azt se felejtsük el hogy nem az adott szervíz határozza meg 1-1 alkatrész árát hanem a gyártó, akkoris ha beszállítótól szerzi és csak átcimkézi. Mégse mondja senki hogy micsoda lehúzós cég az opel mert ennyi meg annyi az alkatrész. Mindenki a márkaszervízt hibáztatja.
Persze amikor 8-10-15 éves használt autókról beszélünk az előző bekezdés máris lényegét veszti. Egyszerűen nem éri meg egy az eredeti árának a töredékét érő autót állandóan 2x 3x-os áron javíttatni, főleg hogy nem is mindenki engedheti meg magának! -
Chiftain
aktív tag
Jaja az rendben van. Most az volt a gond hogy Pécsről leértem Szekszárdra és még ott is magas volt. Pedig a mutató meg a megtett út miatt már üzemmelegnek kellett lennie. Máskor 3-4 km alatt visszacsökken a szokásos szintre, -13 körül viszont emelt fordulatú alapjáraton ketyeg. Csak a kinti hőmérséklethez tudom kötni, pedig úgy tudom az nem befolyásolja jó esetben.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest