-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
FoLey-v
addikt
válasz
diablo1984 #103592 üzenetére
Mindig csendesebben jár vagy is az én opelemen mint pl. egy Passat B5.5-nek.
-
Sanki
addikt
Ja okés, azért köszi a tippet.
#103598 diablo1984 lokalizálni vagy felgyújtani...
örülni fogok, ha ötödjére is szét kell szednem a szívósort....
Z14XEP szívósor szerelésben már gyakorlott vagyok, ha valakinek segítség kell Debrecen környékén szóljon. -
-
Integrale
veterán
Tudja valaki, hogy a Z18XER motoron mikor vált a VIS? 3000-3250 között vagy egy idegesítô búgás, minden fokozatban, alatta és felette nincs, motorféknél szintén van hang, ha fölé gyorsítok és motorfékkel a fordulat ebbe a tartományba ér, a zaj egybôl jelentkezik, bizsereg a kaszni is ilyenkor.
Álló helyezetben nem érezni/hallani, menet közben sem üresben, sem kinyomott kuplunggal nem hallható.
Kipufogóból van két teljes szettem (rezonátortól hátra), a hang változatlan mind a kettôvel.Tipp, ötlet? Váltó, rezonátor, szívósor?
-
Sanki
addikt
válasz
diablo1984 #103592 üzenetére
Nem tudom hogy szív vagy fúj vagy mi sípol, de mintha valami elektromos sípolás lenne... (most remegés, alapjáratingadozás sincs)
Ráadásul megint csak addig amíg nem mentem vele, utána nem hallottam...
Ja és megint mentem vele 150-200 km-t és addig 1 hangja sem volt... -
diablo1984
veterán
válasz
Sanki #103591 üzenetére
Nincs a tiednek sem szép hangja a sípoláson túl sem, nem valahol valami kifúj?
Benzines opel motort még nem hallottam kulturáltan és csengesen járni, mindnek olyan pocsék hangja van, hogy böff. Milyénk 10e km után megy megint vezérléscserére, a feszítőpatron behalt, zörög a lánc, mintha dízel lenne, pedig már a szívósor csendes, de brutál jól fogyaszt. Na mind1 egy olajcsere vezérléscserével fűszerezve, megint, csudijó.... -
Sanki
addikt
Hülgyek és Urak ezen a videón lévő hang (az erős sípolás) kinek ismerős?
[link]
Péntek délutántól állt az autó és vasárnap délelőtti (tehát ma) hallottam ezt a hangot....
Melegen semmi.
(Mióta cserélve lett a szívósor (2x mert az első javított nem volt jó) azóta el van átkozva a kocsi.....)
-
-
hacki87
senior tag
válasz
ncc1701 #103586 üzenetére
Én úgy csináltam az automatánál, hogy megálltam N-be raktam, közben állok a féken behúztam a kéziféket. Ekkor leszálltam a fékről. Éreztem, hogy már a kézifék tartja az autót és betoltam P-be, így nem a váltót feszítette. Ha csak P toltam akkor érezhetően nehezen jött ki P fokozatból. Ha úgy ahogy leírtam akkor meg könnyen.
-
ncc1701
veterán
válasz
ArthurShelby #103585 üzenetére
Jaja, majd szólok az autóimnak, h menjenek tönkre. Kb 600ekm óta vezetek így.
Szted mondjuk egy automata váltó P állása mit csinál?
-
-
szebe
addikt
válasz
#24845312 #103577 üzenetére
+ Nekünk még kötelezően kellett vezetni autópályán is, hisz volt ilyen vizsgafeladat is. (Csak tudnám, hogy hogyan kaphat úgy bárki is jogosítványt, hogy egyetlen percet sem vezet autópályán? Márpedig tudok ilyenről. Vagy létezhet, hogy manapság már nem kell autópályán sem vezetnie a tanulóknak?)
Nekünk is, de Fehérváron ezt elég egyszerűen megoldottuk.
Viszont barátnőm Békés megyei. 10+ éves a jogsija, akkoriban nem igazán volt arrafelé autópálya/autóút, sőt, az M44 is csak mostanában lett kész. Addig a legközelebb kb Szeged M5 volt, de csak oda 1-1,5 óra az út. Nincs az az oktató aki ezt bevállalja. Van/volt még jó pár ilyen az országban. -
dokee78
félisten
Vásároltam egy 2002-es Opel Astra G 1.6 8v autót.
30 km körül ki gyulladt a check engine.
Hiba kód 0300-át dob.Gyerta csere lehet meg oldja?
Meg lassitásnál kicsit ráz.
Lehet sokat állt és szorul a fék vagy be kell kopnia?
Tárcsák jónak tűnnek alig van pereme.
Vagy fék betét gondja lehet? 4 tárcsafék.Jövő héten viszem egy szerelőhöz,csak szeretném tudni mire készüljek.
-
#24845312
törölt tag
válasz
cappa72 #103567 üzenetére
Nekünk kötelező volt a parkolás végén a járművet rögzítőfékkel rögzíteni. Elinduláskor meg SIKK-esen elindulni (sebességbe rakod, indexelsz, kéziféket kiengeded, körülnézel).
Kötelező volt indulás előtt a járművet is végignézni (pl. gumik állapotát ellenőrizni, stb.), és kötelező volt beállítani az ülést, kormányt, visszapillantó tükröket, stb. Ezeket mind nézte a vizsgabiztos is.+ Nekünk még halálos bűn volt a gyalogoscsalogatás is, ehhez képest egy youtube videó alatt azt kommentelték páran, hogy manapság már nem az. Létezhet ez?
+ Nekünk még kötelező volt az 50-es táblánál 50-nel menni, nem lehetett 40-nel menni pl., hiszen csak így valósul az meg, hogy nem tartod fel a többieket, és az is, hogy kötelezően fel kellett tudnunk venni a forgalom ritmusát, és azt tudni kellett tartani is. (Állítólag manapság már engedik/átengedik a tanulót akkor is, ha csak 30-cal megy?)
+ Nekünk még kötelezően kellett vezetni autópályán is, hisz volt ilyen vizsgafeladat is. (Csak tudnám, hogy hogyan kaphat úgy bárki is jogosítványt, hogy egyetlen percet sem vezet autópályán? Márpedig tudok ilyenről. Vagy létezhet, hogy manapság már nem kell autópályán sem vezetnie a tanulóknak?) -
Sanki
addikt
Ha esetleg valakinek most esedékes a klímatisztítás: [link]
Kauffer - 1300 Ft - Loctite 40387 (39078, SF 7080) klímatisztító, fertőtlenítő spray. -
mephi666
nagyúr
...közben ma csináltunk egy 2x20km-es kört, az első végén körbeszagolgattam a fékeket, semmi különös szag... kézzel nézve kézmeleg volt a tárcsa+fék (gondolom beragadva nem nagyon kellett volna hozzáérnem se
) ...azért ránézetek, mert megszokásból is húznám be mindig
-
Gaga_30
tag
Én parkolásnál (plusz sebességben a váltózár miatt is) meg lámpánál is használom a kéziféket. Télen, nyáron kint áll a vas sajnos, Bp, BAZ megye csodálatos útjain fut napi szinten de egyszer sem volt ilywn problémám. Ha nem napi használós el tudom képzelni, hogy berohad a bowdenezés egy hoszabb àllás után. Fagyni még sosem fagyott be.
-
-
ldn218
tag
válasz
diablo1984 #103565 üzenetére
Szerintem attól nem nyúlik a lánc , de olyat már olvastam az olasz 1.3 dieselnél hogy a nyúlott lánc reggelre egy fogat átugrott.
-
diablo1984
veterán
válasz
ldn218 #103558 üzenetére
Nekem 10 év alatt 1x fagyott be a kézifék teherautón(bal hátsó) , elindulás után éreztem, hogy árulás van, nem volt leállósáv az autóúton, mire megálltam már izzott a tárcsa és az abs jeladó égett.
De ettől nem szoktam le a kézifékről teherautóban, személyautóban többnyire sebességben hagyom, bár láncos vezérlésnél ha lejtoőn vagy emelkedőn áll az nem szerencsés, mert nyúlhat a lánc. -
#24845312
törölt tag
válasz
MaddeNNNN #103549 üzenetére
Én GE (Tungsram) Megalight Ultrát szoktam, meg valamelyik Osram Night Breakert a sok közül. Azt már meg nem mondom fejből, hogy melyikből vettem H7-et, és melyikből H1-et, de lehet, hogy volt mindegyikből ilyen is, olyan is. (A tompítottam H7-es, a távolsági meg H1-es a B Vectrában.)
Az emelt fényerő egyértelműen észrevehető volt mindegyik esetében, és kiégni sem szoktak nálam az izzók, a nagyobb fényerő miatt szoktam csak cserélni őket, a régi meg ment mindig tartalékba a dobozába. -
ldn218
tag
válasz
ncc1701 #103552 üzenetére
21 évig teherautó sofőr voltam. Ott nincs mese mert nem egy, másfél tonnákat kellett rögzíteni az év bármely napján és napjában kb negyvenszer. Ott nem teheted meg hogy csak sebességben hagyod az autót. Érdekes hogy a karbantartás legyőzte a vizet mindig. Gondolom hogy ez csak a teherautóknál alkalmazott NASA technológiának köszönhető
-
ncc1701
veterán
válasz
#24845312 #103553 üzenetére
Már nem emlékszem. Kb 26 éve volt.
Soha életemben, egyik autómnál sem használtam. Kivéve, mikor nagy lejtőn állok meg, de akkor is úgy csinálom, h a padkának nekikormányzom a kereket, h az fogja. Utána sebesség, majd mikor megállapodott a vas, akkor még ráhúzom a kézit. Ez sztem évente 1x van.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PlayStation 5
- iPhone topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Vicces képek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Sweet.tv - internetes TV
- Vége: a kínai platformok nem adják vissza a pénzt visszaküldött áru nélkül
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- Smart Fortwo - 600 Benzin - Kabrió - Klíma - Nagyon szép állapotban
- Veemann V-FS8 20 felnim új nyári abroncs szettel.
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- AWS 5x108 R17 felni + Bridgestone Potenza Sport gumi
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló
- AKCIÓ! Gigabyte X570 AMD R9 5900X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6750XT 12GB Zalman Z1 Plus CM 750W
- Csúcsteljesítmény? Igen! Kattints és rendeld meg MOST! 0% THM-re is!
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 16" 2019 i7 9750H 32GB 500GB Radeon Pro 5300M hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest