Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#34351) Hugo85 válasza SZATA (#34350) üzenetére


Hugo85
aktív tag

[Itt] mindegyik olajukra tételesen leírják, hogy milyen használatra ajánlják. Őszintén szólva rövid távokra szerintem az 5w30 minimálisan jobb lehet, mert hamarabb eléri az üzemi hőmérsékletét meleg oldalon. De nem hinném, hogy ez a különbség jelentős, illetve a forró nyári klímás dugózásnál már megfordulhat a kérdés. :F

Amúgy én pl. 700 ST 10w40-et használok (minimális a futásom télen, ráadásul a tél mostanában elmarad) és minden teljesen OK vele és ez is teljesíti az RN 0700-at, ami nekem elő van írva a szívóbenyába.

[ Szerkesztve ]

(#34352) rob210 válasza Hugo85 (#34351) üzenetére


rob210
Topikgazda

Hát én maradtam az 5W-30nál tegnap meg is rendeltem szerdán jön is házhoz, aztán még karácsonyi ajándékként de karácsony előtt lecserélem mert elérem a 10.000.- et mindjárt.

Renault power

(#34353) rob210 válasza Ck. (#34347) üzenetére


rob210
Topikgazda

Igen ezért szoktak lehurrogni a VW-sek, pedig most már te is látod, hogy mi a különbség sokkal jobban felszerelt autót kap az ember az AUDI, GOLF, PASSAT áráért.
Ha odafigyel rá az ember akkor pedig semmivel nem rosszabb mint a VW konszern.
HA széthajtod, akkor persze ez is szétesik.
:R

Renault power

(#34354) rob210 válasza FRENK1988 (#34348) üzenetére


rob210
Topikgazda

A filtront merem ajánlani, az majdnem olyan jó mint egy Mann.
Nekem ugyan az olajszűrőm továbbra is mann, a többi meg az itt kapható vasco lett.
:R

Renault power

(#34355) tresh válasza rob210 (#34353) üzenetére


tresh
addikt

Ezt en is tanusithatom:)

(#34356) Hugo85 válasza rob210 (#34352) üzenetére


Hugo85
aktív tag

Jó döntés, következő cserénél én is teszek egy próbát az 5w30-al, főleg mert érdekel hogy lesz-e különbség fogyasztásban :)

(#34357) Ck. válasza rob210 (#34353) üzenetére


Ck.
addikt

Így van. :R
Rögtön egy kérdéssel kezdenék:
Megane 2 Grandtour - nál széria a csomagtér ablak különálló nyithatósága, vagy attól függ anno hogy x-elték be a vásárláskor? Jobb oldalon kéne lennie a gombnak, de én ott csak a helyet találtam. Konkrétan egy vak gombot.

(#34358) kk831228


kk831228
addikt

Most beszélgettem rokonokkal , renault laguna 1.5 dci 110hp... Volt egy kis probléma a mocival... :B Főtengely repedés stb... Pedig nem 300000km van az autóban... Nem tudom hogy utána változtattak-e valamit az alkatrészek minőségén ennél a motornál... A szerelő azt mondta, hogy hamarabb ki kellett volna cserélni a főtengely csapágyakat... Teljesen elkopott a főtengely stb... Úgy hogy most új moci lett belőle egy fél misiből... Jó, volt azért még kettőstömegű , 2 porlasztó csere stb...

Most nem a renaultot akarom ezzel sza..ozni mert ugyanez pl. 2.0 pd a vw-nél. :B Csak érdekesség képpen írtam. :))

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#34359) Doki16 válasza kk831228 (#34358) üzenetére


Doki16
addikt

És akkor mennyi volt benne? Én 110000-nél járok szintén 1.5 dci-vel és érdekelne, hogy mikor kell majd csapágyakat cseréltetnem. Hogyan használták a kocsit, mindig megkapta rendes szervizt?

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#34360) tresh válasza kk831228 (#34358) üzenetére


tresh
addikt

A lagunaba aki 1.5dcit vesz azt meg is érdemli.mar bocsánat az gyilkolas a motornak.

(#34361) kk831228 válasza Doki16 (#34359) üzenetére


kk831228
addikt

Annál azért biztos több van benne nem tudom , szerintem 200000 körül lehet, nem tudom... Ezt nem kell készpénznek venni csak nem árt érdeklődni renaultosaktól hogy milyen kopások fordulhatnak elő ennél a motornál... Az a baj a tulaj nem nagyon ért az autóhoz , és nem is nagyon akartam erőltetni a témát... :B Szervizelve mindig volt , nem olyan a tulaj... :R

(#34360) tresh: Ezt azért nem osztom akkor ne vegyél 2.0 pd-t , ne vegyél új autót kis köbcentivel stb... :U Ez nem arról szól , hanem hogy hogy lehet ilyen gyenge alkatrészekkel motorokat gyártani... :(

Ugyanúgy meghalt volna megane kasztniba is... :B

Azon kívül én is nagyobb cm3-vel vennék lagunát persze ... :R

[ Szerkesztve ]

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#34362) rob210 válasza kk831228 (#34358) üzenetére


rob210
Topikgazda

Én pont ezért írtam , ha nem foglalkozol a kocsiddal és széthajtod akkor szétesik.
Az 1.5 ös DCI motoroknál a főtengely csapágy alul méretezett, ezt mindenki tudja típushiba.
Ha időben kicserélteti a tulaj kimegy a világból. :R

Renault power

(#34363) tresh válasza kk831228 (#34361) üzenetére


tresh
addikt

Lehet de en ezt filler b*szasnak nevezem. Veszek egy felso kozepkat autot es belepomotorral azert hogy ne 7 millió legyen hanem 6.2 de elmondhatom hogy diesel lagunam van..az a motor jo egy magane ba de nem egy lagunaba.. az hogy csapagy problema van Rob leirta.. de hogy egy lagunaba az 1.5 dci csak szenved az tuti...

(#34364) mycso


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

(#34357) Ck.: sajnos nem széria, nekem is nagyon tetszene. Felszereltség függő vagy választható extra volt.

(#34358) kk831228: Már közben rob meg is válaszolta, bár tudtommal ez elsősorben a 106lovasok "gyári" hibája, hogy alul méretezett a főtengely csapágy, így 180k km környékén a felhasználástól függetlenül csereértettek szoktak lenni. Anyaggal-munkadíjjal, olyan 20k körüli összegről beszélünk. A 110lovasnál úgy gondoltam, hogy javították ezt a problémát, hiszen tudtak róla a renaultnál is. Bár lehet a tietek egyedi eset lesz, páromék céges flottájában volt 4-5db 110lovas 200k km felett futott Qashqai, azoknál nem volt ilyen probléma.
A kéttömegűt azt sajnos tekinthetjük kopó-fogyó alkatrésznek, egyébként a kéttömegűvel nem szokott idő előtt probléma lenni, az esetlegesen a vezetési stílus tudja befolyásolni, hogy hamarabb elhulljon.

(#34359) Doki16: max. 180k km-t javasolnak renault fórumokon. Egyébként, bár ez a 106lovast érinti leginkább, javasolni szokták a 86lovasoknál is. Egyébként ha elkezdenek "megkopni", akkor egy hozzáértő szerelő alapjárati hang alapján is megmondja, hogy van-e baj.

(#34363) tresh: a Nissan elvileg nehezebb valamivel a lagunától és abba meglepően elég volt a motor. Nem tűnt kevésnek sem alul, sem felül, teljesen jó volt, nem érződött, hogy erőlködne. Nyilván lehetett volna állatmódjára használni, az sokat rövidített volna az élettartamán.
Ettől függetlenül nekem is 2.0dci kellene. (még megane-ból is)

[ Szerkesztve ]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#34365) rob210 válasza tresh (#34363) üzenetére


rob210
Topikgazda

Mint ahogy az 1.6 benzines 110 lovas laguna is körbeautózható az én 1.6 benzin 106 lovammal.
A súly nagy úr, ha tetszik ha nem a dinamika a lóerő súly arányból jön ki.

Ma például körbeautóztam egy A4 es 1.6 os szenvedőt.
Igazi szerencsétlen b..i volt.
Brümmögtette nekem a Gépet amikor épp siettem Nagytéténybe.
A második piros lámpánál felkaptam a vizet aztán állva hagytam.

Na most ugyan ezzel az A4 el nem csinálom meg ezt ha 1.9 diesel vagy ne agy isten még nagyobb motor van benne.

De engem valahogy mindig az 1.6 os A4 esekkel kapnak el a jaszkari csávók, amik viszont nem jelentenek ellenfelet a Megane-nak.
:R

Renault power

(#34366) mycso válasza mycso (#34364) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Laguna 3-ra neten ilyen 1295, meg hasonló tömeget találtam, nissanra 1310 körülit, az enyém meg 1260....tehát a lagunával pair-ban van.
Ha csak városban, meg ide-oda elszaladni főúton használja, akkor nem kicsi az.
Németországba hetente pályázni, már nem vennék ilyen motorral (sőt itthonra pályázni sem, de ezért már le lettem hurrogva annó).

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#34367) kk831228 válasza rob210 (#34362) üzenetére


kk831228
addikt

Mindenki tudja aki olvas az autója műszaki részéről... :B
Most már rokon is tudja, ezek után , + ugyanezt elmondta neki a szerelő hogy ez sajna típus betegség... :R :K

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#34368) dhgm válasza rob210 (#34365) üzenetére


dhgm
tag

Az 1.6-os benzinest lehet körbeautózod, az 1,5 dci-t nem igen hiszem mégha Lagunában is van.
1.6 benzinnek mennyi a nyomatéka, jó ha van 160 NM 1.5 dci - ( Lagunában ) 240 NM...

Jó az az 1.5 dci a Lagunába, mennyivel nehezebb a Laguna mint a Megane? Tán 100 kg-val...

[ Szerkesztve ]

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#34369) rob210 válasza dhgm (#34368) üzenetére


rob210
Topikgazda

Már ne haragudj de te azt olvasod amit írok? :F

Mert nekem úgy tűnik más klubban evezel.
:R

Renault power

(#34370) g.gergo


g.gergo
senior tag

Csak pontosítás kedvéért, leginkább a hajtókar csapággyal szokott gond lenni, nem a főtengely csapággyal. Ez az amit 150e km-nél illik cserélni. És sajnos szinte mindegyiket érinti, 1.5dci-be mindet, sőt, az 1.9 dci-t is. Szedtek már szét olyat is, amire azt mondták, hogy ezt a motort nem érinti, 150e-nél szétszedve meg már teljesen kivoltak.

(#34371) dhgm válasza rob210 (#34369) üzenetére


dhgm
tag

Lehet be vok lökve :C

Megint le vagyok b..szva :W

Az okot nem értem...
Mindegyis

[ Szerkesztve ]

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#34372) dhgm válasza g.gergo (#34370) üzenetére


dhgm
tag

A hajtókar csapágy csere azt a motort nem érinti, amiben időben van cserélve a motorolaj ( nem gyári előítrás szerint)

M2-nél vezettékl be ezt a hosszú csereperiódust amit kicsit elméreteztek ( benzin 30.000 km, diesel 30.000 km, később rájöttek, hogy a dieselnek túl sok a 30.000 levitték 20.000-re, de az is sokkkkkk)

Dieselnél nem 20.000 km-ként kell benne motorolajat cserélni... Naná, hogy elkopik...
Anno a dieselekben 5000 km-ként, a benzinesben 10.000 km-ként cseréltünk motorolajat. Az volt az előírás, más világ volt, nem arra mentek a gyárak, hogy gyorsan szarrá menjen minden mint most.

Nem hinném, hogy ugyanaz a 4 liter mennyiségű motorolaj manapság 4-szer annyi lebegő fémrészecskével elbír, mint húsz éve. A motorok ugyanúgy kopnak ( ha nem jobban ) mint akkor ( teljesítményük jóval nagyobb). Hosszú csereperiódus ide-vagy oda ... parasztvakítás...

Nem mindegy a motornak, hogy mocskos fémrészekkel teli olajat kap, vagy artánylag tisztát...

A technológia a kezükben van, tudnának igen jó és igen tartós autókat készíteni, de ez sajnos nem céljuk.

Mert mi mozgatja a világot előre, az hogy vásárolunk, vásárolunk....

R19-ben 10.000 ként cseréltem. Olajcserétől oaljcseréig nem volt ideje sem a motorolajnak feketének lenni.

Nézd meg a márkaszervízek milyen színű olajat engednek le a motorból mindent elmond...

Ja mert jobb a lebegőrész megkötésük, mint a régi olajnak, hülyeség...

Szerintem, ha megnézné valaki a benzines főtengelycsapágyat gyári olajcsere periodussal szervizelve látna még csodákat...

[ Szerkesztve ]

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#34373) g.gergo válasza dhgm (#34372) üzenetére


g.gergo
senior tag

A hajtókar csapágy csere azt a motort nem érinti, amiben időben van cserélve a motorolaj ( nem gyári előítrás szerint)

Ez közel sem csak ettől függ.

(#34374) g.gergo válasza dhgm (#34372) üzenetére


g.gergo
senior tag

Továbbá nem is az a legnagyobb baj, hogy gyenge a csapágy, hanem hogy meg tud fordulni. Ez egy sima konstrukciós hiba, amit mint már mondtam, nem csak az befolyásol, hogy mikor cseréled le az olajat.

(#34375) tresh válasza dhgm (#34368) üzenetére


tresh
addikt

Jó az az 1.5 dci a Lagunába, mennyivel nehezebb a Laguna mint a Megane? Tán 100 kg-val...

1.9 dci vagy 2.0 liter benya alatt a laguna egy lomha sz*r teljesítményre.... (tapasztalat) . 1.5 dci be vezettem egy f*s volt (kombi) mint a cégbe lévő oktávia 1.4 szívó ill 1.2 tsi motorral ugyan az a szindróma... nem bele való ennyi...egy clio/megane párosba hibátlan a 106 lovas motor de lagunába kevés... és meg nyugtatlak Rob 1.6 16v-vel lazán körbe autózlak ha egy 1.5 dci lagunába ülsz... 110 le/ 1100-1150 kg megane m1 ph 2 még a laguna 110le/1450-1560kg és oké nyomaték szép meg jó de ott van plusz 400kg ... ;) Egyszerű oka volt a kis cm3-is dieseleknek nagy bodéba >> kedvezőbb ár ennyi nem több és cserébe kapsz egy nagy autót nyugger menetdinamikával...ahogy Rob is írta a4 be az 1.6 is vicc kategória ott is 1.8Tamástól van élet

(#34376) mycso válasza tresh (#34375) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Megnéztem már pontosan:
laguna3: 1386kg
qashqai1: 1407kg
m2kombi: 1260kg

Lagunához nem, de az utóbbi kettőhöz volt szerencsém. Ebből kiindulva, még mindig azt mondom, hogy nem lehet rossz a laguna. A nissan nagyon dinamikusan ment, még teleülve is. És ugye ez egy nagy, magas bódé még pluszban.
Nem tudom elképzelni, hogy lomha sz@r legyen.

[ Szerkesztve ]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#34377) rob210 válasza dhgm (#34371) üzenetére


rob210
Topikgazda

Az én számat olyan, hogy körbeautózom a dci motoros lagunát, nem hagyta el.
A benzin 1.6 ra írtam ezért nem értelek.
Le pedig nem b.sztalak.
Szerintem, ha én valakit leb.szok az mem ilyen. :C

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#34378) tresh válasza mycso (#34376) üzenetére


tresh
addikt

az 1.5 dci laguna 3 1461 kg :))

[link]

Uram lehet én vagyok eltévedve nálam a jól menő fogalom az 1.5 dci clio vagy megane 106 lovas bodétól kezdődik.. nincs benne tartalék lehet városba frankó a 40-80ig tartományba de minden máshol vér szegény kapcsolgatni kell benne hogy dinamikusan haladjak 1.9 dci nél ez nincs. Nem rossz az a motor de nem abba a bodéba való és ez csak az én szubjektív véleményem. Azért 110/240Nm kontra 131/340NM nem mindegy és nagyon is érezhető. :R

(#34379) PeterPH válasza mycso (#34364) üzenetére


PeterPH
senior tag

Hajtókar csapágy csere téma:
"Anyaggal-munkadíjjal, olyan 20k körüli összegről beszélünk"
Már viszem is.
De most komolyan, mennyi ennek a valós költsége?

(#34380) g.gergo válasza tresh (#34378) üzenetére


g.gergo
senior tag

Ez én is megtudom erősíteni. Kollegám off qashqai-ja 1.5 dci 106 lóval nagyon vérszegény. Bár az is lehet, hogy csak az én 1.6 dci-m után volt ilyen lomha, de nem tudom, akkor is gyengének tűnt ekkora tömeghez.

(#34379) PeterPH: Célszerű olajcsere előtt megejteni ezen műveletet, ekkor nem lesz az új olaj kidobott pénz.

Motorolaj: 7-9e ft, ugye attól függ milyen kell bele és hol veszed.
Motorolajszűrő: 1-1,5e ft
----------------------------------
Csapágy: 7-10e ft.
Kartertömítés: 3e ft.
+ munkadíj

A www.kacsogep.hu -n elérhető motorfelújító műhely, tartanak nagyon jó minőségű King Engine Bearings hajtókar csapágyat. Sokkal olcsóbb áron adják, mint a márkaszervízben, és ugyanaz, ha nem jobb. Van alap és túlméretes is. Kollegám most cseréltetett 1,5 dci 106le-es nissanba, asszem olyan br. 8e ft körül volt. Az alapméretes. A munkadíja 20e ft volt, de a csapágyon kívül sok mindent csináltatott még.

[ Szerkesztve ]

(#34381) mycso válasza PeterPH (#34379) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Annyi, mint ahogy írtam is: [link]

(#34378) tresh: már írtam visszább, hogy nekem megane-ból is 2.0dci kellene. De ha a 106lovas megane-t dinamikusnak gondoljátok, akkor a nissan és a laguna is az.

(#34380) g.gergo: a qashqai (110), bár igaz más érzés a méret/üléspozíció, nekem érzetre hasonló vagy még talán jobb is volt, mint a saját autóm (106m2gt)

Pár éve vezettem, egy új 1.4 szívó oktáviát, na az nem ment és a dinamika nem volt jelen.

[ Szerkesztve ]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#34382) cellpeti


cellpeti
veterán

tudtok valakit aki olcsón beszerelne tolatóradart?

Tigris, tigris, csóvafény...

(#34383) tresh válasza mycso (#34381) üzenetére


tresh
addikt

Tudom nem is azért mondtam :R

(#34384) mycso válasza cellpeti (#34382) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Rakd be magadnak. Nemrég csináltam, méricskéléssel, fúrás-faragással, mindennel együtt egy jó 2órás művelet.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#34385) PeterPH válasza mycso (#34381) üzenetére


PeterPH
senior tag

mycso és g.gergo
Köszönöm az infókat. Akkor jól éreztem, hogy az "és munkadíj" önköltségi, azaz zéró áron volt számolva :)
De ezt figyelembevéve sem riasztó az ár, a következő olajcserénél lehet én is meglépem.

A 80 pacis Clio DCI (2003) mennyire érzékeny a Megane-okhoz képest?

(#34386) mycso válasza PeterPH (#34385) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Csapágy 8, tömítés 3, munka 10 körül, ez erősen 20k környéke.
Az olaj + szűrőcsere, az másik kör, nyilván azzal egy időben érdemes cserélni.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#34387) Toobee


Toobee
veterán

Renault Megane-om csomagtartózárja zörög, mint a pusztulat. A képen látható alkatrész foglalata van kiszopósodva, vagy ilyen gyárilag, én nem tudom. Merre kapok ilyet és mennyiért? Esetleg ebay? Valamint teleszkóp is kellene nekem a csomagtérhez. A múltkori bontott nagyjából 1 hónapot bírt. Itthon be lehet ezt olcsón szerezni, vagy ebay-en nézem ezt is?

Egyébként ő lenne az autóm, egy kis bibivel az oldalán. Tudtok jó fényezőt Budapesten?



https://barbieripnk.hu/

(#34388) tresh válasza Toobee (#34387) üzenetére


tresh
addikt

Törve volt a hátulja így képről elég furán néz ki :F

(#34389) Toobee válasza tresh (#34388) üzenetére


Toobee
veterán

Nem tudom, 15 év alatt sok minden történhetett vele. Én az utóbbi 4 évét ismerem, a húgom intézte a két szép szürke foltot. Egyébként nagyon rendben van, most költöttem rá pár forintot: új kipufogórendszer, vezérlés, olajcsere, ilyesmik. Még egy két apróbb problémám van vele: 1,5 ezer körül úgy berezonál a kipufogó, hogy belever valamibe, meg néha 1-es fokozaton erős csapágyhangja van a ventinek. Agyalok folyamatosan, hogy cseréljem-e nagyobbra, mert 1/3-2/3 a város, hosszú út arány és 4 emberrel elég erőtlen (1,4 benya).

https://barbieripnk.hu/

(#34390) rob210 válasza Toobee (#34389) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ha a zárnál csak a zörgés zavar akkor vond be egy kis gumicsővel a végeit a profilos rúdnak.
Csomagtér teleszkópot pedig minden autósbolt árul.

Renault power

(#34391) Josi válasza Toobee (#34389) üzenetére


Josi
aktív tag

Kovácsautótól most rendeltem telezkópot. Magneti-Marelli 2db lepostázva kb 6100 ft volt.
Ezzel biztos nem ebayeznék.

A záradból meg hiányzik valami azért zörög. :)

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#34392) rob210 válasza Josi (#34391) üzenetére


rob210
Topikgazda

Igen ezért mondtam neki, hogy húzzon gumicsövet a végére.
:C

Én 4700.- ért vettem a pár teleszkópot a ferde hátúhoz. :)

Renault power

(#34393) benvolio


benvolio
őstag

Jelentem kormány összekötő /axiál csukló/ lett cserélve a gépen, majd egy futómű beállításon eset át.
Üdv!

(#34394) tresh válasza benvolio (#34393) üzenetére


tresh
addikt

Akkor most már egyenesen megy magától is :))

(#34395) dhgm válasza tresh (#34378) üzenetére


dhgm
tag

160 kg üres súly difi azt kiröhögi az 1.5 dci...

1,9 dci-t még nem láttam 340 NM nyomatékkal az már inkább 2,0, azért azzal ne az 1.5 dci-t, hanem az 1.6 dci-t hasonlítsd... :Y

az már g. gergő Renault Grand Scénic III 1.6 dCi Bose / Thalia 1.5 dCi kartárs autójának motorja :DD

[ Szerkesztve ]

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#34396) benvolio válasza tresh (#34394) üzenetére


benvolio
őstag

Igen és már egy kézzel is bátran fogom a kormányt. ;] Egyébként még ráért volna csere, mert nem volt vészes, de ha már állítanak a futóművön akkor inkább az újhoz mintsem majd megint fizessek. Én egyébként nem szoktam ellenőriztetni csak 5 évenként vagy ha baj van /kopik a gumi, kopog valami stb./. :B

(#34397) Doki16


Doki16
addikt

A fedelzeti szamitogep szerint 11 honap vagy 10000 km utan esedekes a nagy szerviz. Ebbe benne van a vezerles csere is. Erdemes meg valamit ilyenkor kicsereltetni ha mar szetkapjak a motor azon a reszet? A renaulton kivul van meg olyan hely ahol tudjak vezetni a digitalis szervizkonyvet?

[ Szerkesztve ]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#34398) FRENK1988 válasza Doki16 (#34397) üzenetére


FRENK1988
veterán

vizpumpát

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#34399) imyourfriend válasza benvolio (#34396) üzenetére


imyourfriend
őstag

[link] Látod még Frédi is két kézzel fogja a kormányt, nem tudom te hogy vetted a bátorságot hogy 1 kézzel fogjad, Frédinek még kormányösszekötője sincs, mégsem bízza a véletlenre. ;] ;] :DDD

(#34400) tresh válasza dhgm (#34395) üzenetére


tresh
addikt

Nem tudok már rá mit mondani majd egyszer találkozunk és akkor kijön Rob 1.6 16v meg hozok ki egy 1.5 dci lagunát és mész mind a kettővel aztán leszűrőd mi a helyzet. Aztán mész egy 1.9 dci lagunával és ha az után is elég az 1.5 dci a lagunába akkor feladom :C

benvolio: nekem is lassan esedékes lenne egy futóműves mert gumiharangot kéne cserélnem a kormányösszekötőnél jobboldalt, de húzom a szám mert a gumi harang+csere fél óra meg 2k a futóműves meg 5 ropi és 5 perc ;]

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.