Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Victoryus: Rapoo VT9Pro egér
- Gurulunk, WAZE?!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz
Findzs #23649 üzenetére
A következő autó ugyanez szerintem egyértelmű.
Az pedig, hogy megérte-e a pénzét, olvasófüggő. Ha neked az autó A-ból B-be visz és a fogadhoz vered a garast, meg sikítófrászt kapsz attól, hogy a kúton kicsöppen három csepp a pisztolyból, ehhez képest a Keleti pályaudvartól az Erzsébet hídig érsz, mire felgyorsulsz 50-re, akkor ez nem a te autód.Ha meg teszel rá magasról, hogy magasabb a helyi adója, a biztosítása, a szervize, mint egy átlagos autónak, és neked az számít, hogy elfér-e kiló ötvennel abban a kanyarban, ahol 80-as tábla van és a bőrnyakú sofőrök se mernek 100-zal menni, meg az számít, hogy a lámpa lifo-e, akkor ez a te autód. Ez egy kiváló sleeper car, de akárhogy erőlködsz, akkor is másfélszer annyi gyertya kell bele, mint egy 1.6-os g astrába, akkor is kétszer annyi vezérműtengely van benne, stb. stb. stb.
Az tény, hogy az üzemeltetési költségei nagyon messze vannak attól, amit az átlag ember hisz, a fogyasztása is. De ettől ez még nem spór-autó, pláne nem spór autó akkor, ha a jobb lábad is nehéz.
szerk: a denaturált szeszt itasd meg azzal, aki ezt javasolta, a benzinben mindig benne van mindenféle szükséges adalék.
-
bambano
titán
a signum békésebbre, kényelmesebbre, utazósabbra van hangolva.
a gts vectra meg sportosabb, keményebb, haladósabb.a népítéletben leírtam, hogy mi a fő különbség.
-
JanR
addikt
válasz
bambano #23644 üzenetére
Na, ezek úgy mond "jó" hírek. Nekem az Omegában van hasonló kilóméter (257e.), a kaszinin a rozsda megvan sajnos, de azon kívül "lekopogom" nincs baja.
- benzinkút miatt már nekem is volt bajom, nem 1 autóval sajnos, azokat eleve kerülöm
- szilentek kopása nálam felér egy olajcserével, omega is átesett már rajta
- jobb első lengőkar és két oldalt a stabilizátor cserélve (kb. 200e-nél)
- kuplungot az enyém is kapott, de szerintem az előző tulaj miatt 185e-nél
- a kötelezőket mindig megkapja, ez a minimum nálam.Ha ezeket nézem, akkor igen csak ajánlott az a 3.2 V6 nekem, bár most ez kemény kérdés lesz, hogy 3.0 cdti, vagy 3.2 benya
Szerintem itt a kor fogja eldönteni a csatát. Gondolom Signum és Vectra között nincs különbség, "csak" a fara nem? Mert elsősorban a Signumot venném.
-
bambano
titán
válasz
KonzolKartel #23640 üzenetére
hozza haza tréleren. szigorúan tréleren.
a turbó halál mindig egy másik ok következménye, ha a másik okot nem gyógyítod, akkor a frissen felrakott turbóból is halál lesz, úgy meg már drága. -
bambano
titán
ez a mit kell piszkálni ez erősen állapot és használat kérdés. ha én mindig kivasalt úton, kresz szerinti sebességgel használnám az autómat (pfuj, aki mást mond, hazudik
), akkor az enyémnek se lenne soha semmi baja.
265k-nál járok, harmadik tulaj vagyok. az első kettőnél atom módon ridegtartásban volt az autó, ez a manager fajta, nem költünk rá, de mindig mindenhova késve indulunk és akkor kitapossuk a bélését a kocsinak típus. Na ettől 68k-nál hengerfejes lett, azt márkaszerviz gariban javította. Azóta nem volt olyan baja, ami csak úgy lett volna baj. Olyan bajai voltak:
- tankoltam kétszer egy bizonyos kúton, elszállt a gyújtás. azóta nem tankolok ott, nincs bajom.
- a futóműben a szilentek fogyó alkatrésznek számítanak az útviszonyok miatt. jobb első lengőkar cserés volt a talpas miatt, de ez is fogyóeszköz nálam.
- nemrég volt kuplungcsere, az is fogyóalkatrész nálam.
- 150k körül belső féltengelycsuklót cserélni kellett. hogy ez most az elődök vagy az én vezetési stílusom miatt volt-e, vagy ez tényleg magától romlott el, fogalmam sincs.
- meg a szokásos, vezérlés csere a nagykönyv szerint, fékbetétek, ilyenek.ja de, van egy baja, ami elromlott: a vezető oldali ülésfűtés nem bírta a 130 kilómat és valószínűleg szétszakadt
tehát fogyózzál, ha ilyen autó kell neked
egyébként az autó a rossz családba született kategória, megkap mindent, ami jár, de cserébe egy kicsit sem babusgatom, amikor menni kell.
-
válasz
KonzolKartel #23642 üzenetére
Akkor vigyétek ki a szerelőt, bár.. ha akna kell. K.rva drága kint egy ilyen művelet. Lehet, hogy olcsóbb hazahozni az autót. Legalábbis én ezt tenném.
-
-
válasz
KonzolKartel #23640 üzenetére
Öööö, hozza haza. De komolyan. Itthon vesz egy új turbót 300k-ért, és kb. 10 csavarral lecseréli.
-
KonzolKartel
őstag
Hamburg és annak vonzáskörzetében tudnátok egy normális szerelőt ajánlani? Turbó csere lesz a Passatban.
-
JanR
addikt
válasz
bambano #23638 üzenetére
MEnnyi km van a tiedében és mihez kellett hozzá nyúlni? Nem mondom azt, hogy olyan autót keresek, amit nem kell piszkálni, mert olyan autó nem létezik, de az első 2 évben legalább ne kelljen már szervizbe vinnem
Főleg úgy, hogy pont baba előtt szeretném megvenni (amire egyre kisebb esélyt látok rá).
-
JanR
addikt
válasz
Jim Tonic #23633 üzenetére
2005/2006-s évjáratokat nézem, ha idén nem jön össze, akkor jövőre már a 2006/2007-eseket. Bízom benne, hogy sikerül találnom egy jó masinát. Annyit tudok, hogy az 1.9 CDTI (150 lovas), meg a 2.2 DTI-t elég nagy ívben elkerülöm. A benzin motor igaz jobban tetszik, de a 3.2 V6-osnál is már ha bele kell nyúlni a motorba, akkor ugyan ott vagy mint a dieselnél (na meg ugye ezek 2005-től már 2.8 V6 Turbo motorok lettek).
-
JanR
addikt
válasz
Jim Tonic #23631 üzenetére
"Nagyon elégedett vagyok, nagyon megbízható autó.
Csütörtökön haverral kikapjuk az EGR(AGR)-t, és kitisztítjuk. Állítólag ez az egyetlen komolyabb Achilles-sarka van az Opeloknak." - Omega B, ugyan ezEzt nagyon jó olvasni. Meg azt a 6.6 literes fogyasztást is.. csak hosszú távokra tervezek autót venni és megtetszett ez a 3.0 CDTI V6
Signum, vagy Vectra C
-
JanR
addikt
-
zolikaDB
veterán
bambano kollega véleménye arról a csodás 400Nm-ről és 184LE-ről. Én egyértelműen sunáznám.
-
sNORh
addikt
2.0DTI motor, mostanában hallok a motor hangjától független másként más ütemben kalamoló hangot amit eddig nem. Mi lehet?
-
JanR
addikt
Szóval valaki a .30 CDTI V6 Opel motorról? Signum és Vectra C
-
tomyoy
senior tag
2 üteműben és wankel motorban nincs szíj, se lánc, no meg az elektromosban, de olyat még fényképen sem láttam
-
bambano
titán
egy halom olyan motor van, ami motor és se szíj, se lánc, de emlékeim szerint gyárilag olyat astrába nem tettek. tehát vagy nem jól mondta, vagy nem gyári astrája van.
a két leggyakoribb se szíj se lánc motor, amit ismerhet az átlagember, a trabi kétüteműje meg a mazda rx7-é.
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Astra-t lehet venni olyan motorral, amiben nincs vezérműszíj (lánc) ? -
tomyoy
senior tag
válasz
_seth_ #23600 üzenetére
A hűtőn lévő hőgomba kapcsolja a ventilátort, azt lenne érdemes megnézni, de gondolom van egy biztosítékja és egy reléje is. Olyankor bárhol utat tud törni magának olyan nyomás van benne, elvileg a kiegyenlítőtartály kupakján kellett távozzon, 3 napja én is így jártam
körülbelül 200 méterre lehettem itthonról, mikor ledobta a bordásszíjat és ugye így a vízpumpa nem ment, állt a hengerfejben a víz....mondom azt a pár métert kibírja..
fagyállót el ne felejts rakni bele. -
JanR
addikt
3.0 CDTi V6 Opel motor mennyire ajánlott?
Hosszú távra tervezek autót, már mint hosszú utakra (minimum 150km 1 alkalom). A 3.2 V6 benzint és az előbb leírt diesel motort nézem Signum és Vectra C modellekben. Inkább benzines vagyok.. de ettől függetlenül érdekelne ellenvélemény is a diesel javára.
-
deicide
veterán
válasz
MunezXBK #23606 üzenetére
Még nem, egyrészt 1 hete nem csinálta, megmozgattam a kábeleket a gázpedálnál.
Másrészt a szerelő szólt, hogy nekiállna akkor szétszedni a váltót, úgyhogy holnapig ott van, műszaki is meglesz, aztán ha még csinálja a gázpedál a hibát, akkor azt is megnézetem.Hát igen, a Z20LER alkatrészek nem olcsók, de ezt belekalkuláltam, egyszer élünk
-
bicsigabi
tag
sziasztok
van egy elég jelentősnek tűnő problémám.
astra f 1.6 16v-ről van szó. motorellenőrző lámpa ég. kipufogó egyenletes pöfögő hangot ad mint egy traktor. mi lehet a baj?üdv
-
válasz
titanium100 #23599 üzenetére
Lamda szonda: 1 vezetékes szar megy rá, lehúzva és nem lehúzva is szintén leáll Ez mit is bizonyít? Hogy lehet, hogy tök döglött a szonda?
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Gumi és felni topik
- Androidos tablet topic
- Samsung Galaxy Tab S10 FE - a szoftvertámogatás felára
- Ukrajnai háború
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Háztartási gépek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- Fornetto Explorer DeLuxe gömbgrill/faszenes grill, pizzakemence feltét, pizzakő, elemes forgatónyárs
- LG 6 Motion Inverteres DirectDrive mosógép (F2J5WN4W)
- Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTD 8v 120Le 2009
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- AWS 5x108 R17 felni + Bridgestone Potenza Sport gumi
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon G8, i7-10510U, 16GB, 1TB SSD, 4K kijelző + WWAN
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs
- Xiaomi Redmi 10 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Black 24Hónap Jótállással Teljesen Új Bontatlan
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest