Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [mefistofeles:] "Kezdő Gamer gép" őrület.
- [Re:] [Klaus Duran:] A Tökéletes Egércivilizáció Kísérlet
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Az egyik az alapjárat állítócsavar, azt kell a végére hagyni.
A tökig becsavart meg tuti, hogy a levegőcsavar lesz. Azt kellene beállítani rendesen ahogy leírtam. Ha az megvan utána jöhet az alapjárat, az már semmi extra. Viszont ha tökig be van csavarva a levegőcsavar és van alapjárat a motoron, akkor ott valami nem jó. Falsot szív, ezért soha nem lesz normális alapjáratod. Ha a karburátornál vagy a szívócsonknál nem tud plusz levegőt szívni, akkor mivel mondtad, hogy sokat állt ezért jó eséllyel főtengely szimeringes.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--