- eBay-es kütyük kis pénzért
- Digitális Állampolgárság Program
- leslieke farmerzsebe
- Mindent a StreamSharkról!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Minimalista pénztárca - Focx C2 Advanced
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MasterMark #5499 üzenetére
Mindeközben a gyár pár évvel korábban ezekbe a motorokba 5W40-et rakott, mármint normál 15 ezer km-es periódusra (VW505.01), aztán jött be a longlife 5W30 és tsai (VW507.00). Ha rendesen 10-15 ezrenként le van dobva az olaj, akkor 505.01 vonalon néznék körül inkább, talán az jobban fekszik a PD motornak (befecskendező rendszer miatt van ugye pár plusz követelmény, a longlife már kompromisszumosabb szerintem, de meg kell nézni a datasheet-eket.
-
MasterMark
titán
válasz grizlisandor #5498 üzenetére
A Shell választója is ezt ajánlja arra a kocsira, csak 0W30-ban.
Switch Tax
-
grizlisandor
veterán
válasz MasterMark #5496 üzenetére
Lubmaster azt írja a Shell Helix Ultra ECT 5w30 (korábban Ultra Extra) 4L, bár ez nem tudom mennyire hiteles.
-
zeus_2k14
senior tag
Látom, hát nehéz lesz ilyen olajat találnom..
SZERK: Az nem lehetséges, hogy a flakon kinézete , design változott meg?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MasterMark #5493 üzenetére
Ha pontos a webshop, VW minősítése sincs.
-
zeus_2k14
senior tag
Előző hozzászólásomat javítom .
Nos, úgy néz ki, hogy találtam. Viszont, csak 4 litereset és 1 litereset. Valószínű, hogy veszek 4 litert + 1 litert hozzá. Íme , ezek azok : [link] [link]
Amit az előző tulaj küldött: [kép] . Nos, az én általam nézett olaj és az előző tulaj által küldött olaj teljesen megegyező igaz?Néztem még olaj , levegő, üzemanyag illetve pollenszűrőt is. Ezeket néztem, ezek jók lennének/lesznek?
Olajszűrő : [link]
Levegőszűrő : [link]
Üzemanyagszűrő : [link]
Pollenszűrő : [link]Ezeket néztem. Látom, hogy van pl : gyári olajszűrő stb.. Azokat érdemes megvenni, van jó a Man filter is? Íme, pl egy olajszűrő: [link] <--- Jelenleg nincs raktáron
Bocsi, hogy ennyit kérdezek
Köszönöm.
Gergő
[ Szerkesztve ]
-
zeus_2k14
senior tag
válasz molnarpeter #5486 üzenetére
Dpf nélküli, 210.000 km, jövő hónapban lesz ki cserélve a csapagy, arra kaptam időpontot. Remélem addig minden okes lesz vele
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zeus_2k14 #5481 üzenetére
Első körben jó lenne beazonosítani PR kódok alapján, hogy tuti DPF nélküli legyen. Ha valóban nincs benne részecskeszűrő, akkor VW505.01 előírást teljesítő 5W40 ajánlott bele. 5W30 az újabbaknál jött be, ahol volt DPF, amiatt már kellett a VW507.00, de a részecskeszűrős 1.9 PD-nek lekvár a vezérműtengelye, arra lehet figyelni pluszban. A korábbi Shell olaj tudja mindkét előírást, teljesen jó az is. Ja, és hajtókarcsapágyak cseréje házi feladat, ha már BXE
[ Szerkesztve ]
-
zeus_2k14
senior tag
Sziasztok
Van a tulajdonomban egy VW Jetta 1.9 pdtdi 2007, BXE motorkódú autó. Az autó a 13 év alatt végig ( 1 tulajos autó ) Shell helix ultra 5w-30 olajat kapott. Nos, olyan kérdésem lenne, hogy olaj csere előtt állok, hol tudnám be szerezni ezt az olajat? Illetve, ehhez milyen szűrő kellene?
Előző tulaj által küldött kép : [kép]
Ez az olaj kellene, mivel 13 évig ezt kapta , illetve csak Shell-nél volt tankolva , én is csak ott fogom.
Köszönöm
Gergő
[ Szerkesztve ]
-
MrSealRD
veterán
Viszont rettenet frusztráló, hogy nincs gyártói adat sehol... külföldi oldalakon is csak ilyen mende-monda van...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
MrSealRD
veterán
válasz polonic #5474 üzenetére
Egy lengyel fórumon 7,7-et írt valaki...de nem hiteles infó.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Qru
MODERÁTOR
válasz polonic #5474 üzenetére
Ha jól látom szulfátos hamu tartalmat sem írnak itt, pedig abból lehetne nagyjából következtetni a tbn számra, mert hogy ugye arányos a két érték (magas tbn magas szulfátos hamu tartalom, alacsony tbn alcsony sulfátos hamu tartalom).
Én azt gondolom, hogy ha valamit nem közöl a gyártó az okkal történik... Főleg hogy egyik érték sem szerepel.#nincsbennetarcsi
-
polonic
félisten
Köszi az infot.
Igen, tényleg nehéz ezt most kitalálni fotelből.
Azt nem akarom, hogy letörjön az olaj, semmiképpen.
A rövid távok előfordulnak nemtom, havi 2-3 alkalommal. Azok ilyen 7 km oda és vissza. Aztán néha mondjuk 13 km is.
De nem napi szinten van így használva az autó. Alapból hosszú távra van használatban.Egyébként az LM-mel teljesen meg vagyok elégedve. Csak szeretek új dolgokat kipróbálni.
Lehet a Motullal teszek egy próbát max 1 év használatig.
Egyébként a többi adat alapján a Shell volt szimpatikus. Azt akartam választani, viszont a TBN-t homály fedi. Most jöttem rá, hogy korábban elcsesztem ennek a Shellnek a linkelését. Már jó. -
nagyúr
válasz polonic #5471 üzenetére
A full szintetikus olajokba kevesebb adalékot tudnak bekeverni, mert csak kiválnának belőle.
Shell gázos olaja, nagyon szintetikus, csak minimális adalék férhet bele.
Persze, ha az adalékhoz tesznek még emulgeáló adalékot....
Egyesek azon a véleményen vannak, hogy jó ásványi alapolaj + adalék a legoptimálisabb.
Mások a full szintetikusra esküsznek.
A gyártok többsége meg a hidrokrakkolt középutat választja."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Qru
MODERÁTOR
válasz polonic #5470 üzenetére
Jó az LM én nem váltanék. Noha a 6-os TBN nem kiugróan gyenge érték de akkor is kicsit kevésnek érzem hosszútávra. Az a baj, hogy annyi változó van ebben az öregedésben, hogy így fotelből kb lehetetlen megjósolni mennyire fog gyorsan degradálódni az olaj. Érted ha "letröik" az olaj azzal nagyon nagy károkat okoznál a motornak.
Motul bevállalnám de max 15k km/1év időtartamra mint biztonsági játékos. Akkor még marad benne tartalék és nem kockáztatod, hogy "letörjön" az olaj ha nem mész vele sok rövidtávot.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz polonic #5468 üzenetére
Azért alacsony a tbn szám mert így tud kevés szulfátos hamu lenni az olajban. Ha nem sok a rövid táv és időben cseréled akkor bevállalható simán a 6-os érték.
Amint használatba kerül az olaj ez az érték folyamatosan csökken, szóval egy 6-os tbn számút nem nagyon használnék tovább 1 évnél. Mondjuk egy 7,5-eset már 1,5 évig is simán benne hagynék.#nincsbennetarcsi
-
polonic
félisten
Oké, megvan, köszi.
Viszont nem tudom, hogy ezek az értékek és a köztük lévő különbség az sok vagy kevés.
Mint pl a 100 fokos viszkozitásnál mondjuk a 11,9 és a 12,1 közötti az semmi.Fulltech FE a gyári olaj, itt 7,4. Most LM van benne, itt 7,6.
A következőnek Motult néztem ki, ennek pedig 6.
A másik választás a Shell lenne. De ennél nincs TBN megadva.Itt nem tudom, hogy az 1,6-os eltérés az sok vagy kevés, elhanyagolható.
-
tboldi
nagyúr
válasz K Norbi #5465 üzenetére
Nem kell, hogy hangos legyen, sőt, én kifejezetten élvezem, hogy ilyen finom és csendes az autó. Azért vettem ilyen szűrőt, mert ilyen kevés teljesítménynél minden pici plusz számít.
Amúgy a gyári szűrő is egy olajfilmes valami.
(#5466) Qru: Amúgy Jazz-nél kétféle ajánlat is van, a második linken vannak az alternatívák, köztük középtájon az ECT C2/C3 0W30.
[link1] és [link2]
Tényleg hülye ez az oldal. De szerencsére az L13A1 nem olyan finnyás, ha megfelelő a viszkozitás, és legalább API SL, akkor minden oké, más előírás nincs.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
K Norbi
addikt
válasz tibbike01 #5460 üzenetére
Bárdi még működik? Azt hittem már nincs vásároljuk.
Unix, és Láng autó is olyasmi árakkal dolgozik.
Azért drágábbak, mert a sok 100 embert fizetni kell, kocsikat.
Telephelyeket üzemeltetni.Kauffertől nem szeretek semmilyen szűrőt venni.
Rongyosat küldenek.
Kutya rágta volna meg a dobozát olyan.[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Már gondolkozok egy ideje váltok a Mann ról.
Mahle ra.Az Opelnak is ott a finom porréteg belső falán a tiszta oldalnak.
Fos Mann
Ilyet kell ajánlani?[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz tibbike01 #5457 üzenetére
11.500Ft a bárdiba a lista ára Mann levegőszűrőnek.
Kész rablás. Persze olcsóbban kaptam.
6000Ft Még ez is sok.Azt is megfogadtam hogy nem eszek Korona alatt Big Mac at.
És ettem.Majd akkor ha cseréled képeket csinálhatsz.
Lehet azért nem poros a szűrőnk, mert falsot szív körbe a tömítésnél.
Számokra figyelj, mikor csavarozod össze.1-11 ig van számozva.
Nem hiába[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz K Norbi #5456 üzenetére
Ugyanilyen volt nekem 10e km után. Így most 20e után fogom cserélni, szeptemberben jön el az ideje. Gyárilag amúgy 60e van megadva levegőszűrő cserére.
Én nem emlékszem, hogy poros lett volna a kék tömítésem, bár én Hengs szűrőt szoktam belerakni és abban fehér ez a tömítés.
Ha jól emlékszem legutóbb megfogadtad, hogy 15e km után fogod cserélni a szűrőt
-
K Norbi
addikt
Itt Air filter csere volt.
10.000KmLegközelebb 15K nál lesz.
Úgy látszik, autó és használat válogatja ezt a periódust.
Olyan volt mint az új!Nem tudja valaki, a kék tömítésnél, a szívott az az tiszta oldalán miért poros?
Ennyit átengedne a szűrő?
De ahol összezár, ott látszik hogy tiszta 2mm csík végig.
De hát elvileg jól zár.[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz MC Pite #5450 üzenetére
Meglehetősen pontosan mér a computer, többször is ellenőriztem már rátankolással. Tempomattal tartottam a 90-es tempót. Ha kedvezően alakul az olajfogyim jöhet a még hígabb 5w50, természetesen sport. Ettől lejjebb már nem mennék.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
MC Pite
veterán
válasz szimi57 #5447 üzenetére
Racsing szuperszint olaja ilyen hamar ledobtad? És ilyen hígra? Lesz elég kenésed melegben?
Ez az 50kmes fogyasztásmérés nem egy túl egzakt dolog(max ha viszonyítasz korábbi adatokhoz amit tankolással ellenőrzöl), de hasonlóan pontos mérést én is tudok, egy hasonló motorizáltságú benzines egyterűvel: [link]Basztatás Off: Elnézve a Shell olajakat, nem érzem hogy mennyire tuti lenne, az SL-t meg végkép nem tudom hovatenni. Ha olyan amilyennek hirdetik, SN/GF5-nek kéne lennie, mint pl egy Sustina; nem? Mindjuk az is papíron szuperhíg hidegen, a sima szintetikusnálnsokkal jobban, de a 67,9/10,1mm2
/s-al [azt sose értettem miért negyven fokon adják me a alsót, a nulla százszor beszédesebb lenne, de alig van adatlap ahol szerepel] amit használok évek óta a TU és most a K4M motorhoz Hyper Multi Az meg 53/9,5.
Igaz 51,7/10,3 a régi SN/RC-s Sustina, de úgy látom már az új van. Az Ultra-R ami most RN17-es ami váltotta (de visszafele kompatibilis) a korábbi 700 és 710-el, de erről nem találok speckót. De a gyártói speckók szerint mindenben jobb, és még nagyobb átfedésben van a PSA-s előírásokkal(bár az A5/B5 RN0700 is már megfelelő volt) nekem ez speciel hasznos.
Amúgy rohadjon meg az összes olajos cég, hogy perceket, néha órákat kell trükközni, hogy megtalálja az ember az adatlapokat (talán a Castrol a legjobb e téren), mert mád normális összehasonlítási alapot úgysem adnak a saját olajaikkal sem.Tboldi: Köszi, ha lesz 1-2 órám hogy összeszedjem, rájöjjek a jelölésekre, összeírom ezeket. Nyilván én vagyok a köcsög, hogy érdekelne melyik olajuk egy családon belül milyen/2 család egymáshoz képest milyen, és ha már egy kalap... vacak az olajválasztójuk, legalább kikereshetném.
[ Szerkesztve ]
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #5442 üzenetére
Én ezt használom: Helix Ultra ECT C2/C3 0W30
Az olajválasztójuk ugyanezt dobja ki, csak 5W30-ban, pedig a Jazz a 0W-t szereti a leginkább.
Mondjuk nem csodálkozok rajta, a kezelési útmutatóban van egy ilyen oldal. Nem elég, hogy motorolajat ajánl a váltóba (kizárólag a Honda MTF-3 jó bele a szinkrongyűrűk miatt), de még DOT 5-öt is ír a fékfolyadéknál. Legjobb tudásom szerint a 4 és az 5 nem helyettesíthető egymással, csak a 4 és az 5.1.[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
Épp tegnap mértem be a Compact fogyasztását 50 km-en. A távot oda-vissza tettem meg a 10w50-es race olajjal. Egyszer kellett csak lelassítanom és gyorsulnom vissza 90-re. Hozta a gyári 90 km/h-s 5.4 l/100 km-es értéket. Valszeg 5w30-al jobb lett volna. Kár, hogy nekem nem jó a 0w20 Azért ez sem rossz egy több, mint 200 ezret futott 1.8-as 116 lovas motortól.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
polonic
félisten
A TBN az mit is mutat meg?
Három RN0720-as olaj közül az egyiknek 6, másiknak 7,4, a harmadiknak 7,6 az értéke. -
szimi57
őstag
Tegnap megvolt a zsírcsere 15 e. km után. Egy kicsit visszalépés a 10w50 a 10w60 után , valamint API szinten is SL-SN. Azt hiszem meg fogom felezni a csereperiódust.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
eTrade
tag
Régi MOL olaj reklám [link]
-
MC Pite
veterán
Meglestem köszi. Az olajválasztójuk elég lesújtó találatokat dob [link], ill fura a keresés is, de az más kérdés. Bár legalább pároméba dob normálisakat is.
Áttúrom a honlapot, mert listából egyesével mevbyitogatom az Ultrákat, de itt nincs adatlap; ami meg elvileg kell, furcsamód SL-es[ Szerkesztve ]
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MrSealRD
veterán
válasz molnarpeter #5436 üzenetére
Nyilván olyat nem tudok mutatni..De kb 60% lehetett pálya...az nem az amibe belehal az olaj... Meg utána többször kutattuk az olajfogyás okát... aztán most meg semmi...
De ősszel ha cserélem a Shell 5w30-at akkor úgyis jövök, aztán mondon/mutatom az mit produkált hasonló használat mellett... Aztán majd megköpködjük az eredményt. Hátha lesz tanulsága a történetnek.Bár nagyon sci-fi...de megfordult a fejemben, hogy mégse cseréltek olajat...
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #5436 üzenetére
Persze, tudom, be kéne vizsgáltatni mint ahogy a Motult bevizsgálták anno a TC-sek.
Mondjuk ha nincs 10W60-as olajuk akkor nem raktak le semmit az asztalra, úgysem.#nincsbennetarcsi
-
MC Pite
veterán
Röviden infó/link van ezekről a földgázosokról hogy mi fia borja?
Most mindkét autóba (2015 Megane 1.6 16V, 2009 C3 1,4 8V) a szokásos Eneos Hyper Multit rakom (A5/B5 ill RN0700), de következőleg esetleg valami felsőpolcost kipróbálnék, bár főként Eneos, Total/Elf, esetleg Castrolt szoktam preferálni(ez van a nagykereknél/importőrnél is, ha nem is minden típus), de esetleg más is szóba jöhet ha megéri.Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MrSealRD
veterán
Nekem nagyon pozitív a Shell olaj. Előtte Mol-t töltöttek bele a szervizbe előtt..aztán kezembe vettem a dolgot. Mert nagyon nem voltam elégedett. Elég hektikusan viselkedett. Volt amikor hirtelen a nívó pálca minimum szintjére esett...aztán rátöltés után meg sokáig semmi...aztán megint kicsit... A Mol nagyon csúnyán öregedett... Cserénél ott állt tesóm apósa..aztán mondta, hogy hát ezt bizony hamarabb kéne cserélni. Aztán volt benne 12000...
Shellre kíváncsi leszek. Amúgy kb 0 az olajfogyi december óta... km néhány ezer... pontos számot most nem tudok hirtelen... A poén, hogy ezért vettem 4+1 litert.. A +1 litert fel sem bontottam...Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Qru
MODERÁTOR
Haha pont a Shell-el szemeztem/szemezek. Amúgy kiadott a gyár egy update-et, hogy 0W30 is oké bele (az eredeti gyári kézikönyvben csak az 5W30/5W40 szerepel). Szóval lehet egy 0W30 Shell-t bevállalhatnék én is...
Amúgy fejlődnek az utód motorhoz már szigorúan csak 0W20 vagy 0W30-as olajat enged.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Most sima FE van benne (korábban is ez volt), gondolom ez is be fog válni.
Viszont Skormi a rugalmas periódussal szépen alkalmazkodik a használathoz, a 30k km-es periódust már levette 23k km-re. Szvsz be fog ez esni 20-ra vagy alá simán.
monosgeri21:
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BlacKSouL
addikt
válasz MasterMark #5423 üzenetére
Május 1. Megunnepelve a munkát.
Hatályba lépett, már került is rá a címkékre
Kovetni kell az esemenyeket, le vagyok maradva 14 nappal.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #5423 üzenetére
A régi Nergy csak SL volt (azért fontos mert nekem legalább SM kell ugye), most upgrade-elték fel látom de már berendeltem a Lite-ot. Na majd legközelebb a Jazz-be az megy.
mod:
Most nézem az SP jobban véd az LSPI ellen, az jó hír, mert erre hajlamos sajnos a motorom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #5421 üzenetére
Teljes bázisszám (TBN), ez az adalék ami meggátolja az olaj savasodását, minél több van benne annál inkább ellenáll a savasodásnak (az olajba bekerülő benzin, kén, stb). Logikus lenne ezt az adalékot az "egekbe" emelni de sajnos vele együtt nő az olaj szulfáthamu tartalma is ami meg a katalizátornak DPF/GPF-nek nem jó ugye.
Ha megnézed a longlife olajok TBN száma pl elég magas a "sima" olajokhoz képest.mod:
BlacKSouL: Az van ráírva.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #5417 üzenetére
Igen... Talán az adalékolása miatt (ami persze üzelti titok) és nem is minősítették ACEA szabványnak megfelelően. Mondjuk TBN számban azért jóval gyengébb a Lite (bár nekem mindegy, mert nem megyek rövidtávokat).
K Norbi: Úgy érted öko-terrorista vagyok?
bozont: Megvan azt utód akkor. Így első blikkre az adatlapja alapján hideg oldali viszkója más (70,1 vs 72,7) meg a TBN száma kicsit magasabb (7,8 vs 7,5).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #5414 üzenetére
Nem teljesen ugyanaz, mert a Lite az API SP-RC a Nergy meg csak API SL. De igazából azért a Lite lett mert az én motorom még 12-es sűrűséghez lett tervezve, amihez a Lite (11,4) közelebb van mint a Nergy (10,1). Most X-Clean FE van benne (12,2) de az már kifutó termék, nem gyártják.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz K Norbi #5401 üzenetére
Nekem is úton a rendelésem (kép nincs mert még nem ért ide):
Motul Eco-Lite 5W30 5l: 13,7k
Mann-Filter olajszűrő: 2,1k (a gyári 6k lenne)
Mann-Filter levegőszűrő: 5,2k
Bosch pollenszűrő: 4,5k (a sima Mann 6,6k lenne)#nincsbennetarcsi
-
MC Pite
veterán
válasz K Norbi #5401 üzenetére
1.6 16V benzinbe töltötted?
megkérdezném a szokásost amit pár kollégától, hogy 5W40, de Edge?! Ahogy a mávos Roomster, sokat elmennek, jó nyállal (mindkettő, de főleg az 1.4 szereti a normális nyálat 504/507es 0/5W30akat, vagy 502/505de a Castrol feldobja hozzá mondjuk a 10W60 racsingolajat ispl).Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
tboldi
nagyúr
válasz K Norbi #5404 üzenetére
Rád licitáljak? Hamarosan rendelem.
Aztán ha megjött, viszem ózonos tisztításra is, az további 6000.
-
tboldi
nagyúr
válasz K Norbi #5401 üzenetére
Gyári szűrőt! Többet nem kap. Vagyon volt
Konkrétabban?
Én ~6000-ért vettem most a gyári szűrőt, pontosabban 4400 + szállítási költség volt, aztán utólag rájöttem, hogy van a Bárdiban is, aminek Móváron is van kirendeltsége, így megspórolhattam volna a futárt és még hamarabb is megkaptam volna.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Sziasztok!
Végre eljött a szerviz..
Vettem már bele No.1 puccos olajat. [link] Ez húzós volt.
Gyári szűrőt! Többet nem kap. Vagyon volt
Jó lesz a Mann neki.Eszi az olajat. 3dl lehet kicsit több olajt bevert 7000Km alatt.
20 éves lesz 1.5 év múlva szóval teljesen jó.
Most van benne 157.000KmLátjátok a motorburkolatot??
Nem lisztes..Azé elfáradtam....
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ukrajnai háború
- Elektromos cigaretta 🔞
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Cyberpunk 2077
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- ASUS routerek
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Robotporszívók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest