Hirdetés
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen mosógépet vegyek?
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
- Android másképp: Lineage OS és társai
- A legolcsóbb gamer laptop RTX 4060-al.
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
-
LOGOUT.hu
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
K Norbi
addikt
-
tboldi
nagyúr
Amúgy lehet, hogy tényleg csak bemelegedésről van szó, nem arról, hogy milyen csodaszer lenne. A videó elején, amikor mutogatják a motorokat és hangjukat, akkor több esetben is egyértelműen hallani, hogy kisebb lett a fordulatszám, vagyis a hidegindítási üzem befejeződött.
Ha nagyon akarod, csinálok neked ugyanilyen videót a saját Jazzemről, amiben nincs semmilyen adalék, kizárólag Motul 8100 Eco-nergy 0W30-as olaj.
-
Cicero
őstag
Nincs! Azt hallottam, hogy ha a szelepszár szimmeringel van gond nincs kék füstje az autónak. Esetleg lehet a PCV szelep meghibásodása is az olajfogyás oka.
Mindenesetre most az jön, hogy megpróbálok egy vastagabb olajat. Eddig 5W30 volt benne (Total Quartz NFC), most 5W40-et fog kapni, abból is egy vastagabbat. Tudtok ajánlani? Mazda2, 1.3 liter, benzin.
-
Kornel
veterán
Nyilván halkabb, a szívócső befecskendezéses Suzuki-jamnál többször ráindítottam anno, amikor elfelejtettem, hogy jár a motor.
Ellenben üzemmelegen, magas oktanszamu benzinnel már alig hallani a különbséget.Láttam, kicsit too much, ha befért volna 4,99M környékére, akkor jó vétel lenne, így azért vannak bőven alternatívái, de összességében nem tragédia azért az ára.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Egyszrű koromcsapda, mint a dízelnél. Kerámia csőszerkezetes szűrő, a kapillárisok végei lezártak, a korom csak a kapillárisok között tud kimenni. A köztes tér a bemeneti oldalon zárt, a kapillárisok a kimenetin. A két tér közt vannak a kapillárisok oldalán a nagyon apró lyukak. Amekkorák ezek a lyukak, akkora a legnagyobb koromrészecske, ami átjut. A kipufogógáz hőmérséklete kulcsfontosságú. Azzal dől el, hogyan ég ki a korom. Dízelnél egy aktív regeneráció során a dpf-ből kilépő gáz még 500fokos. Ha gyilkolod a dízelt, fel lehet hevíteni 300fokra a dpf-ben a gázokat, ekkor magától is elkezd kiégni. Elvileg a benzinesben nem kell majd aktív regeneráció, de szerintem a rövid városi etapok itt is be fogják tenni a kaput. Majd az idő eldönti jogos-e az aggodalmam.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 1C robotporszívó feltörlőfunkcióval
- Eladó Krups Evidence One EA895N10 full automata darálós kávéfőző - garanciális időn belüli!
- 3 db Shelly Pro Dual Cover PM eladó
- TP-Link Tapo okos dugalj okoskonnektor Tapo P110M - ÚJ!!
- Transmitter BC49BQ Bluetooth autós MP3 lejátszó Fm LED kijelzővel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest