Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz zgospel #108820 üzenetére

    A Yamahának van a "gyári" olaja, a Yamalube, amit nem tudom melyik gyártóval címkéztetnek maguknak. Viszont a márkaszervizek ezeket töltik bele. Ez belőle a zászlóshajó, ez a legjobb olajuk és ez is csak API SL.

    Erre meg reagalni akartam.
    Amikor elhoztam a motoromat, azonnal szelepet allitottam, 21 e km nel. 11 szelepnel volt kisebb mar hezag, amit allitani kellett, sokadjara bebizonyosodott, hogy a 40 ezres manualban megadott intervallum tarthatatlan.
    Amikor levettem a fojtoszelephazat, ugyanez a latvany fogadott.
    Markaszervizben, nemetorszagban szervizelt motor.

    Ha utananezel a feljebb levo api besorolasu olajoknal pontosan a lerakodaskepzest probaltak kezelni, meg megannyi mas tulajdonsaggal egyutt.

    Ez eleg sok tipusnal problema, utananeztem. Es egy jobb olajjal biztos vagyok benne, hogy elkerulheto.
    40 ezernel fogom legkozelebb levenni megint a fojtoszelephazat, majd meglatjuk mi lett a 300V hatasa.

    Hogy ez okoz e valamit teljesitmenycsokkenesen kivul? Meg az is lehet. A felhasznalo erezni fogja? Csak ha fekpadra viszi a motort. Garancialis idot kibirja? Ha nem versenypalyan nyelezi, biztosan. Ha meg versenypalyan van hasznalva a motor, garancialis kerdeseknel mindenki felteszi a kezet, hogy ez nem arra van.

    vajon a mernokoknek milyen nyomos indokuk volt 100 Nm t irni egy lanckerekcsavarra, amikor az a csavar nem bir el meg 80 at sem, es kb kevesebb, mint a fele lenne a helyes meghuzasi nyomateka.

    [ Szerkesztve ]

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés