- BITBOYS: Milyen bojlert vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Deezer - A francia Spotify?
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- bambano: Bambanő háza tája
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
válasz
norrberth #14912 üzenetére
Jó kis marketing bullshit
Az lehet hogy EU-ban tervezik meg és valahol az EU-ban állítják össze de hogy Kínában van gyártva az alkatrészek az tuti, ventilátor egyéb alkatrészekAz egyik képen származási hely Kína
Tuti ugyan ez a belső más ilyen cuccban is benne vanPersze ettől még lehet jó a cucc, sőt biztos
-
tboldi
nagyúr
válasz
norrberth #14904 üzenetére
Kíváncsi leszek az enyémre, majd kedden referálok. De szerintem 95%-ban ugyanez lesz a belseje, a maradék 5% meg az az on-off kapcsoló az elején, ami a tiéden nincs.
Akárcsak a krokiemelőknél, egy bizonyos árszinten gyakorlatilag ugyanazt kapod, egyedül a színük más.Ezt is nézegettem amúgy, de +14000 Ft-ot nem ér meg az ózongenerálás mértékét állító tekerentyű. Úgy is maxra lenne állítva egyfolytában, csak az idővel variálnék.
-
tibbike01
őstag
-
-
norrberth
addikt
válasz
norrberth #14841 üzenetére
Vettem pumpálóst,elvágtam a kisebbre a szárát.
Faszán befért mindenhova és jól is tolja a szert.
Ennek ha lesz szaga begyújtom.
😂
És direkt nem mostam le vízzel Sanyit.
Hagytam rajta töményen.
Megszáradt raktam össze.
Ebbe most Monk is beleülhetne.😂
Olyan fertőtlenítő szag van. -
norrberth
addikt
válasz
norrberth #14821 üzenetére
Golfnak a műszerfalat is leolvassza 10g 😂
Tegnap megrendeltem.Remélem kitakaritja azt a savanyú szagot.
Külső vízelvezető körül is befujtam Sanyitolal.
Mindent.
Környezete se legyen büdös.
Eddig nem bírok vele. Persze nem olyan vészes..
Nem is érződik az utastérbe szerencsére.
Csak ha beldugom az orrom a szellőzőbe.
Akkor is keresni kell... De na nem ilyen volt.
Pedig belül már kapott tavaly frionettet, most Sanyitolt.
De ez csak szagforrás az biztos.
És szerintem annó a 3 éves Mann Fp büdösitette be.
Na annak a szűrőnek olyan savanyúszaga volt.
Szerintem szarok ezek.
Párolog kifelé belőle az a vegyszeres valami amivel átvan itatva.
Azért szűri jól a szagokat is.Most itt a sima aktívszenes eddig jó.
Majd egy FP re is rámegyek ismét.
Ha teljesen megszünik a szagforrás.
Kíváncsi leszek lesz e az FP nek szaga -
tboldi
nagyúr
válasz
norrberth #14810 üzenetére
Én minél többet olvastam, annál jobban belekeveredtem.
De amit észrevettem:
- gyakorlatilag mindnek tök ugyanaz a belseje, legfeljebb csak a kerámialapkák száma változik, vagy hogy ahelyett kvarccsövek vannak benne;
- a 40k Ft alattiakra előszeretettel hazudnak bazi nagy számokat, de találtam egy amolyan ökölszabályt az egyik videó kommentjei között, miszerint 100 W hellyel-közzel 10 g/h-nak felel meg;
- a 40k Ft alattiakkal kapcsolatban azért jócskán érkezik panasz a hullámzó minőségre.Úgyhogy végül is ezt rendeltem meg, ezzel legalább látszólag nem hazudnak, jún. 10-11-re ígérték a szállítást. Bár az intercooler is 3 nappal korábban ideért.
Ránézésre ua., mint ez, csak a zöld kapott egy plusz kapcsolót is.Nálunk van most 4 autó, amiből 3 klímás, pikk-pakk vissza fogja hozni az árát még a drágább készülék is.
-
-
Asbee
veterán
válasz
norrberth #14712 üzenetére
Az hogy valaki azt mondja mi tetszik a motornak meg mi nem az egy szubjektív nem megfogható dolog, de természetesen számít ez is. Minden motor más állapotban van, ahol extrém különbségek vannak belevaló olaj és olaj között, ott a motorban keresendő a hiba nem az olajban. Egy laboratóriumi vizsgálat meg tényszerűen megmutatja milyen az olaj. Erre lehet érdemben hivatkozni. Ha tetszik neked ha nem attól még így van.
Érdekes a Jettám miután fellett újítva, Castrol, Mobil, Total, LM 504.00 5w-30 mindegyikkel ugyanolyan halkan szépen járt hidegen melegen, és nem ette.
Golf 7 tdi, remek állapotban volt a motor, Total, LM, Shell, ugyanolyan hangja volt minddel, nem ette.
Ha itt valaki olajban tanácsot kér, te hogyan ajánlanál neki? Próbálj ki 10 félét és amelyikkel legszebb a hangja? Én inkább maradok az összetételeknél és jól beváltaknál. -
Asbee
veterán
válasz
norrberth #14703 üzenetére
FS 0w-40 Pao+ gtl+ kis hidrokakk alapolaj , Motul sima hidrokakk.
Mobil kálcium+ magnézium+ cink+ foszfor+ bór+ molibdén, Motul rengeteg kálcium+ cink+ foszfor+ nagyon picike bór. Sajnálom hogy belerondítottam kedvenc olajadba de nem egy ligában játszanak Mobil javára. -
d4d
aktív tag
válasz
norrberth #14662 üzenetére
Én régi swiftbe (1.0 három henger) használok Eneos X Prime 5W-30-at (API SP, ILSAC GF-6A), kb 6-7e km után cserélem mann/hengst szürőkkel együtt. Időnként megvan hajtva 140-150-el is, nekem is bejött az olaj. Amúgy vmi brutál magas a viszkozitási indexe asszem 235. Az X Prime a Sustina utódja, az tuti hogy made in japan olaj volt, az olcsóbbak nem azok.
-
Harkovz
aktív tag
válasz
norrberth #14530 üzenetére
Nekem is megjött ma.Egész jónak tűnik.De szerintem az egyenes csatlakozó,az arra való,hogy az oldalsó kupak helyére téve rá lehet csatlakozni kompresszorral és akkor nem kell pumpálgatni.Mivel annak a belsejében nincs is meg a kis hipolán cső helye,ami a másikon van.
-
Hőguta
csendes tag
válasz
norrberth #14592 üzenetére
Ok.
Még csak olaj nélküli nyomás próbát tartottam,van némi nyomás veszteség,de úgy gondolom utánpumpálással korrigálható
Te már kipróbáltad a Tiédet?
Olvastam valahol hogy ABS rendszer esetén a fékpedált nyomva kell tartani,(hogy az ABS kocka szelep nyisson)vagy kitámasztani a pedált, gyújtást ráadni.Valóban ìgy kell, vagy túl van bonyolìtva? -
-
Hőguta
csendes tag
válasz
norrberth #14541 üzenetére
Én a Takarítógép.hu oldalon találtam ezt:
"Fékfolyadék cserélő és légtelenítő eszköz TC Technic G1091Cikkszám: TF2-2994 12852 Ft"
Az általad küldött linkeken viszont GEKO GO 2732 -es van.
Vajon mi a különbség?
HaTe jónak látod ezt,akkor maradnék ennél a változatnál.
Bár rendeltem már Emagon,nem volt vele gondom,
de mivel nem sűrgős ki tudom várni akár a 3hetet is,valószínű a "Hegesztők boltnál" rendelem majd meg.
Ui:Most nézem ez sem magyar cég?
Köszi az információt! -
Hőguta
csendes tag
válasz
norrberth #14530 üzenetére
Szia!
Jól látom hogy ehhez a készlethez két -a fékfolyadéktartályra csatlakozó- kupak van (egyenes és derékszögű)? Ez 42 mm-es ami jó a legtöbb típusu autóhoz?
Honnét rendelted?
Én e-mailban kérdeztem egyik webáruházat a termék paraméteriről,de ezidáig válaszra sem méltattak.
Köszönöm ha Te válaszolsz! -
TommyY2
tag
válasz
norrberth #14466 üzenetére
Biztos ez a legjobb megoldás (a márkaszerviz is igy csinálja), csak minden autón más lehet a féktartàly sapkája.
Ebben az esetben a fékfolyadék cserélő készülék tartályát mindig tisztán kell tartani, nehogy szennyeződés kerüljön a rendszerbe.
Az én kompresszoros megoldásom nagyon sok levegőt kíván, a végén már okádta a kompresszor a vizet, meg nagyon hangos is.
Beszereztem egy kicsi 12V-os vákuum szivattyút is, legközelebb lehet, hogy azzal próbálom.
TommyY
-
tboldi
nagyúr
válasz
norrberth #14472 üzenetére
Őőőő... Tegyük fel, hogy van egy objektíve hibátlan motorunk az előírásnak megfelelő illesztési hézagokkal, olajnyomással, miegymással (tehát nem csak rámondjuk, mert épp működik valamennyire), ami a specifikációval egyező Total olajat kapja. Gondolnád, hogy nem lenne ebből qrva nagy botrány, ha egyértelműen bizonyíthatóan a Total olajnak köszönhetően menne tönkre?
Nem védeni akarom, sosem használtam még Totalt, csak marhára hihetetlennek tartom, hogy ettől romlana el bármi. Még ha a specnek eleget téve is választott a kedves szerelő, biztos vagyok benne, hogy az adott alkatrész(ek) más márkájú olajjal is ugyanúgy elköszöntek volna.
-
d4d
aktív tag
válasz
norrberth #14472 üzenetére
Az autószerelők nagy részének fingja nincs az olajról. Okosabbak akarnak lenni a gyártónál. Valamelyik még mindig a 10W40-nél van leragadva, pedig legalább 20 éve el kellett volna már felejteni azt az olajat. A másik 15-ös 1.6 CRTDi Octáviába 5W40es olajat akart tölteni, amikor mondtam neki hogy nem létezik olyan 5W40es olaj ami teljesíti az adott VW előírást ehhez a motorhoz, akkor jött azzal, hogy nem értek hozzá, ő a szerelő, már sok ilyen autóba töltött ilyen olajat és nem lett semmi bajuk... jaja majd amikor a dpf, turbo és társai elkezdenek idő előtt elhalálozni majd nem fogod a szar olajodra ezt visszavezetni, hanem szidod az autót, motort, gyártót. Kicsit bővebben is kifejthetnéd milyen autó pontosan melyik olaj stb. Lehet hogy simán botlábú volt és mindig taposta neki hidegen, akkor meg lehet benne bármilyen olaj.
Elfhez. Van egy 18as Renault nálunk közel 400e km, 1.5dci, olyan hangja van a motornak mint egy schaffhausen óranak. Új korától ugyanazt az 5W30as RN0720as Elf olajat kapta. Mindenre lehet példát találni. A total jelenleg az Opel gyári beszállítója is, mióta a PSA felfalta őket.
Viszkozitási indexben egy hasonló Motul is gyengébben teljesít, mint a fenti FGC.
Motul Eco Lite 5W30 (dexos 1 gen 3)
Viszk. Index 166, dermedéspont -39°CFuture FGC 5W30
Viszk. Index 175, dermedéspont -45°C -
norrberth
addikt
válasz
norrberth #14466 üzenetére
Lényegében alul a kúpos része zár, ilyen lágy fos anyagból van, vagy az amibe zár, hogy tömítsen.
Ezért nem szabad túlhúzni 10-14Nm között mozognak.
Ha meg nincs meghúzva az is baj, mert szívja be a levegőt meg tolja is ki.Mikor megvan lazítva, a fékfolyadék a lyukon megy be és fent középen megy ki.
Viszont mikor megvan lazítva, a menet mellett körbe tud menni a levegő.
Ha valakinek nem tiszta, csak azért írtam le.
Mostanában ez a fék téma a gyengém... -
-
tibbike01
őstag
-
norrberth
addikt
válasz
norrberth #14371 üzenetére
Szóval klímás topicba ajánlották..
Vannak akik évek óta ezzel tolják. És mondták kevés Ipari szer van ami többet tud.
Onnan az ötlet 🥰Ott basztam el...
Hogy 3 évig nem cseréltem pollenszűrőt.
Mann FP nek savanyú szaga lett.
Megszagoltam és bűzlött.
Na most azt történt hogy kicseréltem.
És továbbra is éreztem nagyon kicsit.
Olyan mintha be büdösitette volna a párologtatót!
Beleragadt a szag.
Aztán most kíváncsi leszek -
grizlisandor
veterán
válasz
norrberth #14042 üzenetére
Itt remélhetőleg nem hazudnak, Nissan Fully Synthetic 5W-40 A3/B4 írják, ami API SN/CF.
Találtam infót, hogy 10w30 általános használatra, vagy 5w30 üzemanyag-fogyasztás javítása érdekében; API SG, SH vagy SJ.
De találtam olyat is, hogy 0w20.
Láncos vezérlésű, így 5w30 motorolajjal próbálkoznék, valami klasszikus benzines olajjal.
Meg jó olvasom, hogy ez egy szelephézagos motor?! Lehet azt sem ártana beállítani. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
norrberth #13902 üzenetére
Vmi híg 5W40 lenne a jó vagy vmi vastag 5W30. De amúgy nem vagyok híve az olaj mixelgetésnek, maradhat a X-Cess Gen2. Szűrőből meg Mann. Az tuti passzol bele.
Bár ezt a Kamoka anti-bacit lehet megnézem. Ha passzol bele (papíron ez kisebb mint a tuti méretpontos Mann) akkor az megy bele.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
norrberth #13878 üzenetére
Azt csak kislányok használják. Az igazi férfiak 10W60-as Motul X-Powert öntenek a gépbe.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RX 7600 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- FÉL ÁR ALATT! Lian Li UNI FAN SL120 RGB 1db-os és 3db-os ventilátor szett garanciával
- HYNIX 2GB DDR3 RAM eladó
- Samsung Galaxy A14 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Beszámítás! Apple iPad 11 2025 128GB WiFi tablet garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged