- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Rap, Hip-hop 90'
- Gurulunk, WAZE?!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
b_g_v2
csendes tag
válasz
teleahocipöm #90095 üzenetére
hengerfej tömítésnél is kaphat falsot, illetve ha már ott jársz a talptömítést is érdemes lehet körbefújkálni...
-
#TOTTI
őstag
válasz
sityupityu #90098 üzenetére
Ez egy 15/50-es alfaerre, ezzel megegyező.
Nem törvényszerű hogy egyenesnek kell lennie, ott kevesebb a veszteség, de ilyen ~9-10 lóerőnél nem mérvadó, nem szerettem volna túlzásba esni és egy örökösebbet szerettem volna ez 16,6%-os kb. mint a 15%-os 13/44-es malossi, de nem hangos és selymesebb is. -
sityupityu
Topikgazda
válasz
#TOTTI #90097 üzenetére
De ez milyen végáttétel? Csak simán hosszabb valami más típusból? Csak azért kérdezem, mert látom, hogy hagyományos ferde fogazású. A módosított/erősített végáttételek meg nagyrészt egyenesek. Hátrányuk a hagyományoshoz képest ugye az, hogy hangosabbak a ferdéhez képest.
-
sityupityu
Topikgazda
válasz
teleahocipöm #90095 üzenetére
Azt azért megnézted, hogy tényleg falsot szív-e valahol? Mármint értem ez alatt, hogy a levegőcsavart teljesen betekerve nem áll le a motor?
-
teleahocipöm
senior tag
válasz
BLUE TORNADO #90094 üzenetére
Köszi, ez kimaradt
, de körbe fújkáltam a karbi és a membrán, környékét úgy tűnik ott nem kap falost.
-
BLUE TORNADO
senior tag
Ha döntöd és változik az alapjárat, akkor az valószínűleg szimmeringes lesz. De előtte stabil alapjáratnál fújd körbe a karbi és membrán környékét féktisztítóval. Ha lehörög fújáskor, akkor falsot kap. De inkább szimmering
-
teleahocipöm
senior tag
Sziasztok! Furcsa problémával küzdök. 50 2T reggeli első indításkor simán indul, alapjárat környékén pörög, az automata szivató mintha csak később lépne működésbe, akkor felpörög egy darabig, majd kis idő múlva lassul és leáll Újraindításakor azonnal beindul, de elég hamar leáll, ez így többször, amíg stabil nem marad az alapjárat. Viszont, ha a a motort jobb oldalra megdöntöm, akkor az épp leállni akaró motor újra pörögni kezd, kellő ideig így tartva egy idő után már nem áll le középállványon. kb. két hete kezdet szórakozni, a végsebesség is csökken, hog a kettő összefügg-e nem tudom.
-
-
Tamás9x
őstag
válasz
b_g_v2 #90086 üzenetére
Sajnos nem tudom, hála vagy nem hála az égnek nincs vele tapasztalatom.
Ami teljesen biztos, hogy ezek az összeforrasztott panelosok szana szét rázódnak egy idő után, ha játszani akarsz vele akkor valami alu vázasat néznék. Nincs belőle H4 átalakító? vagy bele lógatni egy H4-es izzót, hogy jó e a vetítési képe, ha igen akkor rácsapni egy Osramra? -
Madball
csendes tag
válasz
macilaci78 #90084 üzenetére
Nagyrobogós topikban nemrég (1-2 hónapja talán) pont a Burgikról foglalta valaki össze, hogy melyik évjárat/köbcenti esetén mik lehetnek a gyenge pontok, utána többen véleményezték is a listát
-
macilaci78
nagyúr
Burgmannál mire kell odafigyelni?
Lehet, hogy nem jön össze a lóvé a V-Stromra tavaszra, de valamit venni kell a kávédaráló helyett. Hahu tele van sokkal, vannak köztük jó kiállásúak is.
300+ ccm-vel gondolkodok, de nem tudom, melyik évjárat, milyen futásteljesítmény a kerülendő, vagy hol vannak várhatóan nagy költségek.
Nem akarok például olyan meglepit, hogy teszem azt, 40k km-nél kell rákölteni egy vágáttételre, mert ott kopik el és én 38k km-rel veszem meg... -
Tamás9x
őstag
-
Honda567
tag
válasz
Zoli bácsi #90077 üzenetére
A fejidom törött ennek mindegy, egy próbát megér bele faragom.
-
-
Zoli bácsi
őstag
válasz
Honda567 #90076 üzenetére
Farigcsálni semmiképpen ne állj neki, neked sem jó, meg a szembejövőnek sem.
Nézz körül az Ali-n, a foglalatba biztos lehet oda gyártott LED égőt venni. Ezt sem lehetne hivatalosan, de szerintem fényévekkel jobb megoldás, mint a farigcsálás.
Van kereső, keress vissza itt a fórumon, volt téma már az utólagos ledesítés, emlékeim szerint képeket is tettek fel, milyen lett a vetítési kép. -
Honda567
tag
Scarabeo 50. 12v 35w izzó van az első lámpába benne éjszaka alig látni vele. Kocka led munkalámpán gondolkozok be faragok egyet. Milyen megoldást tudnátok ajánlani hogy erősebb legyen a világítása.
-
b_g_v2
csendes tag
-
#TOTTI
őstag
Nagyon szép az ülés, a héten nekem is meglesz, meg pár elem szinterezése is. Illetve 3 elemet újra fényezek ha már úgy is darabokban van. Sisaktartót belső részét csinosítottam ki, csavarok cseréje újra, új kédert is sikerült, illetve pár szolid matriva is kész lesz hétfő délre. Aztán kb. kész. Kormányon csinosítgattam, fékeket újítottam fel. [kép] [kép]
Subered biztosan teljesen leesik? Nem marad rés alatta? Lehet ezeken már túl vagy. Illetve a gázbowdent is lazítsd le teljesen.
-
setup
tag
válasz
#TOTTI #90066 üzenetére
Zsolti tudott küldeni anyagot a gyári szabásminta alapján. El sem kellett postáznom az ülést hozzá, ami nem rossz dolog, mert GLS-el is 6 rongy lett volta oda-vissza a 70cm-es hossza miatt. Én itthon feltűztem rá egy ilyen mechanikus takkerrel. A végeredmény így is teljesen vállalható lett. Mattabb egy picit a gyárinál, de az engem nem zavar.
Sajnos teljesen kitekert alapjárati és koppra betekert levegő csavarral is vígan elpöfög. Egyelőre nincs meg hol szívja. Az a része teljesen érintetlennek látszik csavarfejek alapján a motornak, szóval kezdek a gyújtás oldali főtengely szimeringre gyanakodni.
Ez jó ötlet, köszönöm szépen
-
dinnye2023
újonc
Egy 1997-es karbis, olajszivattyús liberty 50 2t-nél szeretném kiiktatni a szivattyút. Ezzel nincs is gondom, hanem a kettéágazó gázbowden helyett, egy darabból álló bowdent szeretnék berakni. Arra jutottam, hogy valószínűleg egy Piaggio 50 /125/ 4t, karbis bowdwnje jó lehetne mert az 1 darabból van, remélhetőleg a bowden eleje - vége jó lenne.
Van ezzel kapcsolatban valakinek tapasztalata? -
b_g_v2
csendes tag
a fals keresésére lehet karbi tisztítót vagy féktisztítót is használni (esetleg gázt kis palackból, vagy gázos forrasztóból), főleg ha már lebontottad a burkolatot.
ahol gyanakszol hogy falsot szívhat, oda spriccelsz egy kicsit és ha lyuk van akkor a fordulatnak változnia kell
pl.: [link] -
setup
tag
válasz
sityupityu #90064 üzenetére
tehát ha nem áll le akkor 2T esetén vagy a súber nem zár, vagy falsot szív a hengerfejtömítésnél vagy szívócsonknál, más opció nincs ugye?
Az a szar ebben a sportcityben , hogy az egész hátulját le kell szerelnem lámpástul, hogy hozzáférjek normálisan, de úgy meg nem lehet elmenni próbakörre, ment nem lehet visszatenni az ülést, vagy ha mégis, akkor sem lenne semmi lámpa hátul a rendőrök meg állandóan itt kolbászolnak... szóval nem egyszerű a karbit beállítani
-
setup
tag
túlaggódtam, mert nem lehet rosszul beletenni, csak egyféleképpen.
közben megjött az új karbitető a pipával meg a tömítéssel. Holnap kicserélem a beletört pipával együtt aztán jó lenne végre beállítani a karbit, de nem nagyon ismerem ki egyelőre ennek a Dellortonak a lelkivilágát, vagy még mindig falsot szív, de alapjáraton betekertem az alapjárati levegő csavarját koppig és nem állt le
Elvileg le kéne állnia ilyenkor nem?
-
mumtaz
senior tag
válasz
sityupityu #90059 üzenetére
-
Tamás9x
őstag
válasz
b_g_v2 #90060 üzenetére
Akkor inkább már a jogsi
mint csiszolgatni. De ha nem sok pénzed van akkor majd a B125 után jól nézd meg mit veszel, én pont belerohantam, az XT660Z-vel,nem kapható a himbarendszer, és lengőkar csapágy felujítókészlet így le kell gyártatni
pedig 2011-es a modell, jól meg kell nézni, hogymire fogsz váltani
-
b_g_v2
csendes tag
válasz
Tamás9x #90058 üzenetére
nekem a "... lehet rajta rontani..." opció, ami jobban megy a tapasztalatok alapján
szóval egyelőre kihagyom
max. ha lesz valami akció, akkor veszek másik variót, bár lassan a ráköltéssel is meg kell állni, mert nem megérős a B125 árát rákölteni, akkor inkább upgradelni kellene a járgányt.
Ameddig tanulok addig jó, amikor már szívás akkor már nem annyira jó -
mumtaz
senior tag
válasz
sityupityu #90055 üzenetére
Te hol voltál eddig?
Csak tényleg kérdezem. Én.
Mindig csak csendesen figyelsz? -
#TOTTI
őstag
válasz
b_g_v2 #90050 üzenetére
Nem a meredekségére gondolt, hanem a mobil tárcsa pálya aljáról levenni, így jobban kifut ugyan a szíj, de a variátor karaktere jobb nem lesz, illetve a görgők pályáját is kötelezően marni kell, ezt nehéz jól megcsinálni, inkább egy használt sportvario. De nekem mindig a varió az utolsó, igaz egyben a legfontosabb.
-
setup
tag
sziasztok, visszatenném inkább a karbiba a légterelő tányért, mert a főfúvóka cseréje nélkül nem sikerült jóra beállítani, azt meg nem akarom, hogy többet igyon meg emiatt. A gyári kipufogóval nincs értelme növelni a fogyasztást egyelőre.
viszont nem fotóztam le, hogyan álltak a furatok, mielőtt kipattintottam. Tudja valaki hogy a helyes? Ezen a képen jól van benne?
-
Tamás9x
őstag
Össze kell csiszolni, hogy jobban zárjon, figyelve arra, hogy a görgők ki ne essenek.
-
#TOTTI
őstag
-
#TOTTI
őstag
-
Youci
friss újonc
A honda X8R cdi-ből már ki lett vágva a 7500 korlátozó, viszont nem találtam semmit arra nézve, hogy a hozzászólásban említett 9500 fordulatszám korlátozát hogy lehet kivenni a gyári cdi-ből.
-
b_g_v2
csendes tag
Sziasztok!
ki milyen szabályt / módszert használ a varió hézagolásra?
koszi
-
Gabis
őstag
válasz
macilaci78 #90040 üzenetére
Ha az lett volna a cél, akkor szerintem a ponyvát ott hagyja, vagy mindegy, csak vigyünk valamit?
Az alján végigfut egy heveder, szóval nem csak a ponyvát, de azt is át kell vágnia. Mindent el lehet vinni, ezzel azt volt a cél, hogy megnehezítsem ha megint erre vetemedne valaki. Én arra gondoltam, hogy mivel elég esős idő volt, egy bulizós banda hazafelé, vagy csövi nyúlhatta le. Találtam én már hasonlóan esős időben kabátot bedugva a ponyvám alá. -
macilaci78
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #90038 üzenetére
Az autóápolási szarjaiból bevásároltam, 1-2 próbálkozás után eltettem, majd 2 évre rá kidobtam.
Amúgy teremgarázsból teremgarázsba motorozok, 99%-ban száraz időben. Szóval a vízzel szembeni kence nekem felesleges.
Gabis: Lehet, a motort akarák elvinni, kicsomagolás után döntöttek úgy, hogy nem éri meg a fáradtságot.
Amúgy ez egy ponyva, meddig tart elvágni a lezárónál varrt lyuknál? Sérülne-e olyan mértékben a ponyva, hogy a használhatóság rovására menne? -
Gabis
őstag
Ha már úgyis ponyva a téma... nekem most a hétvégén lopták le a robeszról. Eléggé szakadt volt már, ezért pár hónapja mikor elérhető volt a Lidl-ben, vettem is egyet tartaléknak. Vasárnap elszaladtam a Decathlon-ban, és vettem egy vastagabb kerékpárzárat, és a ponyva elején az erre kialakított részen, már azt is zárom.
Legalább a sisakot is le tudom zárni ha be kell ugranom valahova, és nem akarom cipelni. -
Zoli bácsi
őstag
válasz
macilaci78 #90037 üzenetére
Amúgy részemről ajánlom nyereg karbantartásához a nemrég ebben a hozzászólásomban fotózott: [link] LIDL-es bőrápoló szert.
Van benne viasz is, és egy vízlepergető réteget hagy maga után. A vizet tuti lepergeti, szerintem UV ellen is véd, meg a por sem ül bele. ha elteszi valaki a gépet télire, ha nem, hasznos.
Jók ezek a LIDL-es cuccok. -
macilaci78
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #90036 üzenetére
Öregíti. A bőr porózus, barázdált a felülete, a finom szemcsés por megül benne.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz
macilaci78 #90031 üzenetére
"Meglep, hogy meglepődtél, hogy egy motorforma motor nagyobb, mint egy robogó. "
Az lep meg, hogy mennyivel nagyobb. Robogóra óriási volt a ponyva, és ilyenkor látszódik, hogy mekkora a különbség..
Na, ez nekem új, a bőr (Inkább műbőr....) be tudja szívni a port?
Honda567: Biztos, hogy csal az óra, mindegyik felfele csal. Szerintem PCX-nek 105Km/h körül lehet a valós vége, vékony sofőrrel kicsit több.. De a lényeg inkább, hogy 90-nel utazóba tud menni. -
macilaci78
nagyúr
válasz
Árpi001 #90033 üzenetére
Nem ültem rajta annyit, hogy meg tudjam állapítani, kényelmetlen-e. Bőven nagyobb, mint a BWS, ez nem vitás, de de az a kormány kicsi. Nekem.
Átlagemberek számára kiváló.Meg az is igaz, hogy ütközésig csak alacsony sebességnél fordítod a kormány, ott más a kanyarodási technika, belefér a terpesztéd. De meg kellett tanulnom, hogy terpesszek, különben nem lesz helyem fészkelődni, egyensúlyozni. Egy olyan géppel, aminek a súlya az enyém felét se éri el, nem gond, meg tudom tartani, de nagyobb, nehezebb géppel már más.
-
Árpi001
senior tag
válasz
macilaci78 #90031 üzenetére
Nekem kényelmes volt.
-
Honda567
tag
válasz
macilaci78 #90031 üzenetére
Én most fogok egy pcx-et ki próbálni de attól tartok ,hogy a térdem bele fog érni az idomba, youtube-on néztem 120-at tudja vég sebességre persze ha nem csal az óra nincs az annyi szerintem.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #90029 üzenetére
Nekem is van egy Lidl-ös ponyvám, száraz teremgarázsban kialakított külön garázs redőnykapuval, de felül nyitott kb 250 centitől felfelé a mennyezetig. Istentelenül poros, csak az ülést szoktam letakarni egy gumis ülésvédővel, hogy a bőr ne szívja be a port. A többi műanyag, fém nem érdekel. Tavasszal a kompresszorral letüsszentem, a tömb másik odalán lévő mosóba elgurulok vele és lemosom. Ez kevesebb idő, mint levetkpztetni a hálóinghez, ráadni a hálóinget, majd a poros hálóinget kezelni, hajtogatni és visszarakni a sallangot a motorra. Szarok rá, a sarokban van a robogó, egész télen legfeljebb csak akkor nyúlok hozzá, ha flexelek és rámehet némi szikra.
Amíg szüleimnél volt, a gangon a féltető alatt volt, néha a sárvédőre bevert az eső, a macskák szerettel az ülésen melegedni, egy rossz pokróccal volt letakarva.
Meglep, hogy meglepődtél, hogy egy motorforma motor nagyobb, mint egy robogó.Ja, a Lidl-ös ponyvám bontatlanul porosodik az említett garázsban.
Árpi001: a sikeres vizsga után ráültem a PCX-re, de be sem indítottam. A térdembe ugyanúgy beleér a kormány, ugyanúgy terpeszben kell vele kanyarodni, mint a BWS-sel. Az iskola területe sík. El kellett volna gurulnom a közeli Budaörsre, vagy Gazdagrétre, hogy lássam, mit tud alattam a 125 ccm-vel a CVT váltó. Gyanítom, ott, ahol az 50-es 20-szal tud felmenni, ott a 125-ös talán a 30-at is eléri.
-
Árpi001
senior tag
Tegnap volt szerencsém, életemben először egy pcx 125 kipróbálni.
Hatalmas lépés volt az 50 es addresshez képest.
Volt erő, kellő sebesség, nagyobb, kevésbé néztem ki rajta a 185 centimel, és 107 kilommal úgy, mint egy bicikliző medve. -
Zoli bácsi
őstag
Tényleg, tudtam hogy láttam már ilyet, de nem esett le mi ez. [link]
Nem is igazán láttam az elmúlt 20-25 évben sem talán működőképest. Ami a régi magyar motorgyártásból meg lett mentve, jobbára a Pannóniák, második szomszédban is van, most már hivatalosan pöföghet vele a srác, le lett műszakiztatva.
macilaci78: Köszi.
Meglepetés ért, hiába szedtem le a tükröket, meg a dobozt, a fekete LIDL-es ponyva kicsi az Imperiale-ra. Olyan 3/4-es méret.
Amúgy egyrészt a por ellen takargatom, másrészt ha széllel jön az eső, a hullámpala alatt becsöpög. Harmadik ok, amiért kell a földig érő takarás, hogyha télen jó idő van, kinyitom a garázsajtót, aztán szellőztetek. Persze a macskák úgy besomfordálnak, hogy szinte tudják mikor nem nézek arra. Aztán ismerősnek jelölik a motor, autó kerekét.....
Van valahol ez a szürke ponyva, a vékonyabb, ez is LIDL-es, még bontatlan.
Nem tudja valaki, az is akkora mint a fekete ? Mert fölöslegesen nem bontom ki, gyári hajtogatásban alig foglal helyet.
De lehet visszatérek a régi dolgokhoz, az MZ-ket kiselejtezett takaróval, lepedővel takartam télre. Tudom, zárt garázsban lehet felesleges takarni, de megszoktam, hogy így teszem le télre. -
J&P
aktív tag
válasz
Zoli bácsi #90026 üzenetére
Üdv, 1959 évjáratú, kis ötvenes Berva moped.
Egerben készült, azt hiszem Panni robogóval gyártották párhuzamosan. -
macilaci78
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #90026 üzenetére
Nekem a robogón sincs semmilyen alátét.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz
Árpi001 #90024 üzenetére
Lapra szerelt gép. Megveszed, aztán a leírás alapján összerakod.
J&P : Milyen gép? Első ránézésre Komár-nak néztem, de valami régebbi gép lehet.
Más.
Eltettem a Benelli-t. Meghajtottam jól melegre, kivettem az aksit, levettem a tükröket, megy a LIDL-es ponyva alá. Ez ugye hobbi gép, nekem, nem közlekedési eszköz. Persze, ha jó idő lesz, télen is előveszem, 5 perc üzembe helyezni. De az előjelzés a mostani 1-2 nap kellemes idő után már valódi novemberi időt jósol.
A kérdésem, hogy a tükör szárát leszorító csavarok alatt nem volt semmi fogazott alátét, mint anno a robogónál. Semmilyen alátét nem volt.
Ez gyárilag ilyen lehet, tehát nem szükséges, vagy ha majd összerakom, tegyek..? -
J&P
aktív tag
válasz
sityupityu #89898 üzenetére
Elkezdtem a mentés.
-
Norby86
őstag
válasz
FeniX- #90020 üzenetére
Igen mázli, bár annyira nem volt rossz helyen a vezérműlánc hogy beleérjen. Egy fogaskerékkel kellett arrébb tennem.
Mondjuk ez is elég volt ahhoz hogy a dugattyú ne szinkronba mozogjon a szelepekkel. Minden esetre tanultam és legalább megspóroltam sok ezer ft-ot. Mert ha szerelőhöz viszem az tuti hogy a kuplungnál kezd és a végén szétszedte volna az egészet mire rájön erre.
-
Norby86
őstag
válasz
FeniX- #90014 üzenetére
Megvan a hiba végre! A vezérműláncot nem a T azaz timing maker jelöléshez állítottam hanem egy másikhoz, elkerülte a figyelmemet ez az apróság és 1 láncszemmel arrébb volt így a vezérlés. Most már elmúlt a hiba, nem jelentkezik a probléma és a végsebessége is 75 óra szerint 80-as fúvókával veszett jól gyorsul. Happy vagyok!
-
b_g_v2
csendes tag
válasz
#TOTTI #90017 üzenetére
Köszi a választ, egyelőre csak 1 ötlet, 8000ig jutok és nem tovább,
lehet a 4gr-os gőrgő segít, illetve még a javaslatod alapján a nagyobb fúvóka, amikor meg akartam ezeket rendelni futottam bele a CDI-be…
94es malaguti f12 a machina nem tudom, hogy euró 2-es e, gúglizok… -
b_g_v2
csendes tag
A szaktársak véleményét szeretném kérni CDI-t érdemes cserélni gyáriról? Nem tudom, hogy a gyári fojtott-e…
köszi -
Norby86
őstag
válasz
FeniX- #90014 üzenetére
Azt már ki igen. Szétkaptam, fúvókát cseréltem 80-ra, eddig olyan 76 volt benne, semmi javulást nem értem el vele hozzáteszem. Plusz a levegő állító tüből is újat vettem, mert nemvolt rajta o gyürü, úgyhogy az is kizárva, falsot sem szív, a karbi amúgy vadi új, még 100 km sincs benne. Telefonon hívtam egy szerelőt szerinte a kuplung vagy a gyújtás olvalon lesz valami gond. De szerintem a kuplung lehet arra tippelek mert rángat folyamatosan és nem gyorsul ki. Hirtelen jelentkezett ez a hiba, még egy hónapja azzal büszkélkedtem havernak hogy 70-el megy (akkor csak a hengerfej tömítés volt rossz mert csöpögött az olaj, azt cseréltem aztán és most az tökéletesen jó). Most meg ugye alig megy 50-et és a rángatás mellett azt is észrevettem hogy nem vált fel, tehát ha nyélgázon megyek is egy adott fordulaton megreked.
-
Norby86
őstag
Tudna valaki segíteni? Nem jutok dülőre ezzel a Kymco Agility 50-es robogóval amiben 70-es henger van. A hibajalenség továbbra is az hogy gázadás után folyamatosan rángat menet közben a motor. Nem is adja ki a maximális sebességet, megragad olyan 48-50 km/h sebességnél. Mi okozhatja szerintetek? Mondták nekem hogy a kuplung okozhatja, de nincs szerszámom leszedni hogy megnézzem.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
FeniX- #90008 üzenetére
Ha pedig csak a mostani problemara gondoltal, akkor csak alapjaratot kellett beloni
De ugy van kialakitva a karbi es az alapjarati csavar elhelyezes, hogy regen lattam ennyire eldugva. Egy darabig csak forogtunk korulotte, mert az esszeru helyeken kerestuk, ahonnan altalaba hozzaferni bontas nelkul.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
FeniX- #90008 üzenetére
Augusztusban ki lett kötve a külön olajozás. Álltában eresztett az olajozó, első körben lett berakva egyfajta vákuumszelep neki, de nem oldotta meg a problémát, kb semmit sem ért.
Hát, mióta megvolt, első fékcsövet, benzinpumpát kellett cserélni, az elülső idom belsejéről letört a lámpát tartó konzol, a kipufogó hővédő lemeze deformálódott, mikor a nedves fűben oldalra fektettem, az le is lett vágva, az ülés alatti gumikéder szétment alattam, csere gyárira, az is szét van menve, multivariátor került bele, a műszerfalban egy rizsszemizzót cseréltem, óraspirál. A dekni levételekor útban volt a hátsó lábtartó, levettem, nem raktam vissza. Az ülés mögötti fecskefarkat tartó segédváz egyik felfogatási pontnál eltört, hegesztve, festve lett, az üzemanyagszintjelző csak dísznek van, a térdemnél lévő akasztóról letört egy pöcök, lazán áll, illetve el tud fordulni. Az oldalelemet a csomagtérbe belógó M4-es csavar és anya tartja, mert Apám okosan az oda nem való hosszabb csavarral tette vissza egyszer. A szívótorok és a légszűrő közti gumi még új korában szakadt el, sziloplaszttal taknyolták a szegedi márkaszervizben, mert nincs alkatrész. Kínomban cipőfűzővel húztam a légszűrő tetejét a gyertyapipához, hogy ne szívjon falsot. Na, oem-parts-ról rendeltem kettőt... A 4. garnitúra tükör van rajta, ezen a gömbfej még nem lazult ki. Az első villa akkorát rugózik, hogy a sárvédő hegye beleérhet az orrelembe, legalábbis ettől lehet rajta karc.
-
FeniX-
senior tag
válasz
macilaci78 #90007 üzenetére
Mit kellett rendbehozni rajta?
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
macilaci78 #90004 üzenetére
Szivesen
Nekem is elmeny volt igy ennyire egyben latni egy BWS-t
-
macilaci78
nagyúr
válasz
macilaci78 #89970 üzenetére
Munkába jövet (kb 10km, egy indítás) jó volt. Minden megállásnál szépen, gyorsan lecsendesedett az alapjárat és megjött a remegés is. Nem dadogott, nem akart leállni, csak szépen ketyegett. A garázs rámpán is szépen legurult üresben.
Köszönöm, nyogo!
-
#TOTTI
őstag
Amíg jó idő van, nem terveztem, de van erre emberem aki amúgy pont Zsolt, csinált már kettőt nekem, ő fogja valamikor novemberben. Valahogy az összes robogóm ülés bajos, uv. szívott.
Kerekeket, deknit, fékkarokat is szintereztetni akarom, bár agyalok, hogy kereket inkább gumicserekor, nem csúnyák csak feketét akarok.
-
#TOTTI
őstag
Örülök, így már jó úton jársz.
Én tegnap meg ma, variáltam kicsit, szíjam 500km alatt olyan 0,5mm-ert kopott, jól megy a gép, de ez sok. Végül betettem egy (fehér malossi 26kg helyett) kék polini 22 kg-os nagyrugót, görgőből 6,9-est, (6,5 helyett) valamint a szíjat kihézagoltam, eredmény, hogy a gyorsulásom sokkal jobb lett, sokkal többet töltök 70-80 között mint eddig. Fordulatom ugyanott van (8800) de azt érzem, hogy könnyebben megvan az áttét és a szíj sem csúszik. A kopott szíjal így is sík úton belement a 89-be, végattétel nélkül kb 9500-as fordulaton. Illetve mindent is kitakarítottam, szuper lett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kezünkben a Honor Magic V5
- Milyen processzort vegyek?
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Star Trek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Z370 i7 9700KF 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 XT 16GB ZALMAN I3 NEO ADATA 600W
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Telefon felvásárlás!! Honor Magic6 Lite, Honor Magic6 Pro, Honor Magic7 Lite, Honor Magic7 Pro
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dixit 4 Eredet (bontatlan, fóliás kártyacsomag)