Hirdetés

2024. május 18., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16851) Qru válasza eastsider (#16850) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

egyelőre biztos, mert nem működik a sávszélkorlátozás a telenyomornál

#nincsbennetarcsi

(#16852) club1 válasza Qru (#16851) üzenetére


club1
veterán

Most pillanatnyilag tényleg nem, de a héten-múlt héten már erősen korlátoztak 100 MB felett.

(#16853) wwenigma válasza club1 (#16852) üzenetére


wwenigma
Jómunkásember

4.en laza 1,8GB-ot forgalmaztam meloban, youtube-rol ment a zene... csomagomba tizedennyi lenne... :)

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#16854) Varszegig válasza club1 (#16852) üzenetére


Varszegig
veterán

Igen, és akkor volt voip tiltás is. Most megint nincs, de előbb utóbb véget ér az ingyencirkusz:)

(#16855) snooze válasza Qru (#16851) üzenetére


snooze
veterán

klikk-nél sajna müködik.. :(

GO Gunners!!!

(#16856) Gedeon31


Gedeon31
addikt

Van egy előfizetés ami 2010 december 7.-én lett vásárolva. Most ugye lejár a 2 év hűség mikor lehet ezt leghamarabb lemondani? 8-án van minden hónapban számlazárás. Tehát 8-án már lelehet mondani?

(#16857) club1 válasza Gedeon31 (#16856) üzenetére


club1
veterán

Ha 8.-án mondod le, akkor fizetned kell a következő havi díjat. Célszerű előbb felmondani fordulónapra...

(#16858) asdf_


asdf_
veterán

Ellenben ha önmagától megújulós szerződés, akkor 30 nappal előtte kell(ett volna).

(#16859) Varszegig válasza asdf_ (#16858) üzenetére


Varszegig
veterán

Azok a cégesek általában, nem?

(#16860) asdf_ válasza Varszegig (#16859) üzenetére


asdf_
veterán

Ja, de ha nem irta, milyenje van ;)

(#16861) darvinya válasza club1 (#16852) üzenetére


darvinya
titán

Ez érdekes mert nálam még mindig megy a korlátozás, azaz a Play és néha a böngészés akadozik, meg a letöltés telora.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#16862) LEGIOX válasza lugosi (#16803) üzenetére


LEGIOX
tag

Ne foglalkozz vele, ő hivatásos telenor "rajongó" :DD

[ Szerkesztve ]

(#16863) wwenigma válasza LEGIOX (#16862) üzenetére


wwenigma
Jómunkásember

Bocsánat hogy nincs bajom a céggel és nem nézem jo szemmel hogy néhány ember hőzöngése miatt kialakulni latszik az emlitett "80% menekul" kép... :U

De nézzetek fel facera a masik szolgaltato oldalara, ott is akad pár hivatásos hőzöngő.

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#16864) tomp válasza LEGIOX (#16862) üzenetére


tomp
félisten

Tavaly szeptemberben én is rajongó voltam. 1hétig az én profil képem volt a telenor fb profil képe és élveztem a ajándékként jóváírt számlát. Azóta eltelt 1év. Ismét élvezem a jóváírt számlát de nem a rajongás és az ajándék miatt, hanem panasz miatt.
:W :DDD :DD

(#16865) lugosi válasza LEGIOX (#16862) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Hát hajrá... :D

Amúgy nem értem hogy miért kell vállalatokból már-már hitbeli kérdést csinálni. Pro és kontra vélemény. Neki tetszik, az is egy vélemény. Másoknak nem, az is egy vélemény. Nem kell ráerőltetnünk egymásra a saját véleményünket. De szerinte ezt kéne, minket feketelistára tenni pl. :U

[ Szerkesztve ]

(#16866) Gedeon31 válasza club1 (#16857) üzenetére


Gedeon31
addikt

Köszönöm :)

(#16867) Paladin1492

Üdvözlet mindenkinek!

Érdeklődnék hogy, nem úgy volt hogy a Deezer zene szolgáltatás, december 31- ig ingyenes lessz?
Mert az utolsó számlámon már fizettem érte. Valami megváltozott, csak nem tudok róla?

“Ha Rómában élsz, élj úgy, mint a rómaiak, ha másutt élsz, élj úgy, ahogy ott élnek”

(#16868) wwenigma válasza lugosi (#16865) üzenetére


wwenigma
Jómunkásember

Pont te is azok közé tartozol akik ráerőltetik másokra a saját véleményüket. Lásd "telenyomor" "Isten ments tőlük" "nehogy szerzodest köss mer átvernek" és ilyenek. :U

azorzo: ez ügyfélszolgálat lesz mert dec31-ig ingyenes! A számla végösszege stimmel amugy, tehat valahol nem mínuszolták le?

[ Szerkesztve ]

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#16869) darvinya válasza Paladin1492 (#16867) üzenetére


darvinya
titán

Tessék felhívni üsz humanoidot és reklamálni.
„ Amennyiben 2012. szeptember 4-től visszavonásig - a promóciós időszak alatt- rendeled meg a szolgáltatást, úgy az 2012. december 31-ig havidíjmentes és belföldön a zenehallgatással (streaming) járó adatforgalom sem kerül kiszámlázásra. A szolgáltatás ezen feltételekkel kizárólag a promóciós időszak alatt történő megrendelés esetén vehető igénybe, belföldön, Online, Wap illetve Net hozzáférési pontok használatával és kizárólag 2012. december 31-ig. A díjmentesen felhasznált Deezer Zene adatforgalom mennyisége nem kerül feltüntetésre a számlán.

A Deezer Zene szolgáltatás igénybe vételéhez aktív állapotú GPRS adatszolgáltatás vagy adatmennyiséget tartalmazó tarifacsomag szükséges. A használható eszközökre, azok számára és az azokon történő egyidejű használatra a vételéh.hu/deezeraszf oldalon elérhető felhasználói feltételek az irányadóak. A Deezer Zene adatforgalom a Deezer Zene szolgáltatás igénybe vétele közben generált zenei adatfolyamot jelenti. Nem tartoznak ide a szolgáltatásban megjelenő vagy abból hivatkozott, harmadik felek által publikált, tárolt vagy üzemeltetett tartalmak és funkciók (pl: regisztráció egyes elemei, keresés, playlist összeállítása, megjelenő előadói képek, videók, Facebook megosztás, stb.).

És van net-ed a számhoz?

[ Szerkesztve ]

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#16870) Paladin1492 válasza wwenigma (#16868) üzenetére

Szia!

Igen a végösszeg stimmel. Nem minuszolták le. Kereken 1390.00 jó magyar forintot számláztak ki,27%-áfával.

“Ha Rómában élsz, élj úgy, mint a rómaiak, ha másutt élsz, élj úgy, ahogy ott élnek”

(#16871) Paladin1492 válasza darvinya (#16869) üzenetére

Szia!

Amennyiben 2012. szeptember 4-től visszavonásig - a promóciós időszak alatt- rendeled meg a szolgáltatást, úgy az 2012. december 31-ig havidíjmentes és belföldön a zenehallgatással (streaming) járó adatforgalom sem kerül kiszámlázásra. A szolgáltatás ezen feltételekkel kizárólag a promóciós időszak alatt történő megrendelés esetén vehető igénybe, belföldön, Online, Wap illetve Net hozzáférési pontok használatával és kizárólag 2012. december 31-ig.

Igen van netem a számhoz.

“Ha Rómában élsz, élj úgy, mint a rómaiak, ha másutt élsz, élj úgy, ahogy ott élnek”

(#16872) lugosi válasza wwenigma (#16868) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Azt hiszem én sokkal konkrétabb dolgokat (is) írtam ennél, de ha benned ennyi maradt meg akkor oké.
Egyébként nem törődök azzal, hogy más esetleg ehhez a céghez megy, mindenki csinálja ahogy akarja. Végső soron lehet hogy megjavulnak majd. Meg a remény hal meg utoljára.

Ha a ráerőltetést nézzük, mindenesetre nem én akartam feketelistára tenni, meg bepereltetni téged hanem pont fordítva. Ami enyhén szólva is nevetséges, de legalább szórakoztató. :DDD

azorzo: számlareklamációt kell csinálnod. Ha elsőre azt válaszolják, hogy minden oké, akkor írj második, harmadik levelet, van olyan hogy 2 nap különbséggel 2 külön osztályuk tagadja, majd elismeri a hibát (azaz, wwenigma kedvéért, nem általánosítva, velem így csinálták).

[ Szerkesztve ]

(#16873) sifarr válasza wwenigma (#16863) üzenetére


sifarr
senior tag

De nézzetek fel facera a masik szolgaltato oldalara, ott is akad pár hivatásos hőzöngő.
Teljesen igazad van. Az itteni hozzászólások nem tekinthetők reprezentatívnak.
Az is aránytalanságot okoz, hogy aki elégedett, az nem ír. Az elégedetlenek annál inkább.
És pár elégedetlenkedő valóban sokszor kifejti ugyanazt a kritikát.
És valóban van gond bőséggel a másik kettőnél is.

Viszont reprezentatív szám azért akad: az előfizetői szám változása a szolgáltatóknál.
A Telenor az elmúlt fél évben 100 ezer előfizetőt vesztett. A másik kettőnél a szám gyakorlatilag nem változott, illetve az egyiknél a picit nőtt.
Nem valószínű, hogy a 100 ezres csökkenés többségét, többezres vagy tízezres flották átvándorlása okozta volna. Arról kiszivárgott volna konkrét hír is, valamint akkor a másik kettőnél ez növekedésben megjelent volna.
Az sem valószínű, hogy a többségét kártyás előfizetések csökkenése adná. Ott mindháromnál volt lemorzsolódás. A válság miatt az alig használt kártyákat sokan leketyegtették.
Tehát a változás, csökkenés többségét a postpaid csökkenése adta.
Azoknál, akik a számlában azonnal látják a díjnövekedést, a tarifaváltozást. Akik mivel havonta perkálják a havidíjat, ezért többet várnak el a szolgáltatótól.

Bár a 100 ezer nem nagy szám, csak pár százalék, de azért ez már jelez valamit. Még pedig azt, hogy jelenleg a Telenor árpolitikájával, hálózati és egyéb problémájával a leginkább elégedetlenek a saját előfizetői.
Ha ehhez hozzávesszük, hogy épp a Telenor nagyfőnöke nyilatkozta, hogy a magyar egy hűséges előfizető, akkor még nagyobb a baj.

(#16874) Landsmann válasza sifarr (#16873) üzenetére


Landsmann
addikt

Azért azt is vegyük számításba, hogy az előfizetői létszám csökkenése nem magától való, vagy mind az elégedetlen ügyfelek által generált lemorzsolódás. Nagy szokása volt a Telenornak a SIM-kártya osztogatás. Én is kaptam 500 Ft lebeszélhetőséggel annak idején mikor Hűségesküt téve megvettem a Naite telefont. De emelett még volt másik 5 SIM a nevemen. Nos, a hatból már 4-et kivéreztettem az idén. Már csak kettő van. Nos, az ilyen osztogatott, de utána fel nem töltött kártyák egy idő után lejárnak. Ezt az időszakot is éljük, emiatt is van csökkenés. Az augusztusi létszámnövekedésnek is ez lehetett az oka. Kollégám is kapott SIM-et pluszban. Ha megnézitek a NMHH statisztikáját, abból jól látszik, hogy gyakorlatilag mióta a Telenor névre váltottak, folyamatosan csökkent az előfizetői létszám. Ez folytatódni fog, de immár nem a leketyegő osztogatott számlák miatt, hanem az elmúlt pőár hónap eseményei miatt. Egyrészt az emberek nem fognak mászkálni 2-3 telefonnal mint korábban, (persze van ilyen is még) másrészt a még meglévő, de nem használt kártyákat hagyják lejárni és jellemzőbb lesz az egy ember egy SIM felállás. Persze azt is hozzá kell tenni, hogy a nyár óta lezajlott események és amik még fognak történni, az továbbra sem kedvez annak, hogy egy ember több előfizetést kössön. (mindegy hogy számlás vagy kártyás) Lesz egy, de amennyire tud, azzal is spórol. Nem fog fenntartani 2-3-5 számot, mert mind-mind költség. Főleg úgy, hogy számlásaknál ott van az a rész, amit nem lehet lebeszélni, plusz a kapcsolási díjak, amik külön jelennek mega számlán. Magyarán egyre nehezebb előre kalkulálnia számlával. Mert hiába nem lépi túl az ember a havi keretet, attól a számla nem lesz azonos. Nem mindegy, hogy mondjuk a havi 800 percet havonta 100 hívásból, vagy 200-ból rendezi le az ember. Jó, nem sok a külömbség ha így nézzük, de sok kicsi sokra megy alapon a havi számlák között több ezer Ft-os külömbség is lehet havonta nagyobb havidíjas előfizetés esetén. Rákényszerítik/kényszerítették az embereket a telefonálási szokásaik átalakítására. Ezzel nem feltétlenül az előfizetők járnak rosszul, mert van több alternatíva is. Viszont a szolgáltatók buknak rajta, mert a kevesebb beszédperc, az emelt díjak miatt a bruttó bevétel lehet,. hogy nem lesz kevesebb, de több adót kell belóle kifizetni, ami nettóban már kevesebb lesz. Éppen ezért fontos lett volna/lenne, hogy minél több előfizetőt szerezzenek, tartsanak meg. csak most ennek pont az ellenkezője folyik. Összetett a probléma és szinte megoldhatatlan a szolgáltató számára. Egyrészről a szolgáltatás színvonalát fent kell tartani, folyamatosan működőképesnek kell lennie. Ezzel egyidőben a hálózatfejlesztést, számlázást is meg kell oldani úgy, hogy ne legyenek problémák. De vannak. Ráadásul olyan szerteágazó helyeken, hogy szinte már nem tud mit kezdeni a helyzettel a Telenor. Nem megy normálisan a telefon ügyfélszolgálat (sokszor órákat kell várni), nem megy rendesen az Online felület, sok a reklamáció a hívásmegosztás maitt, piszkálják az előfizetők az adatátviteli problémákkal, Több mint egy éve képtelenek az adaforgalmazási problémát üzembiztosan megoldani, stb. Ezerk nem kevés erőforrást kötnek le, miközben a rendszer működőképességét is biztosítani kellene. Magyarán kezdenek a hullámok összecsapni a Telenor feje fölött. Elég lenen egyesével is megküzdeni a problémákkal, az sem egyszerű, de mikor ilyen fajsúlyos dolgokból van több is, na az maga a rémálom.
Természetesen az előfizetőt ezek a problémák nem érdeklik. Ő szolgáltatást akar igénybe venni elérhető áron, üzembiztosan. De amikor azt látja, hogy ha valami problémával fordula szolgáltatóhoz és csak mismásolás, egymásra mutogatás, hazudozás félretájékoztatás, vagy éppen egyáltalán nem tájékoztatás fogadja, akkor alighanem elégdetlenkedni fog. Egy elégdetelen ügyfél meg több potenciális ügyfelet fog lebeszélni arról, hogy az adott szolgáltatóhoz menjen. Míg egy elégedett ügyfél nem, vagy alig hoz újabb ügyfelet a szolgáltatónak. A rossz hír mindig gyorsabban terjed.
Engem sem érdekel a szolgáltató nyomora, én is a szolgáltatást szeretném használni, de azért nem minden áron. Mikor azt látja az ember, hogy az előre beharangozott telekom adónak a többszörösét kaszírozzák be az előfizetőn, nyilván lépni fog. Érdekes módon más szolgáltatók megoldották, hogy a havi első 10 perc adómentes és csak az utána lévőket adóztatják. Csak ugye a vezetékes piacon ez működik is, míg a mibilénál a kartel miatt nem. Még ha ki sem mondják, hogy nem karteleznek, tudjuk jól, hogy mi van a háttérben. Ezek után aztán nyuilván, hogy én is, eg a másik is valamit lépni fog a szolgáltató lépésére és nem túl valószínű, hogy az előfizető fog ráfizetni a változásokra. Kicsit kényelmetlenebb, de a korábbi havi költésnek még a 10 %-ánál is kevesebbet fizetek havonta. Úgy gondolom, ezzel nem csak én vagyok így. Ha nem lett volna ez a nagy trükközés a telekom adó miatt, a kivégzett 4 kártyából néhány még ma is élhetett volna.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#16875) alba-regia válasza Landsmann (#16874) üzenetére


alba-regia
aktív tag

A leírtakkal egyetértek.

(#16876) lugosi válasza Landsmann (#16874) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Mondjuk így az is benne van hogy előtte volt egy fals számuk az előfizetők számáról.
Nem tudom, hogy mennyire lesznek változások. Az a baj, hogy ha az emberek elmennek, akkor legalább 2 évre elmennek. Így visszaszerezni nem fognak tudni, csak megtartani esetleg. Ezen a területen a veszteség hosszú távra szól.

(#16877) alba-regia válasza lugosi (#16876) üzenetére


alba-regia
aktív tag

Számuk az adatforgalmazásra is volt. Azt viszont nem írták mellé, hogy a korlátozásuk nem működött, és az annak volt az eredménye :DDD

(#16878) B1T3


B1T3
addikt

Egyébként van olyan számlás tarifacsomagja a Telenornak 3000-5000 Ft környékén, ahol nincsenek 60-40, illetve 50-50 százalékban elosztva a lebeszélhető percek hálózaton belüli és hálózaton kívüli irányba?

(#16879) Landsmann válasza alba-regia (#16877) üzenetére


Landsmann
addikt

No igen. A statisztikából szépen látszik, annak ellenére, hogy nem a Telenorhoz tartozik a legtöbb előfizető, adatforgalmazásban viszont igen. Szerintem is nagyban köszönhető ez a korlátozhatatlanságnak. De amikor mjad üzemszerűen megy a korlátozás, lesz majd látványos visszaesés.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#16880) Landsmann válasza B1T3 (#16878) üzenetére


Landsmann
addikt

Nincs. Legalábbis olyna nincs amire most tudsz váltani. A régi csomagok lesznek olyanok december 3-tól. De azokra sem váltani, sem előfizetni nem lehet.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#16881) darvinya válasza Landsmann (#16874) üzenetére


darvinya
titán

Szép terjedelmes, de a lényeg alig érthető.
Ez pont olyan mint a szolgáltató, törvényhozók blablája.
Mire odajutna az ember elfelejtik.

Tudom itt nem a rosszindulat a fő cél, de mikor nézitek úgy hogy ez ti cégetek lenne.
Igaz ekkor már nem lenne ilyen a vélemény amikor a saját bőrötők a tét.

Nekem sem tetszik minden, de megpróbálom másként elintézni.

Aki meg csak hőzöng az pont olyan birka ami színekre bólogat.
Vége a központi rendszernek.
Elkéne felejteni a színeket már.

Ha ez sikerülne kitisztulna minden és látnák mi van.

[ Szerkesztve ]

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#16882) Landsmann válasza darvinya (#16881) üzenetére


Landsmann
addikt

Viccnek elfogadom az első mondatot. :D

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#16883) B1T3 válasza Landsmann (#16880) üzenetére


B1T3
addikt

Ez a baj. Amíg így lesz, biztosan nem lesz náluk előfizetésem.

(#16884) lugosi válasza B1T3 (#16878) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Most volt valami sajtóközlemény hogy visszacsinálják az osztást, és innentől akárhova lebeszélhető.

(#16885) Landsmann válasza lugosi (#16884) üzenetére


Landsmann
addikt

Azért nem olyan szép a helyzet, mint ameilyennek tűnik. AZ új csomagoknál továbbra is marad a megosztás. A régieknél törlik el, de azokra már váltani, előfizetni nem lehet.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#16886) lugosi válasza Landsmann (#16885) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Értem, akkor félreértettem. Nekem az jött le, bár nem olvastam el csak átfutottam, hogy visszaáll a régi rendszer.
Mindegy, úgyse sokáig vagyok már náluk.

(#16887) asdf_


asdf_
veterán

Es akkor tegyuk meg hozza, hogy amikor -eleg valoszinuen- azt mondja az EU, hogy jogtalan volt a telekomado, igy az elofizetok felol felmerul majd az az igeny, hogy akkor csinaljunk szepen vissza mindent olyanra, mint volt, akkor Telenorek meg mondhatjak majd, hogy mirol beszelsz, az a csomag, amiben most vagy, meg nem is letezett a telekomado bevezetesekor, es maradsz szepen megoszott lebeszelosben, kapcsolasi dijastul...

(#16888) Landsmann válasza asdf_ (#16887) üzenetére


Landsmann
addikt

Isten majmai lassan őrölnek. Mire odáig jut a dolog, már alig lesz olyna előfizető, akit érintene. Lelépnek, tarifát váltanak, áttérnek kártyásra.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#16889) asdf_ válasza Landsmann (#16888) üzenetére


asdf_
veterán

storno

[ Szerkesztve ]

(#16890) wwenigma válasza asdf_ (#16887) üzenetére


wwenigma
Jómunkásember

Aki a valtozas utan kötött ezzel tisztában volt, igy valaszthatott a 3 (5) szolgaltato kozul... :U

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#16891) darvinya válasza wwenigma (#16890) üzenetére


darvinya
titán

Jót szólsz.

Hőbörög a saját hülyeségén. :U :F

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#16892) wwenigma válasza darvinya (#16891) üzenetére


wwenigma
Jómunkásember

Én még emlékszem arra az időre, amikor 160ft/perc volt a Praktikum Privát meg az Ericsson A1018-on megvolt az 5-600ms késleltetése a hangnak. Ahhoz képest most gombokkal fizetünk. :D

Mondjuk mar itt, a 2004-es elso hsz-ben temetik a pannont, vicces olvasni igy 8 év távlatából.

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#16893) Landsmann válasza wwenigma (#16892) üzenetére


Landsmann
addikt

Igen, 160 Ft volt, de azt is tegyük hozzá, hogy hétvégén meg csak 20 Ft-os percdíjat másodperc alapon nem nyújtott egyik szolgáltató sem. Az SMS meg 19 Ft volt. Egy ilyen Privát kártyát éppen februárban véreztettem ki.

[ Szerkesztve ]

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#16894) eastsider


eastsider
nagyúr

hmm... most erősen elgondolkoztam a Like 300 díjcsomagon... sokkal jobban megérné a mostani helyett (mostani: 17ft , mp alapon, 40 ingyen sms, 2500ft, no mobilnet)

[ Szerkesztve ]

(#16895) asdf_ válasza wwenigma (#16892) üzenetére


asdf_
veterán

Majdnem mondtam automatikusan, hogy nyugodj meg, az most is 160 forint, de leszakad a pofam, volt kepuk azon is emelni, mar 170 Ft a csucsidos tarifaja :D

(#16896) Zirowe


Zirowe
nagyúr

Most már jó a mobilnet forgalommérésük?

Ma kaptam smst, hogy már csak kevesebb, mint 20mb forgalmam maradt, pedig 5én kezdődött az új időszakom. :(

Voipet is pofátlanul szűrik (nem teljesen, csak kicsit)..

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#16897) Kolondrum

Miért foglalt minden vonal ha? Órák óta!! Játsszuk azt el mint kollégám? Berobog a biztosítóhoz ordító telefonnal, hogy foglaltak a vonalat azok meg ott hereveréznek és ők voltak felháborodva, hogy mit képzel, mert, hogy a központ kapcsol nem rajtuk múlott. :(((
Szökőévente 1x akarok valamit megtudni és nem megy. Bazzz

végre!!!!!!!!!!!!

[ Szerkesztve ]

(#16898) Kolondrum válasza Kolondrum (#16897) üzenetére

18 perc 45 másodperc zene után meguntam. Pedig.... Ők tudják! :DDD Idi***k!

Értékelés: Kedves ügyintéző aki átkapcsolt egy másikhoz, innentől NULLA!

Varszegig! H h?? Mi történt? Régen nem ez volt!

[ Szerkesztve ]

(#16899) Varszegig válasza Kolondrum (#16898) üzenetére


Varszegig
veterán

Ez már hónapok óta így megy.

(#16900) Kolondrum

29990 Ft kezdőrészlet
+ 12x 5834 Ft havi törlesztőrészlet
Teljes ár: 99 990 Ft, Smarttarifa 4 csomaggal, 2 éves hűséggel és 2 éves tarifamegtartással

Akkor itt: A fentit hogyan értsem? Mert ha jól akarom érteni akkor oké, ha nem akkor holnap kiröhögöm őket a boltban. :B

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.