Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] Haier w910 – nem mosógép
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Ketogén étrend
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/mushroom.gif)
Hugo85
aktív tag
Ha jól olvastam az RN 0720 nem visszafelé kompatibilis minősítés, az kifejezetten DPF-es dízelekhez van, ha jól tudom a C-s ACEA szabványok is a modern dízelekhez készültek. Az RN 0710 ugyanakkor visszafele kompatibilis az RN 0700-al.
Kizártnak tartom, hogy kárt csinál, de felesleges, abba a benzinesbe inkább valami RN 0700-as kellene.
Találtam egy hasznos összefoglalót, itt összeszedi a muki a 2. hsz-ben, hogy mely más gyártói szabványok vannak nagyon közel a Renault-os minősítésekhez.
Szintén itt írja, hogy ha pl. szívó benyába/dízelbe RN 0710-est teszel a sima RN 0700-as helyett az járhat némi fogyasztásnövekedéssel mivel az RN 0710 már turbós motorokhoz van és így kellenek neki bizonyos adalékok a turbó magasabb hőterhelése miatt.