Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Így lettem telekomos, mégsem lettem telekomos, és vagyok telekomos...
- lezso6: Frutiger Aero
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- kenand: Star Wars KOTOR I és II Android és iOS ingyen + magyarítás felrakása
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grillo
őstag
válasz
szentkuti11 #56719 üzenetére
Azért simán lehet, hogy nem az alapméretes henger van már abban a robogóban, nem? Nekem is jól ment a Gulliver, ahhoz képest, hogy 50es, de a Scara egy sportgép ahhoz képest, és annál jobban ment valamivel a Maja. Mondjuk ez tavaly nyár végén volt, azóta sok mindet cserélt huszi.
-
ludsimon
veterán
Na eldőlt. Lesz kipuff+fúvóka csere, mert úgyis idővel sor kerülne rá és most adott egy szituáció (eltömődött a főfúvóka) és ha már szét kell robbantani a motort akkor legyen most minden megcsinálva. Nem lesz kis meló az biztos!
Tudtam, hogy a benzinszűrő hiánya probléma lesz. Azt is teszek rá.
A vákumrészhez nem kell szűrő csak az üzemanyaghoz ugye?[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Dexar007 #56763 üzenetére
Te tudod miről beszélsz? Robogó tempó 40km/h, jön szemből a kocsi elbasz, 70km/h-val. Az olyan, mintha 110km/h-val mennél falnak. Arra jó ez is? Remélem most (megint) csak trollkodsz....
szerk.: Igazad van, holnaptól mindenki nyomja minden védőfelszerelés nélkül, mert ha esik úgyis meghal, nem kell esni...
Ludsimon: A komolyabb bukó vásárlása jó ötlet. Itt tudsz nézni minősítéseket. Majd lövök párat.
[ Szerkesztve ]
-
Bitpalace
senior tag
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni 50ccm robogó vásárlásában. Nézegettem őket és ami nagyon tetszik az NRG és a Runner. A kérdésem az volna, hogy 200k környékén már kaphatok egy szép és rendes állapotban lévő példányt? Mindenképp 2T-ben gondolkodom, nem kell az alacsony fogyasztású befecskendezős...csak a baj van vele
Vagy akár gilera Stalker is tetszik még!
üdv!
[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
válasz
30z.Samu #56790 üzenetére
Állatok.
Sisak téma: Mióta motorozok, azóta Nolan sisakom van. Illetve babettás időkben volt Kiskőrösi is.
Az első Nolan sisakom is meg van még. Ez egy N80-as és 20 éves. Csak újrafestve volt. Most egy Nolan N100E-t használok 2 éve. Azért vettem, mert jól jött a felhajtható állvédő, de ez az egyetlen előnye az N80-al szemben. Minden másban utóbbi a jobb. -
oliwire
őstag
Üdv Uraim!
Régen jártam már erre. Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Van nekem egy Oliver City motorom, ami tavaly nyáron tudott menni 60 km/h-t is, most megjárattam és 53-54 km/h-t tudtam belőle kihúzni. A körülmények, amik tutira megváltoztak: kb 3-4 kg-mal nehezebb vagyok, és más telefonnal van mérve GPS alapon a sebesség. Mi más okozhatja még ezt, és miképp javítható? Előre is köszönöm a válaszokat, további szép napot kívánok!
-
30z.Samu
félisten
-
A másik, h milyen "terepen" használnád és hány kiló vagy? Ha az alföldön és 45 kg vagy
akkor teljesen jó a 4T. De ha valmi hegyes-völgyes tájon akkor azt egy 30 fokos emelkedő is úgy megakaszthatja, h 30al ha fel tud kúszni (az meg ha táblán kívül vagy) eléggé életveszélyes kategória...
[ Szerkesztve ]
-
Grass
aktív tag
válasz
ludsimon #56785 üzenetére
Az anyagi megtérülés számomra másodlagos. Az időmegtakarítás miatt válaszatanám a robogót a bkv helyett.
Nem vettem beszólásnak, csak érdeklődtem mert nem tudtam hova tenni a kérdést.
Átrágtam magam a 4t előnyein és hátrányain és végül e mellett döntöttem (aztán ha majd lesz gyakorlati tapasztalatom is lehet újragondolom).[ Szerkesztve ]
-
Grass
aktív tag
Pesten munkába járáshoz nézek négyütemű robogót. Két típusra szűkítettem a kört.
Honda today és a Suzuki Lets Pallet.
Melyiket ajánlanátok? Van egyáltalán számottevő különbség? -
ludsimon
veterán
válasz
Bogyó bá' #56779 üzenetére
Teljesen igazad van.
Bringán nem kötelező a sisak, de abból is mindig a középkategóriát vásároltam meg.
Motorra is lehet venni fogok később valami közepeset.Tudtok linkelni valami középkategóriát ami már ajánlott? Nem kell extra funkció.
Csak az a probléma, hogy megveszi a sok janigyerek a fú de jó sisakot, meg felszerelést, aztán úgy van vele, hogy halhatatlan benne és esik egyet szerencsétlenül, meghal, hiába volt a 150-200eft-os védőcucc..
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
ludsimon #56778 üzenetére
Ez az E nem az az E. Ez egy kínai szó, jelentése "erreb*szolterá".
Bocs, de nem bírtam kihagyni: manapság, amikor már a hologramos címkéket is profi módon tudják hamisítani, mibe kerül egy E-betűt rábiggyeszteni bármire is? Nem azért van rajta mert hű de Európai, hanem azért, mert anélkül a kutya sem venné meg. Dizájnelem. -
Dexar007
veterán
válasz
ludsimon #56773 üzenetére
+1
Eleg keves az esely arra,hogy a sisak legyen a szuk keresztmetszet ilyen hatalmas temponal.Ha elutnek,vagy belemesz valakibe,ugyis elobb fog a bordad belallni a tudodbe minthogy olyan fejserülest szerezz amitol kinyiffansz.Persze,eleg egyszer rosszul esni -nem kell ahhoz nagy tempo -es maris megvan a baj.
En csak azon röhögtem,hogy elkezdted ütögetni. Miközben mindenhol irjak,hogy egyszer leejtett sisakot nem nagyon szabadna felvenni,mert megvaltozik a szerkezete. Mondjuk ez a legkisebb gond. -
Debilon
addikt
válasz
ludsimon #56773 üzenetére
ja, csak ha ez a 7k-s szar szétnyílik és megsérülsz esés közben (bár ne legyen ilyen) akkor meg van a pislogás
nem azért kell a (normális) bukó, mert előírás és megb*sz a rendőr, hanem a saját életed, épséged a tét..
és igen, 20-30-as tempónál is lehet olyat tanyázni, hogy hikomat maradhatsz tőle, gondolom ezzel tisztában vagy a sok és gyors bringázás után
[ Szerkesztve ]
-
Dexar007
veterán
válasz
Pete55555 #56766 üzenetére
Akkor a belsö serülesek miatt rohadtul mindegy milyen sisak van rajtad.
Persze en se sporolnek ezen,de azert nem kell beszarni.Sok helyen egyaltalan nincs sisak az emberek fejen megis tulelik.
ludsimon. Ez kesz.
Probaltad mar esetleg leejteni?Vagy földhöz vagni? Nem törik szet?
Pete55555
: Helyes.Leteznek olyan tipusu fejek,amiket nem kell megvedeni.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Olcsó sisak! (A Motorosból loptam a linket).
-
ludsimon
veterán
Melyik benzinszűrőt ajánljátok?
SPD Racing Fast Flow II
Polini HQ benzinszűrő -
ludsimon
veterán
Rohadt erős ez a Piaggio blokk.
A csávó az 50es Yamaha Aeroxával meg akarta mutatni mekkora janigyerek, egyszerre indultunk és kb 0-30km/h-ig annyit tudott csak, hogy fél autónyi távolságot vert rám, utána meg tartotta azt a távolságot.
Pedig rezós tyuning kipufogó rajta volt, de fing gyenge így is. De ha nem megy legalább többet eszik.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
holnap megnézem a main jet méretét. remélem nem baszok el semmit a szét illetve összeszerelésnél.
Mosquito34: ha legközelebb valahová becsatlakozol, olvasd el légy oly kedves mire válaszoltál. előzmények.
[ Szerkesztve ]
-
Dexar007
veterán
válasz
-Mosquito- #56755 üzenetére
Kiszamolo blogon vannak nagyszeru cikkek a ""szarragasrol"". Ajanlom figyelmedbe.
U.i: Mindjart visszamegyek,es kibannoltatom magam.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Dexar007 #56754 üzenetére
Igazam van? Igen! Létezik ilyen motor? Igen, akkor?! Csak be kell nézni ide vagy a nagyrobi/motor topikba csak a xar rágás, fing fűrészelés megy,aztán meg jön xoporoller effekt. Elhiszem, hogy kis pénz kis foci, de akkor min/miért megy a csodálkozás..
Ui,
Motorosban már sikerült bemutatkoznod, nehéz überelni azt. -
Dexar007
veterán
válasz
-Mosquito- #56753 üzenetére
Gyorsan elered az alairasodban foglaltakat.Mondjuk Dr. Haz szerintem nem erre gondolt.
-
ludsimon
veterán
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
szentkuti11 #56750 üzenetére
Valamint nem dohányzik. Van egy öreg motoros ismerősöm (nyugdíjas tanár bácsi), eddig ő az egyetlen, akit motorozás közben dohányozni láttam. Ikarus-szélvédő méretű plexije van a kis RD125-ös Yamaháján, és van beépített hamutartója is (oda csavarozott májkrémes doboz). Nem vicc!
-
Dexar007
veterán
válasz
Something_ #56746 üzenetére
A tied lesz majd a ,,kevesett futott rendszeresen karbantartott 15 ezer km-rel".Ami tobbet kapott mint az enyem majd 100 ezernel.
-
Something_
őstag
válasz
DigitXT #56744 üzenetére
Hat szerintem meg azzal a tempoval is lehagyja az 50est
Dexar: olyannkicsi a hutoje, hogy eleg hamar bemelegszikha meg feltavon allok a lampanal kicsit, akkor hamar 95-100 fokra megy a viz :-) de sajna ez a motor ugye nem erre valo, de en imadom ezt a napi ingazasra. Mert ki tudok loni
[ Szerkesztve ]
-
Dexar007
veterán
válasz
Something_ #56743 üzenetére
Toled se veszek akkor motort.
Be se melegszik normalisan annyi ido alatt.
Hasonlo okok miatt vettem robogot.: Telen nincs kedvem beoltozni a motorra/nincs kedvem kiallni a kocsival/nincs kedvem szetfagyni a motoron/nincs kedvem kinozni a technikat azzal,hogy ilyen nevetseges tavokra beinditom/nem utolso sorban a kymcoval 2 alatt is el tudok menni.Csak ilyenkor nyaron a gaz,mert nem sok hasznat veszem.Ha pedig eladnam akkor osszel valoszinuleg megint vennek valami szopast magamnak.
-
DigitXT
nagyúr
válasz
Something_ #56743 üzenetére
el lehet jarni egy 500assal varosba 4 literrel/Cb500x fogyasztai naplo - tboldi
Mondjuk ha nézted a videóit, lehet, hogy lassabb, mint ludsimon a Libertyvel.
(Nem lő ki a lámpától, hamar elváltogatja, és betartja a sebességhatárt is.)
-
Something_
őstag
válasz
ludsimon #56742 üzenetére
Szerintem is el lehet jarni egy 500assal varosba 4 literrel, pl cb500x.
CBR 600 RR-rel rovid tavokat megyek (15 km) es 6 liter a fogyasztasom.Tessek, soha nem ultel meg segedmotorkerekparon kivul semmi mason, de megint jobban tudsz mindent.
Cb500x fogyasztai naplo - tboldi motoros topik[ Szerkesztve ]
-
Dexar007
veterán
válasz
ludsimon #56740 üzenetére
Dejo.
Egy 500+os motor turatempoban beeri 4 alatt,es nem kell nyelezni ahhoz,hogy "kilojje"Ha szamit a fogyasztas,akkor vedd meg a 4T kymco szoporollerem.Mondjuk mar egyre kevesebb gond van vele,de meg mindig nem az igazi.Igaz utoljara kb 3 hete inditottam be.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Megtankoltam, mert azóta tettem bele 118 km-t megint.
Full gázzal indulok meg minden piros-sárgánál és amíg a mutató az 55-60-at el nem éri addig el se engedem.
Így a fogyasztás: 3,36 L / 100 km. -
mumtaz
senior tag
válasz
Bambalazs #56738 üzenetére
Jaja. Azt tudom, hogy hol van, csak nem tudtam, melyikükre gondoltál a hozzászólásodban.
Egyébként elmentem a Red Service-hez. Azt tudom, hogy ott anno Naszádi Feri bá utánfutó/vonóhorog műhelye volt. Az öreg már meghalt és a műhely helyén lett a motor szerviz. Talán, aki csinálja, az pont a fia. Nem emlékszem rá, pedig ismertem a családot, de vagy 20 éve nem találkoztam velük.
Minden esetre a szerviz jól felszerelt, rengeteg moci volt bent javításon. Alkatrészek vannak, de azért nem egy alkatrész áruházat kell elképzelni. Minden esetre ami nekem kellett, az volt.
Vettem légszűrő szivacsot (méretre vágottat), NGK gyertyapipát, kábelt, tűgörgőt meg egy alapjárati fúvókát. Az egész 3200 Ft-ba fájt.
-
Bambalazs
senior tag
válasz
mumtaz #56730 üzenetére
Kétszer is feldöntötte az orkán erejű szél a Yamahát, mindkétszer a balos fékkar bánta, a furatnál kettétört az alu öntvény. Nem volt SA24J-hez fékkar, a nagykernél se, ezért vettem tőle egy 3KJ fékkart, és ott helyben a sufnijában egy lemezből csináltam egy kis lapot a féklámpa kapcsolónak, mert SA24J-n máshol van a bütyök. Karácsony előtt 2 nappal megint feldőlt a motor, és hétvégén ráírtam emailen, majd munkaidején kívül ajtót nyitott és adott megint egy 3KJ fékkart, mert pár darabbal többet rendelt belőle...
Nagyon szimpatikus az öreg, persze mindkét esetben adtam neki borravalót is a segítőkészségéért. Azóta nem tudta feldönteni a szél a robogót. Hátul a lánccal az oszlop tartja, első keréknél pedig egy beton virágtartó támasztja oldalról.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #56733 üzenetére
Azt hiszem megint félreértés történt.
10,5g után érezhető a 11g, valamikor találkozunk kipróbálod. Nem kevés a motor, de érződik rajta, hogy kevésbé pörög (amit nem bánok, tartóssági szempontból). Egy-egy hosszabb út nem szabad
na, hogy ártson neki, a városban jobban kopik a motor, a sok elindulás miatt.Abban, hogy a hengercsere bejött, nem hiszem, hogy a felhasználási mód volt a kiváltó ok (homokot evett, pedig földúton csak akkor járt, ha félreálltam valamiért.)
Oké, értem én, hogy alapvetően városra van kitalálva a robogó, többségében arra is használom. Viszont ezeken a "túrákon" (Visegrád kb 70km összesen, ebből Szentendrére kijutni vagy 30) rengeteget tanulok, érzem, hogy sokkal jobban összeszokok a géppel. Egyszer majd lesz egy nagyobb is, de egyelőre mindenre elég, amire nekem kell. 50-esre nem ülnék vissza, csak ha nagyon muszáj. Legyen az akármilyen tuning gép, a nagyobb ccm, 4T, 4Road mindent visz.
-
DigitXT
nagyúr
válasz
huszi.gyb #56720 üzenetére
Szerintem add vissza a gépet. (Egye fene, 100K-ért megszámítom:
veszel egy 50-es Liberty-t és máris elindulhat a kilövő-túra klub.)
Amúgy hogy a viharba lenne a 11g görgő nehéz?! A gyári vmi 15g.
De lehet, hogy 12, már nem emlékszem.Ami tuti, hogy gyárilag
csak 6500-on gyorsított... Gergő rakott bele vmi könnyebb görgőt,
amitől már 7000-en: ez nem sokat jelentett. A Multivar és az abba
való 10,5g görgők vitték fel 8000 fölé (!), ami már jól érezhető volt.
(Ehhez képest nem hiszem, hogy a 11g-től annyival rosszabb lett.)Amúgy meg engem évekig gond nélkül vitt A-ból B-be, persze nem
is jártam gyorsulási versenyre, túrázni, meg kanyarvadászni vele...
Mondjuk mikor egy pizzafutár az "50-esével" megevett emelkedőn,
elgondolkodtam, hogy valami nem kerek: ezért jött bele a Multivar,
40K-ért, hogy picit jobban menjen; és jobban ment: +3LE. De ha ez
kevés, akkor nincs mese, nagyobb motort kell venni: lásd Madison.
(Egy szint fölött ugyanúgy pénzkidobás a tuning, mint a SMKP-nál:
szigorúan véve egy 80K-s kipu meg egy 40K-s varió már bőven az.)Mondjuk egy 50 2T olyat soha nem fog szólni, mint a 4T 4Roaddal.
Priceless.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz
szentkuti11 #56719 üzenetére
Hegynek fel hogy ment? Milyen sebességgel?
-
-
ludsimon
veterán
válasz
szentkuti11 #56719 üzenetére
Videót mindenképpen jó lenne csinálni!
-
mumtaz
senior tag
Skacok. Légyszi, mondjatok nekem robogó alkatrészest Budapesten IV. XV. XIII. esetleg XIV, XVI kerület környékén. Ok, hogy itt a Tábori Újpesten, de Ő ugye aranyban méri, Ódor meg szerintem nem raktárazik, Csak általános dolgok kellenének, mint pl. tűgörgő, gyertya kábel/pipa, stb..
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
mumtaz
senior tag
Motor elektromos rendszerben jártasabb valaki?
Töprengek az önindítóval valo NEMinduláson. Meglestem és ott nem túl kielégítő a szikra. Azon gondolkoztam, hogy esetleg lehetne-e a CDI-n módosítani, hogy a szikra intenzívebb legyen? Mondjuk más értékű kondenzátorral, vagy valami.
A képen látható CDI-t építettem meg és azóta is ez van benne.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
ludsimon #56710 üzenetére
40k-s kamera helyett én kabátot, kesztyűt, térdvédőt vennék. Ha van, akkor nem szóltam.
Szentkuti: Alapvetően nem cáfollak meg, de annyit hozzátennék, hogy Majában most 11g-os görgő van. Kicsit nehéz, ~90-ig megy, de fölötte elkezd felpörögni a motor, és onnan nagyot tud lépni a Libertyhez képest. Szentendre felé is úgy tudtalak megelőzni. Ezt az előnyét viszont szerpentinen nem tudja, hiszen ott nem mentünk 90fölött a kanyarokban, sőt... Ami meglepett, hogy a Liberty úgy szedte a talpát, hogy egyáltalán nem azt éreztem, hogy tökölök egy ötvenessel, és várni kell. Ennél gyorsabban egyedül se mentem volna, sőt...
-
szentkuti11
addikt
Huszival nem jött össze múltkor a közös gurulás, szóval mára toltuk át a dolgot, gondoltuk, hogy megyünk egy kis kört Óbudán, aztán kész, ebből az lett, hogy kicsit meghúzattuk a gépeket a Szentendrei úton, aztán hirtelen szembe jött egy Szentendre tábla, gondoltuk, hogy ha már itt vagyunk, akkor kanyargunk egy kicsit a Pilisben, felmentünk Pilisszentlászló felé, Visegrádig meg sem álltunk.
A szerpentineken elég jó tempókat jöttünk, ami pedig újfent meglepett, hogy a kis 50-es Liberty-m egyáltalán nem maradt el érdemben a Majától. Persze, hosszabb egyenes szakaszokon kijön, hogy a Maja 110-eket 120-akat tud menni, de hamar be tudtam hozni ezeket a lemaradásokat, hiszen nem mentünk olyan hosszú egyeneseket. 0-ról 30-ig a Liberty jobban elrajtol, aztán a Maja megelőz, egy-két autótávolságnyira elém kerül, ezt az előnyét pedig a végletekig őrzi.
Ennek ellenére cáfolj vagy erősíts meg huszi, szerintem egyáltalán nem tartottalak fel, sőt a szerpentinen kifejezetten egy tempókat mentünk, pedig te is 3/4 gázon mentél végig minimum.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz
Something_ #56716 üzenetére
Chest mount, tudod...
-
dzso22
senior tag
-
mumtaz
senior tag
válasz
body007 #56671 üzenetére
Gyakorlatilag jól kilőttél minden lehetőséget.
Egyébként ma reggel mentem megint - direkt - egy fulladósat, délután pedig mentem 48km-t úgy, hogy csak addig nyeleztem, adig felgyorsultam. Így teljesen jó volt. Mondhatni, mint egy álom.
Hétvégén megkukkantom a karbit..ludismon: De csakis steadycam jöhet szóba. Nehogy remegjen ám.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz
Pete55555 #56708 üzenetére
Én ezzel szemezgetek.
Van hozzá chest mount.
Videó tesztFel tudnám venni és megmutatni milyen egy jó 50essel a kilövés.
-
Pete55555
addikt
válasz
30z.Samu #56706 üzenetére
Fel fogom rakni YT-ra szerintem, csak kell egy kis konzolt csinálnom, hogy felfogassam bukóra normálisan. A szivacs betét és a héj közé akarok egy "lemezt" betolni, és arra csiptetni a kamerát.
Ha megvan a felvétel, még megvágom, stb, úgyhogy ne mtudom mikor lesz belőle velemi, de majd jelentkezem.És megmutatom majd, hogy Én hogy lövök ki
-
ludsimon
veterán
-
Pete55555
addikt
Na, vettem egy ilyen csoda kis kamerát 1-2 hete, már meg is érkezett, és ki is próbáltam.
Ahhoz képest, hogy mennyibe kerül, egész jó videót csinál, na persze nem kell FullHD minőségre gondolni, de teljesen használható, ennyi pénzt bőven megér.
Csináltam ma egy teszt felvételt, de sajnos elhelyezési problémáim vannak, így a videó nagy részén csak a kezem látszik
Dolgozok az ügyön még, és kitalálok vmi jó rögzítést, de magát a készüléket bátran ajánlom.LOL most nézem, hogy én még 1800-ért vettem
Egyébként jó innen rendelni, mert a legtöbb kínából jön, ez viszont Lengyelországból, így ittvan 1,5 hét alatt.
[ Szerkesztve ]
-
A-Bag
tag
Sziasztok! Tanácsra lenne szükségem! Tegnap mentem egy nagyobb kört a robogóval (f12) és a hátsó kerék felől elég érdekes hangok jöttek. (valamiért a Lada Niva jellegzetes gumihangja jutott eszembe róla
) Miután leszálltam kézzel lábbal mozgattam a kereket, alig fordul, és forgatásnál hallani azt a furcsa hangot. Mi lehet ez ? Fék ? Csapágy?
Új hozzászólás Aktív témák
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Mesterséges intelligencia topik
- Óra topik
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Használt Stadler Form hideg párásító ingyenes szállítással
- Hatalmas szerszámcsomag Új!!!!!!!! Továbbértékesítésre is!+néhány ajándék CSERE IS!
- Xiaomi BW300 Okos Kamera Kültéri ÚJ 12 Hónap Garancia ingyen foxpost!
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Eladó Wunderkid Luk babakocsi
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
- Új digitális forrólevegős műanyag hegesztő hőlégfúvó smd forrasztó
- Kukirin G2 pro csere beszámítás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest