- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Rap, Hip-hop 90'
- Gurulunk, WAZE?!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zola007
veterán
válasz
Black_Raven #111199 üzenetére
YouTube és Autodoc videókra érdemes ilyenkor rákeresni.
-
válasz
Black_Raven #111196 üzenetére
Nincs csavar, tudtommal. Deknit kell levenni.
-
JanR
addikt
válasz
Black_Raven #111199 üzenetére
Az is teljesen normális, hogy ha 20 percen belül nem válaszolnak, akkor 2x akkor betűmérettel beírod a kérdésed.
Ha valaki tudja a választ, beírja. Ha nem, keresned kell tovább.
-
dethroner
veterán
válasz
Black_Raven #111197 üzenetére
Nagyobb betűméret nem volt?
-
Tikakukac
titán
válasz
Black_Raven #106547 üzenetére
Egy ideig nincs. Nekünk sem volt. Na utána a lánc azt mondta, hogy taktaktaktaktaktak. Hidrotőkés motoroknál, de úgy általában véve is a hidegindítás a fő probléma. És az mindenképp rosszabb a 10-es hidegoldalinál, mintsem az 5-ösnél.
-
Integrale
veterán
válasz
Black_Raven #106531 üzenetére
És hidegen, az alatt az 5 perc alatt amíg bemelegszik, eszi az olajat?
Ha a válasz nem, akkor az elsô számnak, tehát a hideg oldalnak a változtatása nem befolyásolja. A 40 meg maradt 40.
-
ncc1701
veterán
válasz
Black_Raven #106535 üzenetére
Meg a tököm. Elő kell kotorni a gyári előírást, ott le lesz írva sorban, h mi a jó bele, azaz kívánt ilyen-olyan minősítés, és a viszkozitás. Na, én ebből a sorból az elsőt nézném. Ha túl vastag az olaj, akkor nem fog beférni egyes helyekre, azaz nem lesz kenés, és ahol nincs kenés, ott kopás van.
Off swiftemhez van írva 0w16, 0w20, 5w30, utóbbit eszem ágába nem lenne beleönteni. -
válasz
Black_Raven #106541 üzenetére
Valószínűleg ha generálozni kellene, akkor is ő csinálná.
-
Tikakukac
titán
válasz
Black_Raven #106535 üzenetére
Jó sok 10W után majd fogja azt is aztán jöhet a gépzsír
-
válasz
Black_Raven #106535 üzenetére
A Z18XE éppen elvan 10W40-el is, de 5W40 ideálisabb lenne.
-
ncc1701
veterán
válasz
Black_Raven #106531 üzenetére
Szerintem ha egy motor a vékonyabb olajat eszi, akkor nem a vastagabb olaj a megoldás, hanem a motor felújítás.
-
Tikakukac
titán
válasz
Black_Raven #105498 üzenetére
Jepp.
-
ncc1701
veterán
válasz
Black_Raven #105498 üzenetére
Hacsak nincs kedved a motor felől szétflexelni mindent.
-
Tikakukac
titán
válasz
Black_Raven #105496 üzenetére
Akkor bizony ott a fűtésboxban kell megnézni mi akadt szét.
-
Tikakukac
titán
válasz
Black_Raven #105488 üzenetére
Ha csak 4-es fokozaton megy a venti az előtét ellenállás buli.
És igen a ventit is szedd szét, mert esélyesen koszos és nagyon nagy ampert szipákol már fel ahhoz, hogy pörögjön szegény.
-
#24845312
törölt tag
válasz
Black_Raven #104755 üzenetére
Nem zár a termosztát, ezért tud beesni üzemi hőfok alá a hőmérséklet.
-
#24845312
törölt tag
válasz
Black_Raven #104753 üzenetére
Menet közben sem mehetne le bizonyos hőmérséklet alá. Csökkenhet ahhoz képest, mintha csak állnál egy helyben, mivel a menetszél is hűt, viszont egy bizonyos szint alá nem süllyedhetne.
-
#24845312
törölt tag
válasz
Black_Raven #104751 üzenetére
Nekem is. Leállított motor mellett. Járó motornál viszont ilyennek nem szabadna megtörténnie, ha igen, akkor nem jó a termosztát.
-
HoaryFox
őstag
válasz
Black_Raven #103893 üzenetére
60ezer/4 év, ha a vezérműszíj hajtja a vízpumpát is.
-
mephi666
nagyúr
válasz
Black_Raven #103657 üzenetére
check engine nálunk soha nem volt: csak a csavarkulcsos lámpa jön és "vezérműtengely jeladó hiba" ...próbálták másik jeladóval, azzal is ugyanez... kábelezés nem volt tesztelve... az hogy melegedésre adott időpontban jön, az erősen kontaktgyanú, ami csatlakozóknál esélyes
-
mephi666
nagyúr
válasz
Black_Raven #103655 üzenetére
csavarkulcsos sárga szervizlámpa felvillan már 2 hónapja, de elég jól be tudtam már határolni, mikor milyen gyorsan jön... pl reggel 18-20 fok van, akkor városban 4+ km után... hazafelé 30+ fokban már 2km után jön... ha megkapom a lámpát, nincs egyéb tünet, de leállítás és azonnali újraindítás után azonnal jön a lámpa és érzésre sokkal lassabb 1-2ben a gázreakció, pörgetni is kell rendesen, hogy menjen... ha viszont lámpázik a kocsi, leállítom, bemegyek boltba 10-15 percre várakozni, akkor újraindítás után már nincs lámpa és akár 200km-t is mentünk így... valami lekontaktol szerintem melegedéskor, lámpázik, majd ha állandósul a motortér magasabb hőmérséklete, akkor beáll jól és nincs több hiba hosszabb út alatt sem...
a debreceni vezérlős azt mondta, hogy ő nem esne neki azonnal a motorvezérlőnek, mert szét lehet locsolni hirtelen pártízezret, nem múlik a hibajelenség, új ecu, programozás, 100ezer a levesbe és továbbra is hibalámpa... épp ezért el kellene indulni az alapoktól: csatlakozók, kábelek... kizárni ezeket a hibalehetőségeket
a szürke csatlakozós delphi-t mondta, hogy azok szeretnek elszaródni (miénkben meg véletlenül pont olyan van)
...kicsit izgulok azért, mert 2 hónap alatt megtanultam kezelni a hibajelenséget, mentünk 2000km-t, de most holnap vár ránk 300km, jövő héten meg kb 700km... csak kibírja még addig, mire tudok normális villamosságist találni, aki a motorvezérlő kábelét végig tudja mérni...
ui: az is erősíti a "kábelgyanút", hogy 15 éves a kocsi... gyári kábelekből 1 éven belül javítani kellett a bal hátsó, majd pár hónapra rá a jobb hátsó ajtó kábelezését
kb most halódnak ezek sorban...
-
mephi666
nagyúr
válasz
Black_Raven #103351 üzenetére
...itt nem check engine van, hanem sárga csavarkulcsos autó szervizlámpa
és elég jól a meleghez tudom kötni, mikor jön elő... pl reggel 20fokban 4km után városban... most hazafelé 35fokban kb 2km után... most menet közben aprót rántott, lámpa és még 3km-t jöttem hazáig teljesítményprobléma nélkül... ha pl leállítottam volna és újraindítom, esélyes hogy lámpa nélkül mehettem volna főúton 90es tempóval 200km-t is, akkor sem lámpázik újra... de ha városon belül megyek pl 500m-t, leállítom, újraindítom, akkor helyből lámpával nyit és pörgetni kell, rossz a gázreakció is
-
diablo1984
veterán
válasz
Black_Raven #103038 üzenetére
Ha hibakód írja, hogy a 4. Injektor leállt, akkor lehet injektor vagy ami vezérli...
-
Integrale
veterán
válasz
Black_Raven #103038 üzenetére
Víz nem fogy?
-
diablo1984
veterán
válasz
Black_Raven #103035 üzenetére
Gyújtásproblémát nem jelez? Vagy a check engine-el mi a hibakód?
Új hozzászólás Aktív témák
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i7-4GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
- Motorola G72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia