- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Okos Otthon kezdőknek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MaddeNNNN
addikt
válasz
Gergő170 #108786 üzenetére
kérnék papírt a hirdetésben leírt cserélt alkatrészekről első körben. ha nem tudják igazolni akkor felejtős. pont azokkal van a legtöbb szopás amiket leírtak.
ezen felül utoljára 180.000-nél volt cserélve gyertya+trafó. lelkiekben felkészülnék ezek cseréinek költségére esetleges vásárlás után, vagy megegyezni velük hogy cseréltessék vásárlás előtt.de ami inkább engem aggaszt az az olajcsere periódusok. egy turbó benzines motornál 25-30ezer olajat cserélni már necces, nyilván ez a futásteljesítmény sem megszokott egy turbó benzines motorhoz. gondolom valami céges szaladgálós autó volt.
a fele ennyit futottak kb 10%-al kerülnek többe, sokat kérnek ezért -
MaddeNNNN
addikt
válasz
Gergő170 #108784 üzenetére
nekem ilyen van, igaz kicsit öregebb de jóval kevesebb km-rel. nagyon szeretem a bajai ellenére is. egy aránylag jól karbantartott példányt találtam és a kezdeti bosszankodás ellenére így 2 év alatt kb. csak kopó dolgokat kellett cserélnem. topikban rákeresel a nevemre akkor több infót találsz
gondos gazdás példányt kell kifognod, különben tényleg szopás van vele.
vigyél magaddal egy olyan embert aki ténylegesen ismeri a típust, különben belefuthatsz tátott szájjal abba a bizonyos erdőbe, főleg ilyen futásteljesítménynél.
itt már nagyon kérdéses a vezérlés csere, kettőstömegű+kuplung, M32-es váltó állapota, szelepfedél membrán él-e még, szívósor membrán él-e még, turbó öntvény állapota, turbó olaj felvivő cső eltőmődöttsége, trafó+gyertyák(irridiumos), ajtók aljában megáll a víz és elkezd belülről rozsdásodni.ha 180-ig volt vezetve és a maradék 40-ről nincs semmi infó én nem erőltetném
-
ncc1701
veterán
válasz
Gergő170 #103389 üzenetére
Megértem a nézőpontod.
Meg ha nem kell sokat váltogatni, akkor tök mindegy is.
Ja, a hagyományos halogénlámpás verziók szerettek beázni, mert ezek a mókás mérnökök egy darabon a foncsor, és a búra közötti szigetelést olyan anyagból csinálták meg, ami elporlad az uv hatására idővel. Bontóban csak angol lámpa van, de kis pénzért fel lehet újíttatni a komplett lámpát.
-
ncc1701
veterán
válasz
Gergő170 #103376 üzenetére
Tudom javasolni az insigniaclub.hu oldalt amúgy a tapasztalatokról. Ez a videó jó bemelegítés lehet.
Én ekkora autót nem vennék benzines mocival, de a bomba tipp az az 1.8 benzin. Bár el nem tudom képzelni, h ez 10L alatt egyen.
Dízel esetén meg a szokásos, ennyiért 200-250ekm-t futottat lelsz (ha nem tekert). Itt már jöhet egy kis turbó felújítás, kis üzemanyagrendszer felújítás (magas nyomású szivattyú, porlasztócsúcsok, stb). És itt nem az autót akarom szidni, ilyen a dízel technika, ennyi méternél bármilyen gyártónál megvannak ezek.
Én a sajátról tudok nyilatkozni, ez a20dth, ez 160 pacis 2.0 dízel, kombi. Ha nem kergetem illegális tartományba, pályán-országúton elvan 6L alatt. Város 7.5-8.5L. Viszont érdekességképpen egy izzítógyertya legutóbb a bárdiban lett volna 97eft, listaáron. Utángyártott nincs. Az a20d-s motorokra jellemző az olajfelszívó cső tömítés gond, azaz ha ez elöregszik (valami észlény gumi tömítés tett forró olajba), akkor falsot szív, és kenés problémák miatt csúnya motor felújítás lehet belőle. Megelőzése könnyú, egy lengyel srác gyárt hozzá aluminimum tömítést, bele kell rakatni, vagy a gyárit cseréltetni 4 évente. Típushiba még a víz kiegyenlítő tartály repedése, bontóból 7-8eft egy egészséges tartály. Néha kirepedhet a turbó utáni levegő cső, az is 50eft körüli pénz. Szűrők is drágák, meg úgy eleve minden hozzá. Ha ezekkel megvagy békülve, akkor fasza kocsi, nagy, kényelmes, takarékos is tud lenni. És nem utolsó szempont nálam, h jól néz ki, ezért szerethető. -
ncc1701
veterán
válasz
Gergő170 #103212 üzenetére
Árából ítélve A insignia lenne.
Ha van rá mondjuk évente fél millád, amit mosolyogva rátapsolsz, akkor mehetünk tovább.
Érthetetlenül, de 5-ös, 7-es bömbi árban vannak az alkatrészek hozzá. Viszont a kombi az 5m hosszú, tettem már be hátra 2db 2m-es matracot is.
(Enyém egy 2012-es insignia A, 2.0 dízel, 160 paci, automata váltó)
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AliExpress tapasztalatok
- Egér probléma
- Gyúrósok ide!
- Battlefield 6 - Bemutatkozik a többjátékos mód
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 27GL850-B 144Hz QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest