Hirdetés
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen mosógépet vegyek?
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
- Android másképp: Lineage OS és társai
- A legolcsóbb gamer laptop RTX 4060-al.
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
válasz MaddeNNNN #103021 üzenetére
Azt azért elötte nézd meg, h az ajtóból ki tud-e folyni a víz, mert lehet a kifolyók el vannak dugulva. Ha a többi ajtó jó, akkor annak oka van, h az egyik rozsdállik.
Csak a történelmi hűség okán, opció lehet az is, h veszel egy ép bontott ajtót (csak a lemezt), és átteszel mindent. Még árban sem biztos, h több lesz.
-
diablo1984
veterán
-
mephi666
nagyúr
válasz MaddeNNNN #103502 üzenetére
....ezek a mostani pusztulat melegek szerintem beviszik az öregedő csöveknek szépen a kegyelemdöfést nálunk bő 1 éve csak enyhe szivárgás volt, ami azért meglátszódott apránként a szinten... ez a mennyiség már komoly
ui: baloldalt elől csöpögött nálunk is... a legnagyobb vízcső kezdett ereszteni
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
#24845312
törölt tag
válasz MaddeNNNN #103549 üzenetére
Én GE (Tungsram) Megalight Ultrát szoktam, meg valamelyik Osram Night Breakert a sok közül. Azt már meg nem mondom fejből, hogy melyikből vettem H7-et, és melyikből H1-et, de lehet, hogy volt mindegyikből ilyen is, olyan is. (A tompítottam H7-es, a távolsági meg H1-es a B Vectrában.)
Az emelt fényerő egyértelműen észrevehető volt mindegyik esetében, és kiégni sem szoktak nálam az izzók, a nagyobb fényerő miatt szoktam csak cserélni őket, a régi meg ment mindig tartalékba a dobozába. -
MaddeNNNN
őstag
válasz MaddeNNNN #103502 üzenetére
Ma mentem érte a szerelőhöz. Vízcsőcsonk és hűtőcső csere volt, víz már benne marad. Viszont a képen látható folyásról kiderült, hogy az ablakmosó. Úgyhogy azzal is lesz még egy köröm. Kapott 3 liter olajat is a váltóba. Így azért már finomabban lehet váltani vele.
A Philips H7 X-tremeVision PRO150 -es égőket is belerakták. Érdekes, hogy ha automata világításra van rakva hibát ír a bal oldalira és nem is világít. Viszont ha manuálisan felkapcsolom akkor világít és hibát sem ír. Ugyan ez a helyzet a nappali menetfényben cserélt MTEC T20 W21/5W 7443 fehér izzópárral. Ha manuálisan kapcsolom működik és nem jelez hibát, ha automatára rakom kiírja a balost hibásnak.[ Szerkesztve ]
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
mephi666
nagyúr
válasz MaddeNNNN #103645 üzenetére
ablakmosó nálunk egy csatlakozásnál folyt nyomás alatt: pont ott voltam, amikor csekkolták... húzták neki bentről az ablakmosót és a tartály melletti csatlakozásnál ömlött a folyadék kb napok alatt kinulláztam így a tartályt, ha használni kellett... azóta (kb 2 hónapja) meg rá se kellett tölteni próbáljátok ki így, hogy ketten nézitek... (egymagam életem végéig tesztelhettem volna)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Tothgera30
Ármester
válasz MaddeNNNN #103645 üzenetére
Ez a fajta T20 nekem nagyon hamar bemondta az unalmast, utána made in japan verziót rendeltem (már a márkára nem emlékszem), az talán hat hónapot bírt. Már led van benne, hibakódot nem dob, és tökéletes fénye van.
Az hogy aut kapcsolásnál hibát ír, talán valami kábelhibára utalhat. Nem lehet hogy csere közben megszakítottak/megsértettek egy kábelt?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
zgospel
őstag
válasz MaddeNNNN #103677 üzenetére
Én egy ilyet vettem az enyémhez, pár hete szereltem be: [link]
Teszi a dolgát, de az apró kényelmi dolgok hiányoznak, egy komplett bluetoothos fejegységhez képest, illetve a mellékelt mikrofon kábele elég rövid, nem lehet szépen körbehúzni az A oszlopon fel a napellenzőig, mert ahhoz dupla ilyen hossz kéne.Mivel Auxon keresztül megy, így nincs kormányról vagy rádióról vezérlés, továbbra is a telefont kell matatni ha számot akarsz mondjuk váltani, nem kapcsolódik automatikusan az eszközhöz amikor beindítom az autót, és nem is bontja a kapcsolatot automatikusan amikor kihúzom a kulcsot a gyújtáskapcsolóból.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
szebe
addikt
válasz MaddeNNNN #103677 üzenetére
Faterék 1-es Fabiájában aux csatiba dugható BT vevővel (blitzwolf valami, filléres tétel volt 6-8 éve). De oda sokáig CD-ket írtam, mert kezelt mappákat, lehetett adatként írni, rengeteg zene ment egy lemezre.
A G Astrámba vettem még az elején egy BT-s fejegységet, aztán levan a gond (JVC KD X341BT).
Még a multikormányhoz szükséges átalakítót kéne beszerezni és beszerelni.FM transmitterek szerintem felejtősek. BT-n kapja a jelet, aztán FM-en továbbítja…nem vagyok vájtfülű, de ebből nem sok marad…
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
MaddeNNNN
őstag
válasz MaddeNNNN #103502 üzenetére
Megoldódott az ablakmosó folyás is. A szivattyúnál szivárgott így az cserés lett. Illetve a bal oldali tompított/nappali menetfény hiba jelzés is sikerült megcsinálni. Kiderült, hogy amit vettem nappali menetfénybe izzónak az egyik szála el volt törve és ezért jelzett vissza. Kicserélték és most csönd van.
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
JanR
addikt
válasz MaddeNNNN #103930 üzenetére
Nem tudom, a váltóval sosem volt bajom, már mint most sem gondolnám, hogy a váltómechanika lenne a ludas. Inkább ilyen kinyomó csapágy, vagy hasonlóra tudnék gondolni. Beszéltem ma velük, holnap kiderül.
Az zavar, hogy szalonautó és pont a "biztonság" miatt döntöttünk emellett. Erre ez az első kocsim, ami otthagyott és trailer kellett, pedig az Y30DT Signum sem volt egyszerű...
ncc1701: 39899 km van pontosan az autóban
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz MaddeNNNN #104061 üzenetére
...bringára meg a sherpa béléses pulcsi
...tegnap adtam le a verdát, motorvezérlőt felküldték pestre a pixelesekhez... (vezérműtengely jeladós hibával kapcsolatban már minden ki lett zárva) ...érdekes, mert van aki nagyon szidja őket, más meg isteníti, hogy "gyorsak, profi munkát végeznek, garanciát vállalnak... és a garancia nem csak ígéret, stb" ...megszokott szervizben is mondták, hogy az ecu-s nyűgökkel kapcsolatban hozzájuk mennek mindig és elégedettek ők is...
ui: remélem tényleg valami kontaktolós dolog lesz a háttérben és szépen megcsinálják... mostanában azt figyeltem meg, hogy hűvös-párás reggeleken pár perc alatt bedobta a lámpát... ha pedig reggel ilyen 15fok körül volt és alacsony páratartalom, akkor pár km a városban, majd városon kívül 50km és semmi lámpa... viszont településre érve 90ről 50-re lassítva 1-2 percen belül jött... (gondolom hirtelen emelkedett a hőmérséklet egy nagyobbat és vacakolt a kontakt) ...az a szép, hogy profinak mondott villamosságisok küldözgettek mindenfelé, mert nem akartak hozzányúlni: biztos a kábel rossz... a vezérlés van elmászva, stb... aztán a végén kiderül, hogy végig a megszokott szerelőnek volt igaza, aki alapoktól végig mért, kizárt mindent, majd 90%-ra a vezérlőt valószínűsíti ...mindegy, kapott új vezérműszíjkészletet, vízpumpát, sallangokat a kocsi... egy ideig erre nem lesz gondunk
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Petyyyyy
addikt
válasz MaddeNNNN #104061 üzenetére
Programozható/távirányítható állófűtés sem rossz.
Fárasztja ugyan az akkut, emiatt inkább hosszú távokat mennék egy előfűtés után, de elég baba hogy kinyitod az ajtót és 23 fok. A három lityis dízelekben gyakori extra, de állítólag a Németországban szolgáló 3.2 Vectra-ba is szerelték.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
ncc1701
veterán
válasz MaddeNNNN #104069 üzenetére
Az én véleményem ugyanolyan szubjektív volt, mint a tiéd, azaz 1-1. És a kislányok szoktak megsértődni. Ez viszont tény...
De nekem nem kell robotpilóta, se sávtartó, se vészfék asszisztens, ezeket majd intézem. Kell viszont megbízható, kiforrott, stabil motor, jó fogyasztás, biztonság. A biztonság alatt lufikat, megfelelő, merev utascellát, és gyűrődő zónát értem, nekem az nem 1 pont az 5-ból, h bimbammol, ha nem vagyok bekötve.
-
grizlisandor
veterán
válasz MaddeNNNN #104147 üzenetére
Mondtam neki, majd meglátjuk mit fogad meg belőle.
Néztem a gyári dokumentációt, sok infót nem oszt meg az emberrel, mikor mit kell cserélni.
Offtopik Seatomnál le van írva a szervízkönyvbe, hogy x kilométer/ y évnél cseréld le z dolgot.Más:
Aksit lehet cserélni kell majd, gyári van benne, GM 95374262 AGM, AH 70, 760 EN.
Exide Start-Stop EK700 AGM 12V 70Ah 760A/EN találtam helyettesítőnek.
Vagy olcsóbban a Electric Power Start-Stop akkumulátor, 12V 70Ah 760A is jó lehet? -
saril
senior tag
válasz MaddeNNNN #104183 üzenetére
Jó de ez nem minden J Astrára igaz, pl az enyémre sem mert 1,7d ha jól tudom az 1,6d turbói repednek vagy a benzines turbói?
Ezt már én is tudtam, még vásárlás előtt hogy van ilyen.
Sőt az összes nagyobb nyűgjét az 1.6-os benzines J-nek is, pedig nem csináltam mást, csak utána olvastam vásárlás előtt.Egy szónak is száz a vége, 99%-ban ha az ember veszi a fáradságot és csatlakozik a vásárlandó autó FB csoportjaihoz és pár napig olvasgatja a kommenteket, leírásokat, akkor tisztában lesz vele hogy vásárlás után még mennyit "kellhet" költeni az autóra, nem előírás de ha előfordul nem fog meglepődni, mert olvasta hogy más már járt "úgy".
Én így szoktam, de kövezzetek meg ha hülyeséget írok[ Szerkesztve ]
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
saril
senior tag
válasz MaddeNNNN #104185 üzenetére
Igen, de akkor felkészültél te is rá hogy ezek elő is fordulhatnak majd, ez így van rendjén. Amúgy meg ezeknek az ára összesen sem sok, az autó használati értékét tekintve.
A fogyasztása is teljesen jó! szóval megéri foglalkozni vele.
De vannak az olyanok mint én (hülyék) hogy az előző autómra szűk 6 év és 150e km alatt 3 misit költött, jó ebben benne van az utolsó csavar is meg a téli nyári abroncsok, de az sem elhanyagolható hogy 8e vagy inkább kevesebb kilóméternél olaj és szűrő csere volt (üzemanyag szűrővel együtt mindig) és az automata váltóból is 30e km-ként engedtem le az olajat és frissítettem fel. Excellben vezettem mindent, azért tudom hogy sajnos 3 misi ment rá
Aki megvette az mondta hogy imádja az excell-t meg nem is akart diesel-t venni, de ezt kár lett volna kihagyni, mondjuk igaza van, csak tankolnia kell
A J Astrával már nem akarok ennyit és így foglalkozni, már excell-t sem vezetek és a tankolási blokkokat sem gyűjtöm mint az előzőnél
De itt nem is igényel 8e km-ként olajcserét, (szerintem 10-12e max 15e km-nél fogom ) nagyon alacson fordulatú motor és van rajta egy kis optimalizálás, így azért 350Nm-el el vagyok vele.
7 évvel fiatalabb autó mint az előző autóm, kezdem megszeretni, csak a könyöktámasz hiányzik belőle, de abból csak gyárit akarok majd beleszerelni!
HSA még amit hiányolok de szerintem az én fékvezérlőm pont nem tudja, de majd utánajárok.[ Szerkesztve ]
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
hdanesz
őstag
válasz MaddeNNNN #104423 üzenetére
Köszi! A következő látogatásnál alaposabban szemrevételezem majd, illetve szerzek szerelőt is aki ránéz.
Egyetlen tulajdonosa volt ( a kereskedőt kivéve), úgy tűnik figyelt rá.Az Astra hány kg? Ez ugye több mint másfél tonna és még a kereskedő is mondta, hogy ekkora testhez kicsit kevés ez a motor.
-
thomasvold
őstag
válasz MaddeNNNN #104777 üzenetére
Szia!
Sajnos nem, mert sokat hallgattam alapjáraton, mikor megvettem és akkor még csak a szabályos motorhangja volt, szépen járt hidegen és bemelegedés után is. Az utóbbi időben pedig van ez a kicsit varrógép hangja melegen és csak a motor jobb oldalán lehet hallani.
-
-
OPiiPO
veterán
válasz MaddeNNNN #104954 üzenetére
Köszi, átolvastam a facsés csoportot, nem lettem okosabb - Spurit és az OMV100-as kipróbálom, és jövő héten elviszem egy másik szervizbe is. Gyertyák újak, olajcsere frissen volt, kinyomott kuplungnál is ugyanúgy csinálja.
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
OPiiPO
veterán
válasz MaddeNNNN #105065 üzenetére
Két külön szervíz is megerősítette a kettőstömegű cserét, és mindenhol kuplunggal együtt akarják cserélni. Azért még futok egy kört, hátha mond valaki valamit a kuplungcsere szükségességére . . .
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eredeti játékok OFF topik
- Dell notebook topic
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Mozgásban a PC-s kiadás
- Háztartási gépek
- Xbox Series X|S
- Építő/felújító topik
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 1C robotporszívó feltörlőfunkcióval
- Eladó Krups Evidence One EA895N10 full automata darálós kávéfőző - garanciális időn belüli!
- 3 db Shelly Pro Dual Cover PM eladó
- TP-Link Tapo okos dugalj okoskonnektor Tapo P110M - ÚJ!!
- Transmitter BC49BQ Bluetooth autós MP3 lejátszó Fm LED kijelzővel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest