-
LOGOUT.hu
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz K Norbi #13902 üzenetére
Vmi híg 5W40 lenne a jó vagy vmi vastag 5W30. De amúgy nem vagyok híve az olaj mixelgetésnek, maradhat a X-Cess Gen2. Szűrőből meg Mann. Az tuti passzol bele.
Bár ezt a Kamoka anti-bacit lehet megnézem. Ha passzol bele (papíron ez kisebb mint a tuti méretpontos Mann) akkor az megy bele.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz K Norbi #13878 üzenetére
Azt csak kislányok használják. Az igazi férfiak 10W60-as Motul X-Powert öntenek a gépbe.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
K Norbi
addikt
válasz K Norbi #13864 üzenetére
De próbálj ki több márkát.
És amelyik szerinted a legjobb, maradjon az.Levegőszürő csere...
10 ezernél nézzél rá azért, mennyire lesz retek.
Ismerősnek Leon 1.8T Fr 8 ezernél úgy néz ki.
Mint nekem a Golfba 20 ezernél.Clubsport 300 ló szívja a levegőt rendesen
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz K Norbi #13763 üzenetére
De jó, hogy ilyen képeket linkelsz, éppen diétázok.
Amúgy előbb-utóbb úgy is föld alá raknak mindenkit, tudom, azért én is úgy vagyok vele, hogy húzzuk ki minél tovább.[ Szerkesztve ]
Az emberiség két legnagyobb találmánya az írás és a mikrohullámú sütő. / ~ / Szakmai jellegű kérdésekkel privát üzenetben NE keressetek! Ezeknek a fórumon a helyük!
-
KillerATi
tag
válasz K Norbi #13636 üzenetére
Tulajdonképpen egyetértettek, abszolút nem áll a gyártó érdekében hogy sokáig működjön az autó. Az első tulaj fizet nekik pénzt, neki kell jónak lenni az “élményének”, 150-200e km-ig, meg pár évig utána már úgyse az első tulajnál lesz(legtöbb esetben) szóval “kit érdekel”.
A gyártó is tudja hogy hülyeség a hosszú csere intervallum, de egyrészt van az amit fentebb írtam, másrészt meg ugye az EU szívatja ezzel is őket, ha jól tudom van valami “életciklus alatti kibocsátás” és abba az gyártás, szállitás, szervizelés minden benne van, nem csak az üzemanyag fogyasztás. És ugye ha 200e km alatt 20x cserelsz olajat az pont 2x annyi veszélyes hulladék stb mintha csak 10x 😄 -
Soma01
veterán
válasz K Norbi #13636 üzenetére
A környezet(védelem) meg le van tojva! El van intézve azzal, hogy alacsonyabb a károsanyag kibocsátás. Ja! De az autó meg 1 az 1-ben dobod a szemétre pár év után ha a gyártóra hallgatsz vagy milliókat költesz, hogy tovább haszálhasd. Dühítő!
Maradok a 0W-nél, motorolaj öblítőnél, 8000 km/1év cserével, benzinadalékok használatánál... és/vagy péremium benzinnél. -
-
Gyöször
senior tag
-
veterán
válasz K Norbi #13158 üzenetére
Lehet, a szellőzőrendszerben van a büdi forrása. Hadd szóljon az ózon, 20 perc a beugró mikor nem büdös.
Amennyiben utána se jó, jöhet a biocid bomba - a Loctite / Würth profi. (Én a 8-900 forintos kaufferes legolcsóbb biocidot veszem általában, de nem büdös a klíma, alig használom.) -
molnarpeter
nagyúr
válasz K Norbi #13151 üzenetére
Köszi a bőséges beszámolót!
Azon kattogok, nehogy kapjon belőle mögötte a hideg-meleg állító, vissza kéne nézni a képeket amikor szétkaptam a rádió részt... Mondjuk csak nem para, ha amúgy is itt csapódik le a víz (azaz kéne legyen kellő távolság és szintkülönbség).[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz K Norbi #13116 üzenetére
Aztán ha olyan a szivacs a kocsiba akkor se perc alatt elkezd porladni a vegyszertől, és talán a szellőzőn el is kezdi kifújni a szivacs darabkákat
Ezt azért még tegyük hozzá mielőtt valaki elkezdi telelocsolni a jártatokat mindenfajta vegyszerrel[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
grizlisandor
veterán
válasz K Norbi #13040 üzenetére
Látszik, hogy az új nincs annyira letisztázva, mint a régi, lehet a vasárnapi műszak csinálta, de a papír is rossz? Kép alapján nem tűnik annak.
Tavasszal Piros szerintem UFI/Filtron levegőszűrőt fog kapni 2 év után.
Olajszűrő gyári lesz, vagy UFI, pollenszűrőből valami jó ár/érték arányú antiallergént kap, de még az üzemanyagszűrő cseréjén is gondolkozom. -
grizlisandor
veterán
-
2ozzmexy
senior tag
válasz K Norbi #12196 üzenetére
Mert egyszer ezt leírta valaki, azóta sok embernek vesszőparipája lett, csak a gyári...
Csak azt felejtik el hogy sem a fosvágen, sem a Toyota nem gyárt olajszűrőt például, de fékbetétet sem. Csupán annyi történik hogy rábízza a feladatot egy olyan cégre akinek ebben sok tapasztalata van pl Mann filter, de ezek a cégek sem debilek, nem gyártanak külön a négy nullás autóba meg a saját márkás dobozba, csak az autógyár rábacca a saját sápját, hiszen az egyszer eladott autóból nem lesz fix bevétel.
Érted már? Aztán idetéved egy fogalmatlan és beemeli hogy csak a gyári...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz K Norbi #12179 üzenetére
Maradtam a Mann-nál, a korábbi szerelőm meg a Mahle-t erőltette. Így inkább szerelőt váltottam.
Amúgy tényleg de nem a szűrő miatt, találtam egy fórumtársat akiben sokkal jobban megbízok és igényesen szakszerűen dolgozik. Szerencsém van, hogy az enyém már nagy részt Toyota, így igazán spéci típusspecifikus tudás nem nagyon kell hozzá.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz K Norbi #12140 üzenetére
Kenési biztosság miatt nem olyan jó a túl híg olaj (különben mindenbe 0W16 olaj menne) ha nem arra van tervezve a motor, de ha 5W helyett 0W-t teszel bele az nem gáz. Olajnyomás előbb lesz de kenés az megint más kérdés.
Mustang-ba pl 5W20 való nem 0W20, pont a kenés miatt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz K Norbi #12123 üzenetére
Szepen becsomagolva jott, hozza a Kauffer minoseget. Es ott volt mindem ami kellett nekem (szurok, valtoolaj).
Ilyen Laser Plat. van Bubiban is de nekem egyben jott. Bontott csomagokbol van (5/6 hengeresek miatt bontanak), nem para. Honnan rendelted?
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest