Hirdetés

2024. június 26., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#61051) asdf_ válasza Esqs (#61040) üzenetére


asdf_
veterán

Létezik ám olyan is, hogy hangposta app fut a telefonon amit hívsz, az nem biztos, hogy sípol és nincs türelmi idő a megszakításhoz, szóval kérdezz rá a hívottnál a tuti kedvéért.

[ Szerkesztve ]

(#61052) KamuMazsola válasza Somatom (#61049) üzenetére


KamuMazsola
őstag

Bocs, az előbbit töröltem, mert rajta volt a számom. Szóval itt választható mindkét sínre a 4G kapcsolat, per pillanat a 2-es SIM a netes.

Üdv.: KamuMazsola

(#61053) Somatom válasza KamuMazsola (#61052) üzenetére


Somatom
veterán

Ezt most minek? Nem vontam kétségbe, amit írtál a saját telódról. Csak azt írtam, hogy ez nem törvényszerűen érvényes minden telóra. Az enyémen nincs ilyen opció.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#61054) Black_Raven válasza KamuMazsola (#61052) üzenetére


Black_Raven
veterán

Így van, minden teló más.:D

[ Szerkesztve ]

.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#61055) malor


malor
aktív tag

Van értelme Telenor felé bejelenteni, hogy [hamis emailt] küldtek a szolgáltató nevében, mint számla? Elég gyenge próbálkozás. Egy másik email címre szeptember 30-án jött egy azonos email. Mind a kettő email használója egyben Telenoros (céges) ügyfél.

[ Szerkesztve ]

(#61056) Viktor0610 válasza malor (#61055) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Szükségtelen.
Tudnak róla.

Xiaomi 13T

(#61057) asdf_ válasza malor (#61055) üzenetére


asdf_
veterán

A levelfelado forras ip szerinti szolgaltatoja fele van minimalis ertelme bejelenteni az abuse@-ra, ha egyertelmuen nem dinamikus ip-rol jott. Epp ma neztem, ugyfelnel magyar telekomos ip-rol jott a spam/virusos telenor kamuszamla. Telenor fele halalfolosleges.

(#61058) malor válasza Viktor0610 (#61056) üzenetére


malor
aktív tag

Jó tudni.

(#61059) prozodus válasza malor (#61055) üzenetére


prozodus
őstag

Persze: ha szeretnél sablonköszönőlevelet kapni :D

Amúgy nemsokra mennek vele, ha begyűjtik az újabb és újabb emailcímeket, ahonnan küldik.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#61060) viktorhu válasza Robi_73 (#61017) üzenetére


viktorhu
veterán

Telenor hiba, 4G-ről egy-két csengetés után vált csak le, de vannak olyan telefonok, ahol hívásvesztést is okozhat, erről főleg felsőbb kategóriás telefonok használói panaszkodtak itt a fórumon (de a késés más 4G telefonnal is reprodukálható). Azonos telefon Vodafone kártyával nem produkálja a hibát, első csengetésre kicsöng.

(#61061) Esqs válasza asdf_ (#61051) üzenetére


Esqs
tag

Kösz.

(#61062) Esqs válasza asdf_ (#61051) üzenetére


Esqs
tag

Érdekes, a saját 20-as számomnál sincs sípolás, pedig nem fut a telefonomon hangposta app. Pár másodpercig csend, majd egy idősebb női hang bemondja, hogy a hívott szám hangpostafiókja jelentkezik, bemondja a számot, etc. A lényeg, hogy mindez végighallgatása egy számlázott hívás.

[ Szerkesztve ]

(#61063) radio100jozs válasza KamuMazsola (#61052) üzenetére


radio100jozs
őstag

Telefon hardwer függő, pl. a Honor 8 is csak egyik kártyán lehet 2G/3G/4G, a másik addig csak 2G-ben megyen, és lehet váltani, hogy melyik legyen, nem kell a kártyát kivenni. De pl Huawei P10 már a másik kártyán 2G/3G is mehet, vagy Xiaomi telefonok is hasonlóak, de az új Samsung S9 már párhuzamosan mindkét kártyán megy 4G-vel.

(#61064) azbest válasza radio100jozs (#61063) üzenetére


azbest
félisten

A poén, hogy ezt a dual 4g - dual volte támogatást az indiaiak miatt kezdték bevezetni, mert náluk van olyan szolgáltató, amelyik csak 4g-n érhető el [link]

(#61065) kali válasza radio100jozs (#61063) üzenetére


kali
legenda

A Huawei vezette be a dual 4G/dual VoLTE módot, a Mate 10 és Pro volt az első ilyen típus, ami közel egy éve jelent meg, azóta több gyártó is átvette már.
Valóban hasznos funkció, bár a VoLTE részét hazánkban csak a Telekomnál lehet egyelőre kihasználni.

[ Szerkesztve ]

(#61066) radio100jozs válasza azbest (#61064) üzenetére


radio100jozs
őstag

Ez lesz itt a Digivel is, az is csak 4G hálón fog menni.

(#61067) MADcat


MADcat
MODERÁTOR

Üdv!
Van itt ceglédi esetleg? Délután óta gatya itt net. 0.5 le és 1.5 fel a sebesség korlátlan nettel. Eszközök újraindítva, számlák befizetve. A net korlátlan, tehát nincs korlátozás. Ügyfélszolgálat nem lát hibát, de 72 órán belül vizsgálják. Más tapasztalt hibát itt? :R

Egyetlen atombomba képes elrontani az egész napodat!

(#61068) 4Grider válasza MADcat (#61067) üzenetére


4Grider
nagyúr

Válts át csak 3G-re, nézd meg ott mi van. Ha ott is hasonló, akkor torony probléma. Ha jobb, akkor helyi 4G cella. Én Pilisvörösváron már hónapok óta szívok a 4G hálózatukkal. Hol jó, hol nem...

(#61069) MADcat válasza 4Grider (#61068) üzenetére


MADcat
MODERÁTOR

Bingó....
Lehasalt a 4G...
3G 21 le 4 fel.
Köszi! :R

Vörösvári vagy? Kicsi a világ :DDD

Egyetlen atombomba képes elrontani az egész napodat!

(#61070) 4Grider válasza MADcat (#61069) üzenetére


4Grider
nagyúr

Csak az egyik ingatlanunk van ott...

(#61071) snooze


snooze
veterán

Még mindig nem sikerült javitani,hogy a mytv telenor appbol inditani lehessen az rtlmost-ot??nálam még mindig hiba..kb 3hete volt téma..

GO Gunners!!!

(#61072) azbest


azbest
félisten

meh.. a roaming keretek kapcsán nyitott panaszomat lepattintották sajna 3 hét gondolkodás után.

A problémák, amiket leírtam, leegyszerűsétve arról szóltak
- a számlából nem derül ki, hogy melyik keret terhére mennyi fogyasztás volt, mert csak ingyenes és fizetős részre van szétbontbva a forgalom. De nekem 3 féle roaming keretem van a csomagban (hipernet home + korlátlan böngészés + éjszaki).
- az appban írt alap keret mennyisége nem egyezik az sms-ben írttal, az sms 7-et ír, az online nézhető helyeken meg 8.5 van alapkeretként. Ez nem tájékoztató jellegű, hanem hibás beállítás valahol.
- nem tudom a fentiek miatt azt sem, hogy a háromféle keret milyen sorrendben kerül felhasználásra. Az éjszakai net 1GB-ja úgy tűnik kiüti a mindkét másik keretet (7+5.5GB).

Válasz azon kívül, hogy a számlát rendben találták:

"Szeretnénk felhívni figyelmét, hogy roaming partnereinktől kapott adatok alapján van lehetőségünk az aktuális forgalmi adatokat megjeleníteni, azonban roaming partnereink a szükséges adatokat időszakosan küldik. MyTelenor alkalmazásunkban, MyTelenor oldalunkon feltüntetett forgalmi adatok tájékoztató jelegűek, minden esetben a havi számlában feltüntetett adatok a mérvadóak.

Az érintett mobilinternet előfizetését a Hipernet Home L tarifacsomaggal veszi igénybe, amely tarifacsomag adatkeretéből díjmentesen 7 GB adatmennyiség használható fel az 1-es roaming díjzónában, azonban a kiegészítő szolgáltatások, a felhasználható adatmennyiséget növelik, az Extra Éjszakai 100 GB-ból 1-GB használható fel, valamint a korlátlan e-mail és böngészés szolgáltatás is növeli azt. Minden esetben SMS üzenetben értesítést küldünk amennyiben a felhasználható adatmennyiség kevesebb, mint 500 MB 1. roaming díjzónában, amennyiben az 1. roaming díjzónában felhasználható adatmennyiség felhasználásra került."

Ez szép és jó, de nem így számláztak. Nameg nincsen feltüntetve a számlán a roaming keret. Az éjszakai net 1GB-ja elfogyása után fizetni kellett minden forgalomért 11-08 közt, a böngészés és email keret 5.5GB-os keretéből menő részért is. Az appban láthtó forglaom szerint abból vonták, mégis fizetős volt. Tehát nem növeli azt, mint ahogy hiszi. Mivel a számlán nem szerepel, hogy milyen keretből ment a fizetős rész, így senki sem tudja miért fizetek.

Tényleg gatyában kéne rázni a rendszereket, mert nem úgy tűnik, hogy bárki tudná, mit hová számolnak és számláznak.

számlán

appban (a nappali alap keretből fogyott még aznap valamennyi)

összehasonlításul időszak elenén a teljes keretek az appban és weben

[ Szerkesztve ]

(#61073) bul07 válasza azbest (#61072) üzenetére


bul07
nagyúr

Jelentsd a hatóság felé hátha kivizsgálják meg esetleg jól meg is büntetik őket

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#61074) Somatom válasza azbest (#61072) üzenetére


Somatom
veterán

Ez annyira kacifántos, hogy meg sem próbálom értelmezni. Ilyen keret, meg olyan keevezmény. Mi ebben a jó? Flotta, otthon korlátlan, roaming 13GB. Havi fix befizet, oszt csá. Semmi bonyodalom.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#61075) 4Grider válasza Somatom (#61074) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ki is szoktad használni mind a 13 GB-ot? Mert általában a flottás roaming keretből x GB az a korlátlan böngészés forgalma, ami a kérdezőnél a bonyodalmat okozza...

(#61076) Somatom válasza 4Grider (#61075) üzenetére


Somatom
veterán

Menetrend szerint havonta két hetet vagyok roamingban. Olyankor 4-7GB benne marad. Amikor bevállalok egy hathetes etapot (mint most), akkor ki szoktam maxolni a 13GB -ot. Ennek a legnagyobb része a hétvégi tévézgetés.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#61077) 4Grider válasza Somatom (#61076) üzenetére


4Grider
nagyúr

Neked közvetlenül a Telenor számláz?

(#61078) azbest válasza Somatom (#61074) üzenetére


azbest
félisten

Nagyon egyszerű: amikor előfizettem, akkor az extra kedvezmény keret miatt jobb választás volt számomra, mint a roaming. Nem szoktam kihasználni a kereteket (vezetékes mellé tartalék + útravaló), belefért akkor még a hbo go, az éjszakai keretet meg csak bekapcsoltam mert nem kerül pénzbe. De amúgy igen, fél év múlva, amikor lejár a hűség, erősen esélyes, hogy flottásban lesz korlátlan. Addig meg lekapcsolom az éjszakait, hogy ne okozzon roamingban kiadást.

(#61079) Somatom válasza 4Grider (#61077) üzenetére


Somatom
veterán

Igen. Wallet -ben szoktam fizetni.

Azbest:
Így már világos.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#61080) radio100jozs válasza Black_Raven (#61054) üzenetére


radio100jozs
őstag

Én most azt csináltam, hogy mivel csak az 1. Telekom simen van beszéd/adathasználat, akkor a 2. Telenor sim-nél csak 2G/3G-re állítottam be, hogy a hívásokkal ne legyen gond, ne váltogasson le 4G-ről, mert semmire sem használja most a telefon a 4G hálót a 2. simnél, VoLTE nincs a Telenornak, adatforgalom meg nem azon van.

[ Szerkesztve ]

(#61081) atala


atala
addikt

Nektek is 3 naponta újra kell aktiválni a MyTelenor appot? Nagyon idegesítő.

(#61082) Viktor0610 válasza atala (#61081) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Biztonsági okokból kiléptet, illetve wifin keresztül kell a kóddal bajlódni.
Mi az, amit ennyire sűrűn nézel benne?

Xiaomi 13T

(#61083) Fifi


Fifi
őstag

Sziasztok!

Az előfizetéseim mellett van egy feltöltőkártyám is némi egyenleggel, melyet szeretnék áthordozni másik szolgáltatóhoz. Ilyenkor a feltöltött egyenleggel mi lesz? Elveszik, visszakérhetem vagy előfizetéses számlámon jóváírják?

Gondolom ezt a feltöltőkártyás egyenleget az előtt el kell intéznem, mielőbb bemegyek a másik szolgáltatóhoz az elhordozás megindítása miatt.

Köszönöm a válaszokat!

(#61084) Viktor0610 válasza Fifi (#61083) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Amennyiben hordozás miatt szűnik meg a szám, vagy csak simán kéred a megszüntetést, nem jár vissza az egyenleg.
Egyenleget visszatéríteni csak az adategyeztetés elmulasztása vagy a kártya fel nem töltése miatti megszűnés után lehet.

[ Szerkesztve ]

Xiaomi 13T

(#61085) Fifi válasza Viktor0610 (#61084) üzenetére


Fifi
őstag

Szomorúan hallom! :(

A szám jó, ezért meg szeretném tartani, de másik szolgáltatónál. Arra sincs lehetőség, hogy ezen feltöltőkártya egyenlegének terhére fizessem ki az előfizetéses számlám?
Akkor nem marad más, mint a parkolás, lottó stb ...?

(#61086) Viktor0610 válasza Fifi (#61085) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Nem lehet egyenleget más számra áttenni, számlát fizetni belőle.
Csak az SMS vásárlás / normál módon való elhasználás marad.

Xiaomi 13T

(#61087) atala válasza Viktor0610 (#61082) üzenetére


atala
addikt

Még új vagyok, nézem a fogyasztást. Biztos kevesebbet fogom nézni a későbbiekben, de ha hetente, ha kéthetente nézem, akkor meg minden belépésnél újból kell a kóddal szarakodni.

(#61088) Fifi válasza Viktor0610 (#61086) üzenetére


Fifi
őstag

Köszönöm válaszod!

Telefonos ügyfélszolgálatot felhívtam, mert kicsit furcsállom a dolgot, hogy egy egyenleg így elveszik. Ott azt mondta az ügyintéző, ha elhordozom a számot, akkor a Telenornál ez a szám megszűnik, azért az elhordozást követően visszautaltathatom a most rajta lévő el nem használt egyenleget.

Most kinek higgyek az önkéntes supportnak vagy a rögzített vonalon történt tájékoztatásnak? :F

(#61089) Syl válasza atala (#61087) üzenetére


Syl
nagyúr

Ha nem wifiről lépsz be, akkor nem kell semmivel se sz*rakodni.

Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.

(#61090) Viktor0610 válasza Fifi (#61088) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Napi szinten látom a rendszerben visszaigényléskor, hogy hordozáskor nem jár a visszatérítés.

Nyilván a rögzített vonalon történt tájékoztatásra hivatkozva megpróbálhatod a hordozást plusz visszaigénylést, de nem tudom, mennyi az esélye a pozitív bírálatnak.

[ Szerkesztve ]

Xiaomi 13T

(#61091) azbest válasza Fifi (#61088) üzenetére


azbest
félisten

Visszajár, de kérni kell. A törvény erősebb, mint az ászf [link]

(#61092) Viktor0610 válasza azbest (#61091) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Ez engem igazol szerintem.
A szolgáltató a szerződés újabb feltöltés nélküli megszűnésekor az előfizető – az Eht. 143. § (2) bekezdése szerinti elévülési időn belül előterjesztett – kérésére elszámol.

Xiaomi 13T

(#61093) 4Grider válasza azbest (#61091) üzenetére


4Grider
nagyúr

Így jár, aki csak részleteiben fog fel egy jogszabályi szöveget.
A törvényben ui. az szerepel, hogy:
"A szolgáltató a szerződés újabb feltöltés nélküli megszűnésekor az előfizető kérésére elszámol."

A számhordozás NEM újabb feltöltés miatti megszűnés.

(#61094) azbest válasza 4Grider (#61093) üzenetére


azbest
félisten

Jobban jártam volna, ha csendben maradtam volna :B

(#61095) Viktor0610 válasza azbest (#61094) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

;]

Xiaomi 13T

(#61096) snooze


snooze
veterán

Nahhh,ma sem tudtam dülöre jutni az üfsz-el,hogy eszi az adatot az rtlmost,igy mobilnettel nem használom inkább,de akkor nem kellene hirdetni,hogy ingyenes adattal lehet nézni,ez itt a legnagyobb probléma..szoval mindenki figyeljen oda,aki használja..erre az itteni telenoros emberek is figyelmeztethetnék a tisztelt munkaadojukat,hogy ezzel gondok vannak,hátha öket jobban komolyan veszik..

[ Szerkesztve ]

GO Gunners!!!

(#61097) Somatom válasza snooze (#61096) üzenetére


Somatom
veterán

Beszélj egy ügyvéddel arról, hogy szolgáltatást lehet-e áruként tekinteni! Ha igen, akkor feljelentheted a Telenort, mert a fogyasztó megtévesztése büntetőjogi eset:

"Btk. 417. § Fogyasztók megtévesztése:
(2) Aki az áru értékesítése érdekében nagy nyilvánosság előtt vagy jelentős mennyiségű, illetve értékű áru lényeges tulajdonsága tekintetében valótlan tényt vagy valós tényt megtévesztésre alkalmas módon állít, megtévesztésre alkalmas tájékoztatást ad, vétség miatt két évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
"

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#61098) snooze válasza Somatom (#61097) üzenetére


snooze
veterán

Ennyire nem merülök bele,csak gáz,amit müvelnek.. komolyan hülyének nézik az embert,igy aki nem figyel oda erre,simán lehuzzák,ez a gusztustalan..

GO Gunners!!!

(#61099) Viktor0610 válasza snooze (#61098) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Hagyd már ezt!
Nem néz hülyének senkit senki!
Az tényleg hiba, hogy nincs kompenzáció, és az app sem úgy működik, ahogy kell, de senki nem akar lehúzni senkit.

[ Szerkesztve ]

Xiaomi 13T

(#61100) darvinya


darvinya
titán

Hurrá, itt az Új telefon Üsz.
Ami több sebből vérzik, ráadásul személyes kódokat mond vissza. Áááááá…nem sért több adatkezelési törvény.

[ Szerkesztve ]

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.