- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
CL Smooth #10097 üzenetére
igen. elvileg hozzáférsz a csavarokhoz. az egyiket kézzel a másikat lapos csavarhuzóval tudod tekerni.
már leirtuák a topikban, hogy kell beállitani a karbit. nagyon egyszerően hangzik, de szerintem mégsem az. függ a hőmérséklettől és a páratartalomtól is. nekem azt javasolták, hogy negyedfordulatos léptékkel állitsam a csavarokat. én ugy vettem észre, hogy még ennél is érzékenyebb a karbim..
/mindjárt kikeresem a leirást/a gyertyát én nem bántanám, csak ha már senkisem tudja mikor volt cserélve. az én gyertyámba jelenleg kb 3000 kilométer van, de amig megy nem cserélem.
-
CL Smooth
tag
válasz
Tothgera30 #10096 üzenetére
Köszönöm az infot. És vajon ez a két csavar elérhető úgy is ,hogy nem bontom szét a mocit? Mert a karburátort látom, el is érném egy csavarhúzóval bár nem rémlik hogy lenne rajta csavar. De majd mindjárt jobban szemügyre veszem. Esetleg gyertya nem okozhat ilyen hiba jelenséget? Egyik ismerősöm azt mondta ezek a kis kétüteműek nagyon érzékenyek a gyertyára.
-
-
CL Smooth
tag
válasz
runner 125 #10073 üzenetére
Ezek az olaszok nem viccelnek, kb mint a trágyával úgy bánnak ezekkel a szerencsétlen motorokkal. Olyanok ezek mint a cigányok csak éppen több a pénzük.
Ja és lenne egy kérdésem is, az areám már megint szarakodik pedig nem rég rakattam rendbe. Karbi tisztítás, légszűrő betét csere, görgő és szíjcsere volt. Tulajdonképpen megy ugyan olyan jól csak az elindulással vannak gondok. Ha már megyek vele remekül gyorsul és jól reagál a gázadásokra, de amikor lelassítok egy bizonyos tempónál lassabbra vagyis elég lassúra és újra gyorsítani szeretnék nem reagál a gázadásra. Csak a csőgázra reagál pár másodperc gondolkozás után, de akkor megindul ahogy kell csak azt nem értem miért nem teszi ezt rögtön? De pl amikor teljesen megállok és pöfög kicsit utána megint jól indul de menet közben ha lelassítok és újra gyorsítok nem reagál. Vajon mi a szösz lehet ez? Gondoltam a gyertyára is mivel lehet elég régi, vagy a karbi már megint?
-
Dirtyz
őstag
Sziasztok!
Kollégám megörökölt egy Aprilia SR 50-es robogót. A robi kb 2 éve áll, akksi sincs benne. Mit kell rajta átnézni (tipusspecifikus hibák esetleg) használat előtt?
Elől tárcsa hátul dobfék, aminek a bowdene be van rohadva tendesen. Azt lehet tisztítani, vagy nem érdemes vele foglalkozni és cserés..?Köszi
-
birdhouse
csendes tag
Beszéltem ma egy helyi sráccal, azt mondta vannak azért tuning gépek is, de a yardok nagyon oda figyelnek rájuk, szóval óvatosan használják őket, alig hozzák ki közútra. Ma is csak max tuningkipufogót láttam, de ígérem ha látok vmi jót, fényképezek.
-
Mantaniro
csendes tag
válasz
Tothgera30 #10083 üzenetére
Rendben! Megpróbálom! köszi :
-
válasz
birdhouse #10084 üzenetére
Lehet ezért utálat tárgya leszek, de szerintem elképzelhető, hogy több eszük van, mint nekünk. Megveszik mennek vele három évig, aztán kuka (vagy áthozzák ide, mert azért környezettudatosság is van!). Ha meg tönkremegy biztosan úgy cserélik, mint nálunk a myPphone telefonokat. Egy az egyben...
-
birdhouse
csendes tag
Őszintén el vagyok képedve. itt kint alig látok olyat pl hogy yamaha robogó. tele van kínai robogókkal, és pár supermotoval a város.
amúgy Steyr városban lakom épp. Lehet h képeket nem is fogok feltenni, mer kínait én le nem fényképezek, nem pazarlom rá a "filmet"
-
-
Mantaniro
csendes tag
Sziasztok!
Jelenleg egy Malaguti F10 Jet Line robogoóm van, de az elmúlt időkben sok gondom akadt vele. Mostanában nem tudom kihúzatni. Régebben még ment 80at (az órája szerint), de most már nem. Elindulok, szép folyamatosan húzom a gázt és 60fölé nem akar menni csak akkor ha már pár perce motorozok vele. Volt görgőcsere, porlasztó,légszűrő tisztítás de semmit sem segített rajta. Elindulás előtt kicsit meg kell szívni hogy minden hova eljusson a benzin. Magyarul egy katasztrófa
Valakinek valami ötlete van, hogy miért nem úgy gyorsul ahogy húzom a gázt? Megáll 60-nál és pár perc mulva kezd csak gyorsulnii...
Köszönöm a segítséget
-
-
birdhouse
csendes tag
reggel indulok Ausztriába, majd próbálok képeket csinálni az ottani robogó viszonyokról.
ahogy őket ismerem, lesz 1-2 szép full tuning
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
runner 125 #10073 üzenetére
Nem semmi!
Képek honnan vannak? Csak nem Te fényképezted?
Amúgy a zöld fölsős gyerek 2 képen is rajta van. SzellemDízeles: Így van. Amelyik meg nem kell azt eldobják és vesznek egy másikat. Mintha egy eldobható borotva lenne. Mi meg toldozzuk foltozzuk és kukázunk inkább csak.
-
Dízeles
aktív tag
válasz
runner 125 #10073 üzenetére
13. képen BMW
kéne.Az olaszok ezer éve motorizált nép.Nem babusgatják a gépeiket mint mi.Funkcionális eszközként használják.
-
runner 125
nagyúr
Egy kis olasz körkép;
Igen, ahogy látjátok erről is szóltam párszor. A "széthajtás" fogalma némelyikre már enyhe jelző.
Nem vicc, ahogy a fotókon is látszik, jónéhány jószág több éve egy helyben áll! Ki vannak kötve, vagy valamelyik sarokba az utcán be vannak tolva, és otthagyják őket... A magyar meg 2 sörért behozza és jó pízért eladja.
Szerencsétlen VFR is... -
akos3
addikt
-
birdhouse
csendes tag
egy gyönyörűszép piros ybr 125ön vizsgáztam
-
Dízeles
aktív tag
Ma szél és víz hűtéses nap volt.Brrrr....
-
válasz
runner 125 #10066 üzenetére
Ezt az első mondatodat, inkább nem értelmezem, és nem válaszolok rá
. Én is elég magas vagyok eddig a 182 centimmel, persze ehhez anorexiás testsúly társul
. Na, már fejben el is döntötted a VFR-t, akkor remélem találsz egy jó példányt, és sokat túrázgatsz/túrázgattok vele
.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Tothgera30 #10061 üzenetére
Nakabbe.
90 vagyok, és hála a szüleimnek nagyra nőttem.
A 650-es Burgman nekem nem tetszik, nagyon öreguras.
VFR800 egyelőre nagyon favorit, csak bacca meg piszok drága. Ilyen 2003-as 1,2-1,3m.
-
-
-
birdhouse
csendes tag
azt a leonardo-t k.gyorsan le kell papírozni
ha ráadásul kismotor biztosítás volt rajta, az még biztosítási csalás is. Nem mellesleg ma sikeresen levizsgáztam gyakorlatból 125re, takony időbe
tegnapi örömteli pillanat -
válasz
runner 125 #10059 üzenetére
...értem, értem
.
Hosszabb túrákra már nem igazán jó két személynek
. Régebben írtad hogy 96kg körül vagy, szóval kimatekozás eredménye hogy a barátnődtől 2* nehezebb vagy
.
A VFR 800-as sokkal jobb lesz túrázni, de testesebb mivolta miatt hátrány lesz városban, vagy szűk utcákban. Egyik ismerősöm pont túrázni vett egy 650-es Burgonyát, és neki tökéletesen megfelel erre a célra, azt talán megnézhetnéd ha tetszik
(viszont nem lenne akkora ugrás a Nexusról). A Cbr 600-as elég kicsike motor, viszont nagyon megy, Vfr 800 meg az a vérbeli sport-túra motor
.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #10056 üzenetére
Csináltam képeket, de nem lettek túl sokat mondóak.
Az biztos, hogy a zöld árnyalatú gáz volt, a gyári HS1
meg egy kicsit sárgás, de amúgy szép, a vadiúj extra
halogén (H4) meg egy kicsit kékes, de legalább tiszta.
Fényerőt összehasonlítani így a pincében fényképpel
nem igazán lehet, mert automatán lőtte be a dolgokat.
Azért az újabb izzó talán valamivel jobb, mint a gyári... -
runner 125
nagyúr
válasz
Tothgera30 #10058 üzenetére
..és PDA, fotós, stb. Sok témában mozgok.
Egyébként éppen a héten akarom meghirdetni újra. Ahogy írtam már régebben is, teljesen jó gép, 1 személynek. Noh nem mint ha barátnőm 100kg volna, de ketten együtt már megvagyunk egy 140. (Lehet matekozni ki-mennyi.
) Szóval gyenge nah.
Amúgy a motornak semmi baja, az órát fekteti, 6 körül eléri a 100-at Malossi varióval álló helyzetből, stb.. De úgy érzem kinőttem.
A 600ccm, sor 4 még akkor vetődött fel, mint egyik esélyes alternatíva, konkrétan egy CBE600 személyében, de azóta rájöttem, h a faxom se akar gubbasztani, így inkább a VFR800 felé hajlok. Noh meg a V4 az mégiscsak V4. -
válasz
runner 125 #10057 üzenetére
...tudom ezredes, most aktív vagy a ph-n, főként a házimozis, fáradt gőzös részlegnél, mondjuk párok képei, stb (ígérem leállok, nem nyitok nyomozóirodát, csak sokszor feltűnsz amerre járok). De (figyelem, más téma) inkább meghagyod a Nexust, vagy (ára alatt eladod) mindenképpen sor4-re váltasz? Mert ellenzem, szóval inkább hagyd meg, olyan szép motor, bár ilyen szinten egy cipőben járunk, mert én sem szívesen adnám az Etz-t de most jobb lenne az érte kapott pénz, mint a motor...
-
runner 125
nagyúr
válasz
Tothgera30 #10055 üzenetére
..én viszont már alig, ott már nem vagyok aktív.
-
DigitXT
félisten
Ahogy a többiek rávilágítottak (halogén izzóval
): PC vízhűtésről beszéltem.
Azért is raktam offba.De már itthon vagyok, szóval idővel megnézem a mocit.
Ha van valami fejlemény (pl. fénykép formájában), jelentkezem.Btw. ahogy
jöttünk haza az M1-en (autóval), volt egy kis halálközeli élményem: sötét + eső,
erre kb. az utolsó pillanatban látszik, hogy egy balesetes autó foglalja el a belső
sáv felét... Megállni esélytelen, de kikerülni "motoros reflexszel" sikerült. Huhh...
(Akkor még nem volt ez az útlezárás, valszeg előttünk történt pár perccel...) Szerk: a rendszámos téma engem is érint, tervezem, hogy tavasszal "legalizáltatom" a gépet, elvileg megvannak a papírjai a kereskedőnek: 100K+
-
válasz
runner 125 #10054 üzenetére
Mindent tudok amit tudnom kell
. Amúgy van az Egün pár ismerős srác, szóval nincs kibúvó
.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Tothgera30 #10053 üzenetére
Muhahha, még jó, h más személyes infót nem tudsz rólam.
-
válasz
runner 125 #10052 üzenetére
Gondolom anno egy Runner 125-ös (a nevedből ítélve) és 50-es (moped) jogsi, igaz Marc
?
akos3:
-
Gergello
addikt
válasz
runner 125 #10049 üzenetére
Kinek lenne ehhez idegrendszere városban (nem faluban)? Minden sarkon figyelni, tükröt is egyfolytában...
Nekem tuti nem. -
akos3
addikt
válasz
Tothgera30 #10048 üzenetére
ja azt vágom, h előbb volt mindennél a PH! és utána a mobilarena, IT....Nem is tom, h mikor bővült ki ennyire..
ja a ventiset meg nem olvastam át, de igaz
-
runner 125
nagyúr
válasz
depmod #10043 üzenetére
Hi!
Jogszabályokról lövésem nincs, mellesleg lusta vagyok utánaolvasni. De nagyon csúnyán megütheti a bokáját.
Eleve engedély nélküli vezetés, és akkor jön az, h a nagymotor márpedig reg.adóköteles + biztosítás hiánya + forgalmi, rendszám hiánya. Szerintem ez pont elég ahhoz, h inkább levizsgáztassa, és korrekt mód járjon vele, mint sem, h megvágják pár száz ezer ft-ra.
-
-
akos3
addikt
válasz
Tothgera30 #10041 üzenetére
Hát azért nem csak PC-vel foglalkozik elsősorban.
A mobilos része legalább akkora. Mondjuk a PC-s részben nem vok jártas egyátalán, ezért sem asszociáltam egy robogós topicban a PC hűtésére
Jól van bocs mindenkitől ennyire azért nem nagy vétek szvsz
-
depmod
aktív tag
Sziasztok!
Arról tud valaki valami pontos info-t, hogy közúti ellenőrzésnél nagymotorral (Aprilia Leo 150) rendszám nélkül történő motorozás esetén a tag B- s jogsival milyen büntetésre számíthat? Mik az eshetőségek?
Érdekelne az is, hogy mi az idevágó törvényi rendelkezés.
Köszönöm a figyelmet.
-
birdhouse
csendes tag
nekem 20 centi sugarú asztali venti van a notebook mellett, néha szükség van rá
motorba meg nyárra megin összedobok vmi tuningot, mer gyengeee ezaötvenes -
-
akos3
addikt
válasz
runner 125 #10039 üzenetére
hát ez úgy valahogy nem esett le
De köszi
Egy robogós topikban nem egyből a PC jut eszembe, bár így másodjára átolvasva végülis már érthető arra isNah mind1 nekem abból is levegős van, igaz nem a gyári ventikkel...
Kösz még egyszer, eléggé benéztem akkor -
DigitXT
félisten
Terveztem, hogy még foglalkozok vele, csak aztán a vízhűtésem
tripla radival bővítése túl sok időt vett el...Amúgy nem tudtam,
hogy ez ilyen lesz a lég után: mindig valamit finomítani akarsz.
Miközben már rég "agyonveri" a korábbi levegős rendszered, de
akkor is...(Sokkal csendesebben hoz jobb teljesítményt, de
az ember mindig jobbat akar: ki érti ezt? Levegőn legalább nem
lehetett piszkálni. Megvetted az egyik legjobb léghűtőt, s kész.) -
DigitXT
félisten
Ahhoz le kéne fényképeznem, de most már nem piszkálom, holnap elutazom.
Jövő héten esetleg megpróbálom visszatenni a HS1-es 35W-osat, és objektív
összehasonlítást csinálni, aztán ugyanezt a vadiúj Tungsramokkal...
Feelingre biztos, hogy erősebb, de biztos sok múlik a lámpatesten is... -
DigitXT
félisten
Egyelőre el.
Csak az a régi izzó, amit beleraktam, nem az igazi.
Majd este belepróbálok egy simát, ami nem olyan zöld*, mint amit
ezer éve (még bohó és fiatal fejjel) a tecsóban beszereztem.*: amúgy kéknek volt írva, persze sosem volt kék.
Viszont ha
a zöldességtől eltekintünk, azért jó a fénye, szóval bízom a mai
szerzeményemben, hátha az tényleg "kellemesen brutális" lesz. -
birdhouse
csendes tag
próbáltam utánaolvasni e85össel való játéknak, egüfórumon sokan írtak róla, de mindenkinek más volt a tapasztalata. valakinek külön joggal, vagy csak simán mina blokkal van tapasztalata? (alap dolgokat tudom: 15%nagyobb fuvi kell, esetlegesen előgyujtáson állítani stb) előre is köszönöm.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #9934 üzenetére
Hm... Érdekes, hogy a HS1 és a H4 totál kompatibilis. Annyi az összes
különbség, hogy a HS1-esnél kicsit rövidebb az üveg (1-2 mm), de benne
az izzószál ugyanott van, tehát nincs fókuszpont probléma, meg semmi!
Lehet, hogy bele is tolok egy jobb fényerejű H4-est a biztonság kedvéért.
(Mondjuk 35W vs. 55W azért kérdéses, ill refi esetén 35W vs 60W...)
-
danntora
tag
válasz
runner 125 #10028 üzenetére
Egy másik fórumon már kiokosítottak hogy valszínűleg szétesett mert nem támasztottam ki és valóban össze kell raknom ezért újra...
-
danntora
tag
Hali!
Ki akartam cserélni az ékszíjat, sikerült levennem a kuplung vagy a vario levétele nélkül de a variot nem támasztottam ki és most összecsukódott. Ki lehet valahogy feszíteni vagy le kell vennem? -
-
Gergello
addikt
válasz
runner 125 #10015 üzenetére
Bazzeg ne szivass már, az MZ-re írtam, hogy nagy.
Mit szeretnék?
Most ezt gyorsan eladni. Ebben a szezonban még használnám az NRG-met, utána meg ilyet: -
-
Gergello
addikt
válasz
Tothgera30 #10003 üzenetére
Csak kíváncsi voltam. Túl nagy vas ez nekem.
-
válasz
dedike #10007 üzenetére
Akkor sokan ugyanabban a csónakban evezünk.
akos3: Ahogy gondolod, amúgy mindig van rá vevő, csak nem szeretem az alkudozókat, meg az olyan üzletembereket, akik szerint, "jó az 120 ezernek is, stb." pedig sokan hívnak, vannak érdeklődők, csak éppen pénz nincsen. A motor 86-os (gondolom Mz tulajok tudják hogy 96-ban már nincs DDR Etz, csak Kauni és 251 volt már csak). Ha eladnám mindenképp olyan tulajnak adnám oda, aki megbecsüli, és volt Mz-je, vagyis ért hozzá és nem bontja szét, nem fúrja fel, stb.
runner 125: Nagyon szép a barátod 250-es Ts-e, látom szereti is, hogy így megőrizte szépségét, és hangulatát az utókornak.
-
akos3
addikt
válasz
Tothgera30 #10003 üzenetére
dupla
-
akos3
addikt
válasz
Tothgera30 #10003 üzenetére
Hello! hallod, a másik hirdetésbe '96os évjáratot írtál! Valamelyik nem stimmel, egyeztesd őket mert így félrevezető!
Am megnéztem, a képesmotoros hirdetésed, melyben írtad, h a csereár 200ropi! ha tényleg ennyit szertnél kapni cserébe akk inkább ne add el, nem éri meg! Mert nem fog neked ennyit senki beszámítani szvsz..
-
akos3
addikt
válasz
Tothgera30 #10001 üzenetére
Köszi, de vmi ifjoncabbra cserélném le. Nagyon szép állapotban van, de már nem az én világom. Meg attól tartok Neked kéne ráfizetned még...
A1 jogsival meg hivatalosan nem is vezethetem..
Am meg én egy váltósat tuti nem cserélnék le robogóra. Kényelmesebb az tény, de egy élménytől fosztod meg magadat... -
válasz
Tothgera30 #10006 üzenetére
Jól beszélsz!
Valószínűleg a sornégynek is megvan a szépsége, de én inkább veled értek egyet!
-
válasz
dedike #10004 üzenetére
Eddig 100 emberből 99 ezt mondta
! Szép, gyári motor és mindig is szerettem volna ilyet, végre a Simson SR-em eladása után sikerült megvenni egy öreg bácsitól, de most nagyobb szükség lenne egy robogóra így eladnám vagy elcserélném
. Ha eladom azt biztos meg fogom bánni
. De annak örülnék hogy ha olyan tulajdonoshoz kerülne, akkor továbbra is vigyázna rá, és ápolgatná, de meghagyná így, nem újítgatná, mert akkor nem lenne ez a gyári Etz feeling
. Nekem nagy Mz-k közzül a 251-esek tetszenek, bár az már nagyon erős lenne, mert mióta az eszemet tudom, és motorozok, azóta csak kisköbcentis motorjaim voltak, és valahogy ezek tetszenek igazán (nem fog meg a sor 4-es, inkább egy egyhengeres)
.
-
válasz
Tothgera30 #10001 üzenetére
Vétek eladni ezt az ETZ-t!
Nem tudom Te mennyi idős vagy, nekem "gyerekkori" álmom volt ennek a nagy tesója, a 250es ETZ. Sajnos nem lett belőle semmi, amit azóta is bánok, mindig csak a Simsonig jutottam (amit valszeg ebből csináltak a németek kicsinyítéssel, vagy abból ezt nagyítással, ki tudja már...)
Ne add el! Tartsd meg, vigyázz rá!
(Egy csoffadt, lepusztult, használt sz@rt kapnál az árából különben is!)
-
válasz
Gergello #10002 üzenetére
Tessék, itt a hirdetés. Miért, érdekelne talán, amúgy robogó csere érdekel (de csak gyári, kevés km-el)?
-
Gergello
addikt
válasz
Tothgera30 #10001 üzenetére
Mennyiért is árulod? Írtad már de nem emlélkszem.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Baby design smart sportbabakocsi
- Immax - EV utazó töltőállomás elektromos autókhoz AC Type 2 32A/380V 22kW + dugó 230V 5m Wi-Fi Tuya
- Eladó 4 db Achilles Winter 101 téli gumi 225/40 R18 92V XL
- Új Ctek D250TS premium 12V/24V auto akkumulátor töltő 10A/200Ah - 5 év bolti garival! -
- Eladó KTM női kerékpár!
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone SE 16GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- BESZÁMÍTÁS! 32GB (2x16) G.Skill Trident Z RGB 6600MHz DDR5 memória garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged